bleekselderij, ui, gerookte kip, en dan een papje van ei, kookroom en kaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef pinquit het volgende:
witloftaart! dat klinkt lekker buuv! wat zit er nog meer in?
Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
Nou ja, des te leuker toch.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"
quote:
stuur me volgende keer maar een smsjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef m@x het volgende:
PM komt er zo aan Buurvrouw.
Als je dat nou eerder had gezegd had je vanavond al aan kunnen schuiven Vicky.
Wij gaan morgen lekker naar Scheveningen. Even bij Sealife kijken (letterlijk 'even' want je bent er in twee stappen doorheen, maar Kai houdt zo van visjes en ik heb nog een bon voor een gratis kaartje) en dan uitwaaien op het strand.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja eh, veel meuk van oma's gekregenbaby-boek van rupsje nooitgenoeg
en andere boekjes nog en een nijntje-speelunit-ding voor op de maxicosi en een lodger shelter en eh, een pakje en slaapzakken van prenatal en nog wat dingskes zoals luiers enzo
ohja en een grote tummytub!
Krijg je dan plaatjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur me volgende keer maar een smsje
lekke rhoor uitwaaien! Wij mogen morgen weer boodschappen gaan doen...
nee.. Plus heeft geen voetbalplaatjes..quote:
Nee hoor, hij vindt alles leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
http://www.grooviekids.nl/categorie/kleding/koe-romperquote:
als t aan mij had gelegen had k em nie gehad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
Haha die koeromper hebben we nog bij staan lachenGrappig dat je die gekocht hebt Huup.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als t aan mij had gelegen had k em nie gehad eerlijk gezegd![]()
maar mn moeder was er zo helemaal over-the-top hyper over... ik vind het wel grappig, als in, grappig op iemand anders' kind maarja.
Het is maat 68 dus dan is het al winter en moet er een vestje overheen aan en daarna is mn kind er miraculeus uitgegroeidhè jammer
ik heb ik dubio gezeten maar ik vond 90 euro toch een beetje te veel van het goede.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:28 schreef Igraine het volgende:
Ik ben vandaag met mijn moeder en dochter naar de Disney Live magic show geweest, was erg leuk! En toen we thuiskwamen had L. zelf uiensoep gemaakt. Iets experimenteel recept (uien niet gebakken en er een zooi prei doorheen gegooid, oh en kerrie) maar het was, tegen verwachting, best lekker.
ja lach maarquote:
WIj waren nu met z'n 3-en 60 euro kwijt, dus dat viel nog wel mee. EN het was écht leuk. Alle prinsessen kwamen ook nog voorbij en natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Donald.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ik dubio gezeten maar ik vond 90 euro toch een beetje te veel van het goede.
ik begrijp je volkomenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja lach maar
nee maar serieus, ik vind het wel hilarisch hoe dat ding in een soort melkpakje zit enzo, maar ik ben gewoon niet zo van de dierenprintjes. We hebben trouwens van B. zijn nichtje als kado ook al "soggs" gekregen. 6 paar sokjes in een eierdoosje en die blijken van hetzelfde merk te zijn. Ik wist nie dat het bestond, gaat een wereld voor me open.
dat valt idd nog wel mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
WIj waren nu met z'n 3-en 60 euro kwijt, dus dat viel nog wel mee. EN het was écht leuk. Alle prinsessen kwamen ook nog voorbij en natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Donald.
Dat doe ik op de maandagavond in de league, dit was het Spierdijk open... een toernooi met 57 teams van 3 personen. De beste 16 mannen en de beste 16 vrouwen gaan door naar de halve finale. De beste 8 weer naar de finale maar dat haal ik beide bij lange na niet... ik was al heel blij met mijn gemiddelde dat ruim boven mijn score lag !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Stout, deed je aan competitiebowlen? Mijn vriend bowlt elke donderdagavond in de bedrijvenleague
Jolie zegt: Ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef pinquit het volgende:
Zuurkool met banaan? is dat lekker? (stomme vraag he)
Nou, ik ben niet zwanger, (Nee Freecell echt niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Zo... ik heb net weer een half uur pissed aan de telefoon gehangen met Ziggo. Een tijd geleden is er een monteur geweest die zo gezegd het probleem opgelost zou hebben... Niet dus. Mijn internetverbinding valt steeds weg. Volgens de een ligt het aan de router maar zonder router ertussen heb ik het probleem ook, volgens de andere monteur ligt het aan mijn draadloze telefoon. Volgens de jongen die ik net aan de telefoon had is dat weer onzin... ik ben ht zo spuugzat dat Ziggo. Vorige keer werd gezegd dat de monteur voor het modem kwam maar hij heeft toen de hoofdaansluiting vervangen en garandeerde dat ik geen probleem meer zou hebben. Nog geen week later was het probeem er weer. Maandag a.s. komt er weer een monteur van Ziggo langs, nu om het modem te vervangen.. Nou ik ben benieuwd...
Heerlijk hoor die hormonen
snel?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jep, ik heb een nieuwe stofzuiger. En hij doet het vet snel.
Neequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Pinq we zijn eruit!net ff met lief erover gehad en het wordt gewoon een Totoro kamer, of het nou een jongen of een meisje wordt
Het is een meisje en ze heet Lisa. We gaan morgen op kraambezoek, eerder is er geen bezoekuur en het is een uur rijden. Ik ben zoooooooo benieuwd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:16 schreef huuphuup het volgende:gefeli pze!! mooi dat alles erop en eraan zit. Meer details?
Zoals je avatar kan je m maken, en dan dat blaadje kopen bij Ikea. Dat het zo uit de muur steekt en dat Totoro het vast houdt als hemeltje zeg maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Leuk PZE, mooie naam! haha wat duurt het nog lang dan tot morgen hè![]()
Vicky het beestje in mn avatar is een totoro. Ik zal zo ff editten, ff plaatje zoeken van wat wij ongeveer willen. Met zn mond open vind ik hem niet zo geslaagd maar die kleintjes vind k zo leuk.
weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Vicky het beestje in mn avatar is een totoro. Ik zal zo ff editten, ff plaatje zoeken van wat wij ongeveer willen. Met zn mond open vind ik hem niet zo geslaagd maar die kleintjes vind k zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie ze hebben wil roep maar! (PM is handig)
*snuf*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef Memmel het volgende:
Helaas Tearsong, die zitten er bij mij niet tussen.
Wat stinken die kaartjes trouwens!!!
Ik heb 259 voor je!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef TearSong het volgende:
Nou dit is wat wij nog zoeken:
* 8: Mitchell Pique (Ado Den Haag)
* 67: Rene Bot (De Graafschap)
* 173: Boldizsar Bodor (Roda JC)
* 194: Yuri Rose (Sparta)
* 234: Rogier Molhoek (Vitesse)
* 241: FC Volendam logo (FC Volendam)
* 253: Melvin Platje (FC Volendam)
* 259: Maikel Aerts (Willem II)
Dus als iemand die nog heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ik heb 259 voor je!PM je adres maar ff,dan stuur ik hem op.
Volgens mij niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet wat de jongens hier nog missen of al hebben..zalmorgen eens gaan horen bij ze.
Weet iemand of je ook harde buiken kunt hebben zonder zwanger te zijn? Heb al de hele avond van die krampjes..irritant!
Ik heb * 194: Yuri Rose (Sparta) voor je.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef TearSong het volgende:
Ongesteld ben ik niet..het voelt ook niet alsof ik dat ga worden..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet?Het kán natuurlijk wel, maar dan is het meer een samentrekking tijdens de menstruatie of iets dergelijks...
Wie heeft 'the fountain' gezien? Wij vanavond. Nou hoezeeEchte, onvervalste tijdverspilling.
nóg een Beppie!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ongesteld ben ik niet..het voelt ook niet alsof ik dat ga worden..
nou ja..ik wacht maar af
Ik heb deze voor je * 8: Mitchell Pique (Ado Den Haag)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef TearSong het volgende:
Nou, getsie zeg! Die kortsluiting zit 'm natuurlijk daar waar geen stroom meer is. Maar lijkt me echt eng! Hopelijk hebben jullie het gauw gevonden!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:01 schreef moussy het volgende:
we missen nog steeds een deel stroom in huis, waarom, hoe of wat, géén idee, ergens is sluiting geweest en daarodoor is érgens bedrading verbrand, maar er is geen gevaar meer, ik kan dus rustig gaan slapen.. met een rookmelder bij de meterkast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door livelink op 22-02-2009 10:57:06 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
heb ik ook bij staan zwijmelen bij de expo...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
http://www.grooviekids.nl/categorie/kleding/koe-romper
die hebben we van mn moeder gekregenZe heeft er voor zusje ook een gekocht
baby van zusje later ooit dan hè, niet zusje zelf
Ja die lodger vond ik leuk, vond dat rood voor allebei kan, jongen of meisje, en hij zag er wel beetje stoer-ish uit.
En nu is er iig sluiting in bedrading in het plafond, van de meterkast naar de keuken ontdekt en als het goed is komt daar maandag iemand voor om dat te vervangen, de schakelaar in de meterkast is kapot door de sluiting, die moet vervangen worden. Daarna kunnen de badkamer en de keuken weer in de meterkast aangesloten worden en gaan we hopen dat dat het isquote:Op zondag 22 februari 2009 09:05 schreef Stout het volgende:
Wow moussy, wat eng !! en hoe nu verder ?
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:21 schreef moussy het volgende:
Omdat onze meterkast goed werkte is alleen de schakelaar verbrand en niet ons hele huis
Ow, das beroerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:11 schreef moussy het volgende:
Freecell, het is de groep van de keuken en de badkamerGodzijdank zit de cv op een andere groep en de senseo
ook.
Wat klinkt dat fijn, Guuzewuus!quote:Op zondag 22 februari 2009 10:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wij gaan vandaag een dagje naar het zuiden des lands, met familie en carnaval en een oma-omaen pannekoeken. En ik kan daar op zijn tijd zo van genieten
.
!!heerlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Lekker wandelen in de bossen, Pinquit!
Je kent mijnquote:Op zondag 22 februari 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Wat een auto asyniur![]()
Wel gek dat je daar zo ver voor moest reizen. Je zou verwachten dat in de huidige automalaise je dit soort auto's ook heel goed in de buurt kan verkrijgen voor een leuke prijs.
Ja, dat zou ik denk ik ook doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 1 nachtje doorzetten. Dat zou ik doen.
Pfff, lastig hoor! Ik ben iemand die zou kiezen voor nog 1 nachtje doorbijten...quote:Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef Suzanna het volgende:
Pfft... ik heb even advies nodig, wie weet heeft er iemand een goede oplossing.
Situatie:
Familie uit het buitenland logeert hier, allemaal heel gezellig etc., maar ik heb al twee nachten vreselijk slecht geslapen aangezien de kinderen niet zo lekker zijn (niet van tevoren aan zien komen, ze hebben ineens allemaal ontstoken oogjes, en dat samen met de verkoudheid en ineens koorts is het niet zo'n leuke combi).
Wij slapen bij onze jongste in de kamer, Julia, en aangezien ik 's nachts elke keer naar de meiden toe moest, werd zij ook elke keer wakker. Daarnaast ligt ze elke keer een uur te hoesten voor ze in slaap valt en kan ik daar vervolgens ook weer niet van slapen. Dus misschien heb ik vannacht een paar uur geslapen, maar dan zou ik verbaasd zijn als het zo is.
Nou slapen ze hier vannacht nog een keer, maar sta ik op het punt om te vragen of ze toch vandaag alweer naar huis willen gaan, aangezien het gewoon echt niet lekker gaat. Mijn man ziet dat niet zitten, om dat te vragen, omdat ze zich dan waarschijnlijk niet meer gewenst voelen en het ook niet zo gastvrij is. We zien ze niet zo vaak.
Maarrrr denk ik dan... als de kinderen niet ziek zouden zijn, was het niet voorgekomen. En dus...niet nodig geweest. Dit is een uitzonderlijke situatie.
Wat zouden jullie doen? Ze gewoon laten slapen vanavond en er niets van zeggen (en dus waarschijnlijk weer een rotnacht beleven) of ze vanavond op tijd naar bed 'sturen' voor zover dat mogelijk is met gasten, en dan beneden op de bank slapen, of ze naar huis 'sturen' ? Of is er nog een andere optie? Mijn man is gaan kijken naar hotels in de buurt, maar dat kunnen we gewoon echt niet betalen dus dat vind ik geen optie.
Iemand??
Met mayoquote:Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Poppejans het volgende:
Ze kijkt er zelf ook heel gelukkig bij,daarom heeft ze hem ook vaak aan[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:30 schreef Poppejans het volgende:
Ik maak wel even een foto van teckel in hotdog outfit, zal hem zo plaatsen![]()
Ik weet dat het nog carnaval is, maar komende dagen moet ik ook al werken..
Ooit vier ik vast nog wel eens een keertje carnaval, lijkt me zo leuk eens mee te maken
Ga ik inderdaad doen!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]Ik ben benieuwd!
Maastricht is wel een van de beter plekken om carnaval te vieren. Als ik jou was, zou ik dan volgend jaar een dagje (of 2) vrij nemen/plannen en gaan carnavallen
Lekker ding, die teckel!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Poppejans het volgende:
Ze kijkt er zelf ook heel gelukkig bij,daarom heeft ze hem ook vaak aan[ afbeelding ]
Niet alleen maar snoep trouwens: http://www.onze-bauernhof.nl/weblog/2008/02/quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef Poppejans het volgende:
Oh Rewimo zakken vol snoepVolgens mij zijn ze daar in Duitsland altijd wel guller mee. Ik kijk wel eens die optochten daar op tv, echt supermooie wagens
Ja hahaha!quote:
ik ook..., zeker als je kinderen de komende week vakantie hebben, zodat je weer samen op kunt laden...quote:Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 1 nachtje doorzetten. Dat zou ik doen.
dan ben je niet de enige, ik vind het ook vreselijk en ik ben een echte limburgse.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind carnaval echt vreselijk. Vroeger gingen we altijd verplicht naar Limburg met de carnaval, totdat mijn ouders begrepen dat ze ons daar geen plezier mee deden. Nu voor de kinderen ga ik braaf naar de optocht in ons dorp kijken, maar het is gewoon genant. Sommige wagens zijn wel mooi, maar als ik die bejaarde mannen erop zie swingen, voel ik toch wel een plaatsvervangende schaamte.
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Stout het volgende:
nou ik woon ook in Noord-holland-Noord maarr mooi wel dat ze het hier vieren![]()
Met optocht(tje) en al...Niks voor mij trouwens
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef pinquit het volgende:
ja hier ook een optocht en alles. en zelfs een andere stadsnaam enzo
Zie sigquote:Op zondag 22 februari 2009 17:16 schreef Fannie het volgende:
Oxy, wat maak je toch een mooie gedichten.
Woon je nu al in je nieuwe kamer?...en zo ja, bevalt het?
Wij zeggen het hier expres zoquote:
Dat noem ik, een instellingsgeur omdat de groepsleiding, de tijd niet heeft/neemt om de was, op tijd uit de machine te halen en altijd binnen drogen, omdat ze het Miljeuquote:Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef mijsje het volgende:
ik vind dat ook met de lucht van kleren die te lang in de wasmachine hebben gezeten en dan binnen opgehangen worden om te drogen. dan krijgen ze soms ook een bepaalde geur die echt vies is...
Daarom geef ik er meestal een van vlees, dat kun je tenminste invriezenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Fannie het volgende:
Wil dr iemand nog een stukkie Abraham?![]()
M'n ma heeft er vorige week 1 gemaakt voor hubby en we krijgen um maar niet op, zo groot...
Hahahaquote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Stout het volgende:
[..]
Daarom geef ik er meestal een van vlees, dat kun je tenminste invriezen![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Fannie het volgende:
Dat word vast een keigave stoel Memmel, zo leuk om van iets ouds weer iets nieuws te maken.
Hier geen droger meer op het moment, (de ouwe is kaduuken ik mis um best wel, ben druk bezig met sparen voor een nieuwe
)
De handdoeken en spijkerbroeken zijn zo knetterhard nuondanks de wasverz8er....
En aan de lijn hangen binnen is toch nie zo fijn als buiten in de wind........Ik wil droog weer en lenteeee!
Wil dr iemand nog een stukkie Abraham?![]()
M'n ma heeft er vorige week 1 gemaakt voor hubby en we krijgen um maar niet op, zo groot...![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nu de inkopper van de week: eet je dat met mosterd?
da's een vies woord!quote:
Daarvoor gingen we natuurlijk ookquote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn dat Brent het in ieder geval wel heel tof vond Rocka! Daar zou ik persoonlijk ondanks alles dan toch ook enorm van genieten!
Nee, aprilquote:Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
![]()
Ben je al begonnen met je werk, buurvrouw?
Oh, begint dat nu alquote:Op zondag 22 februari 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Daarvoor gingen we natuurlijk ook
Maar we mochten niet dansen van hem. Dat vindt ie niks, dansen op straat. Dus opa kreeg al een pak slaag en ik ook met de woorden 'Neheeeee, magge niet dansen!'
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, begint dat nu al![]()
En het wordt steeds leuker trouwens. Nu zo'n half blozende semi-puber die mahaaaaaaamroept
Erg he, dat had ik dus in Florence ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef snoopy het volgende:
Het valt mee Reinhilde. Ik heb dat jurkje van 400 euro voor Lis toch maar laten liggen![]()
Nee serieus, het is echt bizar allemaal, Armani rompertjes, Burberry jurkjes, echt te erg voor woorden. Wij hebben het best beschaafd gehouden vind ik.
haha, als je voor Italie wil gaan zou ik toch eerder kiezen voor Florence of in de richting van Sienna.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice!Mijn vriend wil me ook een weekendje weg meenemen zonder knurps dus ik orienteer me een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |