She's got it going onquote:Op maandag 2 maart 2009 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar Staceys moeder.
Sorry?quote:
excuses aanvaardquote:
Ik denk dat je in de war bent met Andre Agassi.quote:
Mwah, denk het niet, nooit gehoord van die gozer. Middelmatige speler ook, aan zijn resultaten in 2006 te zien.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Andre Agassi.
quote:NEW FEATURES Create your own challenge with your friends
Mafkeesquote:Minder Kant en Goethe om beter te tennissen
Janko Tipsarevic is een aparte jongen. De 24-jarige tennisser uit Servië, de nummer 47 van de ATP, wil zijn carrière niet op de helling zetten en gaat daarom... minder lezen. "Onwetendheid is een zegen", zegt hij nu.
Tipsarevic staat bekend als de intellectueel van het circuit. Zo heeft hij citaten van Dostojevski en Schopenhauer op zijn lichaam getatoeëerd. De werken van Goethe, Kant en Nietzsche lagen tot voor kort op zijn nachtkastje. Maar nu heeft de Serviër er dus genoeg van.
"Als je te veel leest, begin je te twijfelen. Veel filosofen waren ongelukkig. Die boeken zijn deprimerend. Ik nam dat allemaal veel te serieus op."
"Natuurlijk ben ik liever slim dan dom. Maar lezen mag geen verslaving zijn. Ik las vroeger eenzelfde boek wel eens drie of vier keer."
"Ik probeerde Kant te lezen en snapte er niets van. Dus las ik het nog maar eens. Maar dat is afgelopen. Mijn tenniscarrière primeert nu."
Inderdaad. Wat een gewichtigdoenerij zeg. Ga gewoon tennissen joh, Tips.quote:
Als je Kant al niet snapt, hoe denk je dan ooit slim genoeg te zijn om een goede tennisser te worden.quote:
Als mensen mij vragen "Federer-fan, hoe word ik nou een goeie tennisser?" dan roep ik al jaren "Het begint allemaal bij Kant." Dat is toch gewoon zo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Als je Kant al niet snapt, hoe denk je dan ooit slim genoeg te zijn om een goede tennisser te worden.
Als mijn kinderen straks kunnen lezen geef ik ze een boek van Kant, als ze het me vervolgens niet haarfijn kunnen uitleggen gaan ze niet op tennis en hoef ik ze minder goed in de gaten te houden.... of kan ik ze aanbieden voor adoptie ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als mensen mij vragen "Federer-fan, hoe word ik nou een goeie tennisser?" dan roep ik al jaren "Het begint allemaal bij Kant." Dat is toch gewoon zo?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn kinderen straks kunnen lezen geef ik ze een boek van Kant, als ze het me vervolgens niet haarfijn kunnen uitleggen gaan ze niet op tennis en hoef ik ze minder goed in de gaten te houden.... of kan ik ze aanbieden voor adoptie ofzo onterf ik ze.
Dat is precies de reden waarom mijn zoons wel op tennis zitten.. en er nog verdomd goed in zijn ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn kinderen straks kunnen lezen geef ik ze een boek van Kant, als ze het me vervolgens niet haarfijn kunnen uitleggen gaan ze niet op tennis en hoef ik ze minder goed in de gaten te houden.... of kan ik ze aanbieden voor adoptie ofzo
Ik snap niet dat die link tussen tennis en Kant nu pas wordt gelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom mijn zoons wel op tennis zitten.. en er nog verdomd goed in zijn ook
Ik dacht eerst dat het de plattegrond was van een Chinese gevangenis ofzo en dat zijn broer daar opgesloten zat.quote:
Nou, het verklaard in ieder geval een hoopquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die link tussen tennis en Kant nu pas wordt gelegd.Jullie hebben allemaal zitten slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |