Oh, dat ja. Is gelukkig overquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je had toch last van pijnlijke plek of is deze verdwenen
Daarom is het toch ook leuk als jullie elkaar weer zien, als je haar wekelijks ziet is het minder leuk tochquote:Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Is gelukkig over![]()
Bleh, ik heb het hele weekend een lieve vriendin te logeren gehad, en vanmiddag is ze weer vertrokken. En ze woont in België, uur of 5 reizen, dus daar ga je niet even spontaan naartoe
http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?p=343121quote:For an example of the Pet Shop Boys Alarm, also see the YouTube clip as posted by nickname:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door WMG
Dan plaats ik mijn versie ook nog wel even.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Daar is 'ie weer het PSB-alarm, dus...........
[ afbeelding ]
YouTube is tegenwoordig zo streng dat ik er zo langzamerhand echt schijtziek van word...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?p=343121
Fragment is offline gehaald..
[..]
Is het plaatje weer compleetquote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan plaats ik mijn versie ook nog wel even.
[ afbeelding ]
Als je bij dit nummer het plaatje compleet wil krijgen zou je na JCA eigenlijk JCB (van Nizlopi) moeten draaien...quote:
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je bij dit nummer het plaatje compleet wil krijgen zou je na JCA eigenlijk JCB (van Nizlopi) moeten draaien...
Dat wordt dan lange-afstandskijken, want ik zit nu weer thuis.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..
Ik vind em erg mooi, maar het is wel een pareltje dat zo af en toe onverwachts langs moet komen. Aangezien ik em vorige week al 2 of 3x voorbij heb horen komen, hoeft ie voor mij niet langs te komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..
Er zijn toch flashplayers die je zelf kan hosten ala youtube, zouden bijna wat extra bandbreedte/ruimte erbij kopenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
YouTube is tegenwoordig zo streng dat ik er zo langzamerhand echt schijtziek van word...
Alternatieve video-website, anyone?
Nou, wij kunnen elkaar nooit genoeg zienquote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom is het toch ook leuk als jullie elkaar weer zien, als je haar wekelijks ziet is het minder leuk toch
Klopt, maar da's bij heel veel platen zo. Bekend probleem...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em erg mooi, maar het is wel een pareltje dat zo af en toe onverwachts langs moet komen. Aangezien ik em vorige week al 2 of 3x voorbij heb horen komen, hoeft ie voor mij niet langs te komen.
Da's dan wel meteen een flinke smak bandbreedte waar je 't over hebt! En dan kunnen mensen je filmpjes ook niet meer vinden via YouTube, waardoor je flink wat kijkers verliest.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er zijn toch flashplayers die je zelf kan hosten ala youtube, zouden bijna wat extra bandbreedte/ruimte erbij kopen
Vimeo?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alternatieve video-website, anyone?
*even breedband bijkopen* alsof ik dat ga doen ...en idd mensen kunnen je filmpjes niet meer vinden zo...joesoep is niet leuk meerquote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan wel meteen een flinke smak bandbreedte waar je 't over hebt! En dan kunnen mensen je filmpjes ook niet meer vinden via YouTube, waardoor je flink wat kijkers verliest.
Eigenlijk ligt het vooral aan maatschappijen als WMG. Zij maken van werkelijk alles een probleem, en het allerliefst slepen ze elke gebruiker van YouTube die filmpjes plaatsen, waar hun auteursrecht op berust, voor de rechter.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*even breedband bijkopen* alsof ik dat ga doen ...en idd mensen kunnen je filmpjes niet meer vinden zo...joesoep is niet leuk meer
Hierrr.. We hebben niet eens de moeite gedaan om hem actief door te lezen. Het moet je maar boeien ;-).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft iemand nog die folder binnengekregen over dat scheppingsverhaal?
Ik dacht dat het andersom wasquote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dan lange-afstandskijken, want ik zit nu weer thuis.
Sowieso heb ik Michiel nog niet gezien bij 3. Volgens mij verstopt 'ie zich voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |