abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66357297
Game on!
pi_66357385
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Moschino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 22 februari 2009 @ 23:09:40 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357403
Ik postte door het slotje heen.
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh haha!

Florence is wel echt 1000 keer meer sfeervol dan Milaan hoor! Daar heb je iig nog wel de ponte veccio en de straatjes eromheen enzo. etc. etc. Ik vind Milan echt veel meer een zakenstad zeg maar. Of ik moet in de verkeerde delen geweest zijn.
Maar qua shops vond ik het gewoon allemaal duur. Gewoon niet mijn merken zeg maar. Hoort er ook een beetje bij natuurlijk. Bij Italia. True Fashion enzo.
Ik ga trouwens 11 maart een dagje naar Milan. Voor een vergadering van 2 uur.
pi_66357477
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
pi_66357482
Ik wil ook eens naar het buitenland
Fijn dat het leuk was Snoopy
Saartje
pi_66357502
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef snoopy het volgende:
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Mochino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Kan ik me goed voorstellen. Heel vaak vind ik (vooral Moschino) die merken nogal ordinair!
  zondag 22 februari 2009 @ 23:14:49 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66357601
Ik zeg niet dat ik er altijd even florisant bij loop maar ik ben ook niet zo van die merken geloof ik...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66357629
Merken kunnen mij ook absoluut niet interesseren. Als ik een geweldig leuk iets zie bij de Wibra neem ik het ook mee. Ik sta daar boven jeweets
Saartje
  zondag 22 februari 2009 @ 23:15:59 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66357639
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef snoopy het volgende:
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
Klopt. Vorige keer ook voor 2 uur 2 dagen in Florence geweest. Leuk hoor, dagje rondlopen en winkeltjes kijken. Maar EasyJet vliegt precies gunstig op Milaan, dus vandaar even op en neer. Is wel een beetje een bizar en surrealistisch gevoel.

Ik ga nu mijn bedje opzoeken btw!
Slaap lekker allemaal strakjes!
  zondag 22 februari 2009 @ 23:16:51 #10
190853 RockabeIIa
pi_66357673
Wibra kom ik nooit...
Die winkel stinkt echt!

da was nie subtiel he?
pi_66357725
Ik kom er ook nooit. Eigenlijk ook niet bij de Zeeman.
pi_66357774
Dus ik stink ook zeg je?
Saartje
pi_66357787
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word ook zo opgehaald om met Brent naar de optocht te gaan kijken bij mijn ouders in de buurt Brent heeft een berenkoppie op zijn koppie en doet alleen nog 'Gggggggggggaaaawwww'. Eng hoor!
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
pi_66357807
maneki, ben jij de wibra?
  zondag 22 februari 2009 @ 23:20:22 #15
190853 RockabeIIa
pi_66357808
Ik ruik momenteel wel heel erg goed, Maneki

zondag 22 februari 2009 @ 23:20:45 #16
190853 RockabeIIa
pi_66357823
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
[..]

was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
Neen, ik was in den achterhoek
  zondag 22 februari 2009 @ 23:20:59 #17
190853 RockabeIIa
pi_66357831
douchen en naar bed..

trusten!
pi_66357858
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:20 schreef bixister het volgende:
maneki, ben jij de wibra?
sst!
Saartje
pi_66357951
nou moe, welterusten dan maar Rocka en BE
pi_66358186
nog even over voetbalplaatjes: chell, dankjewell!!

livelink, ik heb net jullie lijstje vergeleken met het onze, zie hieronder een ruilvoorstel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:55:55 #21
190853 RockabeIIa
pi_66358935
Ja nou, als het weer over die plaatjes gaat ga ik ècht weg!
  maandag 23 februari 2009 @ 07:31:02 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66363594
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
Het zijn echt fijne dingen soms Maar ik zal ook wel weer heel blij zijn als Morris en Lis er morgen weer zijn Wat dan weer wel leuk was waren alle Benettons, de Ferrariwinkel en de Disneystore
Die Ferrariwinkel hebben we ons toen de ogen uit de kop gekeken. Wat je daar niet allemaal kan kopen!
Vrienden van ons waren in die tijd 'bezig' voor een kindje en hij is groot Ferrarifan dus we hebben daar toen een 'my first ferrari' gekocht (die daarna nog 1,5 jaar in de kast heeft gelegen omdat het steeds misging )

Wij willen nog een keer terug maar niet voor de winkels maar voor en stadswandeling door de wat oudere delen...
Florence is prachtig, Sienna ben ik niet geweest. Wel Lucca
Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken

In elk geval gaan we dit jaar weer op vakantie in Italie (Riviera dei Fiori)
pi_66363611
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:31 schreef Asyniur het volgende:

Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken

* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66363646
Klinkt als een heerlijk weekendje Snoop!! Ik wil ook naar Milaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 februari 2009 @ 07:44:32 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66363657
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
pi_66363681
Nou ik kom vaak bij de wibra en zeeman ... en ik schaam me er absoluut niet voor !
Waarom voor een spijkerbroek 49,95 betalen als hij na 3 maanden toch niet meer past ??? Dan is 9,95 een betere prijs ! En die logo's op broeken/ kleding ?? Het zegt mij echt helemaal niks,nakkes, noppes, nada ! Ik kan mijn geld ook maar een keer uitgeven, en van de 40,= per broek die ik bespaar kan ik wel weer leuke andere dingen doen met mijn kinderen (en )
(dus nee ik koop geen merkkleding, behalve van promiss, miss etam) Ik krijg ook vaak kleding van andere mensen, ziet er dan nog prima uit en soms is dat merkkleding. Kwalitatief gezien maakt het ook niet echt veel uit, timo heeft vaak de broeken van merijn aan en dan nog gaan ze weer door in de roulatie naar de volgende besparende ouder

Ik moet zeggen dat ik er ook wel een sport van maak om mijn kinderen er leuk uit te laten zien voor weinig. Zo heeft Merijn nu schoenen van 10,=. Uiterverkoop.. een of ander razend duur exemplaar maar zodanig afgeprijsd dat het leuk was ! Moet zeggen dat ik voor schoenen wel goede exemplaren zoek, mag ook best een merk zijn, maar ook hier probeer ik het geld in mijn zak te houden waar het kan.
  maandag 23 februari 2009 @ 08:00:25 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66363745
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.

Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk
Of lekker decadent een weekendje IJsland
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66363756
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Een weekendje samen weg zonder kinderen, het is iets waar ik alleen maar van kan dromen. Helaas geen plek waar ik beide kinderen kan laten logeren. Alleen of met een vriendin kan wel, maar is toch niet echt hetzelfde.

Italie is dan wel erg jaloersmakend. Rome of Florence, ik zou er zo naar terug willen. Parijs, Londen of New York mag ook natuurlijk
Dat kan ik me voorstellen, het lijkt me dan ook niet fijn om dit allemaal te lezen..
pi_66363758
Snoopy klinkt als een heerlijk weekend.
ik wil ook maar helaas het gaat niet

wibra ik zeg de ontvetter ik haal er ook wel eens kleding maar helaas zal ik hievoor een half uur moeten rijden en weet ik veel wat voor moeite dus 1 keer perjaar ben ik er wel.
ik heb de afgelopen 2 jaar nog geen kleding gehaald, dus dat word tijd

rocka wat heerlijk dat je zo genoten hebt van Brent
mama van 3 kids!
pi_66364169
Oeh Snoop

Bij Wibra haal ik mijn fructis shampoo voor 2,- ipv voor 6,- en dan nog een grotere fles ook.
En een heel tof truitje voor Leander. De maten van de wibra zijn nogal raar, dus nu heb ik eindelijk een truitje dat lang genoeg is voor zijn lijfje, maar niet te lang voor zijn armen!

Vannacht was Leander nogal vervelend (subtiel gezegd, haha, zijn we niet van hem gewend) dus toen ik hem om 3:00 voor de zoveelste keer getroost had na een flinke huilbui liet ik me met een flinke plof op mijn zij terug in bed vallen......
Met mijn hoofd op TARA's hoofd
We hebben even 5 minuten allebei niet tegen elkaar gepraat en allebei wat gepiept en gekreund. Auwe! Ik lekker licht in mijn hoofd en behoorlijk beroerd van de klap.
Tara vooral nogal versuft, omdat hij nog lag te pitten toen ik hem die kopstoot gaf

TARA heeft een bult, ik een rood oor, koppijn in mijn hele hoofd bij elke beweging en ben zo misselijk dat ik voor de zekerheid maar alleen aan de thee ben vanmorgen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 08:47:36 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66364204
Oeh Italie, daar wil ik ook zo graag eens heen! Het is even de revue gepasseerd als mogelijke zomervakantie optie, maar toch weer van de lijst verdwenen. Het wordt waarschijnlijk nu Slowakije en Hongarije. En Wenen op de heenweg

En eind april gaan we een paar dagen naar Ierland, Cork en Dublin. Ben ik ook wel erg benieuwd naar!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 08:47:41 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_66364205
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:

Je mag ze zo bij mij brengen hoor

Gister weer naar school geweest en ik heb me echt suf (uit)gelachen Een tijd geleden was ik op zoek naar een trensapparaat/toestel/geval en ik kon hem wel kopen, maar duur, zeker voor iets wat je niet zo maar weer verkoopt als je er niets mee doet. Dúhus ik heb er zelf 1 gemaakt van de week Gister mochten we dan eindleijk aan de pruiken gaan beginnen, maar dan moet je eerst haarweven met dat ding, ik zat keurig lief te weven terwijl de rest ruzie aan het maken waren met de gekochte trenstoestellen, prijzen, tussen de 70 en de 100 euro je moet draden strak spannen in dat ding en bij de anderen vlogen de trensaparaten uit elkaar, dus steeds van vooraf opnieuw beginnen en die van mij bleef in elkaar, prijs, 9,04 ik kan dan echt genieten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66364244
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
Oeh Snoop

De maten van de wibra zijn nogal raar, dus nu heb ik eindelijk een truitje dat lang genoeg is voor zijn lijfje, maar niet te lang voor zijn armen!

Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,

Sterkte met je koppie, ga anders ff langs de huisarts, dit klinkt nl als een hersenpuddinkje
pi_66364261
Ohh moussy ! Heerlijk !! 9,04 en het dan gewoon doen !! Super !
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 08:51:42 #35
7074 moussy
kuttekop
pi_66364266
Freecell, ik gebruikte ooka ltijd fructis, na een tijd was ik al mn krullen kwijt toen ben ik overgestapt op de Herbal Essence en daar waren mn krullen weer
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 februari 2009 @ 08:54:11 #36
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66364305
Oh bix, fijn dat de plaatjes zijn aangekomen!

Maneki: jouw jongens willen nog steeds plaatjes? Want ik heb weer vier zakjes ofzo. Zoek ik van de week je brievenbus weer even op
pi_66364336
moussy ben jij blij zo zie je het wel vaker met dure spullen.

freecell klinkt niet lekker. sterkte. als het te lang aan houd naar de huisarts.
mama van 3 kids!
pi_66364350
De slabbertjes van de wibra zijn handig. Net wat langer en met een drukker. Anna wil ze niet over d'r hoofd en klitteband vind ik zelf zo snel vies en die van de hema zijn zo kort.

Florence is leuk. Lucca is leuk. Een andere stad daartussen in aan de snelweg heeft een leuk kasteel en een prachtige kerk, maar is zo creepy. Pistoia oid. Siena is ook leuk! En nu ga ik aan het werk. Werk thuis vandaag, echt super.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66364400
Ik gebruik zelf de ontvetter van de wibra, ideaal ! gewoon op de vlek spuiten en weg is ie !
Ook op kleding werkt ie prima, wel ff wassen daarna natuurlijk
nou ik ga naar de abroarts
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 februari 2009 @ 09:00:16 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66364412
freecell, da's echt weer iets voor jou hè? Beterschap!

Stout, ik doe het net zo voor Christan hoor. Hier hebben ze altijd leuke kinderkleding voor weinig bij de Aldi en de Lidl, vaak voor 5 of 6 euro, hartstikke leuke dingen. Een paar weken terug uitverkoop bij Zeeman (ja die zit hier ook ), een paar spijkerbroeken voor 2 euro per stuk. Helaas vond ik er maar 3 Heb de hele bak doorgespit Spijkerbroeken kun je nooit genoeg hebben als je een kind hebt dat bij voorkeur in de modder voetbalt - en dan meestal nog keept ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 09:00:39 #41
7074 moussy
kuttekop
pi_66364419
Ja ik was echt blij zo blij dat er 3 aan me gevraagd hebben hoe ik hem gemaakt had, 2 wilde de gekochte wel terugbrengen en 1 had hem nog niet.

En echt, het stelt geen donder voor:

Die van mij kreeg natuurlijk een overdreven kleurtje

ipv
  maandag 23 februari 2009 @ 09:02:29 #42
37150 livelink
pi_66364449
Lief van je Moussy

Wat goed dat je zo'n ding zelf kunt maken. Weven vond ik vroeger één van de weinige leuke knutseldingen, maar jouw weven zal wel heel anders zijn dan het weefgetouw dat ik had.

Stout, ik vind het niet vervelend om de verslagen van weekendjes weg te lezen hoor. Juist leuk. En waar een wil is, is een weg. Ik wil het kennelijk niet hard genoeg om er heel veel voor te moeten gaan regelen, maar wie weet komt dat moment nog wel een keer.

Freecell , dat klinkt pijnlijk en niet zo goed als je misselijk bent. Hou het even goed in de gaten.
pi_66364468
Wibra ben ik ook niet zo'n fan van. Ik vind de kleding raar vallen, alsof het niet in proportie is. Zeeman haal ik wel vaak babyspul, en dingen als sokken en ondergoed. De kleding boven mat 98 vind ik er niet meer zo leuk.

En Florence is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 februari 2009 @ 09:05:04 #44
37150 livelink
pi_66364491
Bij Wibra hebben ze wel vaak lekker goedkope knutselspullen. Dat is dan wel weer erg handig, vind ik.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 09:08:04 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_66364533
Ik vind de broeken van Wibra soms zo smal, voorheen had ik dat echt nodig voor René, maar nu niet meer nu ze echt heupen krijgt. Voor René is het veel H&M soms een shirtje van Zeeman maar haar ondergroed is bijna allemaal wibra of zeeman, maar dan wel de duurdere versie met lycra er in, dat zit mooi en blijft mooi. Cas heeft meestal wel broeken van Zeeman, maar voor de rest ook wel veel H&M.
pi_66364623
Ik haal af en toe wat bij Zeeman voor onze meid en laatst moest ik nodig een fatsoenlijke pyama hebben voor mezelf vanwege weekje met familie in 1 huisje en toen hadden ze ze daar voor 8 euro.

Maar de Terstall vroeger Bentex heeft soms ook leuke kleren. Maar dan moet je wel goed zoeken want soms is het zooo vormloos of juist heel tekenend.

Florence is idd . Venetie en Milaan ben ik nog niet geweest maar in Rome dan weer wel.
Verder zijn we dus afgelopen week in Oostenrijk geweest maar dat is ook zo . Die bergen, die sneeuw...heerlijk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66364721
Wibra hebben we hier niet in de buurt dus daar kom ik eigenlijk nooit. En Zeeman vind ik zo'n rommelige rotwinkel dat ik er ook zelden kom. Zelfs Noah zei toen we er een tijdje geleden toch waren: "Wat een rommeltje! Mag niet, toch?" Maar dat rommelige verschilt misschien ook wel per filiaal.

Voor Noah is het nu veel H&M en WE, en als het even kan in de uitverkoop. Voor de baby is het heel veel Hema en heel veel uitverkoop. Wat dat betreft ben ik in een gunstige periode zwanger, het is al maanden sale overal

Tot hoe lang zou de sale duren eigenlijk? Vast niet lang meer... En heb nog wel wat dingetjes nodig eigenlijk, maar ik verwacht deze week al 5 pakketjes dus ik hou me maar eventjes koest....

Voor mezelf koop ik trouwens wel gerust merkkleding hoor, al geef ik zeker geen fortuinen uit aan mezelf. Ik koop überhaupt niet vaak kleding voor mezelf meer sinds ik een kind heb Maar ik doe er ook een stuk langer mee dan Noah, dus dan mag het ook best iets duurder zijn vind ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66364745
Moussy wat goed van dat weven
Ik begrijp het technische niet helemaal, maar het klinkt wel heel goed, haha. Altijd leuk als zelfgemaakte dingen het beter doen
- edit: ow wacht, ik zie al hoe, ja dat is inderdaad niet moeilijk zelf te maken, haha. Wat tof zeg!-
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:49 schreef Stout het volgende:

[..]

Dat gaat over bij de grote maten heb ik ontdekt ! Maar truien haal ik meestal bij CenA omdat die maten beter zijn,

Sterkte met je koppie, ga anders ff langs de huisarts, dit klinkt nl als een hersenpuddinkje
Dat zal wel een beetje loslopen toch?

En Fructis is inderdaad wel krul-dodend, maar ik heb ontdekt dat mijn haar het het beste doet als ik van shampoo wissel, dus ik heb altijd 3 open flessen staan Gewoon om de beurt. Kost niks extra's alleen een beetje ruimte.
  maandag 23 februari 2009 @ 09:56:03 #49
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66365401
Freecell, ik vind het ook wel als een hersenschudding klinken hoor. Even in de gaten houden!

En Snoop, klinkt alsof je een heerlijk weekend hebt gehad!

Ik zit weer op kantoor. Nog maar 30 dagen werken en ik heb verlof. Ik tel niet af hoor. Heus niet. Ik heb het zoooo naar mijn zin momenteel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 23 februari 2009 @ 09:59:02 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66365467
Zeeman scheelt heel erg per filiaal
Heb er eentje een stukje verderop, die is altijd netjes opgeruimd en heeft ook altijd leuke dingen die ik andere filialen niet zie. Die is ook lekker ruim
De wibra zit daar ook, en die is wel altijd een pestbende maar ik loop toch altijd even binnen, wil er nog wel eens rokjes voor Saskia scoren (laatst een leuk zomers tuniekje, alleen zijn de mouwboordjes zo krap dat haar armen er niet in passen.. boordjes eraf halen dus en nieuwe opzetten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')