ohhh dus jij interpreteert dat Amsterdammers net als allochtonen zijnquote:
nee maar ze zijn wel asoquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh dus jij interpreteert dat Amsterdammers net als allochtonen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef nogen waren er nog zwarte tanden verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heul geen zwarte tandenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en waren er nog zwarte tanden verwijderd?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef nogbehandeling gehad, of controle ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Doe dan die van die heumeu groepquote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef Runx het volgende:
Kijk ik heb een nummer bedacht voor debbie
Haar naam is Debbie Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Debbie Laura
Een leven vol verdriet... al haar vrienden lopen buiten
Voor Debbie Laura geldt dat niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm een halve behandeling over 2 weken terug om de rest te doen (wortelkanaalbehandeling *auw*)quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
behandeling gehad, of controle ?
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm een halve behandeling over 2 weken terug om de rest te doen (wortelkanaalbehandeling *auw*)
Bij mij werkt niets, behalve als ze me nokkie nokkie slaanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tip! neem een mp3 speler mee, dat scheelt 75%
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij werkt niets, behalve als ze me nokkie nokkie slaan
Ik heb er tot nu toe ook nog maar 2 hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnen![]()
*afkloppen*
wees blij, bij mij is het nogal een ellende geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nooit gaatjes en voor de rest altijd prima zelfs met mijn zware meds waar je tanden niet goed tegen kunnen![]()
*afkloppen*
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe dan die van die heumeu groep
Well you came and you
gave without taking
But I sent you away, oh Mandy Debbie
Well you kissed me and
stopped me from shaking
And I need you today, oh Mandy Debbie
Slijm slijm
hooooooi [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but i want it that way
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Kan ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maak een emo die de andere wegmept
whahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)9/gs_korte_film.html
![]()
omgquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef Runx het volgende:
whahaha deze dan
http://www.dailymotion.com/video/x821s_crazy-frog-bros_events
Kindjes....en bedankt hè Debsquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
omfg dus ik was bijna met kindjes op stap gegaan
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoi, jou ken ik nog niet
Welkom hier!
LL2 zou ik nog kunnen begrijpen, maar die v ertussen... naja LL2 doet het voor mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiIk ben LLv2 (volgens friday
)
Ik ben een thuiswerker
Teveel tijd over dus vandaar
Hey WLquote:
versie2quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL2 zou ik nog kunnen begrijpen, maar die v ertussen... naja LL2 doet het voor mij
Maar goed om te horen dat je veel tijd over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |