laten we het over lekkere meiden hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff fakking boring over die games
Volgende onderwerp
en ondertussen als een gek wowen die kerelquote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vind gamen ok maar donder op met je schade blabla grid bla bla
blondquote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
laten we het over lekkere meiden hebben
Welke dames vallen bij jullie in de smaak (van een film ofzo)
Ben je geil, of wil je een koekje ?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff fakking boring over die games
Volgende onderwerp
hangt er vanaf wat voor koekjequote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ben je geil, of wil je een koekje ?
LOLquote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
zeg ik vraag het niet aan jouquote:
ohhh failquote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik vraag het niet aan jouanders had ik wel wat gras gegeven. voor je schaap.
die chick uit de film transformers megan iets?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
welkom ben je nieuw? stel... ohh wachtquote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
zo nog 20 minuten en dan weer naar huis
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
Ken ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die chick uit de film transformers megan iets?
Jammergenoeg is mijn vrouw geen actrice... anders had ik haar kunnen noemenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ben je net zo vergeetachtig als een schaap ofzo...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef Runx het volgende:
[..]
welkom ben je nieuw? stel... ohh wacht
hooooooiiijjmaleduck
hmmm niet echt SFW....quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
http://images.google.nl/images?q=megan%20fox&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
[ afbeelding ]
rot voor julliequote:
ik volg het niet meer heb tot seizoen 2 gevolgdquote:Op maandag 23 februari 2009 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar ze word nu wel vervelend hoor
niet perse...quote:
Slijm slijmquote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammergenoeg is mijn vrouw geen actrice... anders had ik haar kunnen noemen
godsamme echtquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ik volg het niet meer heb tot seizoen 2 gevolgd
ja seizoen 2 was best slechtquote:
quote:
Dude gadver..slijmbalquote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammergenoeg is mijn vrouw geen actrice... anders had ik haar kunnen noemen
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Jammer dat ik geen actrice ben, anders hadden jullie mij kunnen noemen
huh
huh
Ja nee ja sorry hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goeie mads...
en tja deb.. jeweettog
wisselen jullie elkaar af ofzo?quote:
huh
Ik kan daar toch al zo slecht tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij heeft nu een kind dus moet hij nog meer slijmen he
dat is t tog egt...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nee ja sorry hoordit kan gewoon niet waar zijn
Grootse praatjes voor zo'n klein mannetjequote:Op maandag 23 februari 2009 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sla je KO heb je er geen last meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry... ik weet dat je niet van kinderen houdt...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan daar toch al zo slecht tegen
Nee ja maar we weten nu wel dat je gek op je vrouw bentquote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is t tog egt...
Trouwens wat heb ik de afgelopen 3 weken eigelijk allemaal gemist hier?
duidelijk...quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nou het helpt wel om de discussie over andere vrouwen af te kappenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ja maar we weten nu wel dat je gek op je vrouw bentmaar fak
this it to much
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grootse praatjes voor zo'n klein mannetjedan nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klein is niet alles zelfde geld voor groot
![]()
ik ben sneller![]()
Dat weet jij helemaal niet. Als je hier vorige week was geweest had je geweten dat ik nog naar een pas geboren kindje ging kijken en dat ik daar helemaal gek op was.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ik weet dat je niet van kinderen houdt...
Odette yustman *fap fap fap*quote:Op maandag 23 februari 2009 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nou het helpt wel om de discussie over andere vrouwen af te kappen
Oke... dan ben ik blij dat ik door mijn statement jou beter heb leren kennen debquote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet. Als je hier vorige week was geweest had je geweten dat ik nog naar een pas geboren kindje ging kijken en dat ik daar helemaal gek op was.
Dus je snapt mijn stelling niet.
This is it "ik hou niet van overdreven geslijm" kan het niet helpen
en ik wist ook dat mijn vorige statement het weer op gang zou helpen...quote:
Fijn hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke... dan ben ik blij dat ik door mijn statement jou beter heb leren kennen deb
hoooiiijj debbiequote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ja ben ik eigenlijk wel blij meequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoooiiijj debbie
lieffyjj..alles goed ?![]()
Jammer van je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht even hoor ben nog ff bezigquote:Op maandag 23 februari 2009 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik wist ook dat mijn vorige statement het weer op gang zou helpen...
sorry dat ik stoor dan...quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dat ik stoor dan...
maaruh ik ben ervandoor!!!
dahaag!!
Dat spijt mij ookquote:Op maandag 23 februari 2009 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jammer van je moeder die je gebaard heeft
Cyaquote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dat ik stoor dan...
maaruh ik ben ervandoor!!!
dahaag!!
Hey liefy wat zie je er goed uit vandaag zegquote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
This is it "ik hou niet van overdreven geslijm" kan het niet helpen
*doet kwijl weg deppen*quote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey liefy wat zie je er goed uit vandaag zeg
Ohh heb je je haar gedaan? Wat zit het leuk
Ik ben zo blij dat ik bij je ben het is altijd zo gezellig met jou
Wat wat wat, wat kijk je jonguhquote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok nu weer je andere persoonlijkheid schizo
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:
aap-na'ertquote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zijn green grappen moozzquote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dood gaat van verveling
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik snap hem schizo houd van sm aangezien iedereen hem hier altijd mept
gvd, ik neem net een slok waterquote:
hoe vaak ben je klaargekomen in de auto op de terugweg ?quote:
niet gemerktquote:
Nou niet had um al leeggespoten op .. ehm .. nvmquote:Op maandag 23 februari 2009 15:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe vaak ben je klaargekomen in de auto op de terugweg ?
groepseks en dan ben je homoquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou niet had um al leeggespoten op .. ehm .. nvm
Trouwens he als een schizo fapt he, heeft hij dan zelfsex of groepsex?
En als het groepsex is, en de schizo's zijn allemaal mannelijk is hij dan homo?
Groepsex en ja je bent homoquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omfg gmtaquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
groepseks en dan ben je homo
want eigenlijk ruk je iemand anders
ik moest eig wel heel hard lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omfgquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
groepseks en dan ben je homo
want eigenlijk ruk je iemand anders
wat nou als de schizo vrouwelijk is dat is dan girl on girlquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omfg
Gelukkig ben ik niet schizo
Schizo's zijn dus voor homo's
dit zijn voortekenen debbiequote:
dat is wel weer geilquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat nou als de schizo vrouwelijk is dat is dan girl on girl
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit zijn voortekenen debbie
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weer een vreemde mental imagequote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel weer geil
in a twisted kind of way
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel weer geil
in a twisted kind of way
[quote] weer een vreemde mental image
blame fok !quote:
Neejquote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH trekt de broek weer omhoogquote:
wat zeg jij dan ?quote:
Kijk daar begint het puberenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan ?
ik ben nooit vervelend geweest zoals de meesten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kut verkeerd pistoolquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goffer nu is me bek nat van het water
quote:
Goed van jequote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die andere gaf ik aan een allochtoontje voor de deur konden hij en zijn aanhangsels mee spelen
http://ajweb.nl/smiley/quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Runx het volgende:
ik ga zo stofzuigenemogay.gif waar halen jullie die smiles vandaan zeg
huh ? van de verkeerde kéééééééént bedoel je ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou zweren dat jij jezelf net van kant maakte
[ afbeelding ]
dank uquote:
echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmatquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? van de verkeerde kéééééééént bedoel je ?
Veel plezier met zuigenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u
even overnieuw
ik ga zo stofzuigen [ afbeelding ]
Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoorquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmat
nee man ze stinken, en dan gaat je deurmat stinken gekquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmat
en op je huis laten passen werkt ook niet want of het is leeg geroofd of het is afgebrandquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoor
je kan ze ook niet als wc papier gebruiken want dan word je bil alleen maar vieser vanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoor
vandaar dat die mat ook buiten lichtquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee man ze stinken, en dan gaat je deurmat stinken gekkut volk hé
nee dat is lekker voor de buren en buurtquote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vandaar dat die mat ook buiten licht
nee maar dat boeit mij toch geen fuckquote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is lekker voor de buren en buurt
kut allochtoon dat je er bent hé niks geven om andere mensenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar dat boeit mij toch geen fuck
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef Runx het volgende:
Kijk ik heb een nummer bedacht voor debbie
Haar naam is Debbie Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Debbie Laura
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Voor Debbie Laura geldt dat niet...
nee ik ben amsterdammerquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
kut allochtoon dat je er bent hé niks geven om andere mensen
of ben jij een wannebe allochtoon
ohhh dus jij interpreteert dat Amsterdammers net als allochtonen zijnquote:
nee maar ze zijn wel asoquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh dus jij interpreteert dat Amsterdammers net als allochtonen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef nogen waren er nog zwarte tanden verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heul geen zwarte tandenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en waren er nog zwarte tanden verwijderd?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef nogbehandeling gehad, of controle ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Doe dan die van die heumeu groepquote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef Runx het volgende:
Kijk ik heb een nummer bedacht voor debbie
Haar naam is Debbie Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Debbie Laura
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Voor Debbie Laura geldt dat niet...
Uhm een halve behandeling over 2 weken terug om de rest te doen (wortelkanaalbehandeling *auw*)quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
behandeling gehad, of controle ?
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm een halve behandeling over 2 weken terug om de rest te doen (wortelkanaalbehandeling *auw*)
Bij mij werkt niets, behalve als ze me nokkie nokkie slaanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij werkt niets, behalve als ze me nokkie nokkie slaan
Ik heb er tot nu toe ook nog maar 2 hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnen![]()
*afkloppen*
wees blij, bij mij is het nogal een ellende geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnen![]()
*afkloppen*
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe dan die van die heumeu groep
Well you came and you
gave without taking
But I sent you away, oh Mandy Debbie
Well you kissed me and
stopped me from shaking
And I need you today, oh Mandy Debbie
Slijm slijm
hooooooi [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but i want it that way
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Kan ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maak een emo die de andere wegmept
whahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)9/gs_korte_film.html
![]()
omgquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef Runx het volgende:
whahaha deze dan
http://www.dailymotion.com/video/x821s_crazy-frog-bros_events
Kindjes....en bedankt hè Debsquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
omfg dus ik was bijna met kindjes op stap gegaan
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoi, jou ken ik nog niet
Welkom hier!
LL2 zou ik nog kunnen begrijpen, maar die v ertussen... naja LL2 doet het voor mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiIk ben LLv2 (volgens friday
)
Ik ben een thuiswerker
Teveel tijd over dus vandaar
Hey WLquote:
versie2quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL2 zou ik nog kunnen begrijpen, maar die v ertussen... naja LL2 doet het voor mij
Maar goed om te horen dat je veel tijd over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |