Willempie was ook geniaal of :quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef thedeedster het volgende:
Dick voormekaar blijft gewoon het beste wat van Duijn gedaan heeft.
Met Donald Jones!! Dat was ook gaaf ja, in dat restaurant. Toch vind ik deze ook super:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willempie was ook geniaal of :
'Er is geen kaas, de kaas is op.'
Dat valt me op zich nog mee. Als ie dit vast kan houden is het wel erg netjes, maar denk dat het nog zeker verder zal zakken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:52 schreef Stefan het volgende:
1.743.000 kijkers, er zijn er al 750.000 weg waarvan ik er 1 was
Ja, de finale van Uri Geller trok natuurlijk ook veel weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:52 schreef Stefan het volgende:
1.743.000 kijkers, er zijn er al 750.000 weg waarvan ik er 1 was
jules deelder is ook gekopieerd...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wil iedereen deze scene eens langs de 'Twan Stuntman' scene leggen?
Ik zeg: deze grap/sketch is gewoon 1 op 1 gekopieerd.
Ben ik met je eens, ik vond het echt niet leuk. Feit blijft wel dat ik nog steeds Animal Crackers mis.quote:
Same here. Net via Uitzendinggemist.nl gekeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:54 schreef Woodpecker het volgende:
Ik vond het wel weer lachen!
Goh verrassend... aangezien ik dit al na de eerste uitzending al had opgemerkt. De Dik Voormekaar-show terug op TV.quote:‘André van Duin imiteert Amerikaanse komediant’
Geplaatst op maandag 09 maart 2009 om 11:16
Foto: Roy BeuskerAndré van Duin heeft een typetje uit zijn Dik Voormekaar Show gekopieerd van een Amerikaanse komiek. Dat heeft de website Waarstapjij.nl ontdekt. Het gaat om het personage Twant de Stuntman, wiens stunts altijd mislukken. Volgens de internetsite heeft Van Duin dit typetje één op één gekopieerd van Super Dave, een typetje van Bob Einstein. “Het meest schokkende is nog wel dat Van Duin niet alleen inspiratie putte uit Super Dave, maar ook zijn stunts één op één kopieert“, schrijft de site.
In de eerste Dik Voormekaar Show zou Twan de Stuntman van een toren springen, durfde niet en viel eraf doordat Frits Bom de deur open deed. Vervolgens werd Twan overreden door de ambulance. “Super Dave heeft exact hetzelfde al veel eerder gedaan! Het gebrek aan creativiteit bij Van Duin is schokkend.”
Altijd fijn om zoiets van de man zelf te horenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef SigmundFreud het volgende:
Artikeltje: http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Het_klopt___.html
Een tikkeltje armoedig is het wel maar ze zochten klaarblijkelijk naar manieren om het niet louter een podiumact te maken.
Topquote:
Het is idd geweldig.quote:
Kan nog wel een tijdje duren. Ze willen nieuw materiaal schieten in de dierentuin maar ja die dieren doen geen leuke dingen op commando..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Weet iemand wanneer de Animal Crackers gaan komen? Anders stuur ik van de week wel een mailtje naar de TROS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |