quote:Op maandag 23 februari 2009 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik kan de muziek ook al niet uitstaan... en het feit dat 80% zich klem zit te zuipen is ook al een reden voor mij om niet te gaan aangezien ik bijna geen drank drink.
Nee idd...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen Irish coffee voor jou dus? Hebben ze ook best goeie van bij de La Place
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, carnaval is echt zo love-it-or-hate-it he?
Ik vind het verkleden enzo wel erg leuk, maar die muziek...! En de hele mentaliteit...!![]()
Nouja, ik ken alleen het brabantse carnaval. Misschien moet ik volgend jaar maar eens naar Maastricht?
Peepz?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee peepz (pardon?), volgend jaar dagje carnaval bij Roel?
In het centrum he; niet bij mij in huisquote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee peepz (pardon?), volgend jaar dagje carnaval bij Roel?
Whahaha, idd!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over mugshots gesproken: deze is wel gaaf:
Johquote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het centrum he; niet bij mij in huis.
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
De onderdrukte puber in mij kwam boven
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
De onderdrukte puber in mij kwam boven
Ik was nog optijdquote:
Van hetzelfde!quote:
Een mooie flatscreen zou dat geheel nog verder afwerkenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj Michiel!
@ Rest: eindelijk foto van onze nieuwe speakers!
Versterker is wel wat verouderd, wordt wss de volgende nieuwe aankoop (icm eindversterker I think..)
[ afbeelding ]
Saucijzenbroodjesquote:Op maandag 23 februari 2009 12:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van hetzelfde!
*saucijzenbroodjes aan laat rukken*
Uiteraard, hoewel t beeld van deze TV prima is, en de boxen moeten toch minimaal een halve meter van de muur staan, dus om de platheid van de tv hoeven we t niet te doenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Een mooie flatscreen zou dat geheel nog verder afwerken
Vooral helder en gedetailleerd geluidquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef 3FMaster het volgende:
@Janneke: Mooie dingen, komt zeker veul geluid uit
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Hulde voor Veenstra: geen carnaval gezeik
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Shake shake, shake shake-a-shake it!
Meestal je moneymaker.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?
Hmmm... ik helaas niet. Laatst moest ik mijn achterste op een podium van links naar rechts laten schudden voor een publiek van 800 man... jeejquote:
Whatever you likequote:Op maandag 23 februari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu is alleen de vraag: wat moet er geshaked worden?
Ik ken dit liedje vooral van de Kaasreclamequote:Op maandag 23 februari 2009 12:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Resevoir Dogs, die heb ik lang niet meer gezien! Weet de clou niet eens meer! Herinner me enkel nog Mr. *kleur* enzo... En een discussie over een plaat van Madonna
Van de week weer eens opzetten
Toch gekozen voor Porcelain.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind de keuze voor de canon trouwens verrot lastig. Go, Feeling so real, That's when I reach for my revolver, Why does my heart feel so bad... Moeilijk.
edit: vergeet ik Everytime you touch me nog!
Ik maak geen keuze, want dit is te lastig... Die man heeft vele fijne plaatjes gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2009 12:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind de keuze voor de canon trouwens verrot lastig. Go, Feeling so real, That's when I reach for my revolver, Why does my heart feel so bad... Moeilijk.
edit: vergeet ik Everytime you touch me nog!
Zeker!quote:
Idem.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak geen keuze, want dit is te lastig... Die man heeft vele fijne plaatjes gemaakt.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak geen keuze, want dit is te lastig... Die man heeft vele fijne plaatjes gemaakt.
Aldus Radiowereld.nlquote:- Slam FM gooit haar format en vormgeving over een andere boeg. Minder dancehits en meer nieuwe pop/rock. Ze gaan de concurrentie aan met 3FM.
ROFLquote:Op maandag 23 februari 2009 12:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Michiel probeert brabants te praten
'Gelukkig staat het op het bandje, het is niet te onthouden'quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Jemig... stadswinkel heeft wel erg veel tijden...
"Voor ieder wat wils"
http://www.seriousrequestingroningen.nl/quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch apart dat het nu al zo speelt, die keuze voor een stad voor SR...
Zou echt een bheel eind weg worden...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.seriousrequestingroningen.nl/
Ze laten er geen gras over groeien...
Geen probleem voor mij heb een bed daar in de buurtquote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou echt een bheel eind weg worden...
Ja idd.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou echt een bheel eind weg worden...
Blijft t nog steeds een eind weg hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 13:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij heb een bed daar in de buurt
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik hoop dit jaar op Tilburg
Ik ga voor Den Boschquote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik hoop dit jaar op Tilburg
Ook niet ver wegquote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Arnhem would be nice
Middagje vrijnemen, bleuquote:Op maandag 23 februari 2009 12:58 schreef miss_bleu het volgende:
shipswil ik kaarten voor de 3fm awards kopen zie ik dat het op donderdag is
humorquote:Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef Dichterbijer het volgende:
"12 volt door je knikkers"
Michiel is op dreef
Succes!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, ik ga een poging wagen om het huis toonbaar te maken; wish me luck!
Ik ben het nu al zatquote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef 3FMaster het volgende:
Na 'Mars' door alle liedjes heen, hebben we nu 'Alaaf!'
kun je invoeren bij optiesquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Heel stomme vraag natuurlijk, maar waarom kan ik geen kekke Flickr, Last.FM en andere 2.0 knopjes in m'n profiel aanzetten?
Moet je bij Opties doenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Heel stomme vraag natuurlijk, maar waarom kan ik geen kekke Flickr, Last.FM en andere 2.0 knopjes in m'n profiel aanzetten?
Omdat je bij Opties moet kijken http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Wellicht een nog stommere vraag, maar je hebt al op "Opties" geklikt?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef MichielV het volgende:
Nou, succes danquote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Tralala, ben nog steeds niet begonnen met puinruimen!
Na Krezip begin ik!
Iedereen wil graag een DJ helpenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Piles het volgende:
Ja, 4 keer is wel genoeg voor 'm denk ik![]()
... en het kan alleen maar in de BaggerLayout...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat je bij Opties moet kijken http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
En terechtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het kan alleen maar in de BaggerLayout...
Prachtige mixquote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluiten maar weer!
"Since your goneeeeee"
Neuh, Foksilver. Ik vind die baggerlayout veel te ruim opgezet per post, waardoor ik teveel moet scrollen...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sluit zich daarbij aan
@Sirolf jij zit zeker nog op die gele layout
Zie het 3FM Fotolog, een afvaardiging van ze is hier vanochtend nog langs gekomen om een cheque te overhandigen (niet met geld, maar met het aanbod voor een plek in Groningen).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:26 schreef Renesite het volgende:
Ah, die is al voorbij gekomen.
Grunn pakt het goed aan!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef SilentChaos het volgende:Ik mag Paul vandaag wel
Paul over Coldplay: Ja het lijkt wel allemaal op elkaarDUH
![]()
Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow... Coen & Sander, met andere woorden: de werkdag is voorbij! Tune-ed maar weer es in op Pro FM
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.
Ik loop dan meestal net de trap af naar beneden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoor
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Ik heb weinig keus...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!quote:
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!
Rest van het team: '![]()
![]()
'
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.
In de afgelopen weken nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?
Drama.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef 3FMaster het volgende:
Wire to Wire, het blijft een mooi liedje
Gelukkig stelt mp3fm mij niet teleurquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu bij m'n ouders. Ik hoor Radio 2 doen wat 3FM schandalig weinig doet: de nieuwe Bruce draaien.
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldigquote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ah, daar was je alquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad, niets fout aan dat nummer.Goede omschrijving van het nummer trouwensquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
Helaas maar 1x Roos... Naja, misschien is Annemieke dan nog wel afwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.
Irritant inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
Klopt, dat is inderdaad zo'n - even helemaal los - plaatquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
Dat zou je denken... Ik vond het trouwens wel vrij druk bij de platenboer.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Waarom zou je met zn allen massaal Sex on Fire na afloop van het concert willen downloaden? Als concertganger mag ik toch aannemen dat je ook fan bent en het album allang thuis hebt liggen?
quote:
Als er nu íets hip is, dan is het wel Kytemanquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
tis dit...heb ik wel 3FM aanstaan
Iemand die versie gehoord? Ik had daar juist wel een redelijk hoge verwachting van, maar gezien het bericht van Michiel valt het iets wat tegen.quote:Chris Cornell geproduceerd door Timberlake nu op #3FM. Dood- en doodzonde.
ongeveer 4 uur ago from TweetDeck
Als je ook Roosmarijn's twitter had gelezen, dan was je van een andere mening op de hoogte geweest. Ik heb em iig nog niet gehoord.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Lees op Twitter van Michiel het volgende
[..]
Iemand die versie gehoord? Ik had daar juist wel een redelijk hoge verwachting van, maar gezien het bericht van Michiel valt het iets wat tegen.
Hans en de digitale 2.0 wereldquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ook Roosmarijn's twitter had gelezen, dan was je van een andere mening op de hoogte geweest. Ik heb em iig nog niet gehoord.
Volg alleen Veenstra nu vanwege MetMichiel, vandaar dat ik die van Roos niet had gelezen. Binnenkort maar eens checken of die plaat wat isquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ook Roosmarijn's twitter had gelezen, dan was je van een andere mening op de hoogte geweest. Ik heb em iig nog niet gehoord.
Welke kreugels? Ik heb niet gecarnavald/valt/valled/...?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]al helemaal uit de kreugels
Je had toch last van pijnlijke plek of is deze verdwenenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke kreugels? Ik heb niet gecarnavald/valt/valled/...?
Oh, dat ja. Is gelukkig overquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je had toch last van pijnlijke plek of is deze verdwenen
Daarom is het toch ook leuk als jullie elkaar weer zien, als je haar wekelijks ziet is het minder leuk tochquote:Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Is gelukkig over![]()
Bleh, ik heb het hele weekend een lieve vriendin te logeren gehad, en vanmiddag is ze weer vertrokken. En ze woont in België, uur of 5 reizen, dus daar ga je niet even spontaan naartoe
http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?p=343121quote:For an example of the Pet Shop Boys Alarm, also see the YouTube clip as posted by nickname:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door WMG
Dan plaats ik mijn versie ook nog wel even.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Daar is 'ie weer het PSB-alarm, dus...........
[ afbeelding ]
YouTube is tegenwoordig zo streng dat ik er zo langzamerhand echt schijtziek van word...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?p=343121
Fragment is offline gehaald..
[..]
Is het plaatje weer compleetquote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan plaats ik mijn versie ook nog wel even.
[ afbeelding ]
Als je bij dit nummer het plaatje compleet wil krijgen zou je na JCA eigenlijk JCB (van Nizlopi) moeten draaien...quote:
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je bij dit nummer het plaatje compleet wil krijgen zou je na JCA eigenlijk JCB (van Nizlopi) moeten draaien...
Dat wordt dan lange-afstandskijken, want ik zit nu weer thuis.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..
Ik vind em erg mooi, maar het is wel een pareltje dat zo af en toe onverwachts langs moet komen. Aangezien ik em vorige week al 2 of 3x voorbij heb horen komen, hoeft ie voor mij niet langs te komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien als je Michiel heel lief aankijkt dat hij de plaat wil draaien? Gelukkig vind hij de plaat zelf ook niet kud, dus wie weet..
Er zijn toch flashplayers die je zelf kan hosten ala youtube, zouden bijna wat extra bandbreedte/ruimte erbij kopenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
YouTube is tegenwoordig zo streng dat ik er zo langzamerhand echt schijtziek van word...
Alternatieve video-website, anyone?
Nou, wij kunnen elkaar nooit genoeg zienquote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom is het toch ook leuk als jullie elkaar weer zien, als je haar wekelijks ziet is het minder leuk toch
Klopt, maar da's bij heel veel platen zo. Bekend probleem...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em erg mooi, maar het is wel een pareltje dat zo af en toe onverwachts langs moet komen. Aangezien ik em vorige week al 2 of 3x voorbij heb horen komen, hoeft ie voor mij niet langs te komen.
Da's dan wel meteen een flinke smak bandbreedte waar je 't over hebt! En dan kunnen mensen je filmpjes ook niet meer vinden via YouTube, waardoor je flink wat kijkers verliest.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er zijn toch flashplayers die je zelf kan hosten ala youtube, zouden bijna wat extra bandbreedte/ruimte erbij kopen
Vimeo?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alternatieve video-website, anyone?
*even breedband bijkopen* alsof ik dat ga doen ...en idd mensen kunnen je filmpjes niet meer vinden zo...joesoep is niet leuk meerquote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan wel meteen een flinke smak bandbreedte waar je 't over hebt! En dan kunnen mensen je filmpjes ook niet meer vinden via YouTube, waardoor je flink wat kijkers verliest.
Eigenlijk ligt het vooral aan maatschappijen als WMG. Zij maken van werkelijk alles een probleem, en het allerliefst slepen ze elke gebruiker van YouTube die filmpjes plaatsen, waar hun auteursrecht op berust, voor de rechter.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*even breedband bijkopen* alsof ik dat ga doen ...en idd mensen kunnen je filmpjes niet meer vinden zo...joesoep is niet leuk meer
Hierrr.. We hebben niet eens de moeite gedaan om hem actief door te lezen. Het moet je maar boeien ;-).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft iemand nog die folder binnengekregen over dat scheppingsverhaal?
Ik dacht dat het andersom wasquote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dan lange-afstandskijken, want ik zit nu weer thuis.
Sowieso heb ik Michiel nog niet gezien bij 3. Volgens mij verstopt 'ie zich voor me.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hierrr.. We hebben niet eens de moeite gedaan om hem actief door te lezen. Het moet je maar boeien ;-).
Tnx, dat evalueert een stuk prettiger binnenkortquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest bij intomart een lijst invullen over wat ik van 3FM vond....hardstikke leuk![]()
weer eens wat anders dan vragen over een tijdschrift enzo.
ik heb als sugestie gedaan dat ze white noise meteen in de prullemand mogen gooien![]()
en natuurlijk Michiel en Gerard een dikke 10 gegeven als DJ![]()
voor zowel hun eigen program als voor Ekstra Weekend![]()
graag gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx, dat evalueert een stuk prettiger binnenkort
Ik hoor je anders regelmatig bij de buren.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom wasMaar zit vooral op de 1e verdieping, de NPS-burelen. Vandoar.
Niet te hard, er moet momenteel al zoveel ingevallen worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor je anders regelmatig bij de buren.
Och, ik loop je vast nog wel een keer tegen het lijf.
Grappig was hem net ook aan het invullenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest bij intomart een lijst invullen over wat ik van 3FM vond....hardstikke leuk![]()
weer eens wat anders dan vragen over een tijdschrift enzo.
ik heb als sugestie gedaan dat ze white noise meteen in de prullemand mogen gooien![]()
en natuurlijk Michiel en Gerard een dikke 10 gegeven als DJ![]()
voor zowel hun eigen program als voor Ekstra Weekend![]()
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard, er moet momenteel al zoveel ingevallen worden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grappig was hem net ook aan het invullen
Roos gooi je toch niet zo maar snel omverquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.
Maar Michiel heeft geen airbags.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al een keer bijna tegen Roos aan gelopen, maar die heeft het ook overleefd.
Alle danceprogrammas een 1 gekregen, krijg je er gelijk tig vragen over of je het jong en stoer vindquote:
prullenbakquote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wij hebben t scheppingsverhaal-foldertje ook gekregen....waar moest ik m ookalweer heen sturen?![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alle danceprogrammas een 1 gekregen, krijg je er gelijk tig vragen over of je het jong en stoer vind
http://terugnaarjemaker.nl/quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh je kon t retour afzender doen maar kweetniemeer waar en hoe enzo
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb white noise idd ook een 1 gegevenik vind het zo NIET passen op 3FM
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk lijkt het me wel een goed idee... Het Glazen Huis in Groningen ;-).
idd, ik denk niet dat ik dan nog komquote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staan
Neujquote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je wilt dat er niemand gaat moet je vooral in Maastricht of Groningen gaan staan
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neujdas toch harstikke ver rijden als je in ZH of al überhaupt als je in brabant woont
Ze mogen Noorderslag houden maar meer niet hoorXD
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.
Ik denk ergens in de zomer.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk besloten?
Groningen wordt altijd vergeten door de gemiddelde omroep, dus laat 3FM eens een keer anders zijn. In Groningen ook genoeg 3FM-fans..quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 km uit het centrum van nederland is denk ik prima grensquote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arnhem of Zwolle lijkt mij ook veel logischer.
Ik dacht ergens in april ofzo, maar het wordt pas véél later officieel bekendgemaakt (vorig jaar pas eind augustus).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat eigenlijk besloten?
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neujdas toch harstikke ver rijden als je in ZH of al überhaupt als je in brabant woont
Ze mogen Noorderslag houden maar meer niet hoorXD
Ah jij bent de echte doelgroepluisteraar, we hebben er weer 1quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga is even aan mijn schoolwerk peepsDus
Mja MetMichiel is het lekker huiswerk maken
3FM is al anders, want ze gaan er elk jaar in januari al met hun hele reutemeteut naar Groningen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Groningen wordt altijd vergeten door de gemiddelde omroep, dus laat 3FM eens een keer anders zijn. In Groningen ook genoeg 3FM-fans..
Kijk, hij zegt t ook!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga is even aan mijn schoolwerk peepsDus
Mja MetMichiel is het lekker huiswerk maken
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
3FM is al anders, want ze gaan er elk jaar in januari al met hun hele reutemeteut naar Groningen.
Jupsquote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jij bent de echte doelgroepluisteraar, we hebben er weer 1
Net zo ver, maar minder mensen hoeven die afstand af te leggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?
Dat jij in zo'n afgelegen hoek van nederland woont , waar 6% van heel nederland woont , kunnen de overige 92 % niets aandoen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar andersom is dat niet zo? Van ongeveer Sappemeer naar Zwolle voor 'even' Glazen Huis kijken is niet heel ver rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |