Lindgren verdedigde die rechtshalf - ook niet al te enthousiastquote:
Dat roep ik al wekenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou hij zegt daar meer zoiets van ik kan het niet oplossen meer. Datmoet hij nooit doen want dan zaag je aan je eigen poten.
ja maar je hoort altijd uit te stralen dat je het weet. Nu straalt hij iets hopeloos uit als trainer. Damned dan vraag je zowat om ontslagen te worden. Dat kunnen we nou net niet meer gebruiken.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat roep ik al weken.
Zegt ie toch nog iets verstandigs.
-nevermind-quote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lindgren hield in omdat hij dacht dat Steek hem wel zou hebben.
Tja, ik blijf erbij dat hij nooit had moeten worden aangesteld, maar goed, die discussie is nou wel geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja maar je hoort altijd uit te stralen dat je het weet. Nu straalt hij iets hopeloos uit als trainer. Damned dan vraag je zowat om ontslagen te worden. Dat kunnen we nou net niet meer gebruiken.
Dat is correct maar de situatie is dat je nu geen keuze hebt wat dat betreft . Ik had ook liever Rijkaard gezien.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik blijf erbij dat hij nooit had moeten worden aangesteld, maar goed, die discussie is nou wel geweest.
Het is idd zo jammer dat het van te voren duidelijk was, maar niemand het toen inzagquote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is correct maar de situatie is dat je nu geen keuze hebt wat dat betreft . Ik had ook liever Rijkaard gezien.
Dat zegt ie niet. Hij zegt dat de trainer tekort schiet. Dat is gewoon juist. Het weg sturen van een trainer is in dit geval niet zo verstandig aangezien je iets op de langere termijn wil bouwen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:56 schreef Nashje het volgende:
Oja tuurlijk. Nu moet er weer een nieuwe trainer komen.
Zucht!
Dus hij zit wel goed in zijn vel en is wel in vorm? Ik snap je stukje niet echt.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een speler die niet goed in zijn vel zit, totaal niet in vorm is en geen basisplek heeft, zou zo'n bal nooit op zo'n manier spelen.
Ik neem aan dat Urby en Gabri er donderdag weer gewoon bij zijn. Misschien is Vertonghen dan ook weer hersteld, maar dat moeten we afwachten. Hij heeft zaterdag een test gedaan om te kijken of hij tegen Volendam kon spelen, maar dat bleek dus nog niet te gaan. Dat wordt gewoon afwachten dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef versteegrob het volgende:
Hoe groot is de kans dat er spelers terug komen deze week??
Dat het een vorm van misplaatste arrogantie is om op zo'n manier een bal te spelen bij een 1-1 stand in een ontstellend slechte wedstrijd, terwijl je zelf ook verre van een topseizoen draait.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus hij zit wel goed in zijn vel en is wel in vorm? Ik snap je stukje niet echt.
Klopt.. Urby heeft daar ook een handje aan, verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat het een vorm van misplaatste arrogantie is om op zo'n manier een bal te spelen bij een 1-1 stand in een ontstellend slechte wedstrijd, terwijl je zelf ook verre van een topseizoen draait.
Al die hakjes en gedoe, doe het lekker als we 5-0 voor staan en je zelf net 3 goals hebt gemaakt.
Echt klasse, die gast.quote:Kenneth Vermeer wordt door verschillende voetbalanalisten aan onder andere Feyenoord gelinkt. De 23-jarige doelman zelf weet echter niets af van de mogelijke interesse. 'Niemand heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld', aldus Vermeer, die op deze manier een gerucht heeft ontkracht.
Johan Derksen liet in het praatprogramma Voetbal International weten dat Feyenoord Vermeer als een uitstekende opvolger ziet voor Henk Timmer, die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de Rotterdammers. Vermeer wuift de interesse echter weg. 'Ik wil vechten voor mijn kans bij Ajax', aldus Vermeer.
Maarten Stekelenburg raakte aan het begin van het huidige seizoen geblesseerd aan zijn schouder. Vermeer stond toen als vervanger onder de lat. In de winterstop besloot trainer Marco van Basten echter weer om de net fit geraakte Stekelenburg weer in het doel te zetten. De 26-jarige doelman maakt echter meer fouten dan dat hij voor zijn schouderblessure deed.
Vermeer mocht dit seizoen dus een half jaar aan het groter werk bij Ajax ruiken. 'In die periode is gebleken dat de trainer vertrouwen in mij heeft. Dat Maarten (Stekelenburg, red.) nu weer onder de lat staat, is meer dan terecht. Hij heeft voor zijn blessure de nodige punten gepakt voor Ajax, meer dan dat ik er gepakt heb.'
Over de interesse van andere clubs is Vermeer duidelijk. 'Ik weet van niets. In de winterstop heeft niemand zich gemeld bij mijn zaakwaarnemer', aldus Vermeer. 'Bovendien wil ik vechten voor een kans bij Ajax en ik hoop in de komende seizoenen een basisplaats af te dwingen. Of Stekelenburg binnenkort vertrekt? Dat weet ik niet. Maar als ik er moet staan voor Ajax, dan zal ik er staan.
Nou interessant hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Dvm86 het volgende:
Komende weken zullen erg interessant worden voor Ajax:
Heerenveen - PSV
Twente - PSV
Heerenveen - Groningen
Niet echt belangrijk, maar toch:
AZ - Groningen
NEC - AZ
Hij had nog 1 dingetje moeten zeggen, namelijk dat 'ie natuurlijk nooit naar Rotterdam zou gaan.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is het goede van Leonardo dan? Dat balletje in Hamburg? Ik kom niet verder dan dat hoor.. Vooruit een keer Groningen 3-2. Maar ik heb nog nooit bij een goal van Leonardo gejuicht (alleen in Hamburg, omdat ik toen niet kon zien wie er scoorde).
Ik heb zo een enorme hekel aan dat gejank van die gast. Altijd maar doorrollen en dat jankgezicht weer in de plooi zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Heeft als invaller toch al meerdere keren zijn waarde bewezen. Niet alle prestaties zijn in goals te meten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat dus
Na hamburg toen ook dat ik voor de 2de keer in mijn eigenlijke vak ging zitten ( doe ik ook nooit meer ) al die kut supporters huilen waar leo wasNOOIT in de basis zetten die gozer
Dus jij denkt dat Twente onze enige concurrent is voor de 2e positie? Als Ajax zo speelt zoals het afgelopen weken deed, dan zijn PSV en Heerenveen met 45 punten net zo goed concurrenten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou interessant hoor. Ik denk dat we beter het programma van Twente erbij kunnen pakken.
Klopt, 2 wedstrijden prima invallen egt ook weinig. Als basisspeler is het gewoon sowieso niks. Niet dat mickey het goed doet hoor maar bij leo weet je dat het dan niks gaat worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft als invaller toch al meerdere keren zijn waarde bewezen. Niet alle prestaties zijn in goals te meten.
PSV heeft al uitgespeeld tegen Heerenveen (2-2 immers). Zou maar niet te veel verwachten van Heerenveen want thuis en uit is het een verschil van dag en nacht.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Dvm86 het volgende:
Komende weken zullen erg interessant worden voor Ajax:
Heerenveen - PSV
Twente - PSV
Heerenveen - Groningen
Dat zeg ik niet. Maar Ajax moet zich op 1 ding focussen, en dat is de 2e plek. Aan achterom kijken heb je geen fuck, daar word je alleen maar nerveus van.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Twente onze enige concurrent is voor de 2e positie? Als Ajax zo speelt zoals het afgelopen weken deed, dan zijn PSV en Heerenveen met 45 punten net zo goed concurrenten.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
In deze vorm geef ik ons echt geen kans tegen Fiorentina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat trucje werkt alleen als je het denkt en niet zegt. net als een wens bij het uitblazen van de kaarsjes op je verjaardagstaart.
Het is gewoon een redelijke speler. Met goede en slechte kwaliteiten. Als invaller nuttig.Beter dan wat we verder op de bank hebben. Als basisspeler komt hij inderdaad tekort. Ach ja over een half jaar is hij toch weg.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, 2 wedstrijden prima invallen egt ook weinig. Als basisspeler is het gewoon sowieso niks. Niet dat mickey het goed doet hoor maar bij leo weet je dat het dan niks gaat worden.
Kut ik dacht het in een spoiler ook werkte. Nou wat een misser van mij. Nu geef ik ons echt geen kans meer donderdagquote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat trucje werkt alleen als je het denkt en niet zegt. net als een wens bij het uitblazen van de kaarsjes op je verjaardagstaart.
Nu deed je het wel goed!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kut ik dacht het in een spoiler ook werkte. Nou wat een misser van mij. Nu geef ik ons echt geen kans meer donderdag
quote:Gabri (hersenschudding) en Vertonghen (voetblessure) moesten het treffen met de Volendammers voorbij laten gaan, maar lijken weer ongehinderd te kunnen trainen.
Dat scheelt een hoop.quote:
Toch had kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ook van Basten en Blind hadden verwacht dat Sulejmani verder zou zijn en vaker beslissend.quote:Blind: "Sulejmani heeft wat tijd nodig"
Miralem Sulejmani werd afgelopen zomer voor een recordbedrag overgenomen van sc Heerenveen, maar tot dusver weet de Serviër bij Ajax nog niet te imponeren. Technisch directeur Danny Blind maakt zich echter nog geen zorgen.
"Hij is twintig jaar en maakt nu een sprongetje van de subtop naar de top, in alle facetten", zegt Blind in Het Parool. "Uiteraard hoopt en verwacht het publiek, en wij ook, dat hij de lijn kan voortzetten, maar hij is jong en heeft wat tijd nodig."
Sulejmani woont in Amsterdam samen met collega-aanvaller Darko Bodul. "Het schijnt dat Bodul goed kan koken", grapt Blind. "Maar zonder gekheid: natuurlijk houden we dat goed in de gaten. En als er aanleiding is om te praten of in te grijpen, doen we dat ook."
En al helemaal niet aan F;noord! Ik zie Stekelenburg zo de deur uitlopen na dit seizoen... Niet dat je daar op dit moment veel aan mistquote:
Dat programma van Twente is de komende weken niet zo zwaar dacht ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou interessant hoor. Ik denk dat we beter het programma van Twente erbij kunnen pakken.
Hadtie ook niet, kutvlaai.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Nashje het volgende:
[..]. Volgens mij heeft appelvlaai dat niet helemaal in de gaten.
Ik gun PSV niks, als wij geen 2e worden. Dan maar FC Twente..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat programma van Twente is de komende weken niet zo zwaar dacht ik.
Ik denk trouwens dat PSV 2de gaat eindigen.
PSV vind ik een slechter team dan Twente.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat programma van Twente is de komende weken niet zo zwaar dacht ik.
Ik denk trouwens dat PSV 2de gaat eindigen.
Goede zaak.quote:
Dat boeit hem weinig.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef Nashje het volgende:
[..]. Volgens mij heeft appelvlaai dat niet helemaal in de gaten.
Joh het is een hele gezellige jongen . En hij heeft natuurlijk een winnaars mentaliteit die we alleen terug zien bij Suarez.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef kurk_droog het volgende:
Hij blijft echt een kop hebbengodverdomme zeg,
quote:
Ik hoop eerder dat hij indruk maakt bij Malaga en dat zij hem definitief overnemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef sjimz het volgende:
Luque trouwens weer gespeeld en gescoord voor Malaga.
Zou hij ooit nog van toegevoegde waarde kunnen zijn bij Ajax?
Scheelt ons inderdaad weer geld. En als ze ervoor willen betalen dan is dit een tweede Charisteasquote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat hij indruk maakt bij Malaga en dat zij hem definitief overnemen.
Mooi om te zien. De woorden van David Endt aan het eind van de docu geeft de Ajacied weer moed.quote:
quote:Trainer Marco van Basten van Ajax heeft donderdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen Fiorentina waarschijnlijk de beschikking over een nagenoeg fitte selectie.
De oefenmeester verwacht dat Jan Vertonghen, Gabri en Urby Emanuelson op tijd fit zijn voor de return tegen de Italiaanse club in de derde ronde van de UEFA Cup.
Dario Cvitanich en Eyong Enoh maken maandagavond in een oefenwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys al hun rentree bij Jong Ajax.
Ismaïl Aissati debuteerde zondagmiddag na lang blessureed tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam (2-1) in de hoofdmacht van Ajax.
Daley Blind maakte zaterdag zijn rentree bij het hoogste jeugdelftal van de Amsterdamse club.
Siem de Jong, Mitchell Donald en Jan Arie van der Heijden zijn nog wel geblesseerd.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Rumille het volgende:
Zeker goed nieuws. GabriAissati
Enoh
Cvitanich
Urby
Vertonghen
Stuk voor stuk goede spelers. Als je het zo bekijkt vind ik het niet eens heel gek dat we moeite hadden met Volendam.
Geintjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |