abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:26:29 #1
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66316789
Hier ben ik dan weer.

Ik was, vergeten te vertellen...
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:28:21 #2
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66316835
Dat ik gisteren naar Stef Bos, geweest ben!
Wat een mooie show. En zelfs nog een paar oude, nummers gespeeld.
En de drummer, zo goed! En de gitarist .
Het was een leuk, begin van mijn vakantie.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 16:31:33 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66316910
Oxy, mooie titel Ik hoop dat de rest van je vakantie ook heel leuk wordt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:41:09 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66317152
potjandikkeme een beetje vakantie gaan lopen houden, Oxy!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:52:40 #5
190853 RockabeIIa
pi_66317508
Elke dag weer bedenken wat er op het menu moet komen.....
pi_66317678
wij eten vandaag broodjes knakworst met diepvries kibbeling
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:59:23 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66317715
Breek me de bek niet open
Gelukkig verschuift het gepruil over wat er op tafel staat meer naar Oh lekker! Dat scheelt al wel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66317721
Wij stoofpotje van zoeteaardappel met linzen en rozijnen, met couscous
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 17:03:49 #9
13151 crew  Rewimo
pi_66317857
Wij hebben vandaag op een rommelmarkt al vis gegeten, dus straks lekker makkelijk een boterham
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66317933
Ik schuif denk ik maar bij p_iglet aan. lekker!
Hier soep uit zak met stokbrood, zoals bijna elke zaterdag.
pi_66318012
geen idee of je in de buurt woont, maar kom maar langs, er is genoeg!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:17:56 #12
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66318222
Wat leuk Oxy. Mooie stem wel he. Een beetje verdrietig ook.

En nog even terugkomend op het omaverhaal. Ze begrijpt onze dingen vaak niet zo goed maar ze staat overal voor open en zal je nooit veroordelen of wegsturen. Ik koester het ook echt hoor en buiten alles ook nog; Jolie kan later nog terugdenken aan de tijd dat ze bij haar overgrootmoeder kon logeren. Wie heeft dat nou nog?
Swets, ik zie dat ook echt zo. Als ik haar zie staan, of zitten. Alleen in huis of aan het wachten. Als ze je nog niet gezien heeft, dan zie je dat echt. Altijd druk met kleine dingetjes dan. Ik weet dat ze dat doet om niet te zitten te wachten zeg maar. En als ze op het station staat bijvoorbeeld, je ziet wel dat ze geen oud mevrouwtje is dat wereldvreemd is ofzo of zich makkelijk in de maling zal laten nemen maar je ziet wel dat ze niet zo alleen hoort te staan.

En hierbij echt waar, ze is haske lief maar echt echt echt zo maf als een deur en je moet d'r regels en waarschuwingen niet overtreden want dan wordt ze echt link. Zo heeft ze de muismat met foto die ze van ons voor d'r verjaardag kreeg naast de computer opgehangen omdat ze bang is dat de foto beschadigd En belt ze al d'r kleindochters wekelijks af met alle aanbiedingen bij de supermarkten en houdt dan ook nog eens rekening met je voorkeuren Ze belde naar de NS op om te zeggen dat het schema dat ze op internet vond echt niet klopte, en het was nog waar ook En geen van haar kleindochters mag 'stringondergoed' dragen en ze was er van overtuigd dat we dat ook niet deden. Tot iedereen bij d'r logeerde en ze er één in de wasmachine vond. Opa net dood of niet. Ze stelde een onderzoek in naar de schuldige. And I love her
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:20:33 #13
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66318304
En wij eten straks zuurkool met banaan en vegagehakt. Jolie is weer thuis en dat is d'r lievelings momenteel.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 21 februari 2009 @ 17:26:20 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66318501
LB, dat klinkt als een heerlijke oma!

Ze had wel bij mijn opa gepast volgens mij, hihihi
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:27:39 #15
190853 RockabeIIa
pi_66318539
zuurkool is superlekker! Met kummel eroverheen *kwijl* en met appelmoes *kwijl*
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:28:55 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66318582
Kummel?

En Chell? Woon jij nu bij ons in de buurt? Zo ja, kan ik je eens inhuren?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:30:10 #17
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66318620
Mooi verhaal, Luchtbel, over je, oma.
Ik heb mijn overgrootoma, ook gekend (nooit bij gelogeerd), en dat is wel bijzonder ja. Ze was pas 19 toen ze mijn oma, kreeg. En ze heeft ook een dochter met Down-syndroom, gehad, die overleed toen ze 10 jaar, was.
Toen ze 43 jaar was kreeg ze haar 3e dochter. Mijn overgtootoma, overleed toen ik 15 was.

(Met mijn opa en oma, heb ik een heel, goede band. Maar dat misschien, een andere keer.

En Stef Bos: inderdaad een, verdrietige stem.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:30:11 #18
190853 RockabeIIa
pi_66318622
kummel = karwijzaad.

Chell, ik ga nu echt naar de winkel... Ik wil niet!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 21 februari 2009 @ 17:31:11 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66318644
Zal ik ook gaan dan Rocka? Dan gaan we soort van samen

Ik ga pizzabodems halen! (en zooi voor erop)
pi_66318689
LB, jouw oma klinkt echt geweldig

Ik ga lekker even helemaal niks doen, 9 maandenbeurs was best ehhh uitputtend en omg die hordes mensen bij de huishoudbeurs Ben blij dat ik dáár niet heen ging...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 21 februari 2009 @ 17:33:36 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66318703
@LB: ik woon nog in Den Haag, maar ben wel bijna elk weekend in Almere. Dus ja, dat kan
pi_66318708
Pfff zo, Pepijn mag zich ff in zijn bed gaan vermaken.
Wederzijds geduld is ff op.
Vanmiddag gruwelijk door mijn rug gegaan met schoonmaken en meneer wil niets anders dan klimmen en klauteren op mama. En is ook niet af te lijden met anders samen spelen.

Wat ben ik blij dat vriendlief vannacht weer thuiskomt. Heb zo'n onwijs bewondering voor alleenstaande ouders die het altijd in hun uppie doen. Pfff dan zou ik echt helemaal gek worden.
pi_66319193
Wij eten KFC straks
zijn net terug van de 9maandenbeurs, het viel mee en k ben leuk geslaagd

LB je oma! haha wat lief
en heeft ze de schuldige van het schandalige ondergoed nog gevonden?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66319740
Zuurkool met banaan? is dat lekker? (stomme vraag he )
Ik snak naar buiten. vandaag alleen 5 mins weggeweest om brood te kopen. lastig zo'n ziek kindje.

ik heb zin om een stuk te rennen
pi_66319747
vertel vertel huup!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 18:36:44 #26
13151 crew  Rewimo
pi_66320165
Wij hebben net het een en ander in de tuin geplant. Waaronder larixen. I larixen!

Er staan nog bergen planten te wachten om de grond in te gaan. We hebben onszelf nu verboden om nieuwe planten te kopen voor dit allemaal in de grond zit...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:47:08 #27
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66320373
Luchtbel wat een fijne oma!
Wij hebben makkelijk gedaan, ik heb 3 schotels bij Maide (een Turkse bakker) gehaald. Lekker kalfs- en kippevlees met een broodje en frites en salade. Sterre en Tristan zijn er namelijk niet, die logeren bij opa en oma. Maar dat laatste had ik al verteld.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:56:51 #28
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_66320596
LB, mag ik jouw oma een keertje lenen? Die van mij zijn er allebei niet meer. Ik heb nog maar 1 opa en Kai is zijn beste vriend. Kai sleept altijd zijn dino's mee naar opapa en opapa probeert ze dan met zijn grijparm te pakken te krijgen. En racen met de rolator is ook altijd een feest. Geweldig om op je 89ste nog zo met de jeugd mee te kunnen gaan.

Wij hebben stampot rauwe andijvie met spekjes gegeten Kai is hier een paar dagen achter elkaar ivm de voorjaarsvakantie. Fijn om een beetje extra in zijn wereldje te zitten. Zo wil hij bijvoorbeeld niets liever dan voetbalplaatjes. We gingen vandaag een paar boodschappen halen bij de Albert Heijn en hij was helemaal opgetogen over het feit dat hij allemaal plaatjes kreeg die hij nog niet had. Nogal makkelijk als je er pas twee hebt natuurlijk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_66320609
lekker Spuug
Hier vanavond ook makkelijk
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:00:49 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66320711
Oh, wij aten witloftaart, en dat is errug lekker ( zelfs de vereniging van kritische eters smulde dat het een lieve lust was!)

Wij hoeven gelukkig nog maar een paar van die plaatjes, dan zijn er 3 boeken vol. Wellicht nog even ruilen hier en daar. We hebben zoveel dubbelen, die wil ik best opsturen om daar jongens én meisjes die niet sparen blij mee te maken. (de lol van "uit het envelopje is dan wel weg, maar toch)

[ Bericht 10% gewijzigd door debuurvrouw op 21-02-2009 19:16:25 (emancipatie enzo.) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:04:16 #31
3142 m@x
pi_66320799
Ik hou me aanbevolen voor eventuele rest-kaartjes. Ik wist helemaal niet dat Kai het zo mooi vond en heb ze dus steeds weggegeven aan andere kindjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 19:04:55 #32
13151 crew  Rewimo
pi_66320813
buuv, als je wat over hebt kun je hier een jongetje blij maken
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:08:21 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66320917
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
pi_66320933
witloftaart! dat klinkt lekker buuv! wat zit er nog meer in?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:09:47 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66320955
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef pinquit het volgende:
witloftaart! dat klinkt lekker buuv! wat zit er nog meer in?
bleekselderij, ui, gerookte kip, en dan een papje van ei, kookroom en kaas.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:11:26 #36
3142 m@x
pi_66321010
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:14:24 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66321078
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef m@x het volgende:

[..]

Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"
Nou ja, des te leuker toch. Hier houden ze ook niet zo van voetbal. Maar wel sparen hè. Alleen voor het sociale gebeuren. Helaas niet zoveel bij AH shoppende ouders in ons durp. (ik ook met mijn stadse fratsen )
Maar die plaatjes ga ik sturen. Als jullie je adres even pm-en? (en opgeruimd staat netjes enzo )
pi_66321081
Oehhhhh m@x, mag ik volgende keer bij jou stampot rauwe andijvie met spekkies eten? Dat vreten ze hier niet....en ik vind het ZOOOOOOO lekker.

Hier vanavond een gebakken eitje op brood.

Vanmiddag met Amber naar de "carnavalsoptocht" in Delft geweest. Stelde niet veel voor maar Amber vond het geweldig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:16:41 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66321134
Ik heb vanmiddag serieus volwassenen op hun knieeen zien zitten bij de ah, in het speciale voetbalplaatjesvak, om die dingen te bekijken en uit te zoeken...

'lo trouwens! Ben alleen vanmorgen heel even online geweest. Wat heb ik gemist?

LB, toffe oma!

En wij hebben net superlekkere, verse, kipgehaktburgers gegeten! Uit Ainsley's boek! Zo onwijs lekker!
En ook nog eens supergezond en extra low fat.
pi_66321165
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef pinquit het volgende:
vertel vertel huup!

ja eh, veel meuk van oma's gekregen baby-boek van rupsje nooitgenoeg en andere boekjes nog en een nijntje-speelunit-ding voor op de maxicosi en een lodger shelter en eh, een pakje en slaapzakken van prenatal en nog wat dingskes zoals luiers enzo ohja en een grote tummytub!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:18:55 #41
3142 m@x
pi_66321194
PM komt er zo aan Buurvrouw.

Als je dat nou eerder had gezegd had je vanavond al aan kunnen schuiven Vicky.

Wij gaan morgen lekker naar Scheveningen. Even bij Sealife kijken (letterlijk 'even' want je bent er in twee stappen doorheen, maar Kai houdt zo van visjes en ik heb nog een bon voor een gratis kaartje) en dan uitwaaien op het strand.
pi_66321216
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef m@x het volgende:
PM komt er zo aan Buurvrouw.

Als je dat nou eerder had gezegd had je vanavond al aan kunnen schuiven Vicky.

Wij gaan morgen lekker naar Scheveningen. Even bij Sealife kijken (letterlijk 'even' want je bent er in twee stappen doorheen, maar Kai houdt zo van visjes en ik heb nog een bon voor een gratis kaartje) en dan uitwaaien op het strand.
stuur me volgende keer maar een smsje

lekke rhoor uitwaaien! Wij mogen morgen weer boodschappen gaan doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66321231
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja eh, veel meuk van oma's gekregen baby-boek van rupsje nooitgenoeg en andere boekjes nog en een nijntje-speelunit-ding voor op de maxicosi en een lodger shelter en eh, een pakje en slaapzakken van prenatal en nog wat dingskes zoals luiers enzo ohja en een grote tummytub!

ik wil ook een baby!
pi_66321261
wat een cute lodger is dat
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:22:26 #45
3142 m@x
pi_66321271
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

stuur me volgende keer maar een smsje

lekke rhoor uitwaaien! Wij mogen morgen weer boodschappen gaan doen...
Krijg je dan plaatjes?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:23:38 #46
3142 m@x
pi_66321295
Ik heb zo de neiging om dat ruspje nooitgenoeg babyboek te bestellen. Voor als mijn zusje ooit aan kindjes gaat beginnen. Als en ooit zijn de kernwoorden in deze zin ;')
pi_66321298
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef m@x het volgende:

[..]

Krijg je dan plaatjes?
nee.. Plus heeft geen voetbalplaatjes..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 19:24:09 #48
13151 crew  Rewimo
pi_66321310
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee hoor, hij vindt alles leuk
pi_66321323
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef pinquit het volgende:

[..]

ik wil ook een baby!
http://www.grooviekids.nl/categorie/kleding/koe-romper
die hebben we van mn moeder gekregen Ze heeft er voor zusje ook een gekocht baby van zusje later ooit dan hè, niet zusje zelf

Ja die lodger vond ik leuk, vond dat rood voor allebei kan, jongen of meisje, en hij zag er wel beetje stoer-ish uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66321366
Haha die koeromper hebben we nog bij staan lachen Grappig dat je die gekocht hebt Huup.
pi_66321405
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
Haha die koeromper hebben we nog bij staan lachen Grappig dat je die gekocht hebt Huup.

als t aan mij had gelegen had k em nie gehad eerlijk gezegd maar mn moeder was er zo helemaal over-the-top hyper over... ik vind het wel grappig, als in, grappig op iemand anders' kind maarja.
Het is maat 68 dus dan is het al winter en moet er een vestje overheen aan en daarna is mn kind er miraculeus uitgegroeid hè jammer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66321416
Ik ben vandaag met mijn moeder en dochter naar de Disney Live magic show geweest, was erg leuk! En toen we thuiskwamen had L. zelf uiensoep gemaakt. Iets experimenteel recept (uien niet gebakken en er een zooi prei doorheen gegooid, oh en kerrie) maar het was, tegen verwachting, best lekker.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:30:21 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66321448
Ik kom er niet meer aan toe om bij te lezen op de bankjes, dus ik laat ze meestal aan me voorbij gaan, maar deze filosofische titel trok me enorm. Mooi, Oxymoron
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66321475
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

als t aan mij had gelegen had k em nie gehad eerlijk gezegd maar mn moeder was er zo helemaal over-the-top hyper over... ik vind het wel grappig, als in, grappig op iemand anders' kind maarja.
Het is maat 68 dus dan is het al winter en moet er een vestje overheen aan en daarna is mn kind er miraculeus uitgegroeid hè jammer
pi_66321501
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:28 schreef Igraine het volgende:
Ik ben vandaag met mijn moeder en dochter naar de Disney Live magic show geweest, was erg leuk! En toen we thuiskwamen had L. zelf uiensoep gemaakt. Iets experimenteel recept (uien niet gebakken en er een zooi prei doorheen gegooid, oh en kerrie) maar het was, tegen verwachting, best lekker.
ik heb ik dubio gezeten maar ik vond 90 euro toch een beetje te veel van het goede.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66321585
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja lach maar

nee maar serieus, ik vind het wel hilarisch hoe dat ding in een soort melkpakje zit enzo, maar ik ben gewoon niet zo van de dierenprintjes. We hebben trouwens van B. zijn nichtje als kado ook al "soggs" gekregen. 6 paar sokjes in een eierdoosje en die blijken van hetzelfde merk te zijn. Ik wist nie dat het bestond, gaat een wereld voor me open.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66321600
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb ik dubio gezeten maar ik vond 90 euro toch een beetje te veel van het goede.
WIj waren nu met z'n 3-en 60 euro kwijt, dus dat viel nog wel mee. EN het was écht leuk. Alle prinsessen kwamen ook nog voorbij en natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Donald.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66321706
Zo, ben uit gegooid. Heb lekker gegooid en gemiddeld 130 gegooid dus ik was meer dan tevreden. helaas niet voldoende voor de halve finale maar het was gezellig !!
Nu maar eens even bijlezen wat er allemaal gekletst is !
pi_66321710
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja lach maar

nee maar serieus, ik vind het wel hilarisch hoe dat ding in een soort melkpakje zit enzo, maar ik ben gewoon niet zo van de dierenprintjes. We hebben trouwens van B. zijn nichtje als kado ook al "soggs" gekregen. 6 paar sokjes in een eierdoosje en die blijken van hetzelfde merk te zijn. Ik wist nie dat het bestond, gaat een wereld voor me open.
ik begrijp je volkomen
pi_66321771
oh huup ik moet je nog bedanken, heel heel héel, voor je totorotip ik ben helemaal verliefd nu! (heb zondag de eerste 3 kwartier gekeken en gisteren de 2e 3 kwartier en ik vond het zo jammer dat t afgelopen was ) had t ook niet verwacht, jammer van t eind
pi_66321867
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef Igraine het volgende:

[..]

WIj waren nu met z'n 3-en 60 euro kwijt, dus dat viel nog wel mee. EN het was écht leuk. Alle prinsessen kwamen ook nog voorbij en natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Donald.
dat valt idd nog wel mee.

Stout, deed je aan competitiebowlen? Mijn vriend bowlt elke donderdagavond in de bedrijvenleague
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66321875
en eigenlijk moet je deze toch hebben he
pi_66321948
die is leuk!!

Ja die film is hè? Krijgt er zo'n lekker warm fuzzy feeling van.

Een vriend van me neemt babyslofjes mee uit Japan. Hij is nu nog een weekje daar. als je nog wat wil hebben moet je et me nú laten weten de volgende lading vrienden vertrekt eind maart weer naar Japan dus ik laat tegen die tijd nog wel t een en ander opsturen
Als we een jongetje krijgen dan krijgt hij een Totoro kamer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66322022
kan nu niks bedenken wat ik nodig heb
mijn broer gaat in september weer die kant op
pi_66322095
Nice! lijstje meegeven aan je broer

kijk, babykamer op flickr; ons kamertje is een stuk kleiner maar ik heb wel al wat ideetjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66322147
aaaah wat tof zeg!!! al zou ik totoro wel met zn mond dicht erop doen, kind schrikt zich dood maar echt heel heel gaaf
en als het een meisje wordt?
pi_66322221
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

Stout, deed je aan competitiebowlen? Mijn vriend bowlt elke donderdagavond in de bedrijvenleague
Dat doe ik op de maandagavond in de league, dit was het Spierdijk open... een toernooi met 57 teams van 3 personen. De beste 16 mannen en de beste 16 vrouwen gaan door naar de halve finale. De beste 8 weer naar de finale maar dat haal ik beide bij lange na niet... ik was al heel blij met mijn gemiddelde dat ruim boven mijn score lag !
pi_66322236
Ja ik zou ook niet voor die hebben gekozen

Voor een meisje ben ik er nog niet over uit. In elk geval géén hello kitty haha. Nijntje vind k leuk, rupsjenooitgenoeg ook, of gewoon ook totoro
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66322261
ja waarom zou totoro alleen voor jongens mogen
rupsjenooitgenoeg is ook heeeel leuk
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:55:20 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66322301
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef pinquit het volgende:
Zuurkool met banaan? is dat lekker? (stomme vraag he )
Jolie zegt: Ja.
Ik zeg: Alles is relatief.
pi_66322385
Oeh, haai LB
is het nog gelukt met je stofzuiger? of ging je daar nie vandaag voor kijken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66322398
Zo... ik heb net weer een half uur pissed aan de telefoon gehangen met Ziggo. Een tijd geleden is er een monteur geweest die zo gezegd het probleem opgelost zou hebben... Niet dus. Mijn internetverbinding valt steeds weg. Volgens de een ligt het aan de router maar zonder router ertussen heb ik het probleem ook, volgens de andere monteur ligt het aan mijn draadloze telefoon. Volgens de jongen die ik net aan de telefoon had is dat weer onzin... ik ben ht zo spuugzat dat Ziggo. Vorige keer werd gezegd dat de monteur voor het modem kwam maar hij heeft toen de hoofdaansluiting vervangen en garandeerde dat ik geen probleem meer zou hebben. Nog geen week later was het probeem er weer. Maandag a.s. komt er weer een monteur van Ziggo langs, nu om het modem te vervangen.. Nou ik ben benieuwd...

Heerlijk hoor die hormonen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:01:57 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66322492
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Zo... ik heb net weer een half uur pissed aan de telefoon gehangen met Ziggo. Een tijd geleden is er een monteur geweest die zo gezegd het probleem opgelost zou hebben... Niet dus. Mijn internetverbinding valt steeds weg. Volgens de een ligt het aan de router maar zonder router ertussen heb ik het probleem ook, volgens de andere monteur ligt het aan mijn draadloze telefoon. Volgens de jongen die ik net aan de telefoon had is dat weer onzin... ik ben ht zo spuugzat dat Ziggo. Vorige keer werd gezegd dat de monteur voor het modem kwam maar hij heeft toen de hoofdaansluiting vervangen en garandeerde dat ik geen probleem meer zou hebben. Nog geen week later was het probeem er weer. Maandag a.s. komt er weer een monteur van Ziggo langs, nu om het modem te vervangen.. Nou ik ben benieuwd...

Heerlijk hoor die hormonen
Nou, ik ben niet zwanger, (Nee Freecell echt niet. ) en ben afgelopen vrijdag echt uit mijn vel gesprongen. (oké, beetje wel hormonen, maar anders ) Wij hebben de fout gemaakt iets wat goed was te willen veranderen. Nu betalen we wel voor digitale tv maar hebben we inmiddels geen signaal meer.
Breek me de bek niet open.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:02:08 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66322497
Jep, ik heb een nieuwe stofzuiger. En hij doet het vet snel.
pi_66322506
Ah, Ziggo... Ik wens je veel geduld toe, Vicky.
pi_66322606
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jep, ik heb een nieuwe stofzuiger. En hij doet het vet snel.
snel? goed! die wil ik ook.
pi_66322676
Mooi LB

*grinnik* aaah buuf, weet je het echt heel heel heel zeker? nie nog eentje dan?
Ik hoor veel negatiefs over Ziggo, ben geloof ik blij dat k dat niet heb. K heb wel lang op mijn internet moeten wachten maar hij doet het wel gewoon normaal, zonder kuren enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:09:25 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66322724
Ik zal even mijn kind van een discofeestje halen. En nee, niet mijn bijna tiener, maar mijn net peuteraffe jongste.

Vond het wel een beetje laat, zeker zo aan het eind van de vakantie.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:14:56 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66322926
Ja. Heel snel. In ieder geval sneller

En ik ben helemaal verliefd op dit vestje voor Jolie maar het is een beetje een onzin bedrag voor een vestje dus ik zet het van me af.

https://www.kleertjes.com/images/fotos/28137/voor.jpg

Denk ik.
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 20:18:53 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_66323069
Olé Olé ik heb ons vakantiegeld, belastingteruggave's en weet ik veel voor andere extra centen net volgens mij uitgegeven Er vloog bij ons een stop uit, alleen de rookwolken kwamen uit de meterkast, nu moet er 1 of ander bedrijf komen...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66323106
oeps rookwolken klinken niet goed
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 20:23:58 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_66323232
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:20 schreef p_iglet het volgende:
oeps rookwolken klinken niet goed
Nee

De nuon had ook een mooie tip ach, mevrouwtje gewoon een verlengsnoertje trekken naar de dingen van het deel wat het niet doet en maandag bellen. Ja doei, rook uit een meterkast is naar mijn idee niet écht goed
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:24:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66323259
Ai Mous, dat klnkt niet best...
pi_66323275

oei... dat is wel een heel andere invulling aan het fenomeen zekering doorbranden.
Ik ben blij dat mijn opa electricien is, ik bel altijd naar hem met meterkast en electriciteits dingen en ook voor heel veel andere dingen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66323296
zo dan was ik best pissig geworden geloof ik als iemand dat gezegd had.
succes!!
pi_66323487
oei Mous.. dat is niet prettig!
lekkere tip van de nuon :
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 20:35:49 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_66323650
Er komt nu geen rook meer uit hoor, maar toch is het eng en 1 groep doet het dan niet.

pi_66324691
Pinq we zijn eruit! net ff met lief erover gehad en het wordt gewoon een Totoro kamer, of het nou een jongen of een meisje wordt

Moussy zijn ze al langs geweest? *duimtdathetmeevalt*

LB die is lief! hoe duur is ie dan? Er staat geen prijs bij het linkje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66324803
Ik ben tante geworden! Alles er op en er aan, gelukkig.
pi_66324848
gefeli pze!! mooi dat alles erop en eraan zit. Meer details?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:17:37 #91
190853 RockabeIIa
pi_66324881
ik vind totoro zo eng Zielig voor de beeb...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:18:00 #92
190853 RockabeIIa
pi_66324889
Prinsesjezondererwtje, van harte gefeliciteerd!!!
pi_66324907
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Pinq we zijn eruit! net ff met lief erover gehad en het wordt gewoon een Totoro kamer, of het nou een jongen of een meisje wordt

yay!
pi_66324964
grinnik dat mag rocka.

ik ga lekker n kopje thee maken denk k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66324976
PZE gefeliciteerd!!

Huup, doet eens een plaatje van de Totoro...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66325022
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:16 schreef huuphuup het volgende:
gefeli pze!! mooi dat alles erop en eraan zit. Meer details?
Het is een meisje en ze heet Lisa. We gaan morgen op kraambezoek, eerder is er geen bezoekuur en het is een uur rijden. Ik ben zoooooooo benieuwd.
pi_66325075
Leuk PZE, mooie naam! haha wat duurt het nog lang dan tot morgen hè

Vicky het beestje in mn avatar is een totoro. Ik zal zo ff editten, ff plaatje zoeken van wat wij ongeveer willen. Met zn mond open vind ik hem niet zo geslaagd maar die kleintjes vind k zo leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:28:11 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66325226
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Leuk PZE, mooie naam! haha wat duurt het nog lang dan tot morgen hè

Vicky het beestje in mn avatar is een totoro. Ik zal zo ff editten, ff plaatje zoeken van wat wij ongeveer willen. Met zn mond open vind ik hem niet zo geslaagd maar die kleintjes vind k zo leuk.
Zoals je avatar kan je m maken, en dan dat blaadje kopen bij Ikea. Dat het zo uit de muur steekt en dat Totoro het vast houdt als hemeltje zeg maar.
Maar misschien is dat wel heel stom
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:28:57 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66325255
Oh, en PZE, gefeliciteerd met je nichtje! Wat een mooie naam ook!
pi_66325304
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
weer wat geleerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66325395

dit is de engelse trailer, de beestjes die door het scherm lopen zijn allemaal totoro, die witte en blauwe en die grote grijze.

Buuf! Dat is dus precies wat eerst de bedoeling was!
Maar het plafond in ons kamertje is erg laag en er zit een stukje schuine wand in ook ik weet nog niet of zo'n blaadje handig is zo dan want ik vond ze in het echt bij Ikea toch ineens een stuk groter dan ze op de plaatjes leken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:40:17 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66325593
Oh, wat grappig!

Die blaadjes kunnen toch ook zo een beetje omhoog? Wel leuk denk ik. Maar als het kamertje niet zo groot is is het al gauw veel natuurlijk.
pi_66326058
Heb nog voetbalplaatjes!
Belangstelling iemand? Ik wil ze ook wel openmaken voor de nummers!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:00:56 #104
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66326115
Wat een dag....Anna heeft vanaf vanmorgen 9 uur tot een uur of twaalf liggen, lopen, staan, zitten krijsen omdat ze moest douchen ipv dat ze in bad mocht. Ik natuurlijk ook in tranen, hormonen enzo. J. om boodschappen gestuurd en gezegd dat ie een pak koekjes moest meenemen voor me. Hij kwam thuis en had maar liefst 8 pakken chocoladekoekjes bij zich in alle vormen en maten

Oeoeoe, en mijn dag was weer helemaal goed toen mijn vent thuiskwam met 3 oude ppt postzakken! Daar gaan we hopelijk het oude stoeltje mee bekleden! En als ik nog over heb, maak ik er ook nog een zitzak van!!

Oja, ik heb geloof ik ook nog plaatjes. Iemand?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66326274
Nou dit is wat wij nog zoeken:

* 8: Mitchell Pique (Ado Den Haag)
* 67: Rene Bot (De Graafschap)
* 173: Boldizsar Bodor (Roda JC)
* 194: Yuri Rose (Sparta)
* 234: Rogier Molhoek (Vitesse)
* 241: FC Volendam logo (FC Volendam)
* 253: Melvin Platje (FC Volendam)
* 259: Maikel Aerts (Willem II)

Dus als iemand die nog heeft
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:10:20 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66326332
Ik zal even voor je kijken TearSong
pi_66326443
Helaas Tearsong...
Ik heb de nummers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ze hebben wil roep maar! (PM is handig )
pi_66326444
oeoeoeh ik zit lekker in bed (met max naast me te slapen) op de laptop dat is voor mij zó lang geleden, computeren op mn slaapkamer
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:16:11 #109
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66326497
Helaas Tearsong, die zitten er bij mij niet tussen.

Wat stinken die kaartjes trouwens!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66326539
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef Memmel het volgende:

vieze voetballers
pi_66326575
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef Memmel het volgende:
Helaas Tearsong, die zitten er bij mij niet tussen.

*snuf*
Ulk!
pi_66326679
Hahaha zwetende voetbalmannen.
Ik heb ze nog nooit uitgepakt dus ik zou het nie weten.

Lekker hè Pinq, in bed laptoppen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:24:13 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66326706
Ik heb nog niet de neiging gehad om aan die voetbalplaatjes te ruiken En ik heb er zo weinig in huis dat de geur ook niet gewoon geroken kan worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:25:27 #114
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66326744
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:06 schreef TearSong het volgende:

Ik heb 259 voor je! PM je adres maar ff,dan stuur ik hem op.

Verder heb ik nog voor de liefhebbers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66326834
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:25 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ik heb 259 voor je! PM je adres maar ff,dan stuur ik hem op.

Zoek je nog iets?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66326903
Ik weet niet wat de jongens hier nog missen of al hebben..zalmorgen eens gaan horen bij ze.
Weet iemand of je ook harde buiken kunt hebben zonder zwanger te zijn? Heb al de hele avond van die krampjes..irritant!
Saartje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:30:46 #117
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66326905
Nee..dank je wel! Ik doe er totaal niet aan mee verder
pi_66326985
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet wat de jongens hier nog missen of al hebben..zalmorgen eens gaan horen bij ze.
Weet iemand of je ook harde buiken kunt hebben zonder zwanger te zijn? Heb al de hele avond van die krampjes..irritant!
Volgens mij niet? Het kán natuurlijk wel, maar dan is het meer een samentrekking tijdens de menstruatie of iets dergelijks...

Wie heeft 'the fountain' gezien? Wij vanavond. Nou hoezee Echte, onvervalste tijdverspilling.
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 22:35:06 #119
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66327035
quote:

Ik heb * 194: Yuri Rose (Sparta) voor je.
pm maar als je 'm wilt
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:40:18 #120
190853 RockabeIIa
pi_66327154
Heeft iemand nog een receptje voor milde salsa? (Niet dat het uit een potje niet op komt maar moeilijk kan het vast niet zijn met een blender in de hende)
pi_66327190
Die van mij zijn weg
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:44:13 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66327262
Ik ben de draad even kwijt, voetbalplaatjestechnisch.

Ik kijk morgen weer even, als ik alles weer op een rijtje heb.
pi_66327279
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij niet? Het kán natuurlijk wel, maar dan is het meer een samentrekking tijdens de menstruatie of iets dergelijks...

Wie heeft 'the fountain' gezien? Wij vanavond. Nou hoezee Echte, onvervalste tijdverspilling.
Ongesteld ben ik niet..het voelt ook niet alsof ik dat ga worden..
nou ja..ik wacht maar af
Saartje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:47:37 #124
190853 RockabeIIa
pi_66327363
Over je hele buik Maneki? Misschien je middenrif wat samentrekt?
pi_66327366
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:44 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ongesteld ben ik niet..het voelt ook niet alsof ik dat ga worden..
nou ja..ik wacht maar af
nóg een Beppie!!

Heb je anders niet gewoon last van je darm? Beetje spastisch zeg maar. Misschien wat verkeerds gegeten ofzo? Kusje dr op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:48:36 #126
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66327386
Yeah! Een broertje of zusje voor Beppie!
pi_66327415
Maneki zwanger?
Maareh buikgriep heerst volgens mij behoorlijk en ik heb 't van de week 1 dag gehad en meende serieus al ween te hebben.... dus het klinkt me redelijk bekend ik zou zorgen dat je niet te ver van de wc af gaat
Mama van Isa en Ties
pi_66327439
laat ik het zo zeggen..ik hóóp dat het buikgriep is!
M`n gezin is best wel compleet nu..
Saartje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:06:36 #129
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_66327874
quote:

Ik heb deze voor je * 8: Mitchell Pique (Ado Den Haag)
pm maar als je interesse hebt!
pi_66327969
ik ga slapen. tot morgen!
pi_66328001
ik ook truste pinq.
lekker uitslapen morgen hoop ik
ciao!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 00:01:30 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_66329283
we missen nog steeds een deel stroom in huis, waarom, hoe of wat, géén idee, ergens is sluiting geweest en daarodoor is érgens bedrading verbrand, maar er is geen gevaar meer, ik kan dus rustig gaan slapen.. met een rookmelder bij de meterkast...
pi_66329287
Zo, eindelijk bij gelezen, is iedereen natuurlijk al lang en breed naar bed .

Saskia, nog van harte gefeliciteerd!

Wij hebben vandaag een nieuwe kinderwagen gekocht en ik ben zo blij ermee!
pi_66329302
he getver moussy, eng lijkt me dat...
  zondag 22 februari 2009 @ 00:09:44 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66329471
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:01 schreef moussy het volgende:
we missen nog steeds een deel stroom in huis, waarom, hoe of wat, géén idee, ergens is sluiting geweest en daarodoor is érgens bedrading verbrand, maar er is geen gevaar meer, ik kan dus rustig gaan slapen.. met een rookmelder bij de meterkast...
Nou, getsie zeg! Die kortsluiting zit 'm natuurlijk daar waar geen stroom meer is. Maar lijkt me echt eng! Hopelijk hebben jullie het gauw gevonden!
  zondag 22 februari 2009 @ 00:12:33 #136
37150 livelink
pi_66329561
Het gaat hier ineens over voetbalkaartjes, zie ik. Wij zoeken er ook nog steeds een aantal en hebben er ook nog een stel. Ik zal ze even in spoilers zetten, dan kan iedereen verder via pm contact opnemen.

In de aanbieding
SPOILER
Zoekende
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door livelink op 22-02-2009 10:57:06 ]
  zondag 22 februari 2009 @ 00:23:36 #137
37150 livelink
pi_66329829
Nog even verder bijgelezen. Reinhilde, wat heb je voor een kinderwagen gekocht? Had je nog geen wagen of heb je er eentje bijgekocht.

Moussy, wat een ellende zoiets. Ik zou geloof ik met overal emmer waters gaan slapen. Ik ben zo bang voor brand.
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 00:44:10 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_66330303
Dat stuk waar sluiting zit is afgesloten gelukkig, dus er kan nu niets gebeuren.
  zondag 22 februari 2009 @ 00:45:33 #139
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66330335
Ben je lekker mee mouss
pi_66332066
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

http://www.grooviekids.nl/categorie/kleding/koe-romper
die hebben we van mn moeder gekregen Ze heeft er voor zusje ook een gekocht baby van zusje later ooit dan hè, niet zusje zelf

Ja die lodger vond ik leuk, vond dat rood voor allebei kan, jongen of meisje, en hij zag er wel beetje stoer-ish uit.
heb ik ook bij staan zwijmelen bij de expo...
(mocht em van niet kopen... nog niet zwanger enzo... )
  zondag 22 februari 2009 @ 08:29:04 #141
3011 E.T.
pi_66333564
Staat je huis nog, Mous?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 09:00:51 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_66333690
We zijn er nog! Ik heb niet echt lekker geslapen hoor, de vriezer en de koelkast hangen nu aan een andere groep, dus nu ben ik huiverig voor overbelasting bla bla enz enz.. Ik heb spierpijn, van zaklampen vasthouden.. de monteur is van ergens rond 21 tot rond 01 bezig geweest en dat is volgens hem 1 uur werken
pi_66333710
Wow moussy, wat eng !! en hoe nu verder ?
pi_66333737
Hier ook ziggo, maar geen problemen (klopt af op ongelakt hout) Ik heb sterk het vermoeden dat het ligt aan het feit dat wij voorheen bij Multikabel zaten (ook probleemloos). Mijn ouders zaten bij @home, toen al problematisch, nu het ziggo is nog steeds...
pi_66333741
Die koeromper!

En Mous, niet tof
Is het een erg onhandige plek waar je geen stroom hebt?
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 09:11:52 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_66333750
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:05 schreef Stout het volgende:
Wow moussy, wat eng !! en hoe nu verder ?
En nu is er iig sluiting in bedrading in het plafond, van de meterkast naar de keuken ontdekt en als het goed is komt daar maandag iemand voor om dat te vervangen, de schakelaar in de meterkast is kapot door de sluiting, die moet vervangen worden. Daarna kunnen de badkamer en de keuken weer in de meterkast aangesloten worden en gaan we hopen dat dat het is

Freecell, het is de groep van de keuken en de badkamer Godzijdank zit de cv op een andere groep en de senseo ook.
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 09:20:22 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_66333815
Oh ja, hij raadde ons aan om een plattegrondje van het huis te maken en daar alle stopcontacten en alle andere stroompunten op te zetten. We moesten nu flink zoeken en nadenken of alle apparaten/lampen uit stonden en of uit het stopcontact waren. Toen alles er uit was kon hij de sluiting nog steeds meten en zo kon hij 'zien' dat het in de bedrading zit.. en toen moest IEDER draadje doorgemeten worden en dat zijn er véél!
pi_66333818
jeetje Mous, best wel eng zeg!!

Stout, toen het Casema/Wanadoo was hadden we totaal geen problemen maar sinds het Ziggo geworden is heb ik het ene na het andere probleem. Ben benieuwd of het vervangen van het modem helpt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 09:21:36 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_66333822
Omdat onze meterkast goed werkte is alleen de schakelaar verbrand en niet ons hele huis
pi_66333826
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:21 schreef moussy het volgende:
Omdat onze meterkast goed werkte is alleen de schakelaar verbrand en niet ons hele huis
gelukkig maar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66333845
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:11 schreef moussy het volgende:

Freecell, het is de groep van de keuken en de badkamer Godzijdank zit de cv op een andere groep en de senseo ook.
Ow, das beroerd.
Wel goed van de koffie
pi_66333953
Moussy hoe ga je het doen met koken ? T lijkt me niet prettig om als dit langer is dan een dag van afhaal/bestel food te leven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 09:47:46 #153
13151 crew  Rewimo
pi_66334007
Lekker makkelijk juist, Stout

Mous, wat een gedoe. Hopelijk is die bedrading op die plek inderdaad de oorzaak en is de boel snel weer betrouwbaar. Aardige collega's heb ik hè?
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 09:53:56 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_66334062
Koken doe ik gewoon op gas, niet electrisch, dus ik kan gewoon koken
pi_66334063
Ik ga eens even ontbijten...
* Stout zet een heerlijk uitgebreid buffet neer, met voor ieder wat wils
pak gerust !
pi_66334143
Ohh dat is wel fijn !
Veel mensen koken tegenwoordig keramisch/inductie dus vandaar
  zondag 22 februari 2009 @ 10:08:27 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66334198
Ow moussy, das even schrikken!
En ik las allemaal lieve verhalen over oma's...

Wij zijn gisteren de hele dag op pad geweest om te kijken voor een andere auto 9:15-18:00u
Hele dag niks gegeten omdat we half Nederland en Duitsland hebben afgecrossed (in totaal zo'n 300km)
Maar het resultaat mag er wezen!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Asyniur op 22-02-2009 12:51:50 ]
pi_66334219
Mooie auto !!
pi_66334272
Wauw toemaar Asyniur! Mooi ding zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 februari 2009 @ 10:29:29 #160
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66334402
Goedemorgen allemaal .

Wij gaan vandaag een dagje naar het zuiden des lands, met familie en carnaval en een oma-oma en pannekoeken. En ik kan daar op zijn tijd zo van genieten .
  zondag 22 februari 2009 @ 10:31:02 #161
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66334417
Luxe shit, die auto .
pi_66334507
Jeetje, wat een mooie auto!
pi_66334543
Geniet ervan Guus, klinkt als een leuk dagje uit
Gaat Stella verkleed?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 10:50:21 #164
141844 Macka66
pi_66334667
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen allemaal .

Wij gaan vandaag een dagje naar het zuiden des lands, met familie en carnaval en een oma-oma en pannekoeken. En ik kan daar op zijn tijd zo van genieten .
Wat klinkt dat fijn, Guuzewuus!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 22 februari 2009 @ 10:52:33 #165
190853 RockabeIIa
pi_66334708
Ik word ook zo opgehaald om met Brent naar de optocht te gaan kijken bij mijn ouders in de buurt Brent heeft een berenkoppie op zijn koppie en doet alleen nog 'Gggggggggggaaaawwww'. Eng hoor!
pi_66334728
Ik wil ook carnavallen, maar hier vieren ze dat niet+ik moet dit weekend werken.
En dat terwijl ik nog wel een zusje in Maastricht heb wonen EN voor mn teckel een geweldige hotdog outfit heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 februari 2009 @ 11:00:59 #167
190853 RockabeIIa
pi_66334825
Oh, mag ik zien? Teckel in outfit dan he..
  zondag 22 februari 2009 @ 11:01:50 #168
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66334837
Leuk Guus!!
en moooie auto asyniur!!!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:07:56 #169
37150 livelink
pi_66334912
Wat een auto asyniur
Wel gek dat je daar zo ver voor moest reizen. Je zou verwachten dat in de huidige automalaise je dit soort auto's ook heel goed in de buurt kan verkrijgen voor een leuke prijs.
  zondag 22 februari 2009 @ 11:09:27 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66334941
wát zal ik eens gaan doen vandaag!!
iemand tips? het mag gerust, graag zelfs, veel caloriën kosten de laatste dagen waren echt een ramp.
pi_66334990
Mooie auto zeg
een teckel als broodje hotdog zien!
Gelukkig werkt je meterkast goed Mous
Saartje
  zondag 22 februari 2009 @ 11:14:02 #172
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66335024
Lekker wandelen in de bossen, Pinquit!

Veel plezier iedereen die gaat carnavallen. (Ik moet er zelf niet aan denken, maar ik kan me voorstellen dat je er wél van geniet.)
  zondag 22 februari 2009 @ 11:17:38 #173
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66335088
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Lekker wandelen in de bossen, Pinquit!
!!heerlijk
maar de eerste echte bossen hier in de buurt zijn nabij de efteling, en dat is toch een kleine 3 kwartier rijden en ik heb geen auto. daarnaast is max eigenlijk nog steeds ziekig
dan zal het wel iets worden van alle bedden verschonen en de slaapkamer eens goed stoffen en zemen
  zondag 22 februari 2009 @ 11:24:18 #174
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66335178
Maar je moet ook iets leúks doen, Pinquit, want van bedden verschonen word je niet blij. Ja, achteraf als de klus geklaard is misschien. Ga anders buiten stoepkrijten met Max of zo.
  zondag 22 februari 2009 @ 11:25:13 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66335195
Pfft... ik heb even advies nodig, wie weet heeft er iemand een goede oplossing.

Situatie:
Familie uit het buitenland logeert hier, allemaal heel gezellig etc., maar ik heb al twee nachten vreselijk slecht geslapen aangezien de kinderen niet zo lekker zijn (niet van tevoren aan zien komen, ze hebben ineens allemaal ontstoken oogjes, en dat samen met de verkoudheid en ineens koorts is het niet zo'n leuke combi).
Wij slapen bij onze jongste in de kamer, Julia, en aangezien ik 's nachts elke keer naar de meiden toe moest, werd zij ook elke keer wakker. Daarnaast ligt ze elke keer een uur te hoesten voor ze in slaap valt en kan ik daar vervolgens ook weer niet van slapen. Dus misschien heb ik vannacht een paar uur geslapen, maar dan zou ik verbaasd zijn als het zo is.
Nou slapen ze hier vannacht nog een keer, maar sta ik op het punt om te vragen of ze toch vandaag alweer naar huis willen gaan, aangezien het gewoon echt niet lekker gaat. Mijn man ziet dat niet zitten, om dat te vragen, omdat ze zich dan waarschijnlijk niet meer gewenst voelen en het ook niet zo gastvrij is. We zien ze niet zo vaak.

Maarrrr denk ik dan... als de kinderen niet ziek zouden zijn, was het niet voorgekomen. En dus...niet nodig geweest. Dit is een uitzonderlijke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ze gewoon laten slapen vanavond en er niets van zeggen (en dus waarschijnlijk weer een rotnacht beleven) of ze vanavond op tijd naar bed 'sturen' voor zover dat mogelijk is met gasten, en dan beneden op de bank slapen, of ze naar huis 'sturen' ? Of is er nog een andere optie? Mijn man is gaan kijken naar hotels in de buurt, maar dat kunnen we gewoon echt niet betalen dus dat vind ik geen optie.

Iemand??
  zondag 22 februari 2009 @ 11:29:43 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66335278
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Wat een auto asyniur
Wel gek dat je daar zo ver voor moest reizen. Je zou verwachten dat in de huidige automalaise je dit soort auto's ook heel goed in de buurt kan verkrijgen voor een leuke prijs.
Je kent mijn niet
Deze voldoet precies aan zijn specs het resultaat van 2 maanden vooronderzoek

Die 300 km was omdat we van huis uit naar Kerkrade (NL) via Aken (Dld) en Heinsberg (Dld) naar Son en Breugel (NL zijn gereden

Poppejans, maandag en dinsdag is hier in het Zuiden ook nog volop carnaval hoor!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:30:35 #177
190853 RockabeIIa
pi_66335287
Nog 1 nachtje doorzetten. Dat zou ik doen.
  zondag 22 februari 2009 @ 11:32:15 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66335308
wat lastig suzanna. hoelaat zouden ze morgen naar huis gaan?
ik zou zelf waarschijnlijk die ene nacht dan toch ook maar rot slapen, maar meer omdat ik t niet zou durven te vragen denk ik
maar als ik het zou kunnen zou ik ze naar huis sturen. het duurt zolang voordat je je slaap weer hebt ingehaald (merk ik zelf iig, tegenwoordig duurt het een week ofzo wil ik weer bijgeslapen zijn)
  zondag 22 februari 2009 @ 11:32:27 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66335309
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, dat zou ik denk ik ook doen.
  zondag 22 februari 2009 @ 11:33:50 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66335333
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:25 schreef Suzanna het volgende:
Pfft... ik heb even advies nodig, wie weet heeft er iemand een goede oplossing.

Situatie:
Familie uit het buitenland logeert hier, allemaal heel gezellig etc., maar ik heb al twee nachten vreselijk slecht geslapen aangezien de kinderen niet zo lekker zijn (niet van tevoren aan zien komen, ze hebben ineens allemaal ontstoken oogjes, en dat samen met de verkoudheid en ineens koorts is het niet zo'n leuke combi).
Wij slapen bij onze jongste in de kamer, Julia, en aangezien ik 's nachts elke keer naar de meiden toe moest, werd zij ook elke keer wakker. Daarnaast ligt ze elke keer een uur te hoesten voor ze in slaap valt en kan ik daar vervolgens ook weer niet van slapen. Dus misschien heb ik vannacht een paar uur geslapen, maar dan zou ik verbaasd zijn als het zo is.
Nou slapen ze hier vannacht nog een keer, maar sta ik op het punt om te vragen of ze toch vandaag alweer naar huis willen gaan, aangezien het gewoon echt niet lekker gaat. Mijn man ziet dat niet zitten, om dat te vragen, omdat ze zich dan waarschijnlijk niet meer gewenst voelen en het ook niet zo gastvrij is. We zien ze niet zo vaak.

Maarrrr denk ik dan... als de kinderen niet ziek zouden zijn, was het niet voorgekomen. En dus...niet nodig geweest. Dit is een uitzonderlijke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ze gewoon laten slapen vanavond en er niets van zeggen (en dus waarschijnlijk weer een rotnacht beleven) of ze vanavond op tijd naar bed 'sturen' voor zover dat mogelijk is met gasten, en dan beneden op de bank slapen, of ze naar huis 'sturen' ? Of is er nog een andere optie? Mijn man is gaan kijken naar hotels in de buurt, maar dat kunnen we gewoon echt niet betalen dus dat vind ik geen optie.

Iemand??
Pfff, lastig hoor! Ik ben iemand die zou kiezen voor nog 1 nachtje doorbijten...
hoewel ik wel misschien wat hints zou laten vallen over vermoeiend met zieke kids enzo

In elk geval heel veel succes met je zieke
  zondag 22 februari 2009 @ 11:38:59 #181
37150 livelink
pi_66335417
Heel moeilijk, Suzanna. Ik denk dat ik zou proberen om ze vandaag met zijn allen lekker naar buiten te sturen en dan zelf proberen bij te slapen. Is dat een optie?
pi_66335418
ik zou denk ik ook nog een nachtje doorbijten maar das om dezelfde reden als Pinq zegt
wat sneu voor je meiskes wel.

Hier net alles opgeruimd, straks maar es de stofzuiger erdoor en een was in de wasmachine en dan is t weer gebeurd voor vandaag. Daarna nog 30 andere dingen die gedaan moeten worden
kun je niet met Max op de fiets naar een kindertheater voorstelling in de buurt bij je? Of is dat niet zo heel in de buurt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 februari 2009 @ 11:42:34 #183
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66335472
ja dat kunnen we zelfs lopen, maar ik denk ook niet dat max in de goede mood is om een tijd te blijven zitten daarnaast heeft ie ook nog eens oorpijn, dus denk dat we gewoon maar binnen blijven.

maar een muziekje aan en dingen doen die toch nog moeten klinkt me niet zo heel slecht eigenlijk. het is de perfecte dag ervoor. ik ga me gewoon proberen erop te verheugen
ander keertje weer écht leuke dingen doen kan niet elke week feest zijn natuurlijk
pi_66335532
Ahw Max zielepietje.
Ja van die dingen, als het dan toch moet, maak er dan maar een feestje van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 12:12:46 #185
141844 Macka66
pi_66336082
Suzanna, kan Julia niet een nachtje bij haar zusjes op de kamer? Dan heb je het iig rustig als je niet bij de meiden hoeft te zijn.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_66336455
macka dat zou ik idd ook doen. ik zou doorbijten.
sterkte met je beslissing en met de meiden.

carnaval ik word hier nu al gek terwijl er nog geen optocht is geweest.
mama van 3 kids!
pi_66336459
* flowerbox valt met de deur in huis

joehoe, ik ben er weer. Heerlijk weekje naar de sneeuw geweest en nu een berg terug te lezen hier bij OUD. Ik begin maar met het Valentijn-topic.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 12:27:38 #188
13151 crew  Rewimo
pi_66336507
Alle kids bij elkaar leggen is misschien wel een goede optie, Suzanna.

En anders zou ik gewoon eerlijk bespreken dat je het niet trekt zo omdat je niet aan je nachtrust toekomt. En dan duidelijk benadrukken dat het niet aan je gasten ligt maar aan de zieke kinderen.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66336539
moussy wat erg.

flowerbox hoe was je vakantie?

ik heb echt een dag
mama van 3 kids!
pi_66336580
Ik maak wel even een foto van teckel in hotdog outfit, zal hem zo plaatsen

Ik weet dat het nog carnaval is, maar komende dagen moet ik ook al werken..
Ooit vier ik vast nog wel eens een keertje carnaval, lijkt me zo leuk eens mee te maken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66336625
Het was echt superleuk. Heerlijk aan het skiën geweest. Ik kan er weer helemaal tegen aan!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 22 februari 2009 @ 12:37:27 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66336734
even nog een keertje: is er alweer iemand geïnteresseerd in een volgende kinderkleding ruilbeurs? of is het veel te snel na de vorige?
ik heb vorige week een hoop uitgezocht en heb veel weg te doen nu ligt er al zo'n textielzak van de gemeente klaar dus zit even te twijfelen.
pi_66336748
Ze kijkt er zelf ook heel gelukkig bij,daarom heeft ze hem ook vaak aan

[ Bericht 24% gewijzigd door DustinHenderson op 22-02-2009 19:56:37 ]
  zondag 22 februari 2009 @ 12:38:36 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66336759
hahahah! arme teckel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 12:39:16 #195
13151 crew  Rewimo
pi_66336773
Wij gaan morgenmiddag naar Goch, naar de optocht kijken (en fotograferen natuurlijk) Zullen maar een paar plastic tassen meenemen voor alle leuke dingetjes die we vangen. Vorig jaar was 1 plastic tas niet genoeg
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 12:39:54 #196
13151 crew  Rewimo
pi_66336781
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Poppejans het volgende:
Ze kijkt er zelf ook heel gelukkig bij,daarom heeft ze hem ook vaak aan [ afbeelding ]
Met mayo
  zondag 22 februari 2009 @ 12:40:10 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66336788
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:30 schreef Poppejans het volgende:
Ik maak wel even een foto van teckel in hotdog outfit, zal hem zo plaatsen

Ik weet dat het nog carnaval is, maar komende dagen moet ik ook al werken..
Ooit vier ik vast nog wel eens een keertje carnaval, lijkt me zo leuk eens mee te maken
Ik ben benieuwd!ik was een beetje langzaam
Leuke outfit!

Maastricht is wel een van de betere plekken om carnaval te vieren. Als ik jou was, zou ik dan volgend jaar een dagje (of 2) vrij nemen/plannen en vastelaovend vieren
pi_66336819
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!

Maastricht is wel een van de beter plekken om carnaval te vieren. Als ik jou was, zou ik dan volgend jaar een dagje (of 2) vrij nemen/plannen en gaan carnavallen
Ga ik inderdaad doen!

Oh Rewimo zakken vol snoep Volgens mij zijn ze daar in Duitsland altijd wel guller mee. Ik kijk wel eens die optochten daar op tv, echt supermooie wagens
pi_66336827
Whaha met saus
Saartje
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 12:42:59 #200
141844 Macka66
pi_66336845
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:38 schreef Poppejans het volgende:
Ze kijkt er zelf ook heel gelukkig bij,daarom heeft ze hem ook vaak aan [ afbeelding ]
Lekker ding, die teckel!
pi_66336931
Het monster zegt bedankt!

[ Bericht 70% gewijzigd door DustinHenderson op 22-02-2009 19:56:00 ]
  zondag 22 februari 2009 @ 12:47:40 #202
37150 livelink
pi_66336963
Ik vind carnaval echt vreselijk . Vroeger gingen we altijd verplicht naar Limburg met de carnaval, totdat mijn ouders begrepen dat ze ons daar geen plezier mee deden. Nu voor de kinderen ga ik braaf naar de optocht in ons dorp kijken, maar het is gewoon genant. Sommige wagens zijn wel mooi, maar als ik die bejaarde mannen erop zie swingen, voel ik toch wel een plaatsvervangende schaamte.
  zondag 22 februari 2009 @ 12:48:38 #203
37150 livelink
pi_66336996
Zonder outfit vind ik hem toch veel leuker, Poppejans
Maar dat lijdzame verzet vond ik wel mooi om te zien. Je hoeft geen teckelfluisteraar te zijn om te begrijpen dat hij het vreselijk vond
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 12:53:02 #204
13151 crew  Rewimo
pi_66337125
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef Poppejans het volgende:
Oh Rewimo zakken vol snoep Volgens mij zijn ze daar in Duitsland altijd wel guller mee. Ik kijk wel eens die optochten daar op tv, echt supermooie wagens
Niet alleen maar snoep trouwens: http://www.onze-bauernhof.nl/weblog/2008/02/
  zondag 22 februari 2009 @ 13:18:39 #205
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66337863
Bedankt voor jullie reacties!!!
Alle meiden bij elkaar gaat niet lukken, ivm gehoest (dan blaffen ze elkaar wakker) en gehuil/gekrijs zo tussendoor. Maargoe. We hebben besloten er maar niks van te zeggen (hints hebben we al genoeg laten vallen maar ze zijn niet zo goed in die hints oppakken )
  zondag 22 februari 2009 @ 13:39:27 #206
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66338550
Volgende week, woon ik 2 jaar op de zorgboerderij.
Tijd voor een gedicht!

Twee jaar

Hortend, stotend, komt dat
logge lichaam
in beweging
Struikel ik zo
mijn leven in

Komen - daar ergens
waar je thuis moet zijn
Maar vaker niet bent –
in gedachten

Als dit is waar ik slapend hoor
oren afgesloten tegen pijn
Van alledaagse zekerheid
dromend – een tweede begin

Nieuw huis – nieuw woord
nieuw van alles geurend
Als dit is waar ik pratend zwijg
kom dan mij redden uit de tijd

Komen – daar ergens
waar je thuis bent
Zo vaak alleen –
met je gedachten

Prikkel mijn zinnen zachtjes
breek geluid af in stukjes
die ik stil behappen kan
Keer van je weg af – naar
mij toe

En weet:

Ik kom daar waar ik thuis zal zijn
al duurt het jaren, maanden, weken
Na twee jaar weet ik zeker –
niet alleen, wel hier.

3 maart 2007 – 3 maart 2009

© Oxymoron
  zondag 22 februari 2009 @ 13:43:42 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_66338684
oxy
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 14:05:04 #208
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66339355
Dank u Belana
  zondag 22 februari 2009 @ 14:05:51 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_66339383
online kan ik je lekker zoenen
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 14:06:25 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_66339399
ow, kan je mij een pm sturen met de link naar waar ik je boekje kan kopen?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 14:09:43 #211
13151 crew  Rewimo
pi_66339493
Mooi oxy
  zondag 22 februari 2009 @ 14:14:02 #212
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66339616
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Belana het volgende:
online kan ik je lekker zoenen
Ja hahaha!
pi_66340361
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ook..., zeker als je kinderen de komende week vakantie hebben, zodat je weer samen op kunt laden...
pi_66341353
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind carnaval echt vreselijk . Vroeger gingen we altijd verplicht naar Limburg met de carnaval, totdat mijn ouders begrepen dat ze ons daar geen plezier mee deden. Nu voor de kinderen ga ik braaf naar de optocht in ons dorp kijken, maar het is gewoon genant. Sommige wagens zijn wel mooi, maar als ik die bejaarde mannen erop zie swingen, voel ik toch wel een plaatsvervangende schaamte.
dan ben je niet de enige, ik vind het ook vreselijk en ik ben een echte limburgse.
stomme shit optoch komt ook nog precies hier langs terwijl de jongste net ligt te slapen.
mama van 3 kids!
pi_66341550
Carnaval is ook niet echt mijn ding

Hoi allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 22 februari 2009 @ 15:24:19 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66341741
zo de ramen zijn gezeemd (wat overduidelijk geen talent van me is )
nu zit ik te twijfelen of ik ook nog ga stoffen enzo.. ja of nee?
  zondag 22 februari 2009 @ 15:30:49 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66341969
Ik heb alleen een was gedaan en dat vond ik eigenlijk wel weer genoeg voor vandaag
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:36:11 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66342145
ja maar jij bent zwanger, dat is anders
  zondag 22 februari 2009 @ 15:41:44 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66342332
Ik heb ook nog niet echt veel gedaan. Ik heb nu 2 machines was gewassen. 1 zit in de droger, de ander moe nog (en ik ben te lui om te checken of de machines al klaar zijn ).
Misschien strakjes even strijken...

Overigens ben ik ook geen carnavalvierder ondanks dat ik een echte Limburgse ben...
pi_66342825
ik woonde in Den Bosch, maar woon nu in het topje van Noord Holland... fijn van het carnaval af...
(niet speciaal daarvoor hoor... )
  zondag 22 februari 2009 @ 16:00:28 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66342954
ik woon gelukkig nét boven de grote rivieren hier is alleen nep-carnaval.
pi_66344002
nou ik woon ook in Noord-holland-Noord maarr mooi wel dat ze het hier vieren
Met optocht(tje) en al...Niks voor mij trouwens
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 16:31:12 #223
13151 crew  Rewimo
pi_66344076
Zelf carnaval vieren doe ik ook niet Maar foto's maken van de optocht vinden we alledrie leuk
  zondag 22 februari 2009 @ 16:32:31 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66344116
ja hier ook een optocht en alles. en zelfs een andere stadsnaam enzo
pi_66344334
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Stout het volgende:
nou ik woon ook in Noord-holland-Noord maarr mooi wel dat ze het hier vieren
Met optocht(tje) en al...Niks voor mij trouwens
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef pinquit het volgende:
ja hier ook een optocht en alles. en zelfs een andere stadsnaam enzo
nou, dan heb ik helemaal geluk! anders viel ik van de regen in de drup...
  zondag 22 februari 2009 @ 16:56:03 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66344964
Nou ik heb toch ook nog even opgeruimd een beetje en samen met Noah de pannen afgewassen. "Mama mag ik je helpen? Alsjeblieieieft?" Okay je hebt er niks aan, maar het is wel schattig

En nu helpt ie me met de sperzieboontjes doppen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66345255
zeg doe mij zo'n kind ! Hier is er een niet van de bank geweest, de ander zit met zijn hoofd in een boek.
Nou ja de chili staat klaar, alleen de bonen er nog door
  zondag 22 februari 2009 @ 17:10:19 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66345480
Maar die van jou zijn een stukje ouder denk ik hè? Ik ga er niet vanuit dat Noah het over een paar jaar nog steeds leuk vindt Ik weet nog dat ik vroeger ook altijd wilde helpen, en nu ben ik zou a-huishoudelijk als maar kan Maar mijn moeder had/maakte nooit tijd voor me om te helpen, dus het is haar schuld vind ik
©Dumbo
pi_66345526
Toen wij in het Zuiden woonden vond ik het toch met stip de meest vreselijke tijd van het jaar. Vandaag in Tilburg op kraamvisite geweest, ik moest de auto in de dorpjes eromheen echt om de optochten heen sturen. Pfoe. Not my cup of tea.
pi_66345563
ja die zijn 7 en 9....
een zit nu in een waanzinnig om te weten boek (en leest hard voor ) de ander is zowaar ff naar buiten met een vriendje !

Ohh Jessie ...wat zou ik graag de goede woorden vinden om haar sterkte te wensen......
pi_66345684
Oxy, wat maak je toch een mooie gedichten.
Woon je nu al in je nieuwe kamer?...en zo ja, bevalt het?

Carnaval zit er bij mij ook niet zo in, toen ik als Amsterdamse naar Zwolle ging verhuizen (waar ze het dus wel vieren) en ik jaren geleden dus voor het eerst meeging met een vriendengroep, keek ik m'n ogen uit , wat een stelletje halve zolen zeg . Wel ontzetend gelachen toen, maar de jaren erna was ik meestal na 1 dag ziek ( -8 buiten en dan kroegie in kroegie uit, de volgende dag had Fannie altijd koorts ).
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66346778
Ik ben zojuist begonnen met eindelijk het fietszitje weer eens voorop te zetten. Manlief staat het nu af te maken want ik moest salagna maken
Saartje
pi_66346890
salagna ??
pi_66347242
Lasagna lekker, hadden wij gisteren.

(Wij zeggen hier ook altijd salagna )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_66347309
Vandaag naar een boekpresentatie geweest, daarna lekker koffie drinken, daarna uitwaaien op het havenhoofd. Heerlijk!
pi_66347321
Oh, en nixxx gaat koken, dus ik hoef lekker niks te doen!
pi_66347330
lasagne ... lekker ! Timo vroeg er vandaag om, dus dat moet ook maar weer eens snel op de rol.
pi_66347378
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:56 schreef Stout het volgende:
salagna ??
splaakgeblek van middelste
Saartje
pi_66347458
Lekker lasagna!
wij hebben ketjap-kip met rijst en babypaksoy. K heb honger trek zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66347550
hier is de chilipan schoon leeg gegaan....hij smaakte weer prima
Klinkt lekker Huup !
  zondag 22 februari 2009 @ 18:22:00 #241
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66347691
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:16 schreef Fannie het volgende:
Oxy, wat maak je toch een mooie gedichten.
Woon je nu al in je nieuwe kamer?...en zo ja, bevalt het?
Zie sig .
Nog 20 dagen! Eerst, een paar dagen op vakantie, dan naar de winkel om de verf te kopen, dan, verven, draden trekken, internet installeren (belangrijk!!) , dan alle spullen maar liefst, 23 meter verhuizen en dan: ben ik er!

En: het is niet zomaar een kamer, het is een appartement(je)!

[ Bericht 0% gewijzigd door Oxymoron op 22-02-2009 18:23:13 (misrekening!) ]
pi_66347797
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:12 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

splaakgeblek van middelste
Wij zeggen het hier expres zo

Oeh, hubby springt net de keuken in om Nasi te maken en ik moet alleen ff helpen met de champies te snijden
pi_66348019
Okay Oxy

Klinkt goed allemaal, vooral dat appartement(je), leuk hoor, ik wens je dat je je er maar snel thuis gaat voelen
En ja, internet installeren is heeeeel belangrijk ja
pi_66348382
Wow Oxy, het is al bijna zo ver!
En wat schrijf je toch een mooie gedichten!
pi_66348822
lekker lasange volgende week maar eens maken.
wat eten jullie laat allemaal of ben ik een vroege?

oxy wat een mooi gedicht.

mijn huis meurt naar 2 funzige mannen die hier net nog geen 10 min. waren. heb maar even een raam open gezet. echt goor gewoon
mama van 3 kids!
pi_66348946
Wij eten ook op tijd hoor, half 6 meestal. De kids gaan hier rond half 8 naar boven dus dan wil ik ook de afwas en zo weg hebben
pi_66349039
wij eten altijd half 7 zo'n beetje. Maar zonder kinderen kan ik me voorstellen dat je al snel wat later eet.

Vies is dat hè van die vieze-mannen-lucht die blijft hangen? Wij hadden dat altijd in ons vorige huis als de huisbaas was langs geweest. Zo'n smerige lucht van shag met oud zweet en kleding die al weet ik hoe lang niet gewassen was brrr...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66349078
wij eten meestal zo laat als het uitkomt... de ene keer half 6, de andere keer half 8... heel onregelmatig...
als er kinderen komen, gaat dat vast wel veranderen...
  zondag 22 februari 2009 @ 19:15:55 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66349320
Wij hebben nog geen kids en wij eten altijd vroeg
Altijd ergens tussen 5 en 6 (afhankelijk van hoe laat ik thuis ben van mijn werk)
  zondag 22 februari 2009 @ 19:16:05 #250
3011 E.T.
pi_66349325
Uur of half 6 staat het eten hier zo'n beetje op tafel En na het toetje meteen door naar boven voor douche en bed.. En als wij dan weer beneden komen (nu zo'n beetje) kunnen we nog gaan ruimen (al hebben we daar lang niet altijd zin in )
pi_66349333
huuphuup idd zo een vieze gore lucht. ging echt even over mijn nek

wij hebben om 16.00 uur al gegeten meestal om 17.00 uur dat we eten.maar hier is het net hoe snel het eten klaar is en hoelaat de jongste met haar eettijden zit. het kan ook zijn dat manlief en ik pas eten als die 2 op bed liggen.
mama van 3 kids!
pi_66349499
ik vind dat ook met de lucht van kleren die te lang in de wasmachine hebben gezeten en dan binnen opgehangen worden om te drogen. dan krijgen ze soms ook een bepaalde geur die echt vies is... vandaar dat ik zoveel mogelijk in de droger probeer te proppen. (is nooit vol gelukkig, want de droger kan 1 of 2 kilo was meer aan dan de wasmachine...
  zondag 22 februari 2009 @ 19:29:53 #253
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66349711
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:22 schreef mijsje het volgende:
ik vind dat ook met de lucht van kleren die te lang in de wasmachine hebben gezeten en dan binnen opgehangen worden om te drogen. dan krijgen ze soms ook een bepaalde geur die echt vies is...
Dat noem ik, een instellingsgeur omdat de groepsleiding, de tijd niet heeft/neemt om de was, op tijd uit de machine te halen en altijd binnen drogen, omdat ze het Miljeu willen sparen door de droger niet te gebruiken. Allemachtig sommige gr leiding weet niet eens het verschil tussen een os en een vaars! Maar alles voor het Miljeu! En wij krijgen de stinkende-iedereen-gebruikt-hetzelfde-wasmiddel kleren, om aan te doen.

Ik weet dus PRECIES wat je bedoelt!
  zondag 22 februari 2009 @ 19:32:10 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_66349757
oxy, is dat niet iets wat je kunt bespreken? het gaat ook om jullie leefgenot zou ik zeggen? misschien kun je het opschrijven?
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 19:35:55 #255
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_66349852
Ja Belana, ga ik, doen, dat opschrijven!
pi_66350167
ja, inderdaad, want als het mij hier een keer gebeurt met kleding die te lang ligt voor het opgehangen kan worden (vaak met de wat delicatere dingen, mag niet in de droger) kies ik er zelf voor... (meestal doe ik het nog een keer voor een miniwasje in de machine... )
maar jij kan daar niet zelf voor kiezen, en dat vind ik kinderlijk omgaan met je bewoners! (de groepsleiding dan dus he...) en dat is belachelijk!
pi_66350227
oxy wat erg. idd even onder de aandacht brengen.
ik gooi echt alles in de droger behalve als ik de kleren voor de 1ste keer was.
mama van 3 kids!
  zondag 22 februari 2009 @ 19:50:04 #258
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66350281
Ik heb vandaag mijn oude ptt postzakken gewassen, losgetornd en gestreken. Wat een baan, zeg...dat katoen van die zakken werd echt keihard in de machine. Maar mijn stoeltje zal helemaal super gaan worden! En verder heb ik nog gewinkeld en hebben we de garage opgeruimd. En nu ben ik keikapot, Gek he?
  zondag 22 februari 2009 @ 20:04:06 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_66350730
oxy een tijdje geleden zou je toen ook iets opschrijven voor je begeleiders, dat was toen in de tijd dat jouw favoriete begeleider weg ging. heb je dat toen nog gedaan en heeft dat toe geholpen? het ging over het komen en gaan van mensen en dat jullie nooit weg kunnen daar staat me bij.
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 20:04:49 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_66350751
ben je iets aan het maken met postzakken memmel? * Belana nieuwsgierig is nu
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 20:20:50 #261
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66351315
Ik ben met mijn pa samen een oud stoeltje van mijn opa en oma opnieuw aan het bekleden. Met oude postzakken gaan we dat dus doen! Voor op de kamer van de baby! En ik denk nu al dat ie supergaaf gaat worden, al zeg ik het zelf.
  zondag 22 februari 2009 @ 20:25:16 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66351490
Het klinkt supergaaf in ieder geval Memmel!
Als ik het een beetje goed in gedachten heb.
  zondag 22 februari 2009 @ 20:27:18 #263
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66351566
Je zal het gaan zien, hoop ik, in april!
  zondag 22 februari 2009 @ 20:33:13 #264
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66351784
Wat een leuk idee Memmel!
pi_66351846
Dat word vast een keigave stoel Memmel , zo leuk om van iets ouds weer iets nieuws te maken.

Hier geen droger meer op het moment, (de ouwe is kaduuk en ik mis um best wel, ben druk bezig met sparen voor een nieuwe )
De handdoeken en spijkerbroeken zijn zo knetterhard nu ondanks de wasverz8er....
En aan de lijn hangen binnen is toch nie zo fijn als buiten in de wind........Ik wil droog weer en lenteeee!

Wil dr iemand nog een stukkie Abraham?
M'n ma heeft er vorige week 1 gemaakt voor hubby en we krijgen um maar niet op, zo groot...
pi_66351969
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Fannie het volgende:

M'n ma heeft er vorige week 1 gemaakt voor hubby en we krijgen um maar niet op, zo groot...
Daarom geef ik er meestal een van vlees, dat kun je tenminste invriezen
pi_66352092
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Stout het volgende:

[..]

Daarom geef ik er meestal een van vlees, dat kun je tenminste invriezen
Hahaha , ik wist niet dat die bestonden van vlees , hou ik ff in gedachten, een dinnetje van mij wordt ook binnenkort 50
pi_66352150
ik ken abraham poppen alleen van speculaas of chocolade eigenlijk
pi_66352321
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Fannie het volgende:
Dat word vast een keigave stoel Memmel , zo leuk om van iets ouds weer iets nieuws te maken.

Hier geen droger meer op het moment, (de ouwe is kaduuk en ik mis um best wel, ben druk bezig met sparen voor een nieuwe )
De handdoeken en spijkerbroeken zijn zo knetterhard nu ondanks de wasverz8er....
En aan de lijn hangen binnen is toch nie zo fijn als buiten in de wind........Ik wil droog weer en lenteeee!

memmel wat gaaf. ben benieuwd hoe hij gaat worden.

mijn droger is in de kraamweek in de fik gevlogen. wij hebben toen een nieuwe van mijn ouders gekregen.
want ophangen hier in huis betekent zwembad.
toen wij nog in de keuken parket hadden liggen(erfenis vorige bewoners) en wij dus de achterdeur opslot hadden en de was hadden hangen. begon dat parket dus op te stijgen 1 keer zo erg dat we de kamer en de keuken niet meer binnen kwamen. de hond moest er opspringen anders konden we een ruit door meppen.
mama van 3 kids!
  zondag 22 februari 2009 @ 20:48:50 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_66352360
dat klinkt gaaf memmel
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 februari 2009 @ 21:23:21 #271
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66353523
Een abraham van vlees? Mmmm, nog nooit van gehoord.

Ik zit even vast met mijn stoel. Ik heb de rugbekleding verwijderd (met een stro-vulling!), maar ik krijg het achterpand er niet af. En manlief wil dat ik het nu laat liggen en even mijn voorgeschreven rust neem. En volgzaam als ik ben....
pi_66353741
neem lekker je rust, kopje thee en een koekje erbij doet vast wonderen

ben heel benieuwd naar hoe het wordt! het klinkt echt supergaaf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66354129
Abraham?
oud eten
  zondag 22 februari 2009 @ 21:50:53 #274
190853 RockabeIIa
pi_66354498
Weer thuis! De optocht was butttttttt, het miezerde en het waaide en het was zoooo koud maar Brent was helemaal onder de indruk.
pi_66354510
http://www.slagerijvanderhorst.nl/abrahamsara.php

voor een ideetje

hier nog een

en deze moet je wel even op de kleinbe foto klikken en dan op degrote voor een vergroting
  zondag 22 februari 2009 @ 22:03:46 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66354942
Oh, dat ziet er echt heel vies uit. Die kippepootjes zijn wel hilarisch trouwens.

En dan nu de inkopper van de week: eet je dat met mosterd?
  zondag 22 februari 2009 @ 22:04:48 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66354986
Fijn dat Brent het in ieder geval wel heel tof vond Rocka! Daar zou ik persoonlijk ondanks alles dan toch ook enorm van genieten!
pi_66355061
drogers kun je ook tweedehands met garantie kopen op marktplaats.

Gelukkig is het bijna lente Oxy, en dan kan de was weer buiten drogen. Wat jammer dat je kleren vervelend ruiken nu.
  zondag 22 februari 2009 @ 22:07:45 #279
37150 livelink
pi_66355093
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:

En dan nu de inkopper van de week: eet je dat met mosterd?

Ben je al begonnen met je werk, buurvrouw?
  zondag 22 februari 2009 @ 22:28:16 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66355854
ieuw wat een vieze vleespoppen!
  zondag 22 februari 2009 @ 22:34:01 #281
190853 RockabeIIa
pi_66356044
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Spuuglokje het volgende:
ieuw wat een vieze vleespoppen!
da's een vies woord! Ik vraag me gelijk af of er ook batterijen in passen
  zondag 22 februari 2009 @ 22:35:33 #282
190853 RockabeIIa
pi_66356101
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn dat Brent het in ieder geval wel heel tof vond Rocka! Daar zou ik persoonlijk ondanks alles dan toch ook enorm van genieten!
Daarvoor gingen we natuurlijk ook
Maar we mochten niet dansen van hem. Dat vindt ie niks, dansen op straat. Dus opa kreeg al een pak slaag en ik ook met de woorden 'Neheeeee, magge niet dansen!'
  zondag 22 februari 2009 @ 22:39:33 #283
190853 RockabeIIa
pi_66356241
wb schnuppie! <3
  zondag 22 februari 2009 @ 22:42:04 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66356336
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]

Ben je al begonnen met je werk, buurvrouw?
Nee, april
Druk met het zoeken van oppas
pi_66356402
Mag niet op straat dansen Wat streng, die Brent
En bah die vleespoppen zien er echt smerig uit
Saartje
pi_66356438
buona sera!
Het was echt heel erg fijn allemaal Millan zelf vind ik trouwens overrated!
Veel te groot, veel te veel Gucci, Armani, Chanel, etc. etc. Da's helemaal niks voor ons. Wij willen kleine schattige plaatsjes met trattoria's en lieve leuke winkeltjes en straatjes. Gelukkig hebben we die ook bezocht de eerste 2 dagen en vanmiddag hebben we fantastisch gelunched in Varese tussen de italianen met hun families We hebben heerlijk gegeten en gekeken en gekeken naar alles wat er gebeurde in dat restaurantje. Beter dan theater of een film
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 22 februari 2009 @ 22:45:06 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66356450
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Daarvoor gingen we natuurlijk ook
Maar we mochten niet dansen van hem. Dat vindt ie niks, dansen op straat. Dus opa kreeg al een pak slaag en ik ook met de woorden 'Neheeeee, magge niet dansen!'
Oh, begint dat nu al

En het wordt steeds leuker trouwens. Nu zo'n half blozende semi-puber die mahaaaaaaam roept
pi_66356548
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, begint dat nu al

En het wordt steeds leuker trouwens. Nu zo'n half blozende semi-puber die mahaaaaaaam roept

Mijn schoonzus heeft nogal de neiging om heel hard te roepen of galmend te zingen en die heeft ook 2 pubers. Té grappig om naar te kijken
pi_66356852
Snoopy dat klinkt heerlijk!
pi_66356975
Het zijn echt fijne dingen soms Maar ik zal ook wel weer heel blij zijn als Morris en Lis er morgen weer zijn Wat dan weer wel leuk was waren alle Benettons, de Ferrariwinkel en de Disneystore
  zondag 22 februari 2009 @ 22:59:09 #291
190853 RockabeIIa
pi_66357009
snoop heeft lekker genoten dus. Hoe was het weer?
pi_66357044
Los gegaan Snoop?
Of valt het wel mee?
  zondag 22 februari 2009 @ 23:00:28 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66357052
Oh, dat klinkt echt heerlijk Snoops!
pi_66357061
Graadje of 12, strakblauwe lucht, lekkerrrrr
  zondag 22 februari 2009 @ 23:00:52 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357070
Snoopy, fijn dat jullie ook leuke plekjes gevonden hebben. Daar ga je ten slotte idd toch voor.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:02:01 #296
190853 RockabeIIa
pi_66357118
Nice! Mijn vriend wil me ook een weekendje weg meenemen zonder knurps dus ik orienteer me een beetje
pi_66357134
Het valt mee Reinhilde. Ik heb dat jurkje van 400 euro voor Lis toch maar laten liggen
Nee serieus, het is echt bizar allemaal, Armani rompertjes, Burberry jurkjes, echt te erg voor woorden. Wij hebben het best beschaafd gehouden vind ik.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:03:55 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357177
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef snoopy het volgende:
Het valt mee Reinhilde. Ik heb dat jurkje van 400 euro voor Lis toch maar laten liggen
Nee serieus, het is echt bizar allemaal, Armani rompertjes, Burberry jurkjes, echt te erg voor woorden. Wij hebben het best beschaafd gehouden vind ik.
Erg he, dat had ik dus in Florence ook.
Stap je een winkeltje binnen omdat je een leuk jasje ziet hangen en dat is dan 100 euro ofzo. Dat vind ik echt al way te duur voor een kinderjasje. En het een is nog gekker (en lelijker ) dan het ander.
pi_66357192
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice! Mijn vriend wil me ook een weekendje weg meenemen zonder knurps dus ik orienteer me een beetje
haha, als je voor Italie wil gaan zou ik toch eerder kiezen voor Florence of in de richting van Sienna.
Florence is natuurlijk geweldig qua musea maar vind ik ook 'gezelliger' dan Milaan, ook al is het een grote stad.

haha BE, nou val je meer af met je Florenceverhaal
pi_66357250
400 euro voor een jurkje... .
Fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')