Ik vlieg op 2 september voor 1 euro naar Stockholm. D'r was een aanbieding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef barry86 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen hier retourtjes boek voor 20-40 euro etc.
En ik zit op 68,-euro?
Komt dat omdat iedereen 20-40 euro meldt zonder alle toeslagen?
Zonder toeslagen zit ik namelijk ook op 18,88 euro.
Of doe ik wat fout?
Ik boek via ryan air site vanuit dusseldorf/weeze naar Skavsta.
Oh ja wij willen eind Juli gaan, We hebben er zin in! (4man).
Ook nog een leuk hotel/Hostel zoeken. Maar dat is erg moeilijk want echt slechte recensies kom ik niet tegen(alleen maar goed natuurlijk).
Wij willen zo dicht mogelijk bij het uitgaansgebeuren zitten. Dus mocht iemand nog een specifiek hotel/hostel in gedachten hebben... Laat u horen!
Hoe heet die straat? wij gaan in september namelijk naar Zweden en Stockholm...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik schrijf de naam opgaan we zeker even heen! Zijn in Stockholm in het smalste straatje geweest volgens mij
Langs de haven slenteren.quote:
Raad ik ook zéér aan! Vorig jaar maart geweest. Ligt erg centraal en is een prima hostelquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef Davita het volgende:
[..]
Castanea Hostel (Aanrader)
[ afbeelding ]
De keren dan ik in Zweden was heb ik niet anders gezien. Vrouwelijk schoon danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef announcement het volgende:
Mij viel het juist op dat er veel mooi vrouwelijk schoon rondloopt en dat "iedereen" aan het bellen is op straat.
Woonde? terug in Nederland dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Voor buiten Stockholm is het plaatsje Mariefred erg leuk. Hotels weet ik niet, ik woonde daar
Nah, niet echt. Je kunt misschien een kroeg of terras vinden maar normaal gesproken gaat "men" op vrijdag, zaterdag en woensdag uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
Ik ga 21-23, is er nog een beetje uitgaan op de maandag en dinsdag daar
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Stockholm![]()
afgelopen week nog ergens een retourtje gevonden voor 10 euro. Zaterdagochtend heen, maandagavond terug.
Moeilijk te weerstaan
Op expedia vind ik er direct 16, dus het moet wel mogelijk zijn. Ligt er maar net aan wat je wilt betalen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:41 schreef wise het volgende:
bump. Ben aan het zoeken naar een hotel met zwembad. Maar das volgens mij iets unieks in stockholm
Ff kijken daar. Ik zat in juli bijvoorbeeld ook in een hotel met zwembad. Maar dat zwembad zat niet in het hotel maar was een zwemparadijs ong 200 mter verder op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Op expedia vind ik er direct 16, dus het moet wel mogelijk zijn. Ligt er maar net aan wat je wilt betalen...
Volgens mij kan je in oktober nog met de mountainbike van Hammarbybacken, maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef Drive-r het volgende:
Iemand nog goeie tips voor een beetje buitenactiviteit in Stockholm? Binnenkort voor de eerste keer met een goede vriend (ga zelf elke 2 weken) en die moet een beetje bezig gehouden worden, terwijl die ook wat van de stad wil zien... Gekke ideeën welkom?
De bussen rijden af en aan en ryanair heeft nu ook een busdienst, die (tijdelijk) ook maar 50 SEK kost. Die Terravision bussen heb ik oveigens nog nooit op Skavsta zien staan. Voor Flygbussarna en Ryainair bussen hoef je niet te reserveren en kaartje koop je in de hal bij de uitgang.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst naar Stockholm, lekker rondslenteren foto's maken.
Nu vlieg ik met Ryanair naar Skavsta en neem één van de bussen naar de stad. Terravision heeft een aanbieding voor 5 euro per enkeltje, prima dus.
Punt is alleen dat het vliegtuig om 18:10 aankomt en de bussen van zowel Terravision als Flygbussarna om 18:15 vertrekken. Niet erg handig, ik dacht dat die bussen op inkomende vliegtuigen wachten? Of is er inderdaad genoeg tijd om zo'n bus te halen? Ik heb overigens alleen handbagage.
Ik heb in het centrum 1 dag gezeten in een cityhostel. Kijk even op hostel.com. Als het even niet wil lukken pm mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:43 schreef MarkTP het volgende:
Weet iemand die hier nog goedkope hotels/hostels kent in het centrum van Stockholm.
Ik ben van plan om een paar dagen met ryanair naar Stockholm te gaan. En dan een paar dagen in een heel goedkoop hostel te slapen in het centrum.
Iemand suggesties/aanbevelingen?
Ik heb er nog niks over gehoord (en spreek de vriendin dagelijks), dus denk het eigenlijk niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
Heeft het in Stockholm al gesneeuwd? Ik hoor van vrienden in Uppsala dat de eerste sneeuw daar al gevallen is!
Waar slaap jij dan zo? Das meestal het dure...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:58 schreef heaven7 het volgende:
Kost idd nu 100 kronen voor een retourDaarbij kom je meestal eigenlijk voor de geplande aankomsttijd aan en het kost echt maar een paar minuten om vanuit het vliegtuig naar de bus te komen. Zeker als je weet waar het is.
* heaven7 gaat 23 oktober weer voor 10 hele dagen![]()
![]()
Ik mis het echt vreselijk
AIk hockey, divisie lager, maar veel leuker om heen te gaan! Maandag 9 novemer tegen Almtuna.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef NAKZ het volgende:
Verder wil ik graag naar een sportwedstrijd in de stad, maar ik zie dat ik net heen ga in het weekend dat de voetbalcompetitie net afgelopen is. Ook Djurgardens ijshockey speelt niet thuis die datum (weekend van 8 november). Is er nog een Stockholm ijshockeyclub of zijn er nog andere sporten aan te raden?
Volgens mij niet, ben er dit weekend ook weer. Beetje rotweer alleen, hoewel zaterdag nog wel aardig lijkt te worden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef flexster het volgende:
Ik ga aankomend weekend (morgen tot en met maandag) met een vriend van me naar stockholm. Zijn er aankomend weekend nog tijdelijke festiviteiten die we niet moge missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |