quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Inderdaad!quote:
Vandaag is toch stufi dag? Morgen pas?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik krijg mijn geld pas morgen.
Nul.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel Fok!kers in jullie MSN lijst?
Ik krijg geen stufi.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Vandaag is toch stufi dag? Morgen pas?
Krijgt mevrouwtje nog "zakgeld"quote:
Volgend jaar pas toch?quote:
Om in de fik te steken?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze hebben
Ik ben nog minderjarig weet je wel, ik krijg nog kinderbijslag.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Huh, krijg jij geld? Van wie?
Nee. Ik krijg toevallig morgen kinderbijslag en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Krijgt mevrouwtje nog "zakgeld"?
Oooh, je bent nog maar 17quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig weet je wel, ik krijg nog kinderbijslag.![]()
Zestien. Zestien.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oooh, je bent nog maar 17Wanneer wordt je 18 dan / welke school of klas zit je dan?
Dat krijg ik nooitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg toevallig morgen kinderbijslag en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.
Are you serious? Anders kon je geld voor studenten aanvragenquote:
Wat een nonsens.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.
I am pretty serious.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Are you serious? Anders kon je geld voor studenten aanvragen
Ja, maar ik ga maar 1 keer per maand van 's middags drie tot 's ochtends negen de hort op.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee!
Maar terecht, vind ik nu. En vond ik toen ook al.
Leuke ts he.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
Hoi. Delief.
Iedereen happen. [ afbeelding ]
's Ochtends negen? Ik mocht niet eens aan die tijden dénken toen ik zestien was.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga maar 1 keer per maand van 's middags drie tot 's ochtends negen de hort op.
Did you notice "1 keer per maand"?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
's Ochtends negen? Ik mocht niet eens aan die tijden dénken toen ik zestien was.
Nee ex van mij waar ik mee naar Bloc Party ben geweest, haha.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben jij dat? [ afbeelding ]
[..]
Hihi, hoi.
Ja, dat vind ik dan wel weer tof van je toch al toffe ouders.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Did you notice "1 keer per maand"?
Daar voel je niets van hoor..quote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Check die schouders danDoet ze aan rugby ofzo
S_a heeft met een Turk gehad!!1!!1eINZ!!1!1quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ex van mij waar ik mee naar Bloc Party ben geweest, haha.
Dat was mijn eigen voorstel.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan wel weer tof van je toch al toffe ouders.
Koerd idd ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
S_a heeft met een Turk gehad!!1!!1eINZ!!1!1
Wat ben je toch verstandig.quote:
Is het zo saai in Rotterdam?quote:Aangezien er maar 1 keer per maand wat tofs is te doen in Rotterdam. De Buurtsuper. Drum 'n Bass in de basement, random dansjes muziek in de grote zaal. Genieten.
Paar maanden teveel dus..quote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Koerd idd ja.Ook maar een paar maanden trouwens.
En het nieuws is ook al minstens vier dagen oud. FLORIAN-FAIL!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
'Mug overleeft ruimtereis'
Wat een nieuwsbericht zeg
Gelukkig heb je het overleefd.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga jij met allochtonen?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
S_A IS BANG VOOR EERWRAAK DOOR ZIJN FAMILIE!!1!!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja.Maar dat had niets te maken met zijn afkomst ofzo.
Nee hoor, ik ben geen uitgaanstype, alleen dit is écht fucking awesome. En oké ik ga soms tussendoor wel eens naar Rotown maar die 3 euro kan ik zelf wel missen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ben je toch verstandig.
[..]
Is het zo saai in Rotterdam?Of alleen voor 16-jarige meisjes?
Nieuwe Nederlandersquote:
Dat was toch echt eenmalig hoor.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen uitgaanstype, alleen dit is écht fucking awesome. En oké ik ga soms tussendoor wel eens naar Rotown maar die 3 euro kan ik zelf wel missen.
Ik was er het weekend niet en zag vanochtend dat het nog niet was geplaatst op fokquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En het nieuws is ook al minstens vier dagen oud. FLORIAN-FAIL!
Komt vanzelf wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was toch echt eenmalig hoor.
En nee ik ben niet bang voor eerwraak, ik ken zijn vader niet eens.
Wil je bij deel 1000 van de KLB SC een nieuwsbericht plaatsen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik was er het weekend niet en zag vanochtend dat het nog niet was geplaatst op fok
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je bij deel 1000 van de KLB SC een nieuwsbericht plaatsen.
Als er nou een lekkerder wijf had gestaan was het nog beter geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een mooie foto.
Doe het!quote:
Ik snap het niet..quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
Hoi. Delief.
Iedereen happen. [ afbeelding ]
Trauma overgehouden door de economische depressie van de jaren '30?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
De jeugd wordt steeds meer verwend! Vroeger kregen we een houtje om op te bijten. Tegenwoordig krijg je een extra kamer met PSP's, Xboxen, PS3's en gamepc's als je je verveelt en een designvagina en een gebleekte anus als je een goed rapport hebt
I'd hit it.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als er nou een lekkerder wijf had gestaan was het nog beter geweest
Ik moest zachtjes lachen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trauma overgehouden door de economische depressie van de jaren '30?
*Zit hier op zijn kamer met 6 lege flesjes bier gesponsord door pa, met naast zich een breedbeeldtelevisie icm een playstation 3 waar fifa '09 op wordt gespeeldquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
De jeugd wordt steeds meer verwend! Vroeger kregen we een houtje om op te bijten. Tegenwoordig krijg je een extra kamer met PSP's, Xboxen, PS3's en gamepc's als je je verveelt en een designvagina en een gebleekte anus als je een goed rapport hebt
Het zal mij benieuwenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
Topic 1000 heeft D_A een verhaal bij he
Geloof je het zelfquote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
Topic 1000 heeft D_A een verhaal bij he
Voor bijzondere momenten kun je hem pmen. Heb over Onur al wat gezegd, het moment dat de SC centraal ging staat er ook in.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Acinonyx het volgende:
ik ga in topique 999 lekker de LAPO kapen !
quote:
JA.quote:
hoezoquote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JA.
Hee NG, hou jij echt alleen van Oasis?
Als het over muziek gaat, dan hoor ik jou maar over 1 dingquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als het over muziek gaat, dan hoor ik jou maar over 1 ding
Eerste keer dat dat uit jou mond komt. Normaal vergelijk je alles met Oasisquote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bob Dylan
Simon and Garfunkel
Deep Purple
Led Zeppelin
Dire Straits
Mark Knopfler
Pearl Jam
The Beatles
The Rolling Stones
The Stone Roses
Nirvana
Foo Fighters
enzo.
Was ie nog aanwezig bij de uitreiking?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
OSCAR VOOR HEATH LEDGER!!!!!! NTB!!!! RIP!!! HVJ4EVER!!!
Moeten ze zijn graf zetten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
OSCAR VOOR HEATH LEDGER!!!!!! NTB!!!! RIP!!! HVJ4EVER!!!
IK TYP TOCH NIET MET MN MOND OF WEL DAN!11!!!111quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eerste keer dat dat uit jou mond komt. Normaal vergelijk je alles met Oasis
Rogier komt met wiet naar Putten, ga je mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bob Dylan
Simon and Garfunkel
Deep Purple
Led Zeppelin
Dire Straits
Mark Knopfler
Pearl Jam
The Beatles
The Rolling Stones
The Stone Roses
Nirvana
Foo Fighters
enzo.
JONGEN, ALS HIJ DIT GRAPJE ZOU HOREN ZOU HIJ ZICH OMDRAAIEN IN Z'N GRAF, JA!!111!!!!ALS HIJ TENMINSTE NEDERLANDS VERSTAAT, NATUURLIJK!!!!!1 RIP AAN DE NABESTAANDEN! HEATH LEDGER GAAT NOOIT VERLOREN!!!! JODEN 4 EVER!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ie nog aanwezig bij de uitreiking?
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK TYP TOCH NIET MET MN MOND OF WEL DAN!11!!!111
Ik maak hieruit op dat jij liever tegenover hem had gestaan in Brokeback Mountain.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
JONGEN, ALS HIJ DIT GRAPJE ZOU HOREN ZOU HIJ ZICH OMDRAAIEN IN Z'N GRAF, JA!!111!!!! RIP AAN DE NABESTAANDEN! HEATH LEDGER GAAT NOOIT VERLOREN!!!! JODEN 4 EVER!!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Rogier komt met wiet naar Putten, ga je mee?
Hoe danquote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK TYP TOCH NIET MET MN MOND OF WEL DAN!11!!!111
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat jij liever tegenover hem had gestaan in Brokeback Mountain.
Heb je Candy gezien?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar hij was wel retegeniaal in The Dark Knight.![]()
Daar had ie het fatsoen niet voor natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ie nog aanwezig bij de uitreiking?
bosbad, kwart over 3, bosbad, het is gezellig en rogier trakteerd, jij ik en rogier. Oké is goed!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!!!!! waar, hoelaat, waar, waarom, wanneer, wie. Moet wel werken.
Ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik dat heb gezien?
moet me nog even aftrekken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
bosbad, kwart over 3, bosbad, het is gezellig en rogier trakteerd, jij ik en rogier. Oké is goed!
You should.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik dat heb gezien?
Trakteerd?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
bosbad, kwart over 3, bosbad, het is gezellig en rogier trakteerd, jij ik en rogier. Oké is goed!
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trauma overgehouden door de economische depressie van de jaren '30?
ja he.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet me nog even aftrekken.
Ik las iets andersquote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
rogier kan zn vuist in zn mond steken.
Ik heb serieus een keer een verhaal gehoord van een vent die z'n vuist in z'n mond stak en die er vervolgens niet meer uitkreeg. Moest ie naar het ziekenhuis enzo. Ik weet alleen niet of het een broodje aap is of waargebeurdquote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet me nog even aftrekken.
Waar denk jij aan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Post het op de frontpage!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een verhaal gehoord van een vent die z'n vuist in z'n mond stak en die er vervolgens niet meer uitkreeg. Moest ie naar het ziekenhuis enzo. Ik weet alleen niet of het een broodje aap is of waargebeurd
Als iets ergens in kan, dan kan het er toch ook weer uit denk ik altijdquote:Op maandag 23 februari 2009 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een verhaal gehoord van een vent die z'n vuist in z'n mond stak en die er vervolgens niet meer uitkreeg. Moest ie naar het ziekenhuis enzo. Ik weet alleen niet of het een broodje aap is of waargebeurd
Iets met appel in anusquote:Op maandag 23 februari 2009 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als iets ergens in kan, dan kan het er toch ook weer uit denk ik altijd
Als ik met mijn hand die appel kon duwen kon ik de appel ook uit zijn anus duwen, het is dat ik er niet bij kanquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms, is dat niet altijd het geval.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als iets ergens in kan, dan kan het er toch ook weer uit denk ik altijd
Soms is het niet altijd?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms, is dat niet altijd het geval.
Soms wel, soms niet.quote:
Als dat zo was, dan stopte ik niets ergens meer in vanwege het grote risico. Ik denk dat de verhouding eerder 95%/5% isquote:
Als je echt een prutser deluxe bent niet neequote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms, is dat niet altijd het geval.
Jou sig is best wel leuk door die quote van Fasquote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
Je kunt immers nergens zeker van zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan stopte ik niets ergens meer in vanwege het grote risico. Ik denk dat de verhouding eerder 95%/5% is
Waarom moet ik nu aan jitzzzeee denken?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je echt een prutser deluxe bent niet nee
Omdat hij dat is. Jammer dat ie er de hele dag nog niet geweest is.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan jitzzzeee denken?
Hoi ananas.quote:
Carnaval?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat hij dat is. Jammer dat ie er de hele dag nog niet geweest is.
Oh echt? In dat geval: Hoi BT!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]het was toch weer goed tussen ons?
Ohjaquote:
BT, ik moet van IQM "hoi" tegen je zeggen, dus bij deze.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
BobbyB, wil je tegen Bt hoi zeggen namens mij?
Zeg dat ze kanker moeten krijgen...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die je met zijden handschoentjes moet behandelen
Ik sta aan je zijde, 4EBE.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die je met zijden handschoentjes moet behandelen
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:
BT, ik moet van IQM tegen je zeggen dat je uit je mond stinkt en je buikje langzamerhand een pens wordt
Dat is niet echt aardig om te zeggen tegen iemand.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zeg dat ze kanker moeten krijgen...
QFT.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, schat, maar... het is echt zo.
Ik mag niet eens zeggen dat ze dingen uit moeten printen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zeg dat ze kanker moeten krijgen...
quote:
Nee, 4EBE, dat moet je vragen!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen dat ze dingen uit moeten printen.
Dan heb ik ze "persoonlijk aangevallen."![]()
![]()
![]()
PRINTEN HOND!!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen dat ze dingen uit moeten printen.
Dan heb ik ze "persoonlijk aangevallen."![]()
![]()
![]()
Ik ga een scheurkalender vol met woordgrapjes maken. True story. Ooit beloofd aan een vriend in een semi-dronken c.q. arrogante opschepbui.quote:
Woudenberg heeft ook heel weinig allochtonen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef Smart_ass het volgende:
In Scherpenzeel (regio 3925) woonden op 30 september 2007 8925 mensen, waarvan 135 niet-westerse allochtonen (1.5%).
Mijn vorige woonplaats trouwens.
Zeg maar dat ik 'm haat.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT, ik moet van IQM "hoi" tegen je zeggen, dus bij deze.
quote:
quote:
Als je mijn buik een pens noemt dan weet ik niet hoe je dit noemtquote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, schat, maar... het is echt zo.
Een pens. Maar dan mannelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je mijn buik een pens noemt dan weet ik niet hoe je dit noemt:
[ afbeelding ]
Is Woudenberg niet goedkoop? Ach ik zou er niet willen wonen. Ik Scherpenzeel trouwens ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg heeft ook heel weinig allochtonen.![]()
Het is niet heel goedkoop om daar te wonen.
Ik wel in Drenthequote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is Woudenberg niet goedkoop? Ach ik zou er niet willen wonen. Ik Scherpenzeel trouwens ook niet.
IQM, BT haat je.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
BobbyB, zeg tegen Bt dat ze niet mag liegen van haar mama.
IQM zegt dat je niet mag liegen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is Woudenberg niet goedkoop? Ach ik zou er niet willen wonen. Ik Scherpenzeel trouwens ook niet.
Oh, jullie praten alweer tegen elkaar zie ik. Nice.quote:
DUUR? Echt? Nou ik vind Woudenberg anders ook niets.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg is DUUR... en geliefd![]()
Ik zou ook niet in Scherpenzeel/ Renswoude willen wonen.
Waarom laat je je hiervoor misbruiken Bob?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM, BT haat je.
[..]
IQM zegt dat je niet mag liegen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, jullie praten alweer tegen elkaar zie ik. Nice.
Omdat Bobby ook een gevoel voor humor heeft en graag meespeelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom laat je je hiervoor misbruiken Bob?
Weekniequote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom laat je je hiervoor misbruiken Bob?
Verkeerde SC, vriend.quote:
broodtrommeltje en een klein flesje whiskey (voor in je koffie)quote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zijn normale spullen om mee te nemen naar je werk?
Ligt eraan wat voor werk je doet denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
Een foto van mij.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat Bobby ook een gevoel voor humor heeft en graag meespeelt.
Maar ik heb geen whiskey?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
broodtrommeltje en een klein flesje whiskey (voor in je koffie)
Dan doe je dat kopen.quote:
Hier ga ik werkenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet denk ik.
quote:* leeftijd vanaf 28 jaar
* prettige telefoonstem
* uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands
* communicatieve vaardigheden
Ah okee. In dat geval kun je gerust brood, soep, koekjes, breezers e.d meenemen.quote:
Maar ze zijn er heel strengquote:Op maandag 23 februari 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. In dat geval kun je gerust brood, soep, koekjes, breezers e.d meenemen.
5 Ton om in het centrum te wonen...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
DUUR? Echt? Nou ik vind Woudenberg anders ook niets.Renswoude ook niet, maar das niet te vergelijken met Scherpenzeel he!!!
Dat centrum noemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 Ton om in het centrum te wonen...![]()
Vind ik anders best veel.
Streng?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zijn er heel streng!
Inderdaad. Het mag ook op mijn rekening komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat centrum noemen.Teveel eer.
Ik zou mijn geld ook anders besteden ja.
De grote Van Dale (2005) vermeldt zowel whisky als whiskey, en maakt daarbij een betekenisverschil dat op het Engels gebaseerd is. In het Engels komen namelijk beide schrijfwijzen voor; de keus voor -y of -ey is afhankelijk van het land waar de whisky vandaan komt. Whisky uit Canada en Schotland heet in het Engels whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is trouwens whisky.
Dat zou niet erg zijnquote:
Schotse whiskyquote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De grote Van Dale (2005) vermeldt zowel whisky als whiskey, en maakt daarbij een betekenisverschil dat op het Engels gebaseerd is. In het Engels komen namelijk beide schrijfwijzen voor; de keus voor -y of -ey is afhankelijk van het land waar de whisky vandaan komt. Whisky uit Canada en Schotland heet in het Engels whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey.
Ik dacht al, welke mongool heeft The Village People zo hard aangezetquote:Op maandag 23 februari 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
M'n stereo staat zo hard dat ik op m'n stoel sta te trillen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou niet erg zijn![]()
Maar ik ga, wish me luck!
Je moet ook gaan zitten.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
M'n stereo staat zo hard dat ik op m'n stoel sta te trillen.
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik dacht al, welke mongool heeft The Village People zo hard aangezet
Oh..dan is het goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond.
Een villa kopen, ergens in het zuiden...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt anders ook Woudenberg - West en Woudenberg -Oostquote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ja hebt zelfs Scherpenzeel oost volgens mij dus dat zegt niets.
Oosterbeekquote:Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben echt verliefd op Oosterbeek.
[ afbeelding ]
Allemaal mooie grote huizen.
Leuke plaatsen inderdaad. Heelsum en Renkum ook. Beter dan Ede iig.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OosterbeekDaar gaan we misschien naartoe verhuizen
Of naar Heelsum of Renkum, lekker rustig daar.
Dat zeker.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuke plaatsen inderdaad. Heelsum en Renkum ook. Beter dan Ede iig.
Wat heb je tegen Ede eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuke plaatsen inderdaad. Heelsum en Renkum ook. Beter dan Ede iig.
Awhquote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
Whihi, we hebben een natte poes.![]()
Ze was in de sloot gevallen.
Valt eigk wel mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Awh![]()
Dat zal lekker ruiken btw
Lolquote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt eigk wel mee.
Bijzonder hoe er niks van overblijft als ze doorweekt zijn.![]()
Heb d'r flink afgedroogd met een handdoek en nu is ze zelf aan het poetsen. heb d'r broer er even bij gezet om te helpen poetsen.
Lief!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt eigk wel mee.
Bijzonder hoe er niks van overblijft als ze doorweekt zijn.![]()
Heb d'r flink afgedroogd met een handdoek en nu is ze zelf aan het poetsen. heb d'r broer er even bij gezet om te helpen poetsen.
In Veenendaal heb je wel een leuke dierenwinkel en twee redelijk leuke kledingwinkels...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het gewoon een kustad. Net als Veenendaal.
Wie valt er nou in een sloot?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
Whihi, we hebben een natte poes.![]()
Ze was in de sloot gevallen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lief!Is het een rode? Die kater?
Veenendaal vind ik wel aardig op zich. Niet dat ik er zou willen wonen of zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind het gewoon een kustad. Net als Veenendaal.
Als een kat een vlieg of iets dergelijke ziet raakt ie alleen maar gefocust op dat kut beest.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie valt er nou in een sloot?Zelfs als je een kat bent, je kan toch wel opletten
Zo liet mijn cavia zich van het balkon afvallen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als een kat een vlieg of iets dergelijke ziet raakt ie alleen maar gefocust op dat kut beest.
Dat is domquote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als een kat een vlieg of iets dergelijke ziet raakt ie alleen maar gefocust op dat kut beest.
Overleefde hij het?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo liet mijn cavia zich van het balkon afvallen...
quote:
Hij zat achter een vlieg aan?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo liet mijn cavia zich van het balkon afvallen...
Dus nu weer gewoon op het balkon laten spelen?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel heel dr bek aan gort, maar verder zo onverwoestbaar als een Nokia 3310
Kon je er nog mee bellen, ja?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel heel dr bek aan gort, maar verder zo onverwoestbaar als een Nokia 3310
HEE NG ! Had je niet eerder gezienquote:
Ik had een andere cavia die vliegen op at..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij zat achter een vlieg aan?
Nu woon ik op de 4e, dus dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op maandag 23 februari 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus nu weer gewoon op het balkon laten spelen?
Fantastische verbindingsmogelijkhedenquote:
OMG!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
Damn BP wat een lelijke UI
Doe gewoon de cover van Ride The Lightning ofzo. Of nog beter, van The Black Album
Ik weet niet wat dat inhoud.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
Als je zegt: wat dat inhoudt is het met een t t toch?
Echt alle mensen uit Assendelft hebben gewoon totaal geen smaakquote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
Het is een tijdelijk probeersel Flo.
En waarom stalk je me?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt alle mensen uit Assendelft hebben gewoon totaal geen smaak
Mijn vriendin heeft inderdaad op bepaalde vlakken totaal geen smaakquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En waarom stalk je me?![]()
En je klaagt over je vriendin nu ook.
Zolang je vriendin niet haar haren in alle mogelijke kleuren verft heb je niks te klagen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft inderdaad op bepaalde vlakken totaal geen smaak
Ze heeft mij natuurlijk wel goed gekozen, dat dan weer wel.
Hoor ik daar een teleurstelling uit eigen ervaring?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang je vriendin niet haar haren in alle mogelijke kleuren verft heb je niks te klagen.
Ik weet het niet, ik ben daar niet goed in.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dus het is zonder t? Iedereen zegt iets anders.
Pics van je wijf.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang je vriendin niet haar haren in alle mogelijke kleuren verft heb je niks te klagen.
En bedankt.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker bp, wat een spuuglelijk UIDat vorige ding van je was al zum kotsen, maar dit?
BobbyB zijn chick heeft een kort vlot rood kapselquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
Wist niet dat iedereen mijn active topics lurkte.
Vlotte kapselsquote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB zijn chick heeft een kort vlot rood kapsel! Dat krijg je he, als ze in de overgang komen
Ja, die zwarte die stilstaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Als jij hier post zien we toch je UI
Nee,quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die zwarte die stilstaat?
Eh, nee. Die kankerlelijke grijze met dat ronddraaiende metallicalogoquote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die zwarte die stilstaat?
Eens.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker bp, wat een spuuglelijk UIDat vorige ding van je was al zum kotsen, maar dit?
Eentje met Keeley Hazell of Pink Floyd erin verwerktquote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Wat voor avatar raden jullie me aan?
Bandavatars zijn voor mensen met een bandshirt. Niet doen dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Wat voor avatar raden jullie me aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |