Ik ga trouwens 11 maart een dagje naar Milan. Voor een vergadering van 2 uur.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh haha!
Florence is wel echt 1000 keer meer sfeervol dan Milaan hoor! Daar heb je iig nog wel de ponte veccio en de straatjes eromheen enzo. etc. etc. Ik vind Milan echt veel meer een zakenstad zeg maar. Of ik moet in de verkeerde delen geweest zijn.
Maar qua shops vond ik het gewoon allemaal duur. Gewoon niet mijn merken zeg maar. Hoort er ook een beetje bij natuurlijk. Bij Italia. True Fashion enzo.
Kan ik me goed voorstellen. Heel vaak vind ik (vooral Moschino) die merken nogal ordinair!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef snoopy het volgende:
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Mochino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef snoopy het volgende:
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!quote:Op zondag 22 februari 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word ook zo opgehaald om met Brent naar de optocht te gaan kijken bij mijn ouders in de buurtBrent heeft een berenkoppie op zijn koppie en doet alleen nog 'Gggggggggggaaaawwww'. Eng hoor!
Neen, ik was in den achterhoekquote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
[..]
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ferrariwinkel hebben we ons toen de ogen uit de kop gekeken. Wat je daar niet allemaal kan kopen!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
Het zijn echt fijne dingen somsMaar ik zal ook wel weer heel blij zijn als Morris en Lis er morgen weer zijn
Wat dan weer wel leuk was waren alle Benettons, de Ferrariwinkel
en de Disneystore
* flowerbox rolt binnenquote:Op maandag 23 februari 2009 07:31 schreef Asyniur het volgende:
Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 07:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
Dat kan ik me voorstellen, het lijkt me dan ook niet fijn om dit allemaal te lezen..quote:Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.
Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk![]()
Of lekker decadent een weekendje IJsland
Je mag ze zo bij mij brengen hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.
Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk![]()
Of lekker decadent een weekendje IJsland
Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,quote:Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
Oeh Snoop![]()
De maten van de wibra zijn nogal raar, dus nu heb ik eindelijk een truitje dat lang genoeg is voor zijn lijfje, maar niet te lang voor zijn armen!
Dat zal wel een beetje loslopen toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:49 schreef Stout het volgende:
[..]
Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,
Sterkte met je koppie, ga anders ff langs de huisarts, dit klinkt nl als een hersenpuddinkje
Graag! Als ik iets terug kan doen voor je moet je het laten weten hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:54 schreef Chell het volgende:
Oh bix, fijn dat de plaatjes zijn aangekomen!
Maneki: jouw jongens willen nog steeds plaatjes? Want ik heb weer vier zakjes ofzo. Zoek ik van de week je brievenbus weer even op
Je bent niet de enige die aan het aftellen is, nog 15 dagen onderzoek....quote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Memmel het volgende:
Ik zit weer op kantoor. Nog maar 30 dagen werken en ik heb verlof. Ik tel niet af hoor. Heus niet. Ik heb het zoooo naar mijn zin momenteel.
daar ben ik ook het liefst zo snel mogelijk weg.quote:
Pudding?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef Stout het volgende:
Hier heb ik het dan luxe, 2 zeemannen, beide netjes en een wibra die klein is en weinig heeft maar wel altijd goede broeken.
Freecell, je klachten wijzen behoorlijk richting een hersenpuddinkje, ik zou echt ff rust nemen vandaag.
Ja zielig hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:
Freecelldoe je rustig met die arme Tara?!!
Action is liefde!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:23 schreef Popples het volgende:
[..]
daar ben ik ook het liefst zo snel mogelijk weg.
wij hebben wel een zeeman maar die vind ik zo vreselijk en ze hebben nooit niks. ik ga liever naar de grote stad bij een vriendinnetje winkelen met korting![]()
wat ik leuk vind zijn heerlijke rommel/koopjes winkels om heerlijk te snuffelen.
zoals action of de 123winkel. wij gingen altijd als we onderweg naar overrijssel gingen even in deventer de stad in om naar een konijn te kijken en de 123 winkel binnen te lopen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja zielig hè?Stel je voor, lig je lekker te pitten, komt er ineens één of ander betonblok op je hoofd vallen
Ik vond het ook zo lullig
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Rocka, is je echo vanmiddag? Of heb je m al gehad?
Als je nog moet, succes!
Ah, hou je het nog een beetje vol?quote:
Relaxed!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:36 schreef pinquit het volgende:
een combi geval. een kleintje, maar toch best groot. en eerst hadden we zo'n grote inbouw.
Ja, dat heb ik toen gedaan, het was inderdaad zo dat die begeleider wegging om een andere baan te, nemen. ZIjn droombaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Belana het volgende:
oxy een tijdje geleden zou je toen ook iets opschrijven voor je begeleiders, dat was toen in de tijd dat jouw favoriete begeleider weg ging. heb je dat toen nog gedaan en heeft dat toe geholpen? het ging over het komen en gaan van mensen en dat jullie nooit weg kunnen daar staat me bij.
Vast welquote:Op maandag 23 februari 2009 10:44 schreef pinquit het volgende:
ik bedoel eigenlijk: ben bang dat ik het niet meer kan![]()
Oxy, wat lijkt me dat super vervelend als je daar zo'n last van hebt.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:57 schreef Oxymoron het volgende:
Nu ik toch bezig ben: ik vind het ook moeilijk als er zomaar, zonder dat het van te voren, bekend is, flexwerkers komen of als het rooster veranderd.
Echt een zeikerd ben ik daarin. Want de groep is ons HUIS. En de begeleiders zouden het ook niet leuk vinden als er zomaar steeds andere mensen in HUN huis zouden binnenlopen. Wij hebben niks te zeggen, en ''mogen maar blij zijn dat er nog iemand komt'. Ik vind, dat zo stom.
Lijkt me wijsquote:Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef moussy het volgende:
98% ... de ene en 93% de andere... Volgens mij moet ik het asiel gaan bellen...
Ja, dat zou wel handig zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef huuphuup het volgende:
oi! hou je hersenschudding bij je![]()
hihi nee ik meen het ik vind het echt sneu voor je.
Ik heb gehoord dat chocola helpt, alles voor een gezond lijf! dus eh![]()
![]()
hopen dat je oppaskids zich een beetje kalm houden dan wel vandaag.
he je moet ook een lekkerding uitzoeken he, dat helptquote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef pinquit het volgende:
stickers horen bij knutselspullen he, niet bij speelgoeden opzich is t niet erg om er speelgoed te halen, maar het gaat hier wel snel stuk
maarja, voor de prijs mag dat eigenlijk ook wel
ik heb normaal ook elke week rijles. (ik ga eens vragen of ik ook 2 keer per week mag)
mijn rij-instructeur is geloof ik bijna 60
Ik zei hardop heel tevreden HA! toen ik dit lasquote:Op maandag 23 februari 2009 11:59 schreef huuphuup het volgende:
hihi trouwens Freecelleke ik zit het net tegen mijn lief te vertellen van je hersenschudding, en hij zegt gelijk heel droog "oooh dat zie ik jou ook wel doen hoor"![]()
Nouquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef dutchie het volgende:
Freecell
Stil zitten/liggen en met de armpjes over elkaar brokkenpiloot!
Yppy.
Wel goed dat je de vakbond achter je hebt staan.
O ik heb zulke koude handen zeg.
Ik ga zo maar eens even de zonnebank onder het stof vandaan halen volgens mij. Heb gister 2 boeken van Terry Pratchett gekregen, dus dan heb ik ook nog wat leuks te doen in de tussentijd.
Huu?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell!![]()
Arme Tara. Zeg trouwens maar tegen 'm dat ik komende week mijn opa ga bellen over de (wellicht gezamenlijke) stamboom!
Echt hoor... zo graag zou ik daar weg willen...quote:Oh echt, laat me nou eens 1 keer de loterij winnen, ik hoef geen miljoenen. 2ton is ook genoeg. Dan pakte ik de auto, reed ik erheen, vertelde ik haar dat zij XXX, de Governing Board en het hele congress in haar reet kon stoppen, pakte mijn plantje en liep weer weg om er nooit meer terug te komen...
Ah, vandaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
Toen Leander net geboren was, heeft Tara in het namentopic uitgelegd hoe jullie aan de naam zijn gekomen. Die voorvader is wsl ook familie van mij. Snap je?
oh oke.. dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Voor de belasting aangifte heb je de WOZ waardebepaling van vorig jaar nodig (kwam ik dit jaar ook pas achter en doe ik dus al 3 jaar verkeerd)
dat hoef ik aan M. al helemaal niet te vragen.. die weet dat soort dingen nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bel atijd F om te vragen wat de woz-waarde is, en die zegt dan 'ik dacht zus of zo' en dat schrijf ik dan maar op.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het net ja.
Zij gaan het herberekenen nav de gegevens in onze aangifte en dan krijgen we vanzelf een definitieve beschikking.
Dan ben ik in principe klaar nu dus!Sasha ligt trouwens al 2,5 uur te tukken hier!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef texelonia het volgende:
1e van 5 pakketjes deze week is binnen
Leuk!!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:51 schreef moussy het volgende:
Vickypaar keer een veiling gewonnen ook
Paagman, Bruna, Primark?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat fijn Moussy!
Kom ik weer met een vraag tussendoor.De felicitatiekaarten met Kims geboorte heb ik toen in een soort schetsboek met dikke kaft van de hema geplakt. Nu wil ik dat met die van Tyler weer doen. Maar mocht ik zoiets niet bij hema kunnen vinden, iemand enig idee waar wel?
Wij doen wel altijd een max afspreken, max 100 euro of zo als we gaan zitten bieden, anders is het niet leuk meerquote:Op maandag 23 februari 2009 15:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
Mijn ouders zijn er heel erg bezig
Ben nu een weekendje in de gaten aan het houden. Nog 20 min voor ie afloopt
nee idd.. sommige zijn zooo tegen elkaar aan het opbieden, is echt niet grappig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij doen wel altijd een max afspreken, max 100 euro of zo als we gaan zitten bieden, anders is het niet leuk meer
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef moussy het volgende:We krijgen alle kosten vergoed van de opstalverzekering
zelfs behang, verf of wát dan ook wat gesloopt moest worden om overal bij te kunnen
[/dagboek]
nee.. heb nog niet meegebodenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef moussy het volgende:
Ben je nog steeds hoogste bieder?
Die heb ik maar niet gedaan. Ze zullen toch wel samenspannenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:33 schreef Noli. het volgende:
Freecell!![]()
Rewimo wat waren de score's van Jamie en Beauty?
Dan heb je een betere score dan wij, ik was er zelf niet, maar Peet en de kinderen zijn beschoten met paintballenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heb ik maar niet gedaan. Ze zullen toch wel samenspannen
Wij zijn net terug van de carnavalsoptocht. We hebben een keukentafel vol met snoep en andere frutsels. Het meest opvallend: 3D-brillen, een zakje mosterdpotloden, schriften, flesopeners... En we kregen een blik bier maar dat hebben we geruild met iemand die strandballen en snoepjes uitdeelde
fons?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef Rewimo het volgende:
O da's minderDat soort dingen doen ze hier niet gelukkig. In de tassen vonden we nog een vliegtuigje (zo'n piepschuimdingetje), twee stoere piratenpotloden, een pen en een kaart met handtekening van één of andere zanger die wereldberoemd schijnt te zijn in Goch en omstreken. Dat was dus die vent die op zo'n wagen stond te zingen
dat vond ik ook onvoorstelbaar.. pleister erop en gaan hoor..quote:Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef Stout het volgende:
Ik zit ingang oost te kijken, daar is een jongetje met een mini sneetje naar de EH gekomen...
Neuh, ene Willi nogwatquote:
Yppy, verder wel alles goed met je zo na het ongeluk?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:28 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Vandaag weer thuiswerken.Maar eerst wachten tot mevrouw wakker wordt. Sta ik vroeg op, gaat zij natuurlijk uitslapen.
Ze vraagt al dagen om naar het kdv te mogen, dus ze zal blij zijn.
En gisteren nog eens gebeld naar de achterliggende afdelingen en een schriftelijke afwijzing gevraagd om die naar de vakbond te sturen. Toen kon het wel meteen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:35 schreef E.T. het volgende:
Hij is uit de originele CSI, die in Las Vegas![]()
Hij heeft van die mooie ogen![]()
Alweer? Maanden terug was ie ook al doodgeschoten door 1 of andere sherifquote:
dat was de cliffhanger, toen wastie nog niet helemaal dood. gisteravond ging het verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Alweer? Maanden terug was ie ook al doodgeschoten door 1 of andere sherif
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat was de cliffhanger, toen wastie nog niet helemaal dood. gisteravond ging het verder.
ja he.. hij hing 2 a 3 maanden tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ow! Ook sneu, zo lang wachten tot je dood bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:55 schreef Vicky het volgende:
Ik las in de Veronicagids ook nog wat anders..Dan is de lol er helemaal afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
nee Laurence Fishburnequote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:58 schreef texelonia het volgende:
Nou dan kunnen ze wel kappen met die serie. Dan is het toch niet meer wat het was. Die ene flippo uit CSI New York gaat hem zeker vervangen dan definitief? CSI New York en San Francisco heb ik nooit leuk gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Niet veel slechter dan het was, dus wel ok.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Yppy, verder wel alles goed met je zo na het ongeluk?
Ik had dat dus ook een paar weken terug. En je dan een uur later kapot schrikken omdat er een roze veegje in je inlegkruisje zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb mezelf gisteren gesneden bij scheren 'daaronder' want ik wilde er met de echo verzorgd bij liggen![]()
Bloeden jonge!!
Kneus da'k er ook ben...
Ik zeg elektrisch! Minder kans op slagveldtaferelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Cattie, ik zie nu al op tegen scheren met dikke buik
naar het ziekenhuis gaan is nooit leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Reinhilde het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken!![]()
Ik moet om 2 uur in het zkh zijn. [ afbeelding ]
het is allemaal niet zo ernstig, maar ik zie er gewoon heel erg tegenop.
Toffe smileyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Reinhilde het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken!![]()
Ik moet om 2 uur in het zkh zijn. [ afbeelding ]
het is allemaal niet zo ernstig, maar ik zie er gewoon heel erg tegenop.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Au![]()
En stofzuigen net hielp niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |