abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66357297
Game on!
pi_66357385
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Moschino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 22 februari 2009 @ 23:09:40 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357403
Ik postte door het slotje heen.
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh haha!

Florence is wel echt 1000 keer meer sfeervol dan Milaan hoor! Daar heb je iig nog wel de ponte veccio en de straatjes eromheen enzo. etc. etc. Ik vind Milan echt veel meer een zakenstad zeg maar. Of ik moet in de verkeerde delen geweest zijn.
Maar qua shops vond ik het gewoon allemaal duur. Gewoon niet mijn merken zeg maar. Hoort er ook een beetje bij natuurlijk. Bij Italia. True Fashion enzo.
Ik ga trouwens 11 maart een dagje naar Milan. Voor een vergadering van 2 uur.
pi_66357477
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
pi_66357482
Ik wil ook eens naar het buitenland
Fijn dat het leuk was Snoopy
Saartje
pi_66357502
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef snoopy het volgende:
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Mochino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Kan ik me goed voorstellen. Heel vaak vind ik (vooral Moschino) die merken nogal ordinair!
  zondag 22 februari 2009 @ 23:14:49 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66357601
Ik zeg niet dat ik er altijd even florisant bij loop maar ik ben ook niet zo van die merken geloof ik...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66357629
Merken kunnen mij ook absoluut niet interesseren. Als ik een geweldig leuk iets zie bij de Wibra neem ik het ook mee. Ik sta daar boven jeweets
Saartje
  zondag 22 februari 2009 @ 23:15:59 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357639
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef snoopy het volgende:
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
Klopt. Vorige keer ook voor 2 uur 2 dagen in Florence geweest. Leuk hoor, dagje rondlopen en winkeltjes kijken. Maar EasyJet vliegt precies gunstig op Milaan, dus vandaar even op en neer. Is wel een beetje een bizar en surrealistisch gevoel.

Ik ga nu mijn bedje opzoeken btw!
Slaap lekker allemaal strakjes!
  zondag 22 februari 2009 @ 23:16:51 #10
190853 RockabeIIa
pi_66357673
Wibra kom ik nooit...
Die winkel stinkt echt!

da was nie subtiel he?
pi_66357725
Ik kom er ook nooit. Eigenlijk ook niet bij de Zeeman.
pi_66357774
Dus ik stink ook zeg je?
Saartje
pi_66357787
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word ook zo opgehaald om met Brent naar de optocht te gaan kijken bij mijn ouders in de buurt Brent heeft een berenkoppie op zijn koppie en doet alleen nog 'Gggggggggggaaaawwww'. Eng hoor!
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
pi_66357807
maneki, ben jij de wibra?
  zondag 22 februari 2009 @ 23:20:22 #15
190853 RockabeIIa
pi_66357808
Ik ruik momenteel wel heel erg goed, Maneki

zondag 22 februari 2009 @ 23:20:45 #16
190853 RockabeIIa
pi_66357823
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
[..]

was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
Neen, ik was in den achterhoek
  zondag 22 februari 2009 @ 23:20:59 #17
190853 RockabeIIa
pi_66357831
douchen en naar bed..

trusten!
pi_66357858
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:20 schreef bixister het volgende:
maneki, ben jij de wibra?
sst!
Saartje
pi_66357951
nou moe, welterusten dan maar Rocka en BE
pi_66358186
nog even over voetbalplaatjes: chell, dankjewell!!

livelink, ik heb net jullie lijstje vergeleken met het onze, zie hieronder een ruilvoorstel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:55:55 #21
190853 RockabeIIa
pi_66358935
Ja nou, als het weer over die plaatjes gaat ga ik ècht weg!
  maandag 23 februari 2009 @ 07:31:02 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66363594
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
Het zijn echt fijne dingen soms Maar ik zal ook wel weer heel blij zijn als Morris en Lis er morgen weer zijn Wat dan weer wel leuk was waren alle Benettons, de Ferrariwinkel en de Disneystore
Die Ferrariwinkel hebben we ons toen de ogen uit de kop gekeken. Wat je daar niet allemaal kan kopen!
Vrienden van ons waren in die tijd 'bezig' voor een kindje en hij is groot Ferrarifan dus we hebben daar toen een 'my first ferrari' gekocht (die daarna nog 1,5 jaar in de kast heeft gelegen omdat het steeds misging )

Wij willen nog een keer terug maar niet voor de winkels maar voor en stadswandeling door de wat oudere delen...
Florence is prachtig, Sienna ben ik niet geweest. Wel Lucca
Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken

In elk geval gaan we dit jaar weer op vakantie in Italie (Riviera dei Fiori)
pi_66363611
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:31 schreef Asyniur het volgende:

Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken

* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66363646
Klinkt als een heerlijk weekendje Snoop!! Ik wil ook naar Milaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 februari 2009 @ 07:44:32 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66363657
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
pi_66363681
Nou ik kom vaak bij de wibra en zeeman ... en ik schaam me er absoluut niet voor !
Waarom voor een spijkerbroek 49,95 betalen als hij na 3 maanden toch niet meer past ??? Dan is 9,95 een betere prijs ! En die logo's op broeken/ kleding ?? Het zegt mij echt helemaal niks,nakkes, noppes, nada ! Ik kan mijn geld ook maar een keer uitgeven, en van de 40,= per broek die ik bespaar kan ik wel weer leuke andere dingen doen met mijn kinderen (en )
(dus nee ik koop geen merkkleding, behalve van promiss, miss etam) Ik krijg ook vaak kleding van andere mensen, ziet er dan nog prima uit en soms is dat merkkleding. Kwalitatief gezien maakt het ook niet echt veel uit, timo heeft vaak de broeken van merijn aan en dan nog gaan ze weer door in de roulatie naar de volgende besparende ouder

Ik moet zeggen dat ik er ook wel een sport van maak om mijn kinderen er leuk uit te laten zien voor weinig. Zo heeft Merijn nu schoenen van 10,=. Uiterverkoop.. een of ander razend duur exemplaar maar zodanig afgeprijsd dat het leuk was ! Moet zeggen dat ik voor schoenen wel goede exemplaren zoek, mag ook best een merk zijn, maar ook hier probeer ik het geld in mijn zak te houden waar het kan.
  maandag 23 februari 2009 @ 08:00:25 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66363745
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.

Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk
Of lekker decadent een weekendje IJsland
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66363756
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.

Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk
Dat kan ik me voorstellen, het lijkt me dan ook niet fijn om dit allemaal te lezen..
pi_66363758
Snoopy klinkt als een heerlijk weekend.
ik wil ook maar helaas het gaat niet

wibra ik zeg de ontvetter ik haal er ook wel eens kleding maar helaas zal ik hievoor een half uur moeten rijden en weet ik veel wat voor moeite dus 1 keer perjaar ben ik er wel.
ik heb de afgelopen 2 jaar nog geen kleding gehaald, dus dat word tijd

rocka wat heerlijk dat je zo genoten hebt van Brent
mama van 3 kids!
pi_66364169
Oeh Snoop

Bij Wibra haal ik mijn fructis shampoo voor 2,- ipv voor 6,- en dan nog een grotere fles ook.
En een heel tof truitje voor Leander. De maten van de wibra zijn nogal raar, dus nu heb ik eindelijk een truitje dat lang genoeg is voor zijn lijfje, maar niet te lang voor zijn armen!

Vannacht was Leander nogal vervelend (subtiel gezegd, haha, zijn we niet van hem gewend) dus toen ik hem om 3:00 voor de zoveelste keer getroost had na een flinke huilbui liet ik me met een flinke plof op mijn zij terug in bed vallen......
Met mijn hoofd op TARA's hoofd
We hebben even 5 minuten allebei niet tegen elkaar gepraat en allebei wat gepiept en gekreund. Auwe! Ik lekker licht in mijn hoofd en behoorlijk beroerd van de klap.
Tara vooral nogal versuft, omdat hij nog lag te pitten toen ik hem die kopstoot gaf

TARA heeft een bult, ik een rood oor, koppijn in mijn hele hoofd bij elke beweging en ben zo misselijk dat ik voor de zekerheid maar alleen aan de thee ben vanmorgen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 08:47:36 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66364204
Oeh Italie, daar wil ik ook zo graag eens heen! Het is even de revue gepasseerd als mogelijke zomervakantie optie, maar toch weer van de lijst verdwenen. Het wordt waarschijnlijk nu Slowakije en Hongarije. En Wenen op de heenweg

En eind april gaan we een paar dagen naar Ierland, Cork en Dublin. Ben ik ook wel erg benieuwd naar!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 08:47:41 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_66364205
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:

Je mag ze zo bij mij brengen hoor

Gister weer naar school geweest en ik heb me echt suf (uit)gelachen Een tijd geleden was ik op zoek naar een trensapparaat/toestel/geval en ik kon hem wel kopen, maar duur, zeker voor iets wat je niet zo maar weer verkoopt als je er niets mee doet. Dúhus ik heb er zelf 1 gemaakt van de week Gister mochten we dan eindleijk aan de pruiken gaan beginnen, maar dan moet je eerst haarweven met dat ding, ik zat keurig lief te weven terwijl de rest ruzie aan het maken waren met de gekochte trenstoestellen, prijzen, tussen de 70 en de 100 euro je moet draden strak spannen in dat ding en bij de anderen vlogen de trensaparaten uit elkaar, dus steeds van vooraf opnieuw beginnen en die van mij bleef in elkaar, prijs, 9,04 ik kan dan echt genieten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66364244
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
Oeh Snoop

De maten van de wibra zijn nogal raar, dus nu heb ik eindelijk een truitje dat lang genoeg is voor zijn lijfje, maar niet te lang voor zijn armen!

Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,

Sterkte met je koppie, ga anders ff langs de huisarts, dit klinkt nl als een hersenpuddinkje
pi_66364261
Ohh moussy ! Heerlijk !! 9,04 en het dan gewoon doen !! Super !
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 08:51:42 #35
7074 moussy
kuttekop
pi_66364266
Freecell, ik gebruikte ooka ltijd fructis, na een tijd was ik al mn krullen kwijt toen ben ik overgestapt op de Herbal Essence en daar waren mn krullen weer
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 08:54:11 #36
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66364305
Oh bix, fijn dat de plaatjes zijn aangekomen!

Maneki: jouw jongens willen nog steeds plaatjes? Want ik heb weer vier zakjes ofzo. Zoek ik van de week je brievenbus weer even op
pi_66364336
moussy ben jij blij zo zie je het wel vaker met dure spullen.

freecell klinkt niet lekker. sterkte. als het te lang aan houd naar de huisarts.
mama van 3 kids!
pi_66364350
De slabbertjes van de wibra zijn handig. Net wat langer en met een drukker. Anna wil ze niet over d'r hoofd en klitteband vind ik zelf zo snel vies en die van de hema zijn zo kort.

Florence is leuk. Lucca is leuk. Een andere stad daartussen in aan de snelweg heeft een leuk kasteel en een prachtige kerk, maar is zo creepy. Pistoia oid. Siena is ook leuk! En nu ga ik aan het werk. Werk thuis vandaag, echt super.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66364400
Ik gebruik zelf de ontvetter van de wibra, ideaal ! gewoon op de vlek spuiten en weg is ie !
Ook op kleding werkt ie prima, wel ff wassen daarna natuurlijk
nou ik ga naar de abroarts
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 09:00:16 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66364412
freecell, da's echt weer iets voor jou hè? Beterschap!

Stout, ik doe het net zo voor Christan hoor. Hier hebben ze altijd leuke kinderkleding voor weinig bij de Aldi en de Lidl, vaak voor 5 of 6 euro, hartstikke leuke dingen. Een paar weken terug uitverkoop bij Zeeman (ja die zit hier ook ), een paar spijkerbroeken voor 2 euro per stuk. Helaas vond ik er maar 3 Heb de hele bak doorgespit Spijkerbroeken kun je nooit genoeg hebben als je een kind hebt dat bij voorkeur in de modder voetbalt - en dan meestal nog keept ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 09:00:39 #41
7074 moussy
kuttekop
pi_66364419
Ja ik was echt blij zo blij dat er 3 aan me gevraagd hebben hoe ik hem gemaakt had, 2 wilde de gekochte wel terugbrengen en 1 had hem nog niet.

En echt, het stelt geen donder voor:

Die van mij kreeg natuurlijk een overdreven kleurtje

ipv
  maandag 23 februari 2009 @ 09:02:29 #42
37150 livelink
pi_66364449
Lief van je Moussy

Wat goed dat je zo'n ding zelf kunt maken. Weven vond ik vroeger één van de weinige leuke knutseldingen, maar jouw weven zal wel heel anders zijn dan het weefgetouw dat ik had.

Stout, ik vind het niet vervelend om de verslagen van weekendjes weg te lezen hoor. Juist leuk. En waar een wil is, is een weg. Ik wil het kennelijk niet hard genoeg om er heel veel voor te moeten gaan regelen, maar wie weet komt dat moment nog wel een keer.

Freecell , dat klinkt pijnlijk en niet zo goed als je misselijk bent. Hou het even goed in de gaten.
pi_66364468
Wibra ben ik ook niet zo'n fan van. Ik vind de kleding raar vallen, alsof het niet in proportie is. Zeeman haal ik wel vaak babyspul, en dingen als sokken en ondergoed. De kleding boven mat 98 vind ik er niet meer zo leuk.

En Florence is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 februari 2009 @ 09:05:04 #44
37150 livelink
pi_66364491
Bij Wibra hebben ze wel vaak lekker goedkope knutselspullen. Dat is dan wel weer erg handig, vind ik.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 09:08:04 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_66364533
Ik vind de broeken van Wibra soms zo smal, voorheen had ik dat echt nodig voor René, maar nu niet meer nu ze echt heupen krijgt. Voor René is het veel H&M soms een shirtje van Zeeman maar haar ondergroed is bijna allemaal wibra of zeeman, maar dan wel de duurdere versie met lycra er in, dat zit mooi en blijft mooi. Cas heeft meestal wel broeken van Zeeman, maar voor de rest ook wel veel H&M.
pi_66364623
Ik haal af en toe wat bij Zeeman voor onze meid en laatst moest ik nodig een fatsoenlijke pyama hebben voor mezelf vanwege weekje met familie in 1 huisje en toen hadden ze ze daar voor 8 euro.

Maar de Terstall vroeger Bentex heeft soms ook leuke kleren. Maar dan moet je wel goed zoeken want soms is het zooo vormloos of juist heel tekenend.

Florence is idd . Venetie en Milaan ben ik nog niet geweest maar in Rome dan weer wel.
Verder zijn we dus afgelopen week in Oostenrijk geweest maar dat is ook zo . Die bergen, die sneeuw...heerlijk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66364721
Wibra hebben we hier niet in de buurt dus daar kom ik eigenlijk nooit. En Zeeman vind ik zo'n rommelige rotwinkel dat ik er ook zelden kom. Zelfs Noah zei toen we er een tijdje geleden toch waren: "Wat een rommeltje! Mag niet, toch?" Maar dat rommelige verschilt misschien ook wel per filiaal.

Voor Noah is het nu veel H&M en WE, en als het even kan in de uitverkoop. Voor de baby is het heel veel Hema en heel veel uitverkoop. Wat dat betreft ben ik in een gunstige periode zwanger, het is al maanden sale overal

Tot hoe lang zou de sale duren eigenlijk? Vast niet lang meer... En heb nog wel wat dingetjes nodig eigenlijk, maar ik verwacht deze week al 5 pakketjes dus ik hou me maar eventjes koest....

Voor mezelf koop ik trouwens wel gerust merkkleding hoor, al geef ik zeker geen fortuinen uit aan mezelf. Ik koop überhaupt niet vaak kleding voor mezelf meer sinds ik een kind heb Maar ik doe er ook een stuk langer mee dan Noah, dus dan mag het ook best iets duurder zijn vind ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66364745
Moussy wat goed van dat weven
Ik begrijp het technische niet helemaal, maar het klinkt wel heel goed, haha. Altijd leuk als zelfgemaakte dingen het beter doen
- edit: ow wacht, ik zie al hoe, ja dat is inderdaad niet moeilijk zelf te maken, haha. Wat tof zeg!-
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:49 schreef Stout het volgende:

[..]

Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,

Sterkte met je koppie, ga anders ff langs de huisarts, dit klinkt nl als een hersenpuddinkje
Dat zal wel een beetje loslopen toch?

En Fructis is inderdaad wel krul-dodend, maar ik heb ontdekt dat mijn haar het het beste doet als ik van shampoo wissel, dus ik heb altijd 3 open flessen staan Gewoon om de beurt. Kost niks extra's alleen een beetje ruimte.
  maandag 23 februari 2009 @ 09:56:03 #49
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66365401
Freecell, ik vind het ook wel als een hersenschudding klinken hoor. Even in de gaten houden!

En Snoop, klinkt alsof je een heerlijk weekend hebt gehad!

Ik zit weer op kantoor. Nog maar 30 dagen werken en ik heb verlof. Ik tel niet af hoor. Heus niet. Ik heb het zoooo naar mijn zin momenteel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 23 februari 2009 @ 09:59:02 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66365467
Zeeman scheelt heel erg per filiaal
Heb er eentje een stukje verderop, die is altijd netjes opgeruimd en heeft ook altijd leuke dingen die ik andere filialen niet zie. Die is ook lekker ruim
De wibra zit daar ook, en die is wel altijd een pestbende maar ik loop toch altijd even binnen, wil er nog wel eens rokjes voor Saskia scoren (laatst een leuk zomers tuniekje, alleen zijn de mouwboordjes zo krap dat haar armen er niet in passen.. boordjes eraf halen dus en nieuwe opzetten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66365513
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:54 schreef Chell het volgende:
Oh bix, fijn dat de plaatjes zijn aangekomen!

Maneki: jouw jongens willen nog steeds plaatjes? Want ik heb weer vier zakjes ofzo. Zoek ik van de week je brievenbus weer even op
Graag! Als ik iets terug kan doen voor je moet je het laten weten hoor!
Moussy gaaf dat zo`n eigenmaakding beter werkt dan een duur gekochte
Freecell auw
Saartje
pi_66365706
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Memmel het volgende:
Ik zit weer op kantoor. Nog maar 30 dagen werken en ik heb verlof. Ik tel niet af hoor. Heus niet. Ik heb het zoooo naar mijn zin momenteel.
Je bent niet de enige die aan het aftellen is, nog 15 dagen onderzoek....
Ik wil vakantie!!!!!!!!!!!
pi_66365805
Och arme aftellers
Veel succes!

De Zeeman is hier inderdaad ook een puinhoop met krappe paden, haha.
En daar stinkt het inderdaad

De wibra hier ruikt naar shampoo enzo, dat valt dus wel mee...
pi_66365806
Hier heb ik het dan luxe, 2 zeemannen, beide netjes en een wibra die klein is en weinig heeft maar wel altijd goede broeken.

Freecell, je klachten wijzen behoorlijk richting een hersenpuddinkje, ik zou echt ff rust nemen vandaag.
pi_66365807
wibra, zeeman, kan me allemaal niet veel schelen. maar ik vind gewoon wel dat ze daar minder leuke kleertjes hebben (dan bijv. hema). voor iets anders kom ik daar eigenlijk nooit ja bij zeeman wel, das aan t begin van de stad, daar loop k altijd langs/even naar binnen. maar de wibra zit eigenlijk aan het eind, daar kom ik nooit langs

ik heb ook zin in weekendje weg!!!
ik houd niet zo van italië, maar dat komt misschien omdat ik alleen nog in Rome ben geweest en dat vond ik wel zo stom
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66365818
ik vind bristol altijd zo stinken
pi_66365897
Ik kom wel eens bij de Zeeman maar voor Amber hebben ze daar niet echt leuke kleren.. ja ondergoed en sokken. Hema kom ik wel maar daar hebben ze geen leuke kleren voor Amber vind ik... ik vind de Jip en Janneke rompers wel heel erg leuk. Ik ben groot fan van de H&M voor kleren voor Amber. Wibra kom ik eigenlijk bijna nooit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 februari 2009 @ 10:21:20 #58
190853 RockabeIIa
pi_66365923
Klopt! Bristol stinkt ook!
pi_66365969
Ik heb niet zo'n moeite met winkels als wibra en zeeman enzo maar ik vind daar gewoon niet altijd iets naar mijn smaak (ook niet qua kinderkleding). Shirtjes zonder opdruk wel en lege rompertjes en sokjes enzo koop ik daar ook maar verder vind ik het niet zo.
Ik ben meer van de (uitverkoop van) de H&M en Hema. En ik moet heel eerlijk zeggen dat dat qua prijs niet eens zo gek veel scheelt met de wibra of zeeman/hans textiel.

Freecell doe je rustig met die arme Tara?!! Hou je koppie even in de gaten hoor, als je misselijk wordt enzo toch maar even langs de huisarts (en dan wel in geuren en kleuren je verhaal doen hè, heeft die man ook wat leuks te doen )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66365977
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef pinquit het volgende:
ik vind bristol altijd zo stinken
daar ben ik ook het liefst zo snel mogelijk weg.

wij hebben wel een zeeman maar die vind ik zo vreselijk en ze hebben nooit niks. ik ga liever naar de grote stad bij een vriendinnetje winkelen met korting

wat ik leuk vind zijn heerlijke rommel/koopjes winkels om heerlijk te snuffelen.
zoals action of de 123winkel. wij gingen altijd als we onderweg naar overrijssel gingen even in deventer de stad in om naar een konijn te kijken en de 123 winkel binnen te lopen.
mama van 3 kids!
pi_66365993
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef Stout het volgende:
Hier heb ik het dan luxe, 2 zeemannen, beide netjes en een wibra die klein is en weinig heeft maar wel altijd goede broeken.

Freecell, je klachten wijzen behoorlijk richting een hersenpuddinkje, ik zou echt ff rust nemen vandaag.
Pudding?
Rust nemen gaat wel redelijk automatisch met zo'n hoofd, maar er moet hier wel voor 2 kinderen gezorgd worden.
Het is niet dat ik uitgebreid het huishouden erbij pak vandaag, dat ga ik niet trekken zo

(en ik geloof dat ik hardlopen vandaag ook maar skip )
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 10:25:45 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_66366020
Ik vind bristol echt een verschrikkelijke winkel en hier toch wel met wat raar volk lopen. Ik wil bijv echt geen schoenen waar een gat in zit door dat beveiligingsdopding, ze schieten ze hier dwars door leer of wat dan ook, dus ik kom er haast nooit.
  maandag 23 februari 2009 @ 10:26:06 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66366034
Hey Rocka, is je echo vanmiddag? Of heb je m al gehad?

Als je nog moet, succes!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66366041
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:

Freecell doe je rustig met die arme Tara?!!
Ja zielig hè? Stel je voor, lig je lekker te pitten, komt er ineens één of ander betonblok op je hoofd vallen Ik vond het ook zo lullig
  maandag 23 februari 2009 @ 10:26:43 #65
190853 RockabeIIa
pi_66366042
Die is vanmiddag..
pi_66366052
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:23 schreef Popples het volgende:

[..]

daar ben ik ook het liefst zo snel mogelijk weg.

wij hebben wel een zeeman maar die vind ik zo vreselijk en ze hebben nooit niks. ik ga liever naar de grote stad bij een vriendinnetje winkelen met korting

wat ik leuk vind zijn heerlijke rommel/koopjes winkels om heerlijk te snuffelen.
zoals action of de 123winkel. wij gingen altijd als we onderweg naar overrijssel gingen even in deventer de stad in om naar een konijn te kijken en de 123 winkel binnen te lopen.
Action is liefde!
en die map achter moussy's geweldige zelfgemaakte standaard-ding komt volgens mij ook van de action
Haha action is voor mij zo'n winkel waar ik heen ga als k saggo ben, even lekker meuk kijken en dan voor 10 euro met een tas vol nieuwe frutsels naar buiten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66366053
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja zielig hè? Stel je voor, lig je lekker te pitten, komt er ineens één of ander betonblok op je hoofd vallen Ik vond het ook zo lullig
ai!
pi_66366066
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Rocka, is je echo vanmiddag? Of heb je m al gehad?

Als je nog moet, succes!
Dat dus!

Schieten ze die dingen er echt doorheen Moussy?
pi_66366138
action vind ik wel ok voor de goedkope merkartikelen en knutselspullen, schoolspullies en ansichtkaarten en inpakpapier. verder is het echt zo'n rotzooi allemaal speelgoed moet je daar écht niet kopen. (behalve dan de zoveel-delige knikkerbaan, die is geweldig )
pi_66366295
Heb ik eigenlijk al gezegd hoe blij ik ben met onze nieuwe oven?
Het is zó fijn! er lag nog een afgebakken stokbrood van gisteren en die was een beetje taai geworden, dus ik dacht: hop, even in de oven. dat voorverwarmen duurt nog geen 5 minuten! (bij onze oude oven was dat 20 mins. ) en hop ding erin, tijd instellen en hij gaat gewoon vanzelf uit als het klaar is slimme oven!
echt heerlijk
pi_66366323
Oeh Pinquit, klinkt goed
Wat voor oven heb je nu dan?

* freecell twijfelt over ontbijten
  maandag 23 februari 2009 @ 10:36:28 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66366334
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Die is vanmiddag..
Ah, hou je het nog een beetje vol?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66366341
een combi geval. een kleintje, maar toch best groot. en eerst hadden we zo'n grote inbouw.
pi_66366455
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:36 schreef pinquit het volgende:
een combi geval. een kleintje, maar toch best groot. en eerst hadden we zo'n grote inbouw.
Relaxed!
Och, als er maar een grote ovenschaal inpast is het toch wel goed?
pi_66366547
dat past

om 1 uur weer eens rijlessen na echt een week of 5 niet meer geweest te zijn (ziek, druk enzo)
ben benieuwd of ik het nog kan
pi_66366560
ik bedoel eigenlijk: ben bang dat ik het niet meer kan
  maandag 23 februari 2009 @ 10:47:36 #77
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66366663
Uit het vorige bankje:
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Belana het volgende:
oxy een tijdje geleden zou je toen ook iets opschrijven voor je begeleiders, dat was toen in de tijd dat jouw favoriete begeleider weg ging. heb je dat toen nog gedaan en heeft dat toe geholpen? het ging over het komen en gaan van mensen en dat jullie nooit weg kunnen daar staat me bij.
Ja, dat heb ik toen gedaan, het was inderdaad zo dat die begeleider wegging om een andere baan te, nemen. ZIjn droombaan.
Ik was toen boos dat hij wel, zomaar weg kon gaan en wij niet. Dat zit heel diep, die pijn.
Ik heb het toen tegen mijn mentor gezegd en die heeft het tegen de anderen gezegd. Het hielp, wel om het hardop te zeggen. Maar het zal altijd pijn doen (van binnen).
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:49:57 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66366738
Ik ben er weer, mét laptoppie maar bijlezen/reageren gaat nog even niet lukken, moet zo naar mijn werk, maar ik ben er weer
voordeel is dat ik heel wat kasten heb opgeruimd/uitgemest/inhoud weggegooid, moet ik dus vaker doen een weekje zonder laptop
Zaterdag is het goud binnengekomen voor de trouwringen, dus daar kan ik lekker aan gaan beginnen. Maneki, vanavond krijg je eindelijk een PMmetje van me
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66366757
komt vast wel goed Piquit
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66366768
Aahw Pinq tuurlijk kan je het nog joh! Ik ben ook zo vaak tussendoor gestopt met lessen gewoon wegens geen zin, echt te erg. Het zal je verbazen hoe snel bepaalde dingen toch weer gewoon automatisch gaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 februari 2009 @ 10:57:30 #81
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66366956
Nu ik toch bezig ben: ik vind het ook moeilijk als er zomaar, zonder dat het van te voren, bekend is, flexwerkers komen of als het rooster veranderd.
Echt een zeikerd ben ik daarin. Want de groep is ons HUIS. En de begeleiders zouden het ook niet leuk vinden als er zomaar steeds andere mensen in HUN huis zouden binnenlopen. Wij hebben niks te zeggen, en ''mogen maar blij zijn dat er nog iemand komt'. Ik vind, dat zo stom.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  maandag 23 februari 2009 @ 10:58:43 #82
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66367000
En nog wat: ik ga over een uur op vakantie, en daar, hebben we geen internet, wel een i-net cafe, maar ik kan niet zo snel reageren, als normaal.
Dus als het even duurt of je wilt snel een antwoord: PM mij maar
pi_66367055
Leuk Oxy, waar ga je heen? (of had je dat al verteld?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 11:02:30 #84
13151 crew  Rewimo
pi_66367093
Testje voor kattenliefhebbers: Dit is niet lief, dit zijn moordpogingen!

Guus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66367189
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef pinquit het volgende:
ik bedoel eigenlijk: ben bang dat ik het niet meer kan
Vast wel
pi_66367205
die van mij: 73%
pi_66367242
ohhh ik hou niet van katten, ben er mega allergisch voor... echt als zo'n beest in de buurt komt dan wordt ik al hondskatsberoerd...maar ik pas wel altijd op de kat van de buren, met mondmasker naar binnen

Freecell, wij noemen dat zo sinds Merijn het zo zei toen ie 3 was of zo. Pappa had toen een hersenschudding (moet je ook maar niet tegen een muur oplopen) en merijn zei toen : pappa heeft een hersenpudding.. dat is gebleven
pi_66367308
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:57 schreef Oxymoron het volgende:
Nu ik toch bezig ben: ik vind het ook moeilijk als er zomaar, zonder dat het van te voren, bekend is, flexwerkers komen of als het rooster veranderd.
Echt een zeikerd ben ik daarin. Want de groep is ons HUIS. En de begeleiders zouden het ook niet leuk vinden als er zomaar steeds andere mensen in HUN huis zouden binnenlopen. Wij hebben niks te zeggen, en ''mogen maar blij zijn dat er nog iemand komt'. Ik vind, dat zo stom.
Oxy, wat lijkt me dat super vervelend als je daar zo'n last van hebt.
Misschien kun je het bij je begeleiders aangeven dat je dat zo vervelend vind en dat je de opmerking "mogen maar blij zijn dat er nog iemand komt" stom vind. Dan kunnen ze in ieder geval proberen er rekening mee te houden.
Van mijn eigen werk als woonbegeleider weet ik wel dat de verantwoordelijkheid die wij voelen om het op te lossen heel groot is. Wij willen ook geen flexwerkers of uitzendkrachten op de groep! En doen er alles aan om dat te voorkomen. Ziekte en onverwachtse calamiteiten kun je als begeleider ook niets aan doen, maar bij ons staan vaste begeleiders altijd klaar om onverwachts extra te komen werken. Die zijn dus ook zo flexibel mogelijk om voor de clienten te zorgen dat er geen vreemde gezichten op de groep komen. Maar soms is het ook wel echt een opluchting als je na lang bellen en proberen eindelijk een flexwerker of iemand gevonden hebt die kan komen. Omdat hoe vervelend een vreemd gezicht ook is, helemaal niemand op de groep ook geen optie is. Dan kan zo'n opmerking dus ook echt bedoeld zijn als opluchting en niet als "je moet niet zeuren - opmerking"

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Veel plezier op vakantie!!
pi_66367423
Toch maar even HA gebeld wegens aanhoudende misselijkheid, toch wel hersenschudding volgens hem
Beetje rustig aan doen en stoppen met dingen als ik er meer koppijn van krijg.
Zucht....

Zo genant....
pi_66367452
89%
* freecell kijkt bang naar kat
pi_66367572
Hahahha Freecell dooske
oooh ik lach me suf hier, sorry ik vind het echt heel sneu voor je, echt waar!
maar hoe krijg je het voor elkaar, jezelf een hersenschudding kopen op het hoofd van je man hihi.

Nou lekker rustig aan dan vandaag hè, en goed op jezelf passen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66367622
Huupje
Zeg

* freecell duwt huup.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 11:19:56 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_66367625
98% ... de ene en 93% de andere... Volgens mij moet ik het asiel gaan bellen...
pi_66367663
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef moussy het volgende:
98% ... de ene en 93% de andere... Volgens mij moet ik het asiel gaan bellen...
Lijkt me wijs
pi_66367679
oi! hou je hersenschudding bij je

hihi nee ik meen het ik vind het echt sneu voor je.
Ik heb gehoord dat chocola helpt, alles voor een gezond lijf! dus eh

hopen dat je oppaskids zich een beetje kalm houden dan wel vandaag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66367727
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef huuphuup het volgende:
oi! hou je hersenschudding bij je

hihi nee ik meen het ik vind het echt sneu voor je.
Ik heb gehoord dat chocola helpt, alles voor een gezond lijf! dus eh

hopen dat je oppaskids zich een beetje kalm houden dan wel vandaag.
Ja, dat zou wel handig zijn
Nuja, we zien wel hoe het gaat. Morgen heb ik het geloof ik aardig rustig, dat scheelt.

En Chocola zei je? Ik heb wel pure paaseitjes. (en nog steeds niet ontbeten omdat ik nog misselijk ben, dus misschien ook maar niet )
pi_66367876
freecell beterschap met je hersenpudding.

rocka succes straks.

pinq hoezo geen speelgoed van de action?
ik heb er laatst stinkers gehaald voor de oudste.
heb haar een schilderijtje laten kleuren daarop laten stickeren voor haar nieuwe kamer.

ow rijlessen komt helemaal goed pinq. ik had elke week rijlessen, maar mijn rij-instructeur was ook van mijn leeftijd.
mama van 3 kids!
pi_66367962
stickers horen bij knutselspullen he, niet bij speelgoed en opzich is t niet erg om er speelgoed te halen, maar het gaat hier wel snel stuk maarja, voor de prijs mag dat eigenlijk ook wel

ik heb normaal ook elke week rijles. (ik ga eens vragen of ik ook 2 keer per week mag)
mijn rij-instructeur is geloof ik bijna 60
  maandag 23 februari 2009 @ 11:33:23 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66368057
96%
pi_66368343
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef pinquit het volgende:
stickers horen bij knutselspullen he, niet bij speelgoed en opzich is t niet erg om er speelgoed te halen, maar het gaat hier wel snel stuk maarja, voor de prijs mag dat eigenlijk ook wel

ik heb normaal ook elke week rijles. (ik ga eens vragen of ik ook 2 keer per week mag)
mijn rij-instructeur is geloof ik bijna 60
he je moet ook een lekkerding uitzoeken he, dat helpt

hier gaat het tekenbord al 3 maand mee en dat voor 2,50.
maar mijn schoon.oeder had voor de verjaardag van de oudste een pannensetje gekocht die ik die zelfde avond al weg geflikerd heb. je moet gewoon goed zoeken.
hier heeft de oudste zo een klein fel rose boodschappenmandje gekregen van mijn moeder.
en elke keer gaat dat ding vol met speelgoed de auto in om vervolgend leeg te flikkeren en in elke winkel danoontjes in het tasje te doen. action heeft geen goede invloed op mijn portomonee.
mama van 3 kids!
pi_66368548
Wat erg freecell! Een hersenschudding op die manier.

Wel lastig voor je oxy, maar eigenlijk ook wel logisch, dat je zo'n moeite hebt met andere mensen op de groep.

Even flink balen werkgever wil dat de uren van het ongeluk van m'n eigen tijd af gaan. Ja, ik stond daar vrijwillig omringd door 6 agenten, erg gezellig daar ja. Voor een loodgieter die moet komen kan het wel, maar als je bij de politie zit gaat het van je uren af. Vakbond gebeld en die geven me gelijk. Heb ik weer een dossier extra daar lopen. Zucht. Ik vond het al zo goed van mezelf dat ik die middag (en avond om m'n uren te halen) thuis heb zitten werken en me niet ziek heb gemeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_66368733
Ow Yppy wat naar En inderdaad helemaal niet logisch
Stoer trouwens dat je bent gaan zitten werken. Ik was gaan zitten bibberen denk ik.
pi_66368897
hihi trouwens Freecelleke ik zit het net tegen mijn lief te vertellen van je hersenschudding, en hij zegt gelijk heel droog "oooh dat zie ik jou ook wel doen hoor"

Yppy wat een gezever zeg van je baas! Onbegrijpelijk ook eigenlijk, hij mag blij zijn dat je geen 3 maanden de ziektewet in moet met het een of ander vind ik. En het mag duidelijk zijn dat dit wel een flinke aanrijding was toch? Geen gevalletje ik neem vrij want mn spiegel is eraf gereden...
Blegh. Jammer dat het met hulp van de vakbond moet maar ik hoop dat het zich oplost.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66368952
Yppy, dat meen je niet! Wa een lulhannes van een baas heb je zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66369090
Yppy dat kan je baas of jij toch verhalen bij de wederpartij als schade?
ik bedoel het is wel gemiste inkomsten voor jou en uitgaven voor je baas die een ander veroorzaakt heeft. in ieder geval dat heb ik begrepen van mijn advocaat. want anders zou ik nooit mijn gemiste loon(voor de rest van mijn leven) kunnen verhalen op de wedertegenpartij.
mama van 3 kids!
pi_66371124
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:59 schreef huuphuup het volgende:
hihi trouwens Freecelleke ik zit het net tegen mijn lief te vertellen van je hersenschudding, en hij zegt gelijk heel droog "oooh dat zie ik jou ook wel doen hoor"
Ik zei hardop heel tevreden HA! toen ik dit las
pi_66371361
Ohh heb mijn man al eens een blauw oog geslagen, in mijn slaap.... dus troost je ! (nee ik had niks)
ik was blijkbaar heftig aan het dromen en mepte hem zo in zijn oog....

[ Bericht 27% gewijzigd door Stout op 23-02-2009 13:28:42 (ff te snel gedrukt) ]
  maandag 23 februari 2009 @ 13:33:35 #108
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66371666
Freecell!
Mijn lief waagt het niet om op "mijn kant" te komen als ik even uit bed ben.
(omdat hier anders gerust hetzelfde zou gebeuren )

Yppy wat een gesodemieter zeg!

Rewimo wat waren de score's van Jamie en Beauty?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 23 februari 2009 @ 13:37:08 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66371788
Freecell
Stil zitten/liggen en met de armpjes over elkaar brokkenpiloot!

Yppy.
Wel goed dat je de vakbond achter je hebt staan.

O ik heb zulke koude handen zeg.
Ik ga zo maar eens even de zonnebank onder het stof vandaan halen volgens mij. Heb gister 2 boeken van Terry Pratchett gekregen, dus dan heb ik ook nog wat leuks te doen in de tussentijd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_66371895
Freecell!

Arme Tara. Zeg trouwens maar tegen 'm dat ik komende week mijn opa ga bellen over de (wellicht gezamenlijke) stamboom!
pi_66371901
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef dutchie het volgende:
Freecell
Stil zitten/liggen en met de armpjes over elkaar brokkenpiloot!

Yppy.
Wel goed dat je de vakbond achter je hebt staan.

O ik heb zulke koude handen zeg.
Ik ga zo maar eens even de zonnebank onder het stof vandaan halen volgens mij. Heb gister 2 boeken van Terry Pratchett gekregen, dus dan heb ik ook nog wat leuks te doen in de tussentijd.
Nou

En TARA had niet bewogen Die lag nog net zo als toen ik rechtop ging zitten. Gewoon op zijn eigen kussen...

Alleen iets verder naar het midden dan normaal.
pi_66371923
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell!

Arme Tara. Zeg trouwens maar tegen 'm dat ik komende week mijn opa ga bellen over de (wellicht gezamenlijke) stamboom!
Huu?
Gemist, maar ik zal het zeggen
pi_66372042
Zeeman zit hier in he winkelcentrum. Kim had als baby vaak kleertjes daar weg, Nu wat minder.
De maten kloppen alleen niet altijd. Hema, c&a, h&m bevalt hier goed. Vooral in de uitverkoop,
Gaan jullie ook vaak zodra de kinderbijslag binnen is shoppen voor de kids?
Komt begin april weer toch?
pi_66372060
Toen Leander net geboren was, heeft Tara in het namentopic uitgelegd hoe jullie aan de naam zijn gekomen. Die voorvader is wsl ook familie van mij. Snap je?
  maandag 23 februari 2009 @ 13:50:14 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66372267
Gadver, ik had beloofd mijn werk-mail te checken omdat er evt. iets dringends gedaan moest worden maar nu doe ik dat en dan zie ik weer mailtjes met dingen die zo verschrikkelijk onterecht en unfair zijn. En mijn baas die er schijnheilig omheen draait omdat ze geen idee heeft waar ze het over heeft.
Bah... zit hier met een knoop in mijn maag en heb nu echt al zin om morgen te gaan. Heb net wel even telefonisch geventileerd bij een collega, maar dit is wat ik F. net mailde:
quote:
Oh echt, laat me nou eens 1 keer de loterij winnen, ik hoef geen miljoenen. 2ton is ook genoeg. Dan pakte ik de auto, reed ik erheen, vertelde ik haar dat zij XXX, de Governing Board en het hele congress in haar reet kon stoppen, pakte mijn plantje en liep weer weg om er nooit meer terug te komen...
Echt hoor... zo graag zou ik daar weg willen...
Bah, en ik heb haar gemaild dat ik er morgen over wil praten omdat ik het zat ben dat bepaalde dingen altijd vanuit het negatieve bekeken worden, maar ik weet nu al dat het niks gaat worden morgen. Want of ik ben echt woest (lang leve hormonen) of ik zeg niks. Ik geloof niet dat er nu, op dit moment, een gulden middenweg te vinden is.

Bah!
Straks als Sasha wakker is maar lekker lang stuk gaan wandelen buiten om het hele gezeik uit mijn hoofd laten waaien. Kon ik het maar loslaten, kon ik het maar van mijn schouders af laten glijden en gewoon braaf doen wat men zegt (maw, met elk windje meewaaien).

Sorry... moest echt even.
En ik ben zo'n schijterd, nu met die kredietcrisis enzo durf ik niet eens meer te zoeken naar een andere baan.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:55:48 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66372460
En een kusje voor BE! Wel goed dat je je plantje mee zou nemen trouwens....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66372554
Wat heerlijk dutchie, onder de zonnebank.

Ingrid, ik ga shoppen als ze naar mijn idee te weinig heeft liggen (J. is het nooit met me eens ) of als ik me 's avonds achter de pc verveel of als ik pms heb. Totaal onafhankelijk van de kinderbijslag.

Toevallig zou dat zijn Reinhilde.

Mijn vakbondscontributie heb ik er al uit voor de komende 40 jaar. Verbaas me er over dat ik niet meer moet gaan betalen omdat ik ze zo vaak bel.

J. zei al dat ik me altijd nog ziek kan melden. Helemaal met mijn voorgeschiedenis van psychisch gedoe en nu de kans op een nek/rugproblemen. Net zijn we gaan kijken en de hoofdsteun is gewoon een eind opgeschoven. Wat ben ik blij dat we dat ding hadden, wil er niet aan denken hoe het anders was gegaan. De voorstoel heeft een behoorlijke deuk gehad, kon niet meer naar voren.
Op zich valt de schade mee, relatief gezien dan, heb veel geluk gehad dat ik wel op tijd remde en genoeg afstand hield. Maar ja, de politie is echt niet sneller natuurlijk omdat mij baas wil dat ik meteen kom. Het heeft verder ook niet voor problemen gezorgd dat ik er niet was.
*OUD heilige*
pi_66372560
He bah BE, niet leuk!
Lekker uitwaaien met Sasha klinkt als een goed plan. Als ik dichterbij zou wonen, kwam ik wel even langs met mijn comfort-food-choclate-chip-cookies. Virtueel dan maar!
pi_66372613
Dat is vervelend BE, als je zo naar je werk kijkt. Heb je nog minder zin om te gaan. Wel lief dat je voor je plantje zou blijven zorgen. Is er echt niks te vinden dankzij de crisis?
*OUD heilige*
pi_66372647
Oew heb je ook melk vrije comfort-food-chocolate-chip-cookies??
pi_66372658
Yppy, ik krijg nog steeds rillingen als ik aan je ongeluk denk, brrr. En sorry hoor, maar wat een achterlijke baas heb je!
pi_66372693
p_iglet, ja hoor!
pi_66372710
Overigens is mijn baas helemaal ok hoor. Geen enkel probleem mee. Loop vast bij de afdelingen daarachter.
*OUD heilige*
pi_66372766
oh... verkeerd begrepen .
achterlijke achterliggende afdelingen!
pi_66372780
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Reinhilde het volgende:
p_iglet, ja hoor!
pi_66372866
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
Toen Leander net geboren was, heeft Tara in het namentopic uitgelegd hoe jullie aan de naam zijn gekomen. Die voorvader is wsl ook familie van mij. Snap je?
Ah, vandaar.

Be wat balen zeg al schoot ik hardop in de lach over je plantje

Oew Yppy, dat is dan nog een behoorlijke klap geweest zeg!
  maandag 23 februari 2009 @ 14:07:15 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66372868
Yppy, dat van jouw baas is ook we heel suf hoor. Loodgieter wel, en dit niet.
Wat nou als je mee had gemoeten naar het ziekenhuis? Had het dan wel weer gekund?

Er is mss wel iets te vinden, maar de vraag is wat.
Ik heb de 'pech' dat ik echt heel goed verdien hier en hoe graag ik ook weg wil, ik ben dan ook wel weer slap genoeg dat ik dat alleen doe voor iets dat ik heel, heel erg leuk vind. Alleen dan ben ik bereid minder geld te accepteren zeg maar. En dat heel erg leuk voor mij is toch de uitvaart, en daar is weer alleen fulltime werk in te vinden en dat wil ik gewoon niet nu met 1 en straks 2 kleine kindjes, plus dat switchen nu bijna 15 weken zwanger ook niet de meest handige move is.
Het is gewoon even op mijn tanden bijten dus.
Komt ook wel weer goed. Ik weet ook dat hier een deel hormonen spreekt. Maar ik kan gewoon niet tegen onrecht zeg maar. Er werkt een bedrijf voor ons, en bij alles wat ze doen wordt er door sommige mensen geheel onterecht vanuit gegaan dat ze alles wat ze doen alleen maar doen om er zelf beter van te worden. En dat is gewoon pertinent niet waar. Mijn baas weet dit ook, zij had dit gewoon in 2 tellen uit kunnen leggen, maar dat doet ze dan weer niet. Was ik eerder geweest dan had ik het wel gedaan, maar nu zij al gereplied heeft kan ik niks meer.

Anyway... waait wel weer over. Moest alleen even heel erg ventileren.

En dat plantje... ik zal er van de week even een foto van maken. Triester kan het bijna niet, maar ik heb dat plantje in de eerste week dat ik daar werkte gekocht en hij staat er nu, 10 en een half jaar later, nog steeds. Ik geloof er heilig in dat ik pas weg ga als dat kreng dood gaat. En geloof me... ik zorg er erg slecht voor!
pi_66372967
* Vicky ploft ff neer op de bank..
De weekboodschappen zijn weer binnen en we hebben weer gezellige plantjes gehaald.

BE, M. heeft hetzelfde. Zijn leidinggevende draait ook overal omheen of verdraaid zijn woorden.. Heel irritant.
Oehh lekker koekjes!!
Yppy
Oxy, fijne vakantie!
Oei, dat was een aardige knal Freecell!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 14:13:29 #129
37150 livelink
pi_66373087
BE, dit is zo herkenbaar. Ik werk van dinsdag t/m vrijdag en zit dan vrijdagmiddag helemaal in mijn werkritme, waardoor ik elke vrijdagmiddag weer opnieuw besluit om mijn mail door te laten sturen zodat ik 's maandags in geval van nood nog in kan grijpen. En elke maandag vervloek ik me zelf er weer om. Durf nauwelijks de mail te checken en zit me inderdaad vanaf de zijlijn druk te maken over alles wat speelt op mijn werk. Eigenlijk is 4 dagen werken niks voor mij. Maandag is voor mij altijd een hele vervelende dag. Wel thuis, maar tegelijkertijd ook heel erg bezig met het werk. Ik word er altijd heel erg somber van
  maandag 23 februari 2009 @ 14:17:03 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66373201
Livelink. Ik wilde in eerste instantie ook maandag, woensdagmiddag en donderdag werken, maar omdat we altijd op dinsdag staff meeting hadden omdat dat de enige dat was dat iedereen er was ben ik dinsdag, woensdagochtend en donderdag gaan werken. En dus heb ik 4 dagen ertussen zitten. Dat is echt te lang in sommige tijden van jaar. Ik zit er nu dus over te denken om te switchen van dinsdag naar maandag. Maar zo die dagen aan elkaar is bijv. wel weer handig als ik op reis ben. Dan kunnen ze in het weekend naar een van opa en oma's en dan pas maandagavond terug, anders zit je weer met een tussendag. Ik twijfel dus nog even.

freecell, heef Tara geen last meer dan? Alleen jij?

Zo... nu maar even therapeutisch het belastingformulier in vullen.
pi_66373296
Ik kwam met mijn oor en slaap schuin op zijn voorhoofd. Ik ben bang dat zijn voorhoofd steviger is dan mijn slaap.
Maar hij heeft nog wel een gevoelige plek op zijn hoofd. Alleen hij veerde een eindje zijn kussen in en ik natuurlijk niet.
pi_66373521
hihi belastingaangifte formulieren invullen is goed Tenminste hier wel. Wordt daar altijd erg vrolijk van!!
Als het goed is krijgen we dit jaar ruim 2700 euro terug

Maar wel KUT dat je het zo niet naar je zin hebt op je werk. Is parttime in de uitvaartsector echt totaal niet mogelijk? Hmm das dan nog erger als de artsenwereld, daar kan het tenminste nog als je goed vloekt en op je strepen gaat staan en van alles regelt.
pi_66373567
dat is lekker p_iglet!!
Ik laat mijn belastingpapieren altijd invullen Ik heb er echt geen kaas van gegeten.
Zit alleen nog te wachten op de WOZ waarde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66373657
Voor de belasting aangifte heb je de WOZ waardebepaling van vorig jaar nodig (kwam ik dit jaar ook pas achter en doe ik dus al 3 jaar verkeerd)
pi_66373728
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Voor de belasting aangifte heb je de WOZ waardebepaling van vorig jaar nodig (kwam ik dit jaar ook pas achter en doe ik dus al 3 jaar verkeerd)
oh oke.. dat wist ik dus ook niet
Dan doen wij het dus ook al een paar jaar fout

* Vicky stuurt meteen ff een mailtje naar de financieel adviseur!

thanx voor de tip
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 14:38:45 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66373985
Ik bel atijd F om te vragen wat de woz-waarde is, en die zegt dan 'ik dacht zus of zo' en dat schrijf ik dan maar op.

p_iglet, het grootste nadeel aan het werk is dat de meeste ondernemers graag hebben dat degene die de uitvaart aan neemt, het ook afhandelt. Dus naast het onregelmatige zit je dan toch wel vast aan die 5 dagen.
Dat is lastig als ik zeg dat ik maar 3 dagen in de week wil werken.
En op een andere basis, dus 2 weken full time, 2 weken niets zou mss ook wel kunnen, maar dan zit je weer met opvang bijvoorbeeld.
Maar goed, veel ondernemingen zien het gewoon niet zitten.

Ach... mijn tijd komt echt wel.
En zoals ik net tegen een vriendinnetje zei 'als ik het echt zo erg vond, dan was ik wel wat anders gaan doen ipv suf en slap te blijven zitten omdat je niet weet wat je anders wil gaan doen en omdat je zo goed betaald krijgt'.
Ik wil al 5 jaar weg hoor. Maar toen had ik ook allerlei excuses en smoezen waarom het niet kon enzo.
Ik ben eigenlijk gewoon een slapjanus.
pi_66374000
auw freecell, succes ermee, en écht even rustig aan doen hoor, een hersenschudding kan véél langer ellende geven als je in het begin niet genoeg rust neemt!
Die link over de katten is wel héél erg grappig zeg! Hij wil de enquete nog zo snel niet laden hier, maar als ik de inleiding zo lees dan denk ik dat ik met name voor mijn jonste katje uit moet gaan kijken nu ik weet wat haar échte plannen zijn!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_66374030
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bel atijd F om te vragen wat de woz-waarde is, en die zegt dan 'ik dacht zus of zo' en dat schrijf ik dan maar op.
dat hoef ik aan M. al helemaal niet te vragen.. die weet dat soort dingen niet
weet ws. niet eens waar het staat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 14:58:48 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66374770
Ik probeerde gisteren bij F. ook nog 'het is toch eigenlijk een mannenklusje? Vrouwen snappen dat toch niet'.
Maar toen kwam hij met 'dan is het een mooie kans voor je om het te leren'.
Ik doe het elk jaar hoor, ik vind het nooit zo heel moeilijk. En ik heb mijn belastingrecht-exvriendje nog altijd achter de hand.
Zo ook nu, want ik kwam de kinderopvangtoeslag niet tegen. Dat hoort daar toch ook ergens op te staan?
Nou ja, even zoeken op de site maar even, maar ik heb mijn ex ook al gemaild.
pi_66374836
www.toeslagen.nl
kinderopvang toeslag en aangifte inkomstenbelasting gaan niet samen in 1 bestandje.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:03:02 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66374917
Ik zie het net ja.
Zij gaan het herberekenen nav de gegevens in onze aangifte en dan krijgen we vanzelf een definitieve beschikking.
Dan ben ik in principe klaar nu dus!

Sasha ligt trouwens al 2,5 uur te tukken hier!
pi_66374987
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het net ja.
Zij gaan het herberekenen nav de gegevens in onze aangifte en dan krijgen we vanzelf een definitieve beschikking.
Dan ben ik in principe klaar nu dus!

Sasha ligt trouwens al 2,5 uur te tukken hier!

Lekker he dat lange slapen
check het ER topic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:08:12 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_66375089
De WOZ waarde kan je gewoon via de gemeente online bekijken, wel met je digID ding.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:09:14 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_66375113
Oh, we hebben weer volledig stroom Deze meneer vond in 5 min het probleem en in een half uurtje opgelost, wat nog korter had kunnen zijn als de vorige meneer niet de draden had afgeknipt in de meterkast
  maandag 23 februari 2009 @ 15:10:38 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66375150
Is dat zo Mous? Dat wist ik niet?
Wij moeten trouwens iedere keer die digiD weer opnieuw aanvragen omdat we hem kwijt zijn!
Volgens mij heb ik ze nu vorig jaar wel netjes bewaard.

Fijn van je electriciteit trouwens!

En nu wordt mijn kleine draakje net wakker. Ik ga hem halen. Lekker naar buiten!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:11:53 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_66375189
Ik was vorig jaar de papieren kwijt over de WOZ en heb via de site van de gemeente zo onze woz op kunnen vragen bij het online woz-loket
pi_66375223
goh, zo af en toe leer je wel eens wat hier Toch nuttig dat Fok
Fijn dat je weer stroom hebt Mous! En lekker monteur zeg...

Ik ga eens een lekker taartje inelkaar flansen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:15:15 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_66375285
Ik wacht de rekening eerst even af voor ik ga sputteren, de monteur van vandaag is meteen in aktie gegaan aan de foon om te klagen over de eerste monteur

In de keuken lagen stopcontacten bloot, hing er een tros spageti aan het plafond van bedrading en boven lag alles open, dat had ie nooit mogen doen, ook al was de hele groep los gehaald in de meterkast.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 15:20:57 #149
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66375484
Owja aangifte. Ik hoef niet, maar ik controleer toch altijd even of ik niks terugkrijg. Ik heb alleen nog steeeeds de jaaropgaaf van mijn een na laatste werkgever niet
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:38:12 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_66376003
Na al die rottige bazen even laten zien dat Peet een hele lieve heeft! Ze belde net om te vragen over het sroomgedoe hier thuis en zo, ze moest éven horen of nu alles goed was Ze had wel wat in de wandelgangen gehoord op het werk, maar Peet aan het rijden, dus belde ze hier heen
  maandag 23 februari 2009 @ 15:41:11 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66376078
Kijk! Daar heb je nou wat aan! Dat is echt fijn.
Nu hoeft dat van mij ook niet per se bij alles hoor, maar het is wel prettig natuurlijk.
pi_66376178
dat is nog eens attent Mous!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 15:46:35 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66376282
1e van 5 pakketjes deze week is binnen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66376327
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef texelonia het volgende:
1e van 5 pakketjes deze week is binnen

Kijken jullie wel eens op www.vakantieveilingen.nl ?
Kan je bieden op reisjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:51:53 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_66376430
Vicky paar keer een veiling gewonnen ook
pi_66376451
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Vicky paar keer een veiling gewonnen ook
Leuk!!
Mijn ouders zijn er heel erg bezig
Ben nu een weekendje in de gaten aan het houden. Nog 20 min voor ie afloopt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66376471
Wat fijn Moussy!

Kom ik weer met een vraag tussendoor. De felicitatiekaarten met Kims geboorte heb ik toen in een soort schetsboek met dikke kaft van de hema geplakt. Nu wil ik dat met die van Tyler weer doen. Maar mocht ik zoiets niet bij hema kunnen vinden, iemand enig idee waar wel?
pi_66376522
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat fijn Moussy!

Kom ik weer met een vraag tussendoor. De felicitatiekaarten met Kims geboorte heb ik toen in een soort schetsboek met dikke kaft van de hema geplakt. Nu wil ik dat met die van Tyler weer doen. Maar mocht ik zoiets niet bij hema kunnen vinden, iemand enig idee waar wel?
Paagman, Bruna, Primark?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 15:55:19 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_66376529
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

Leuk!!
Mijn ouders zijn er heel erg bezig
Ben nu een weekendje in de gaten aan het houden. Nog 20 min voor ie afloopt
Wij doen wel altijd een max afspreken, max 100 euro of zo als we gaan zitten bieden, anders is het niet leuk meer
pi_66376591
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij doen wel altijd een max afspreken, max 100 euro of zo als we gaan zitten bieden, anders is het niet leuk meer
nee idd.. sommige zijn zooo tegen elkaar aan het opbieden, is echt niet grappig.

nou die bungalow gaat ook over.... Bod ws 52, komt er ff eentje met 85 overheen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66376615
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

Paagman, Bruna, Primark?
Ohja, bruna! Die anderen ken ik niet.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 16:04:27 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_66376826
We krijgen alle kosten vergoed van de opstalverzekering zelfs behang, verf of wát dan ook wat gesloopt moest worden om overal bij te kunnen

[/dagboek]
pi_66376841
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef moussy het volgende:
We krijgen alle kosten vergoed van de opstalverzekering zelfs behang, verf of wát dan ook wat gesloopt moest worden om overal bij te kunnen

[/dagboek]
Wat goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 16:07:39 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_66376945
Ben je nog steeds hoogste bieder?
pi_66376986
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef moussy het volgende:
Ben je nog steeds hoogste bieder?
nee.. heb nog niet meegeboden
bod ging van 52 naar 85 toen naar 90 en eindbod van 112
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 16:16:06 #166
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66377235
Mag ik even komen bibberen?

Ik ga vanmorgen om half elf de deur uit om me om kwart over 11 te laten schrijven bij een uitzend/detacheringsbureau waar ik nooit aangekomen ben.

Om vijf over half elf werd ik namelijk frontaal geramd door een werkbus en even daarna werd mijn auto total loss verklaard. Althans de auto van mijn man. Achteraf op twee zwaar gehavende knieen en een lichte whiplash na heb ik nu niet veel meer dan enorme spierpijn. Moesten een uur wachten op de politie en die besloot om voor mij toch maar een ambulance te laten komen en zodoende ben ik nu net een uurtje thuis. Auto net gezien en het motorblok/radiateur zitten allemaal waar eerst mijn knieen zaten zeg maar en het stuur staat scheef in de auto en voor mijn stoel en de passagiersstoel liggen/lagen gebroken stukken auto. Ik reed 50 km per uur bij ons op de dijk en iemand rijd zo zonder kijken de dijk op en ik kon niets anders meer doen dan onze Renault Scenic vermoorden ( ). Nou is een Scenic geen kleine auto en had ik geluk dat ik mijn gordel om had maar bij een rokende auto en een gordel die niet los wilde voelde ik me niet zo op mijn gemak. De hele motorkap inhoud is 30/50cm naar achteren geschoven door de klap en aan het dashbord is te zien waar mijn knieen zijn geland want daar is het dashboard gewoon gebroken. Mijn bril lag aan de andere kant van de auto en de accu was onder zijn stoel vandaan gekomen in het accuhuis. De meneer in kwestie had mij nooit niet gezien en draaide vanuit een oprit zo de dijk op en ik kon nergens meer heen. Gelukkig waren mijn kindjes thuis omdat mijn mams hier was en hoefde ik ze niet bij haar te brengen want anders hadden zij ook in de auto gezeten.

Sorry voor dit enorme verhaal maar ik ben nog aan het nabibberen... Nog maar een kop thee gaat pakken!
  maandag 23 februari 2009 @ 16:25:09 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66377567
Sjees Mibos wat zul je geschrokken zijn zeg! Wat een geluk dat je niks ernstigs hebt. Sterkte met van de schrik bijkomen.

En Yppy ook al een ongeluk gehad? Dat heb ik helemaal gemist...
©Dumbo
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 16:29:25 #168
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66377729
Jeetje, wat een ongelukken hier! Mibos, wat een schrik! Veel sterkte en doe rustig aan!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 16:45:36 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66378270

ze zijn nog warm

* lady-wrb zet er een bus vanilleroom naast
  maandag 23 februari 2009 @ 16:47:03 #170
219033 Mibos2
pi_66378343
Oeh Lady die passen goed bij mijn bak thee en ik heb het wel verdiend vind ik...

Gefeliciteerd.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 16:50:13 #171
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 23 februari 2009 @ 16:52:26 #172
219033 Mibos2
pi_66378510
Hahaha ik dacht jij komt met gebakjes dus je bent jarig...
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 17:12:10 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_66379144
Jeetje Mibos, wat schrikken zeg!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 17:12:27 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66379155
er was ooit eens een wijze spuuglokje die zich afvroeg waarom men toch altijd een verjaardag als excuus moest hebben om taart te eten ipv wanneer men er zin in had.
ik ben volgeling van de leer van spuuglokje geworden
pi_66379174
Jeumig Mibos! Pfff, wat is dat met die ongelukken ineens
fijn dat alles goed lijkt so far, wel in de gaten houden hoor! Wat zul je geschrokken zijn zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66379197
ziet er heerlijk uit lady.

mibos wat erg.
mama van 3 kids!
pi_66379297
Wow MIbos ! Wat eng en helemaal niet gek dat je zit te bibberen !
Dikke van hieruit voor je !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 18:48:03 #178
13151 crew  Rewimo
pi_66382105
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:33 schreef Noli. het volgende:
Freecell!
Rewimo wat waren de score's van Jamie en Beauty?
Die heb ik maar niet gedaan. Ze zullen toch wel samenspannen

Wij zijn net terug van de carnavalsoptocht. We hebben een keukentafel vol met snoep en andere frutsels. Het meest opvallend: 3D-brillen, een zakje mosterd potloden, schriften, flesopeners... En we kregen een blik bier maar dat hebben we geruild met iemand die strandballen en snoepjes uitdeelde
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 18:55:35 #179
13151 crew  Rewimo
pi_66382401
Mibos, ben nu pas bijgelezen, wat een $^)!&@$%)@&$^ zeg, die vent. Gelukkig dat het meevalt met je maar hou het goed in de gaten. Zeker omdat je auto zo in de prak ligt. Sterkte!
pi_66382601
Jemig Mibos... wat zul jij ongelooflijk geschrokken zijn!! Gelukkig lijkt het of je er heel goed vanaf gekomen bent, maar ik hoop van harte dat je gauw van de ergste schrik en klachten af bent!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66382959
Jemig Mibos wat een verhaal

*biedt mibos een kopje thee aan*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 23 februari 2009 @ 19:16:38 #182
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66383209
*ff inbreekt*
Voor de FOT-OUD meetgangers.. Ik zit net naar "Wie is de Chef?" op Net5 te kijken en denk bij de dame in beeld "die komt me wat bekend voor" tot ik dus haar (An24) foto's (en die van Freud) herken uit FOT.

[einde nutteloze post]
Maxi, Midi & Mini
  maandag 23 februari 2009 @ 19:17:15 #183
190853 RockabeIIa
pi_66383234
Damn Mibos! Gelukkig een dikke vette sisser maar wat een balen! En let vooral goed op jezelf
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 februari 2009 @ 19:18:42 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66383287
Jeetje Mibos, das niet niks, en let goed op je klachten he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 februari 2009 @ 19:19:41 #185
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66383328
Allemachtig Mibos..
Wij heben nu zelf ook een Scenic en als ik je beschrijving zo hoor..
Maxi, Midi & Mini
  maandag 23 februari 2009 @ 19:29:04 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66383661
Mibos!
wat een ongelukken allemaal we zitten natuurlijk wel in 2 vrijdagde13e maanden, misschien ligt het daaraan.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:35:02 #187
37150 livelink
pi_66383870
Mibos, wat een kleredag voor jou. Godzijdank heeft de auto de grootste klap opgevangen. Heel veel sterkte
pi_66384035
Jemig Mibos, dat klinkt heftig zeg Gelukkig is het 'goed' afgelopen en zaten de kindjes niet in de auto, maar wat een schrik.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 19:46:07 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_66384313
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die heb ik maar niet gedaan. Ze zullen toch wel samenspannen

Wij zijn net terug van de carnavalsoptocht. We hebben een keukentafel vol met snoep en andere frutsels. Het meest opvallend: 3D-brillen, een zakje mosterd potloden, schriften, flesopeners... En we kregen een blik bier maar dat hebben we geruild met iemand die strandballen en snoepjes uitdeelde
Dan heb je een betere score dan wij, ik was er zelf niet, maar Peet en de kinderen zijn beschoten met paintballen de ramen van de buren zitten vól verf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 20:12:44 #190
13151 crew  Rewimo
pi_66385403
O da's minder Dat soort dingen doen ze hier niet gelukkig. In de tassen vonden we nog een vliegtuigje (zo'n piepschuimdingetje), twee stoere piratenpotloden, een pen en een kaart met handtekening van één of andere zanger die wereldberoemd schijnt te zijn in Goch en omstreken. Dat was dus die vent die op zo'n wagen stond te zingen
  maandag 23 februari 2009 @ 20:12:57 #191
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66385415
Mibos wat erg!!! Rustig aan he, verwen jezelf maar lekker met thee en die verdraaid lekker uitziende appeltaartjes van lady-wrb.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 februari 2009 @ 20:19:21 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66385714
carnaval echt genoten de afgelopen dagen, nu door de foto's heen aan het worstelen.
Gister jammergenoeg veel regen te verduren gehad, maar dat maakte de pret niet minder
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Jubileum moderator maandag 23 februari 2009 @ 20:19:30 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66385718
Mibos wat is dat goed afgelopen zeg. Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als de klap net iets harder was geweest Doe maar even een paar dagen heeeeeeeel rustig aan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66385817
Mibos Dat is schrikken zeg! Doe je wel voorzichtig met die whiplash van je? Ook een lichte moet je niet verwaarlozen.... En wat is er met je knieën? Blauw?
Ik geloof dat ik me er maar bij neerleg dat ik geen rijbewijs heb

Ik zit nu EINDELIJK na een dag rennen en vliegen. Ik heb de neiging om mijn oppas-hummel voor woensdag af te zeggen met die kop van mij, maar ik zie morgen nog even aan.
Het is nu echt *bonsbonsbons* hier..... Hoelang duurt zoiets?
pi_66385827
Mibos wat een schrik! Doe rustig aan
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66386067
Ooooh Freecell, echt, je moet écht rustig aandoen met dat koppie van je hoor! Een hersenschudding lijkt misschien niet zo boeiend omdat je gewoon alles nog kunt verder maar het is wel zaak om je verder rustig te houden zodat het zo snel mogelijk kan genezen. Het kan een paar daagjes duren, hangt er een beetje vanaf hoe erg het is.
Misschien is het handig om je woensdag uk sowieso af te zeggen en er een rustdagje van te maken? Dan weet je in ieder geval zeker dat je zo snel mogelijk weer helemaal 100% bent. Liever dat dan 2 weken doorsukkelen toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 februari 2009 @ 20:27:58 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66386069
Wow Mibos gelukkig ben je oke
pi_66386108
jeetje Mibos, dat is ff schrikken zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66386187
Mwa huup, misschien heb je ook wel gelijk...
Ik heb hier eigenlijk geen tijd voor
pi_66386262
Hahhaha
Ga naar je huisarts, ja hey, luister es, ik heb hier geen tijd voor, kunnen we dit niet opschuiven naar volgende week ofzo?

Hier de wiki
maar als ik het zo lees dan gaat dat vooral over zware hersenschudding enzo.

Je hoeft echt geen bedrust te nemen ofzo, maar misschien is achter zo'n uk aanrennen én voor Leander zorgen wel net iets teveel voor dan. Paracetamolletje tegen de hoofdpijn mag wel zegt wiki
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 februari 2009 @ 20:35:38 #201
3011 E.T.
pi_66386391
Warrick is dood!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66386459
ja ik zie het

ik zit net tegen lief --> aaaagh! warrick dood!
hij --> wie?!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 20:42:37 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66386594
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef Rewimo het volgende:
O da's minder Dat soort dingen doen ze hier niet gelukkig. In de tassen vonden we nog een vliegtuigje (zo'n piepschuimdingetje), twee stoere piratenpotloden, een pen en een kaart met handtekening van één of andere zanger die wereldberoemd schijnt te zijn in Goch en omstreken. Dat was dus die vent die op zo'n wagen stond te zingen
fons?
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 20:46:10 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66386710
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:35 schreef E.T. het volgende:
Warrick is dood!

en toen moest ik zappen
wil sbs6 kijken
pi_66386781
sbs6? poseidon?

ik word naar van die film haha ik ben al niet zo goed met boten (zeeziek ) maar van die films helpen niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 20:50:40 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66386861
ik ben bang voor water. ik heb titanic niet gezien en ook nu kijk ik niet.

hij zei net: o hij ligt al op zijn kant, waarop ik zei: mooi kan dan nu csi weer op?
hij trapte er niet in
pi_66386905

ja, ik zal het einde verklappen goed?
*blub*

csi is veel leuker joh!

Mja, ik ben niet bang voor water maar sinds een vriend van mij verdronken is in zee ben ik de zee niet meer in geweest ik durf niet meer en ik wil ook niet meer...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 februari 2009 @ 20:53:58 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66386970
Jeetje Mibos, wat een schrik zeg! Eng man, zo op de dijk.
  maandag 23 februari 2009 @ 21:01:16 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66387218
warrick?
pi_66387280
warrick jah!

csi-man-met-mooie-ogen-warrick

warrick-die-nu-ook-ineens-een-zoontje-blijkt-te-hebben-warrick

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66387402
Nee, niet Warrick. Vertel! Zit nu baby te huur te kijken.

Wat eng zo'n ongeluk! Zit met je mee te rillen.
*OUD heilige*
pi_66387523
Ik zit ingang oost te kijken, daar is een jongetje met een mini sneetje naar de EH gekomen...
  maandag 23 februari 2009 @ 21:16:28 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66387726
ooow, hij is nep
  maandag 23 februari 2009 @ 21:18:29 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66387799
ohh, de neger bruine meneer met de lichte ogen!
pi_66388301
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef Stout het volgende:
Ik zit ingang oost te kijken, daar is een jongetje met een mini sneetje naar de EH gekomen...
dat vond ik ook onvoorstelbaar.. pleister erop en gaan hoor..

Warrick Ik moest huilen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 21:36:59 #216
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66388521
Warrick...Heb het begin stukje gemist,anders had ik ook zeker weten mee zitten janken

En die dader heeft in Without a trace ook een mega-smerige rol gehad...zal wel aan zijn kop liggen denk ik
  maandag 23 februari 2009 @ 21:37:06 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_66388528
ok precies bij de eliminatie bij ANTM begint er een kind te huilen, dus wie gaat mij vertellen wie er uit is?
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 februari 2009 @ 21:40:56 #218
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66388647
Dat donkere meisje met dat korte haar... weet haar naam niet zo 1-2-3..
  Jubileum moderator maandag 23 februari 2009 @ 21:41:02 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66388655
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 21:51:41 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_66389052
dank

je moet maar nieuwsgierig zijn
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 februari 2009 @ 21:53:00 #221
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66389102
hmmm die titel van dit bankje.... wil ook wel een weekendje weg maar helaas moet ik daarvoor nog even wachten tot ergens in mei ofzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 21:55:57 #222
13151 crew  Rewimo
pi_66389206
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:42 schreef lady-wrb het volgende:

fons?
Neuh, ene Willi nogwat
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 21:57:58 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66389274
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[ afbeelding ]
ieks ! wat een eng hoofd
pi_66390376
Mibos wat een schrik! Gelukkig ben je zelf redelijk ongeschonden uit de auto gekomen..
Saartje
pi_66391158
Mibos wat een schrik zeg!
  maandag 23 februari 2009 @ 23:04:22 #226
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66391827
Mibos, dat is schrikken zeg!

Warrick dood? Nee!!! Net als ik lig te zwangerschapsyoga-en!
oeh, en P_iglet, bedankt voor de aanwijzingen, ik heb het gevonden!
pi_66392121
Memmel!
Heb je al 3 boeken geselecteerd?

Ik ben bang dat ik anders het boek niet op tijd uit heb...
pi_66392183
Jee Mibos !

Gelukkig ben je lichamelijk niet al te erg beschadigd! Sterkte de komende tijd...
  maandag 23 februari 2009 @ 23:21:27 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66392485
Ja! Mag ik ze er morgen even bij zetten?
't is redelijk luchtige kost hoor en geen 500+ pagina's!!

Ik ben nog zo Zen van mijn yoga dat ik nu echt ga slapen.

truste
pi_66392586
Leuk!

Slaap lekker! Ik ga zo ook maar in bed liggen, ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, kan ik beter gaan slapen nu.
pi_66397221
Jeutje wat een akelige verhalen hier met al die auto ongelukken! Heel veel sterkte hoor voor alle betrokkenen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_66397452
Goedemorgen! Vandaag weer thuiswerken. Maar eerst wachten tot mevrouw wakker wordt. Sta ik vroeg op, gaat zij natuurlijk uitslapen. Ze vraagt al dagen om naar het kdv te mogen, dus ze zal blij zijn.

En gisteren nog eens gebeld naar de achterliggende afdelingen en een schriftelijke afwijzing gevraagd om die naar de vakbond te sturen. Toen kon het wel meteen.
*OUD heilige*
pi_66397454
Wet van fok! Ze is wakker.
*OUD heilige*
pi_66397505
Goedemorgen ...... Eerst maar ff de heren aansporen tot actie, kom ik hier later wel ff... Yppy, werkse !
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:48:26 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66397549
Mibos, wat een schrik!

Ja, ik was gisteren ook een beetje in 'shock' toen Warrick doodging

Snoopy, ik had het met mijn over een weekendje Milaan en vliegen enzo, waarop hij zegt: dan heb je alleen zaterdag in Milaan want de rest hang je op het vliegveld...
Is dat zo? Vertel eens ff...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:49:28 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66397554
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Vandaag weer thuiswerken. Maar eerst wachten tot mevrouw wakker wordt. Sta ik vroeg op, gaat zij natuurlijk uitslapen. Ze vraagt al dagen om naar het kdv te mogen, dus ze zal blij zijn.

En gisteren nog eens gebeld naar de achterliggende afdelingen en een schriftelijke afwijzing gevraagd om die naar de vakbond te sturen. Toen kon het wel meteen.
Yppy, verder wel alles goed met je zo na het ongeluk?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:08:42 #237
3011 E.T.
pi_66397670
Asyniur, had jij het kaartje voor de 9-maanden beurs nog ontvangen en ben je nog heengeweest?
pi_66397676
Reinhilde, succes met de operatie vandaag! Ik hoop dat het meevalt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:12:50 #239
3011 E.T.
pi_66397706
Reinhilde operatie? Dat heb ik helemaal gemist

Succes iig!
pi_66397747
reinhilde succes vandaag

yppy werkse.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:18:27 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66397756
WTF is Warrick? Ik mis vast weer iets enorm belangrijks ofzo?

Succes vandaag Reinhilde! Maar vooral ook voor erna en morgen enzo. Volgens mij doet dat best pijn.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:23:06 #242
3011 E.T.
pi_66397799
Warrick, van CSI
pi_66397807
wat ET zegt dus.

Hij dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:24:39 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66397821
Ah...
Ehm... Tsja...
Ik kijk het af en toe wel, geloof ik (welke van de 6 CSI's eigenlijk? ) maar geen idee wie wie is.

Oh, nu wel Vicky! Thanks. Hmmm, jammer wel. Deze kop zegt me wel wat.
pi_66397943
Reinhilde succes!
Ik leef uit de verte met je mee
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:35:47 #246
3011 E.T.
pi_66397956
Hij is uit de originele CSI, die in Las Vegas

Hij heeft van die mooie ogen
pi_66397968
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:35 schreef E.T. het volgende:
Hij is uit de originele CSI, die in Las Vegas

Hij heeft van die mooie ogen

Ik vind de originele CSI ook de leukste. Maimi en die anadere vind ik neit zo veel aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66398032
Oh nee Warrick Issie dood?
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:42:42 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66398054
Ik heb ook wat gemist, Reinhilde. Maar heel veel succes iig. Operaties zijn per definitie niet leuk.
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 08:49:06 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_66398147
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:41 schreef Fuente het volgende:
Oh nee Warrick Issie dood?
Alweer? Maanden terug was ie ook al doodgeschoten door 1 of andere sherif
pi_66398164
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Alweer? Maanden terug was ie ook al doodgeschoten door 1 of andere sherif
dat was de cliffhanger, toen wastie nog niet helemaal dood. gisteravond ging het verder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 08:50:50 #252
7074 moussy
kuttekop
pi_66398182
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat was de cliffhanger, toen wastie nog niet helemaal dood. gisteravond ging het verder.

Ow! Ook sneu, zo lang wachten tot je dood bent
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:51:36 #253
190853 RockabeIIa
pi_66398195
Ik vond het ook stom dat ze hem dood hebben laten schieten...
pi_66398211
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Ow! Ook sneu, zo lang wachten tot je dood bent
ja he.. hij hing 2 a 3 maanden tussen leven en dood.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:53:59 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66398234
Ik had vrijdag geloof ik al gezien dat Warrick dood zou gaan. Ik wist alleen niet dat dat deze aflevering was, dus ik heb het gemist Kan ik mooi doen alsof het niet waar is, want Warrick was echt het coolste uit CSI!
©Dumbo
pi_66398259
Ik las in de Veronicagids ook nog wat anders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 08:57:38 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_66398296
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:55 schreef Vicky het volgende:
Ik las in de Veronicagids ook nog wat anders..
SPOILER
Dan is de lol er helemaal af
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:58:00 #258
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66398306
Nou dan kunnen ze wel kappen met die serie. Dan is het toch niet meer wat het was. Die ene flippo uit CSI New York gaat hem zeker vervangen dan definitief? CSI New York en San Francisco heb ik nooit leuk gevonden...
©Dumbo
pi_66398329
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:58 schreef texelonia het volgende:
Nou dan kunnen ze wel kappen met die serie. Dan is het toch niet meer wat het was. Die ene flippo uit CSI New York gaat hem zeker vervangen dan definitief? CSI New York en San Francisco heb ik nooit leuk gevonden...
nee Laurence Fishburne

die uit The Matrix

Dit stond in de Veronicagids
SPOILER
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 09:11:19 #260
13151 crew  Rewimo
pi_66398545
Reinhilde succes, heb ook even gemist wat er gaat gebeuren maar sterkte!
pi_66398569
Zo, ik zal even in heksenstand.. Timo heeft morgen een Heksenfeest en uiteraard wil hij ijn Harry Potter kleding aan (maar dat is niet meegegroeid) dus ik moet nog ff snel wat in elkaar flansen. De Bril, Hoed en bezem (een nimbus 2009 uiteraard) passen nog wel..
pi_66398679
succes stout met het kostuum in elkaar te flansen
mama van 3 kids!
pi_66398754
Ja, ff nieuwe cape maken, dus het valt wel mee hoor, ik ga eerst even kijken of ik de ouder kan uitleggen met een randje aan de onderkant. En kwa kleding moet hij toch zwart dus dat moet ook wel lukken
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:22:26 #264
3011 E.T.
pi_66398790
Ik heb van de week ook ergens op tv een stukje gezien over het vertrek van Grissom en dat die uit de Matrix hem 'opvolgt'
Swets had het er over dat ze in dat programma ook gezegd hadden dat Warrick niet meer terug kwam, maar dat had ik gemist.

Ook geen idee meer welk programma trouwens
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:24:10 #265
3011 E.T.
pi_66398826
Zwart randje extra onder aan de cape moet wel lukken, lijkt me Stout
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 09:27:20 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66398877
van warrick vind ik het niet erg dattie eruit is, maar grissom had moeten blijven
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 09:32:32 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66399023
Zoo ik heb Brigadier Bram en HKH prinses Iris naar school gebracht en ben al bij de tandarts geweest. Nu koffie en dan moet ik ongelooflijk stofzuigen want overal liggen glitters van Iris' schmink. Tandarts zei al heel droog "wat feestelijk, is dat voor mij" bleek mijn hele neus onder de glitters te zitten
Ik heb vandaag vrij ipv donderdag zodat ik lekker mee kan genieten van het carnaval op school vanmiddag
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:33:58 #268
190853 RockabeIIa
pi_66399053
Leuke tandarts
Heb je em in zijn vinger gebeten?
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 09:39:31 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66399182
Neuh want je moet nooit onaardig tegen iemand doen die je nog wel eens nodig kan hebben
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:40:38 #270
190853 RockabeIIa
pi_66399219
Heeft ie nog gaatjes gevonden?
pi_66399393
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 07:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Yppy, verder wel alles goed met je zo na het ongeluk?
Niet veel slechter dan het was, dus wel ok.

Slaap inmiddels weer een paar uur per nacht, dat scheelt al veel. Ben blij dat we een andere auto hebben gevonden, maar het idee daar weer in te moeten rijden vind ik niks.

Warrick was leuk. Heb al zeker een jaar niet gekeken, maar als ik met pensioen ben koop ik de CSI Las Vegas verzamelbox en ga ik een week lang kijken.

Grissom ook weg. Gaat ie nou al met Sara? Die zijn leuk samen.

Ieks Reinhilde, sterkte, je teen toch? Ik zal niet vertellen hoe het bij mij ging.

Ze zien er leuk uit Lois.
*OUD heilige*
pi_66400044
Reinhilde succes met je teen vandaag!

Yppy werkse vandaag, lekker thuis

ik heb een hele grote snee op mn elleboog zitten en gister voor het slapen zat ie er nog niet geeeeen idee hoe ik dr aan kom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:19:00 #273
190853 RockabeIIa
pi_66400144
Ik heb mezelf gisteren gesneden bij scheren 'daaronder' want ik wilde er met de echo verzorgd bij liggen
Bloeden jonge!!

Kneus da'k er ook ben...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:19:48 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66400159
ai ai ai rocka!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:20:47 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66400185
Leesclub-dames: er kan gestemd worden!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:21:00 #276
108648 cattie
lieve moeder
pi_66400194
Ach Rocka, ik was een keer bang tijdens de zwangerschap dat ik een bloeding had, tot ik me bedacht dat ik me net daarvoor wat hardhandig had geschoren...

Ik ben voor het eerst in mijn leven op ebay op iets aan het bieden!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:21:47 #277
190853 RockabeIIa
pi_66400213
Zelfbesnijdenis

Naah. Viel mee en niet 'daar' hoor!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:23:11 #278
190853 RockabeIIa
pi_66400253
Cattie, ik zie nu al op tegen scheren met dikke buik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:29:31 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66400425
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb mezelf gisteren gesneden bij scheren 'daaronder' want ik wilde er met de echo verzorgd bij liggen
Bloeden jonge!!

Kneus da'k er ook ben...
Ik had dat dus ook een paar weken terug. En je dan een uur later kapot schrikken omdat er een roze veegje in je inlegkruisje zit. Het duurde echt heel even voor het kwartje viel.
Oh wacht, ik zie nu dat Cattie dat dus ook eens had.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:30:43 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_66400447
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Cattie, ik zie nu al op tegen scheren met dikke buik
Ik zeg elektrisch! Minder kans op slagveldtaferelen.

Je bent idd niet de enige BE.
pi_66401967
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken!

Ik moet om 2 uur in het zkh zijn.

het is allemaal niet zo ernstig, maar ik zie er gewoon heel erg tegenop.
pi_66402068
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Reinhilde het volgende:

Ik moet om 2 uur in het zkh zijn. [ afbeelding ]

naar het ziekenhuis gaan is nooit leuk.
mama van 3 kids!
pi_66402208
succes ermee, reinhilde!

mibos, wat een schrik zeg... jemig dit had nog een stuk erger kunnen aflopen. hoe gaat 't nu met je? sterkte met 't bijkomen en ook met het herstel van je knieën & nek/rug.
pi_66402280
zo , cape is klaar, bleek aan de onderkant gewoon een *ik-weet-niet-hoeveel-dubble-zoom* te zitten dus die heb ik uitgeldg en bngo....klaar !
Nu kindjes halen !
pi_66402432
Succes vanmiddag Reinhilde
Saartje
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:40:07 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66402515
Succes Reinhilde, gewoon stom en rottig toch, zoiets.

Bix, ik las over je schoonzusje wat verdrietig allemaal.

Weet iemand waar je leuke poppenkleertjes kunt kopen? Het liefst online.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:41:27 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66402561
hier vanavond carnavallen, alleen nog even verzinnen wat ik aan moet...

Mibos klinkt heftig je zult wel enorm geschrokken zijn?
pi_66402607
Sterkte voor straks Reinhilde!

Jeetje Mibos, dat is schrikken zeg!
pi_66402723
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Reinhilde het volgende:

Ik moet om 2 uur in het zkh zijn. [ afbeelding ]

Toffe smiley
Veel succes joh! En niet zo ernstig? Dus? Wel pijnlijk en vervelend en onhandig!

Ik vind vergelijken met ergere situaties altijd zo onzinnig Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hier baal je ook van.

Als ik straks mijn teen stoot (laten we dat maar niet doen ) spring ik ook piepend op één been door het huis en dat mag ook van mezelf ook al heb jij vast meer pijn
pi_66402875
luchtbel, http://www.wollyonline.nl/ hier kun je patronen bestellen om ze zelf te maken.
en http://www.poppenkind.nl/ ziet er ook leuk uit vind ik.
(en ja, 't is echt heel erg kl*te, dat ze weer ziek is. terug bij af, als 't niet verder terug is... )

bar, veel carnavalplezier. laatste avond alweer he!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:57:33 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66403201
Thanks Bix. Ik ga alleen echt niet zelf maken maar die ander is misschien wel leuk.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:57:40 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66403206
heb er dit jaar echt weinig tot niks van meegekregen,dus vanavond wil ik echt wel even een kijkje nemen.
Baal er ook best wel een beetje van, dat ik me er dit jaar niet toe kon zetten.
pi_66403331
Mibos, jeetje, lees het net pas! Wat zul je geschrokken zijn!
Sara
Merel
Ukje
pi_66403933
Freecell, hoe is het met je koppie ?

Bix, weet niet wat er aan de hand is maar ik wil je sterkte wensen !
pi_66404655
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
Freecell, hoe is het met je koppie ?
Au
En stofzuigen net hielp niet.
pi_66404787
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Au
En stofzuigen net hielp niet.

goh... je meent het !!

Wellicht is een uurtje tukken beter dan stofzuigen
pi_66405037
ja, waarschijnlijk wel
Als L. straks slaapt iig maar ff heel rustig aan doen.
pi_66405867
Goed idee! Hersenschudding is erg vervelend, rust is belangrijk!

nou, ik ga me maar eens klaar maken voor vertrek.

( )
pi_66405938
Reinhilde, succes !
pi_66406119
Succes Reinhilde!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:23:12 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_66406207
Ik heb net een heks afgeleverd voor de carnaval op René en Cas hun oude school, ben helemaal trots op mn resultaat

Zorro kreeg later nog een snorretje van me, maar hij vond zn moeder wel raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')