Kan nog wel een tijdje duren. Ze willen nieuw materiaal schieten in de dierentuin maar ja die dieren doen geen leuke dingen op commando..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Weet iemand wanneer de Animal Crackers gaan komen? Anders stuur ik van de week wel een mailtje naar de TROS.
Dat snap ik, maar ik heb overal gelezen dat Animal Crackers 'een vast onderdeel is' van deze nieuwe reeks en er zijn nu nog 9 afleveringen te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan nog wel een tijdje duren. Ze willen nieuw materiaal schieten in de dierentuin maar ja die dieren doen geen leuke dingen op commando..
Daar ben ik ook al op aan het wachten, zelfde als Jan Wijdbeens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Weet iemand wanneer de Animal Crackers gaan komen? Anders stuur ik van de week wel een mailtje naar de TROS.
Ik zag DVM gisteren voor de eerste keer....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Stefan het volgende:
In 2 weken tijd is van de 2400 nog de helft over. Volgens de SKO wordt uitgesteld kijken meegerekend dus mensen haken toch massaal af. Ik zag alleen t stukje met Chriet en de opblaaspop. Vreselijk traag en voorspelbaar allemaal
Ze moeten weer terug de radio op.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zag DVM gisteren voor de eerste keer....
En ik geef het geen lang tv leven
Ja ik heb net gekeken op uitzendinggemist.. was wel aardige uitzending ..Mijnheer de Bok en Mevrouw de Bok waren niet bij.quote:
Mee eens, gelukkig hebben ze dat theater geschrapt en de Bokjes hoeven van mij ook niet terug te komen. Wijdbeens was erg leuk met al die namen op z'n arm van exen, en dat daar dan ineens ene "Herman" tussenstond. En dat filmpje van Ramses Shaffy en Liesbeth List was hilarisch! "Verdomme, ik krijg m'n knokkels niet door d'r strot gedouwd, slikken kreng!" (wel wat grover dan ik van van Duijn gewend ben).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef djstoffel het volgende:
vond dit de eerste uitzending die wel redelijk geslaagd was.
zaten enkele leukie grappen in
Vooral het schappen van het theater is een goede zet denk ik.
Er zit meer vaart in en het leek erop dat men terug is gekeerd naar de basis van de dikvoormekaarshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |