Ik vlieg op 2 september voor 1 euro naar Stockholm. D'r was een aanbieding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef barry86 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen hier retourtjes boek voor 20-40 euro etc.
En ik zit op 68,-euro?
Komt dat omdat iedereen 20-40 euro meldt zonder alle toeslagen?
Zonder toeslagen zit ik namelijk ook op 18,88 euro.
Of doe ik wat fout?
Ik boek via ryan air site vanuit dusseldorf/weeze naar Skavsta.
Oh ja wij willen eind Juli gaan, We hebben er zin in! (4man).
Ook nog een leuk hotel/Hostel zoeken. Maar dat is erg moeilijk want echt slechte recensies kom ik niet tegen(alleen maar goed natuurlijk).
Wij willen zo dicht mogelijk bij het uitgaansgebeuren zitten. Dus mocht iemand nog een specifiek hotel/hostel in gedachten hebben... Laat u horen!
Hoe heet die straat? wij gaan in september namelijk naar Zweden en Stockholm...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik schrijf de naam opgaan we zeker even heen! Zijn in Stockholm in het smalste straatje geweest volgens mij
Langs de haven slenteren.quote:
Raad ik ook zéér aan! Vorig jaar maart geweest. Ligt erg centraal en is een prima hostelquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef Davita het volgende:
[..]
Castanea Hostel (Aanrader)
[ afbeelding ]
De keren dan ik in Zweden was heb ik niet anders gezien. Vrouwelijk schoon danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef announcement het volgende:
Mij viel het juist op dat er veel mooi vrouwelijk schoon rondloopt en dat "iedereen" aan het bellen is op straat.
Woonde? terug in Nederland dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Voor buiten Stockholm is het plaatsje Mariefred erg leuk. Hotels weet ik niet, ik woonde daar
Nah, niet echt. Je kunt misschien een kroeg of terras vinden maar normaal gesproken gaat "men" op vrijdag, zaterdag en woensdag uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef zquing het volgende:
Ik ga 21-23, is er nog een beetje uitgaan op de maandag en dinsdag daar
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Stockholm![]()
afgelopen week nog ergens een retourtje gevonden voor 10 euro. Zaterdagochtend heen, maandagavond terug.
Moeilijk te weerstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |