quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hierrr.. We hebben niet eens de moeite gedaan om hem actief door te lezen. Het moet je maar boeien ;-).
Tnx, dat evalueert een stuk prettiger binnenkortquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest bij intomart een lijst invullen over wat ik van 3FM vond....hardstikke leuk![]()
weer eens wat anders dan vragen over een tijdschrift enzo.
ik heb als sugestie gedaan dat ze white noise meteen in de prullemand mogen gooien![]()
en natuurlijk Michiel en Gerard een dikke 10 gegeven als DJ![]()
voor zowel hun eigen program als voor Ekstra Weekend![]()
graag gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx, dat evalueert een stuk prettiger binnenkort
Ik hoor je anders regelmatig bij de buren.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom wasMaar zit vooral op de 1e verdieping, de NPS-burelen. Vandoar.
Niet te hard, er moet momenteel al zoveel ingevallen worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor je anders regelmatig bij de buren.
Och, ik loop je vast nog wel een keer tegen het lijf.
Grappig was hem net ook aan het invullenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest bij intomart een lijst invullen over wat ik van 3FM vond....hardstikke leuk![]()
weer eens wat anders dan vragen over een tijdschrift enzo.
ik heb als sugestie gedaan dat ze white noise meteen in de prullemand mogen gooien![]()
en natuurlijk Michiel en Gerard een dikke 10 gegeven als DJ![]()
voor zowel hun eigen program als voor Ekstra Weekend![]()
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard, er moet momenteel al zoveel ingevallen worden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grappig was hem net ook aan het invullen
Roos gooi je toch niet zo maar snel omverquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.
Maar Michiel heeft geen airbags.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.
Alle danceprogrammas een 1 gekregen, krijg je er gelijk tig vragen over of je het jong en stoer vindquote:
prullenbakquote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wij hebben t scheppingsverhaal-foldertje ook gekregen....waar moest ik m ookalweer heen sturen?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alle danceprogrammas een 1 gekregen, krijg je er gelijk tig vragen over of je het jong en stoer vind
http://terugnaarjemaker.nl/quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh je kon t retour afzender doen maar kweetniemeer waar en hoe enzo
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb white noise idd ook een 1 gegevenik vind het zo NIET passen op 3FM
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk lijkt het me wel een goed idee... Het Glazen Huis in Groningen ;-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |