bleekselderij, ui, gerookte kip, en dan een papje van ei, kookroom en kaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef pinquit het volgende:
witloftaart! dat klinkt lekker buuv! wat zit er nog meer in?
Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
Nou ja, des te leuker toch.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Kai weet nog helemaal niks van voetbal. HIj heeft geen favoriete teams. Hij had een teamfoto bij zijn voetbalplaatjes zitten: "Kijk mama, die zijn allemaal af"
quote:
stuur me volgende keer maar een smsjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef m@x het volgende:
PM komt er zo aan Buurvrouw.
Als je dat nou eerder had gezegd had je vanavond al aan kunnen schuiven Vicky.
Wij gaan morgen lekker naar Scheveningen. Even bij Sealife kijken (letterlijk 'even' want je bent er in twee stappen doorheen, maar Kai houdt zo van visjes en ik heb nog een bon voor een gratis kaartje) en dan uitwaaien op het strand.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja eh, veel meuk van oma's gekregenbaby-boek van rupsje nooitgenoeg
en andere boekjes nog en een nijntje-speelunit-ding voor op de maxicosi en een lodger shelter en eh, een pakje en slaapzakken van prenatal en nog wat dingskes zoals luiers enzo
ohja en een grote tummytub!
Krijg je dan plaatjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur me volgende keer maar een smsje
lekke rhoor uitwaaien! Wij mogen morgen weer boodschappen gaan doen...
nee.. Plus heeft geen voetbalplaatjes..quote:
Nee hoor, hij vindt alles leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, even wachten tot we zijn uitgeruild, want we moeten er nog een paar. Maar dan zal ik verdelen en opsturen. Nog favo teams?
http://www.grooviekids.nl/categorie/kleding/koe-romperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |