dit zijn voortekenen debbiequote:

dat is wel weer geilquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat nou als de schizo vrouwelijk is dat is dan girl on girl

quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit zijn voortekenen debbie

quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weer een vreemde mental imagequote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel weer geil
in a twisted kind of way

quote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel weer geil
in a twisted kind of way
[quote] weer een vreemde mental image

blame fok !quote:

Neejquote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]

* -Madskillz28TH trekt de broek weer omhoogquote:

wat zeg jij dan ?quote:

Kijk daar begint het puberenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan ?
ik ben nooit vervelend geweest zoals de meesten..

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')

quote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...

Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Houd allemaal jullie bek, of ik timmer jullie allemaal in elkaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

Kut verkeerd pistoolquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goffer nu is me bek nat van het water

quote:

Goed van jequote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die andere gaf ik aan een allochtoontje voor de deur konden hij en zijn aanhangsels mee spelen

http://ajweb.nl/smiley/quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Runx het volgende:
ik ga zo stofzuigenemogay.gif waar halen jullie die smiles vandaan zeg

huh ? van de verkeerde kéééééééént bedoel je ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou zweren dat jij jezelf net van kant maakte
[ afbeelding ]

dank uquote:

echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmatquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? van de verkeerde kéééééééént bedoel je ?

Veel plezier met zuigenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u
even overnieuw
ik ga zo stofzuigen [ afbeelding ]

Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoorquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmat

nee man ze stinken, en dan gaat je deurmat stinken gekquote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt allochtonen wat je heb je eraan behalve als deurmat

en op je huis laten passen werkt ook niet want of het is leeg geroofd of het is afgebrandquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoor

je kan ze ook niet als wc papier gebruiken want dan word je bil alleen maar vieser vanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ze geen boodschappen voor je laten doen want dan gaan ze er met je portemonnee vandoor

vandaar dat die mat ook buiten lichtquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee man ze stinken, en dan gaat je deurmat stinken gekkut volk hé

nee dat is lekker voor de buren en buurtquote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vandaar dat die mat ook buiten licht

nee maar dat boeit mij toch geen fuckquote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is lekker voor de buren en buurt

kut allochtoon dat je er bent hé niks geven om andere mensenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar dat boeit mij toch geen fuck

quote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef Runx het volgende:
Kijk ik heb een nummer bedacht voor debbie
Haar naam is Debbie Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Debbie Laura
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Voor Debbie Laura geldt dat niet...
nee ik ben amsterdammerquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
kut allochtoon dat je er bent hé niks geven om andere mensen
of ben jij een wannebe allochtoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |