abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66370640
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:56 schreef Nashje het volgende:
Oja tuurlijk. Nu moet er weer een nieuwe trainer komen.

Zucht !
Dat zegt ie niet. Hij zegt dat de trainer tekort schiet. Dat is gewoon juist. Het weg sturen van een trainer is in dit geval niet zo verstandig aangezien je iets op de langere termijn wil bouwen.
pi_66370954
De trainer schiet al jaren tekort in onze ogen. Waarom presteren we de 1e helft van het seizoen wel goed dan? Met zelfs een selectie waarvan 50% geblesseerd is.
pi_66371060
Hoe groot is de kans dat er spelers terug komen deze week??
  maandag 23 februari 2009 @ 13:15:00 #164
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_66371080
!e helft van het seizoen hebben we ook wel wat mazzel gehad hoor. Daar zaten wat vreselijke wedstrijden tussen en werd er ook maar zelden echt goed voetbal gespeeld. Nogmaals; v Basten heeft een mentor, een ervaren coach naast hem nodig. Niet zn golfmaatjes.

Nog heel kort:
- Leo, aardig maar 1 goede actie en hij blijft dribbelen. Alsof hij een rode lap zit rent hij automatisch naar een kluwe tegenstanders waar hij in zn hoofd met technische hoogstandjes zonder problemen langs zoeft. In werkelijkheid loopt hij zich al-tijd vast
- Kennedy speelde tegen Fiorentina enorm kut en krijgt nu alleen de kans omdat hij een goal maakte. Belachelijk. Zet daar iemand neer die niet keer op keer, al anderhalf seizoen lang, faalt!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_66371203
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een speler die niet goed in zijn vel zit, totaal niet in vorm is en geen basisplek heeft, zou zo'n bal nooit op zo'n manier spelen.
Dus hij zit wel goed in zijn vel en is wel in vorm? Ik snap je stukje niet echt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:20:15 #166
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_66371225
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef versteegrob het volgende:
Hoe groot is de kans dat er spelers terug komen deze week??
Ik neem aan dat Urby en Gabri er donderdag weer gewoon bij zijn. Misschien is Vertonghen dan ook weer hersteld, maar dat moeten we afwachten. Hij heeft zaterdag een test gedaan om te kijken of hij tegen Volendam kon spelen, maar dat bleek dus nog niet te gaan. Dat wordt gewoon afwachten dus.
pi_66371447
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus hij zit wel goed in zijn vel en is wel in vorm? Ik snap je stukje niet echt.
Dat het een vorm van misplaatste arrogantie is om op zo'n manier een bal te spelen bij een 1-1 stand in een ontstellend slechte wedstrijd, terwijl je zelf ook verre van een topseizoen draait.

Al die hakjes en gedoe, doe het lekker als we 5-0 voor staan en je zelf net 3 goals hebt gemaakt .
pi_66371633
En toch zit Sulejmani qua goals gewoon op hetzelfde gemiddelde als bij Heerenveen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66372303
Een aanvallende middenvelder die technisch en fysiek sterk is + een extra verdedigende middenvelder (Oost-Europeaan)? kunnen dit team draaiende krijgen. Daarnaast moet er een concurrent/vervanger komen voor Cvitanich, op Bodul mag en kun je nog niet bouwen. Aissati is leuk, maar heeft zich nog niet bewezen en is vaak geblesseerd. Gabri is goed, Enoh is vaak geblesseerd, Lindgren is te wissevallig en zou een leuke bankzitter zijn.

Geef maar 25 miljoen uit voor een aanvallende middenvelder die tevens leider kan zijn, een ijzerharde verdedigende middenvelder en een talentje voor in de spits van 5 miljoen.

Dit zou de prioriteit komende zomer moeten hebben.

Het valt Van Basten aan te rekenen dat er nog geen vervanger voor Aissati deze winter is gehaald.
pi_66372507
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat het een vorm van misplaatste arrogantie is om op zo'n manier een bal te spelen bij een 1-1 stand in een ontstellend slechte wedstrijd, terwijl je zelf ook verre van een topseizoen draait.

Al die hakjes en gedoe, doe het lekker als we 5-0 voor staan en je zelf net 3 goals hebt gemaakt .
Klopt.. Urby heeft daar ook een handje aan, verschrikkelijk.
pi_66373097
quote:
Kenneth Vermeer wordt door verschillende voetbalanalisten aan onder andere Feyenoord gelinkt. De 23-jarige doelman zelf weet echter niets af van de mogelijke interesse. 'Niemand heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld', aldus Vermeer, die op deze manier een gerucht heeft ontkracht.

Johan Derksen liet in het praatprogramma Voetbal International weten dat Feyenoord Vermeer als een uitstekende opvolger ziet voor Henk Timmer, die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de Rotterdammers. Vermeer wuift de interesse echter weg. 'Ik wil vechten voor mijn kans bij Ajax', aldus Vermeer.

Maarten Stekelenburg raakte aan het begin van het huidige seizoen geblesseerd aan zijn schouder. Vermeer stond toen als vervanger onder de lat. In de winterstop besloot trainer Marco van Basten echter weer om de net fit geraakte Stekelenburg weer in het doel te zetten. De 26-jarige doelman maakt echter meer fouten dan dat hij voor zijn schouderblessure deed.

Vermeer mocht dit seizoen dus een half jaar aan het groter werk bij Ajax ruiken. 'In die periode is gebleken dat de trainer vertrouwen in mij heeft. Dat Maarten (Stekelenburg, red.) nu weer onder de lat staat, is meer dan terecht. Hij heeft voor zijn blessure de nodige punten gepakt voor Ajax, meer dan dat ik er gepakt heb.'

Over de interesse van andere clubs is Vermeer duidelijk. 'Ik weet van niets. In de winterstop heeft niemand zich gemeld bij mijn zaakwaarnemer', aldus Vermeer. 'Bovendien wil ik vechten voor een kans bij Ajax en ik hoop in de komende seizoenen een basisplaats af te dwingen. Of Stekelenburg binnenkort vertrekt? Dat weet ik niet. Maar als ik er moet staan voor Ajax, dan zal ik er staan.
Echt klasse, die gast.
pi_66373397
Komende weken zullen erg interessant worden voor Ajax:

Heerenveen - PSV
Twente - PSV
Heerenveen - Groningen

Niet echt belangrijk, maar toch:
AZ - Groningen
NEC - AZ
pi_66373449
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Dvm86 het volgende:

Heerenveen - PSV
Twente - PSV
Heerenveen - Groningen

Niet echt belangrijk, maar toch:
AZ - Groningen
NEC - AZ
Nou interessant hoor . Ik denk dat we beter het programma van Twente erbij kunnen pakken.
pi_66373495
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Echt klasse, die gast.
Hij had nog 1 dingetje moeten zeggen, namelijk dat 'ie natuurlijk nooit naar Rotterdam zou gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66374095
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat is het goede van Leonardo dan? Dat balletje in Hamburg? Ik kom niet verder dan dat hoor.. Vooruit een keer Groningen 3-2. Maar ik heb nog nooit bij een goal van Leonardo gejuicht (alleen in Hamburg, omdat ik toen niet kon zien wie er scoorde).

Ik heb zo een enorme hekel aan dat gejank van die gast. Altijd maar doorrollen en dat jankgezicht weer in de plooi zetten.

Dat dus

Na hamburg toen ook dat ik voor de 2de keer in mijn eigenlijke vak ging zitten ( doe ik ook nooit meer ) al die kut supporters huilen waar leo was NOOIT in de basis zetten die gozer
  maandag 23 februari 2009 @ 14:49:25 #177
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66374399
In deze vorm geef ik ons echt geen kans tegen Fiorentina.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
  maandag 23 februari 2009 @ 14:50:41 #178
166976 DuvelDuvel
pi_66374457
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat dus

Na hamburg toen ook dat ik voor de 2de keer in mijn eigenlijke vak ging zitten ( doe ik ook nooit meer ) al die kut supporters huilen waar leo was NOOIT in de basis zetten die gozer
Heeft als invaller toch al meerdere keren zijn waarde bewezen. Niet alle prestaties zijn in goals te meten.
#FreeHat
pi_66374540
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou interessant hoor . Ik denk dat we beter het programma van Twente erbij kunnen pakken.
Dus jij denkt dat Twente onze enige concurrent is voor de 2e positie? Als Ajax zo speelt zoals het afgelopen weken deed, dan zijn PSV en Heerenveen met 45 punten net zo goed concurrenten.
pi_66374623
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Heeft als invaller toch al meerdere keren zijn waarde bewezen. Niet alle prestaties zijn in goals te meten.
Klopt, 2 wedstrijden prima invallen egt ook weinig. Als basisspeler is het gewoon sowieso niks. Niet dat mickey het goed doet hoor maar bij leo weet je dat het dan niks gaat worden.
pi_66374696
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Dvm86 het volgende:

Heerenveen - PSV
Twente - PSV
Heerenveen - Groningen
PSV heeft al uitgespeeld tegen Heerenveen (2-2 immers). Zou maar niet te veel verwachten van Heerenveen want thuis en uit is het een verschil van dag en nacht.
pi_66374727
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Twente onze enige concurrent is voor de 2e positie? Als Ajax zo speelt zoals het afgelopen weken deed, dan zijn PSV en Heerenveen met 45 punten net zo goed concurrenten.
Dat zeg ik niet. Maar Ajax moet zich op 1 ding focussen, en dat is de 2e plek. Aan achterom kijken heb je geen fuck, daar word je alleen maar nerveus van.
pi_66375288
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
In deze vorm geef ik ons echt geen kans tegen Fiorentina.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat trucje werkt alleen als je het denkt en niet zegt. net als een wens bij het uitblazen van de kaarsjes op je verjaardagstaart.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:16:24 #184
166976 DuvelDuvel
pi_66375323
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Klopt, 2 wedstrijden prima invallen egt ook weinig. Als basisspeler is het gewoon sowieso niks. Niet dat mickey het goed doet hoor maar bij leo weet je dat het dan niks gaat worden.
Het is gewoon een redelijke speler. Met goede en slechte kwaliteiten. Als invaller nuttig.Beter dan wat we verder op de bank hebben. Als basisspeler komt hij inderdaad tekort. Ach ja over een half jaar is hij toch weg.
#FreeHat
  maandag 23 februari 2009 @ 15:17:44 #185
166976 DuvelDuvel
pi_66375365
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

dat trucje werkt alleen als je het denkt en niet zegt. net als een wens bij het uitblazen van de kaarsjes op je verjaardagstaart.
Kut ik dacht het in een spoiler ook werkte. Nou wat een misser van mij. Nu geef ik ons echt geen kans meer donderdag
#FreeHat
pi_66375439
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kut ik dacht het in een spoiler ook werkte. Nou wat een misser van mij. Nu geef ik ons echt geen kans meer donderdag
Nu deed je het wel goed!!!!
pi_66375459
quote:
Gabri (hersenschudding) en Vertonghen (voetblessure) moesten het treffen met de Volendammers voorbij laten gaan, maar lijken weer ongehinderd te kunnen trainen.
pi_66375479
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

Nu deed je het wel goed!!!!
  maandag 23 februari 2009 @ 15:30:03 #189
166976 DuvelDuvel
pi_66375759
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat scheelt een hoop.
quote:
Blind: "Sulejmani heeft wat tijd nodig"
Miralem Sulejmani werd afgelopen zomer voor een recordbedrag overgenomen van sc Heerenveen, maar tot dusver weet de Serviër bij Ajax nog niet te imponeren. Technisch directeur Danny Blind maakt zich echter nog geen zorgen.

"Hij is twintig jaar en maakt nu een sprongetje van de subtop naar de top, in alle facetten", zegt Blind in Het Parool. "Uiteraard hoopt en verwacht het publiek, en wij ook, dat hij de lijn kan voortzetten, maar hij is jong en heeft wat tijd nodig."

Sulejmani woont in Amsterdam samen met collega-aanvaller Darko Bodul. "Het schijnt dat Bodul goed kan koken", grapt Blind. "Maar zonder gekheid: natuurlijk houden we dat goed in de gaten. En als er aanleiding is om te praten of in te grijpen, doen we dat ook."
Toch had kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ook van Basten en Blind hadden verwacht dat Sulejmani verder zou zijn en vaker beslissend.
#FreeHat
pi_66375973
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Echt klasse, die gast.
En zeker niet verkopen!
pi_66376025

Wat een gast
Multis Periculis Supersum
  maandag 23 februari 2009 @ 15:41:26 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66376089
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

En zeker niet verkopen!
En al helemaal niet aan F;noord! Ik zie Stekelenburg zo de deur uitlopen na dit seizoen... Niet dat je daar op dit moment veel aan mist .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66376192
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef steeze het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een gast
. Volgens mij heeft appelvlaai dat niet helemaal in de gaten.
pi_66376225
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat programma van Twente is de komende weken niet zo zwaar dacht ik.

Ik denk trouwens dat PSV 2de gaat eindigen.
pi_66376483
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hadtie ook niet, kutvlaai.
pi_66376538
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik gun PSV niks, als wij geen 2e worden. Dan maar FC Twente..
Multis Periculis Supersum
pi_66376543
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

PSV vind ik een slechter team dan Twente.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:01:24 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66376726
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Nashje het volgende:

[..]
Goede zaak.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_66376899
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat boeit hem weinig.
pi_66377018
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef steeze het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een gast
HAHAHAH ik ken hem

hahaha die bolle Even smsen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties