quote:Op zondag 22 februari 2009 20:51 schreef hello_goodbye het volgende:
Nou, ik vind die opnames van de Star en Decca ook interessant, hoor! Wat ik bedoelde te zeggen, was dat ik de suggestie om die beiden te kopen/te pakken te krijgen geen antwoord vond op de post van Ruzbeh: hij vraagt hoeveel nummers The Beatles hebben uitgebracht (officieel denk ik dan) en zegt dat hij alle vinyl wil kopen. En dan krijgt hij een tip voor bootlegs... Ik snap de link tussen de post en de tip niet. Da's alles.
Over 'vroeger geen albums maar veel singles': The Beatles hebben na hun eerste twee singles meteen een album uitgebracht. Daarop stonden ook die twee singles, maar dat was voor The Beatles daarna niet gebruikelijk, Veel van hun singles stonden niet op albums! Maar ze hebben alsnog tijdens hun bestaan twee albums per jaar opgenomen/uitgebracht (op 1966 na). (Moet je nu een artiest eens om vragen!!!) Albums waren voor The Beatles dus meteen al aanwezig en (steeds) belangrijk(er).
Haha, ja, dat kan ik me voorstellen! Het lijkt wel een compleet andere band! UIt een compleet andere tijd ook! Niet te geloven dat The White Album gemaakt is 5 jaar na Please please me...! Of 3 jaar na Help! Nu brengen veel bands 1 album per 5 jaar uit zonder ook maar enige progressie of vooruitgang...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:41 schreef Price het volgende:
Ik vond de sprong indertijd van pre '65 naar The White Album dermate groot, dat ik een beetje van slag was.
Idd, soms denk ik echt van: "Jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt." En het White Album vind ik persoonlijk echt geweldig, elk nummer erop is gewoon passend bij dat gehele album. (ook Revolution 9, imo)quote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef hello_goodbye het volgende:
Jaaaaaaa, dat waren nog eens tijden...
Ja, ik las zoiets op beatlesfanclub.nl. Aan die optie had ik nog niet gedacht eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geruchten gaan nu dat die revolution take nep is...dat ze de maffe stemgeluiden uit #9 hebben gehaald en hier in hebben weten te mixen....
Da's altijd het eerste wat ik denk bij dit soort zaken... Is het wel echt? 't Klonk lekker, moet ik zeggen, maar wie zegt me dat dit een echte versie is.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets op beatlesfanclub.nl. Aan die optie had ik nog niet gedacht eigenlijk
Moet ik ook nog eens zien ja. Alhoewel ik eerst de originele Beatles-films en de anthology wil zien, daar ben ik absoluut benieuwd naar. (maar budget laat het voorlopig niet toequote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef webfreak het volgende:
Gisteren Backbeat gezien. Best een vermakelijke speelfilm over The Beatles in Hamburg, en dan met name het korte leven van Stuart Sutcliffe.
bedankt voor het delen, ik moet zeggen dat ik het wel geweldig vind. Alleen nu zijn er direct alweer de geruchten of het echt is of niet. Ach ja, zo zal het altijd wel blijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het moment is daar!We kregen vorig jaar rond deze tijd natuurlijk al een voorproefje van een groot gedeelte van de take op de 'nieuwe' bootleg-LP "Sessions", maar nu is-ie eindelijk compleet te horen: Take 20 (RM1) van "Revolution #1".
![]()
Al in de jaren '80 verschenen gedeeltes van deze take vanaf een dagboek-tape van Yoko Ono, vanuit de monitor-ruimte. Ergens op de achtergrond telkens stukjes van deze take, met Yoko's observaties op de voorgrond. "George lacht naar me, ik denk dat ze me wel mogen", en meer komisch commentaar.
Maar dan nu eindelijk een rechtstreekse dub van een door John meegenomen mono-mix. Ruim 10 minuten avant-garde Beatles. Het is de versie van "Revolution #1", die uiteindelijk is uitgemond in "Revolution #9", wat je kunt horen aan de jam aan het eind van het nummer. Ik wil niet alles verklappen, maar bijvoorbeeld de reactie van Harrison op Yoko (vanaf de Revolution #9-tape) is priceless. (Ergens aan het einde.)
Dit is de tofste outtake die ik in jaren gehoord heb, denk ik. Ik vind dit interessanter dan "Carnival Of Light" en de "Helter Skelter"-tapes bij elkaar.Nou ja, luister maar:
De nieuwe Lennon-demo's vind ik misschien nog wel iets interessanter, maar die laten nog even op zich wachten.
Er waren nog 2 nummers die Yoko gegeven had, Now and Then en Grow Old With Me. Het nummer Now and Then was niet compleet, en George Harrison had geen zin om nieuw materiaal te schrijven, maar bij Grow Old With Me was het de geluidskwaliteit die vooral parten speelde geloof ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Keepvogel het volgende:
Weet iemand hier welk nummer tijdens de anthology-periode, als derde single gepland was? En is het waar dat vooral George hier géén zin meer in had? Het enthousiasme spat er trouwens ook af bij George, tijdens deze hele periode
De kwaliteit is erg kut, maar de echte fan moet het echt eens beluisteren. Desnoods download je het ofzo..quote:Edit: nog een vraagje, hoe interessant is "a Toot and a Snore", de moeite om eens achteraan te gaan? of beter links laten liggen?
Pas 100 keer gezienquote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef webfreak het volgende:
Gisteren Backbeat gezien. Best een vermakelijke speelfilm over The Beatles in Hamburg, en dan met name het korte leven van Stuart Sutcliffe.
[ afbeelding ]
Bepaald geen film-epos, maar wel de moeite waard om eens te zien (zeker als je nog niet bekend bent met de hele Hamburg-episode).
Of desnoods betaal je 45 euro voor een bootleg ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 16:28 schreef Arn0 het volgende:
De kwaliteit is erg kut, maar de echte fan moet het echt eens beluisteren. Desnoods download je het ofzo..
Ik wou het kopen, maar het stond niet op Ebay, dus heb ik het maar gedownload.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef webfreak het volgende:
[..]
Of desnoods betaal je 45 euro voor een bootleg ofzo
Is dit cynisch bedoeld, of was je serieus van plan geld uit te geven aan een bootleg?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wou het kopen, maar het stond niet op Ebay, dus heb ik het maar gedownload.
Niet cynisch neequote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Is dit cynisch bedoeld, of was je serieus van plan geld uit te geven aan een bootleg?
Waarom zou je ervoor betalen? De persoon/organisatie die het verkoopt heeft 't ook gewoon (gratis) gedownload en op een schijfje gebrand/geperst. Voor de kwaliteit hoef je 't dus niet te doen. En voor het artwork ook niet, want dat is meestal ontzettend lelijk bij ongeauthoriseerde bootlegsquote:Op maandag 23 februari 2009 23:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet cynisch nee40 euro zou ik er niet aan geven, maar een tientje, waarom niet.. Voor de rest heb ik nog nooit een bootleg gekocht. (alhoewel ik de Lost lennon tapes wel zou willen kopen, maar is vrij duur voor de hele set)
Hoe bedoel je dat? Het kwam niet als een verrassing, zeg maarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
geweldig dit!!!!!!!!! Ook sterk trouwens...je had het er laatst over...
Nu nog de complete Helter Skelter versie
Ja, of deze versie in plaats van #1 én #9, dan was er ruimte geweest voor "Not Guilty". Nou ja... Of om Paul te quoten: "It's great, it sold, it's the bloody Beatles' White Album! Shut up!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dit hadden ze dus beter kunnen uitbrengen dan het dramatische number 9! Dit is gewoon echt enorm goed.
Nee, dat is onmogelijk. En ik zal vertellen waarom.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geruchten gaan nu dat die revolution take nep is...dat ze de maffe stemgeluiden uit #9 hebben gehaald en hier in hebben weten te mixen....
En deze ruwe mono mix van take 20 is nu in onze handen.quote:One of the session's tape boxes details "vocal backing mama papa". This was not a guest appearance by the Mamas and the Papas, however, rather a description of a persistent backing vocal (actually "Mama ... Dada ... Mama ... Dada ... Mama ... Dada") sung by Paul McCartney and George Harrison dozens upon dozens of times towards the end of the ten minute recording – but therefore cut out of the truncated version which appeared on the LP. And also taped on this day was another drum track and various percussive clicks by Ringo, a tone-pedal guitar part by John and an organ part played by Paul. But two tape loops made for dropping in to the recording of 'Revolution 1' never actually made it and remain on the original tape, unused. One was of all four Beatles singing, at length, "Aaaaaaah", very high register. The second was made from a rather manic guitar phrase, played high up the fretboard. A rough mono remix of take 20 was made and was taken away on a plastic spool by John Lennon at the end of the session.
Dat is dus het mooie aan The Beatles. Al hun opnames zijn door en door geanalyseerd, dat we zelfs verhalen zoals bovenstaand met zekerheid als waarheid kunnen aannemenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:23 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Da's altijd het eerste wat ik denk bij dit soort zaken... Is het wel echt? 't Klonk lekker, moet ik zeggen, maar wie zegt me dat dit een echte versie is.
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen hier die daaraan doen? Bootlegs kopen... En zoja: waarom!?
Nou okee, op Dr. Ebbett's uitgaven na dan.quote:
Bedankt voor de tip: ik was helemaal vergeten dat die film er was en dat ik 'm nog eens wilde zien. Is een van de weinige (zo niet de enige?) serieuze films over The Beatles, toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef webfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bepaald geen film-epos, maar wel de moeite waard om eens te zien (zeker als je nog niet bekend bent met de hele Hamburg-episode).
Keep on dreamingquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef hello_goodbye het volgende:
Revolution Take 20 is van Youtube gehaald op last van EMI...! En dat terwijl EMI ladingen en ladingen andere Beatlesfilmpjes en bootlegs ongemoeid laat staan... Lijkt haast een bewijs dat dit een echte opname was en dat 'ie misschien bedoeld is voor de deluxe uitvoering van de remasters... met allemaal lekkere extra's...
Het is misschien wel de meest historische bootleg die er bestaat, maar tevens ook de meest onluisterbare bootlegquote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Keepvogel het volgende:
Edit: nog een vraagje, hoe interessant is "a Toot and a Snore", de moeite om eens achteraan te gaan? of beter links laten liggen?
Wow, een meer perfecte timing om over dat onderwerp te beginnen bestaat er nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Keepvogel het volgende:
[..]
Weet iemand hier welk nummer tijdens de anthology-periode, als derde single gepland was? En is het waar dat vooral George hier géén zin meer in had? Het enthousiasme spat er trouwens ook af bij George, tijdens deze hele periode
Ey, die heb ik ook, maar dan in een ander hoesje (digipack).quote:
Ik vind 'm geniaal!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, ik geef toe. Ik heb een aantal keer moeten grinniken.
Met The Beatles is NIETS ooit zeker... jammergenoeg. Ik hoop dat ze uitkomen maar er is nog geeneens een officieel bericht hierover naar buiten gebracht: tot nu toe zijn het allemaal speculaties...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:25 schreef Honky het volgende:
Is het trouwens al zeker dat dit jaar die remasters uitkomen? Lijkt me namelijk beetje onzinnig om alles met kerst in 1 keer uit te brengen.
Dat lijkt me echt vetquote:Op maandag 2 maart 2009 18:27 schreef Arn0 het volgende:
http://www.clickliverpool(...),-please-degree.html
Wie gaat er mee studeren?
Het label HMC heeft twee releases uitgebracht: Revolution take... your nickers off! met Beatles materiaal (ook de 'Hum's Wild Remix' van Across The Universe in volle glorie eindelijk) en John Lennon At Home met dus een hoop thuisdemo's in uitstekende kwaliteit. Het enige nadeel aan beide releases is dat je nog wel wat noise recduction hoort, al *zou* het kunnen dat het al op hun bron aanwezig was.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef Arn0 het volgende:
Wauw, erg interessante postDe bootleg van dat nummer staat dus al op het internet? Even zoeken dan
Wie is je vermoeden van de bron van de tape, als ik vragen mag?
Wat ik al eerder zei: Het is onmogelijk een 'outfake', dit is het echte werkquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef hello_goodbye het volgende:
Revolution Take 20 is van Youtube gehaald op last van EMI...! En dat terwijl EMI ladingen en ladingen andere Beatlesfilmpjes en bootlegs ongemoeid laat staan... Lijkt haast een bewijs dat dit een echte opname was en dat 'ie misschien bedoeld is voor de deluxe uitvoering van de remasters... met allemaal lekkere extra's...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
[..]
Het label HMC heeft twee releases uitgebracht: Revolution take... your nickers off! met Beatles materiaal (ook de 'Hum's Wild Remix' van Across The Universe in volle glorie eindelijk) en John Lennon At Home met dus een hoop thuisdemo's in uitstekende kwaliteit. Het enige nadeel aan beide releases is dat je nog wel wat noise recduction hoort, al *zou* het kunnen dat het al op hun bron aanwezig was.
Naar de bron kan je natuurlijk alleen maar gissen, wellicht een kopie voor bekenden van Yoko, wie weet maar in ieder geval zijn ze kopieën van de 'mee naar huis'-tapes en acetates van Lennon wat de Beatles nummers betreft. [..]
"Grow Old With Me" is een demo van Lennon, tevens van de tape die hij heeft opgenomen op 5 of 9 juni 1980. Een compositie die hij bedoeld had als 'standard', wat in een kerk gedraaid zou worden als een koppel zou trouwen. Na de opnames van wat zijn laatste studio-LP zou worden, bewaarde hij dit nummer voor zijn volgende plaat die in de lente van 1981 zou uitkomen. De enige overgebleven demo van dit nummer bracht Yoko Ono vervolgens uit op het postume album "Milk And Honey", uitgebracht in 1984. In de liner notes van de LP schreef ze het volgende:quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Het kan dus zelfs goed zijn dat Yoko veel tapes pas sinds een paar jaar terug heeft. Dat blijkt uit wel meer mysterieuze zaken, zoals de zeer recente 'ontdekking' met betrekking op "Grow Old With Me", waar ik dus later op terug kom. [..]
Guess whatquote:"Grow Old With Me" was a song John made several cassettes of, as we discusses the arrangements for it. Everybody around us kney how important those cassettes were. They were in safekeeping, some in our bedroom, some in our casette file, and some in the vault. All of them disappeared since then except the one on this record. It may be that it was emant to be this way, since the version that was left to us was John's last recording. The one John and I recorded together in our bedroom with a piano and a rhythm box.
From 1981 to 1983, it was as though Sean and I were standing in a snowfield surrounded by human wolves, who claimed themselves "close friends" and meanwhile raped and desecrated John's body in front of our eyes. [...]
En daarmee doelde ik natuurlijk op de bron van de opnames zélf, vooral de Lennon-demo's. Van Take 20 van "Revolution #1" zijn na de sessie 2 kopieën van gemaakt. Één zit er in het EMI-archief, één heeft John zelf meegenomen. Ik denk dat ergens in de afgelopen 40 jaar iemand een kopie heeft gemaakt van die acetate. Gerucht gaat dat hij 'em heeft weggeven aan een vriend, maar dat kun je inderdaad alleen maar gissen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef Arn0 het volgende:
Wauw, erg interessante postDe bootleg van dat nummer staat dus al op het internet? Even zoeken dan
Wie is je vermoeden van de bron van de tape, als ik vragen mag?
Heb het al op usenet gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
Je kan op zich lang zoeken ernaar via het www, maar torrentsites hebben hem natuurlijk lang en breed staan, vooral die waar je voor moet registreren
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef Arn0 het volgende:
Ik zat net even wat rond te surfen, en die Azing Moltmaker blijkt toch een echte bedrieger te zijn;
http://www.bootlegzone.com/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=2696
En dan is dat verhaal nog één van de minder erge verhalen die ik in de loop van tijd heb opgevangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tevens heb ik in de afgelopen jaren iets te veel verhalen gehoord over hem die niet helemaal koosjer zijn. Dit kan jaloezie zijn uit die kanten, maar je weet maar nooit.
Vertel..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
En dan is dat verhaal nog één van de minder erge verhalen die ik in de loop van tijd heb opgevangen.
Ik had anders ook nog geen degelijke versie van de Hum's Wild Remix van Across The Universe gevonden. URT had hem zéér noise reducted en Revolution had hem nogal compressed en vol ruis. (casettebandje?).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:36 schreef Aisumasen het volgende:
[...]
Het enige interessante aan de nieuwe Beatles-bootleg is de langverwachte complete Revolution-outtake. Er is allemaal niets nieuws aan de "Revolution", "Across The Universe", "Dear Prudence" en "Julia"-outtakes op de set. Allemaal al eerder uitgebracht. Alleen het laatste nummer is hier in iets betere kwaliteit te horen.
Met het kleine puntje hierbij dat het hier ging om een tape (verdere specificaties onbekend) en niet om een acetate die vaak beduidend slechter van kwaliteit waren (Help mono film mixes, Get Back).quote:[...]
En daarmee doelde ik natuurlijk op de bron van de opnames zélf, vooral de Lennon-demo's. Van Take 20 van "Revolution #1" zijn na de sessie 2 kopieën van gemaakt. Één zit er in het EMI-archief, één heeft John zelf meegenomen. Ik denk dat ergens in de afgelopen 40 jaar iemand een kopie heeft gemaakt van die acetate. Gerucht gaat dat hij 'em heeft weggeven aan een vriend, maar dat kun je inderdaad alleen maar gissen.[...]
Bron: http://kotaku.com/5164835/the-beatles-rock-band-hits-sept-9quote:The Beatles: Rock Band will hit worldwide on Sept. 9, MTV, Harmonix and Apple Corps. announced today.
The Beatles: Rock Band will allow fans to pick up the guitar, bass, mic or drums and "experience The Beatles extraordinary catalog of music through gameplay that takes players on a journey through the legacy and evolution of the band's legendary career," according to the release.
The game will also have a limited number of new hardware offerings modeled after instruments used by John Lennon, Paul McCartney, George Harrison and Ringo Starr throughout their career.
The game will be sold as standalone software and hardware as well as a limited edition bundle. It will also be compatible with all Rock Band instrument controllers and other current music-based video game peripherals.
Available on 9/9/09:
• The Beatles: Rock Band Software - Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $59.99 MSRP
• The Beatles: Rock Band Standalone Guitars - Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $99.99 MSRP
• The Beatles: Rock Band Limited Edition Premium Bundle: Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii: $249.99 MSRP
The pricing for the game outside the U.S. have not yet been announced.
Giles Martin, co-producer of The Beatles LOVE album project, is providing his expertise and serving as Music Producer for the game, which is being developed by Haromonix, published by MTV Games and distributed by Electronic Arts.
Exclusive content created by Apple Corps, MTV Games and Harmonix will be made available to people who pre-order the game over the next few months. More details on The Beatles: Rock Band game and pre-order will be revealed in the coming months.
Het is een soort compilatie boxsetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
Welke albums bevat die? Alleen al de EMI albums t/m Sgt Pepper zijn al 8 stuks... Ik kan me voorstellen dat ze MMT en misschien YS weglaten maar dan mis je nog steeds de 3 grote Apple albums (The Beatles, AR en Let It Be).
quote:THE BEATLES BOX (December 1980 - World Records SM701/8)
This eight-album package was compiled and sold by World Records, EMI's mail order division. It was never commercially released in the United Kingdom. The set consisted of 124 Beatles tracks arranged chronologically from Love Me Do, the group's first Parlophone single, to Her Majesty, the final cut on Abbey Road.
All albums were issued on the EMI/Parlophone label. The eight individual LPs were untitled. Each cover featured a previously unpublished color photo of the Beatles on the front and extensive liner notes detailing their career during the period represented by the album's songs on the back. The box was designed to look like a wooden shipping crate, carrying the words "From Liverpool" stenciled in black ink across the top, along with a small snapshot of the Beatles pasted across the front of the crate.
Track Differences:
Across The Universe - (Version 2) produced by Phil Spector. All My Loving - begins with five taps on Ringo's "hi-hat" cymbal.
All You Need Is Love - the mono version.
And I Love Her - contains six bars of acoustic guitar in the fadeout instead of the usual four.
Baby You're A Rich Man - the true stereo version, previously found just on the German Magical Mystery Tour LP.
The Continuing Story Of Bungalow Bill - appears as it does on The Beatles ("white album"), minus the opening guitar obbligato.
The End/Her Majesty - the pause between the two songs lasts for only five seconds. On Abbey Road, the time between tracks is fifteen seconds.
Get Back - the album version, produced by Phil Spector.
I'm Only Sleeping - the extremely rare version with the slightly delayed guitar solo, previously found just on the U.S. stereo eight-track tape edition of "Yesterday" And Today.
I Am The Walrus - the composite version put together by Capitol Records engineers John Palladino and George Irwin for the U.S. commercial Rarities.
I Feel Fine - the true stereo version that begins with tapping drum sticks, whispering, coughing and Ringo closing his "hi-hat" cymbal.
Let It Be (Version 2) "reproduced for disc" by Phil Spector.
Love Me Do - (Version 1) the rare one with Ringo on drums.
Penny Lane - the composite version from the U.S. commercial Rarities.
She's A Woman - the true stereo version previously available just in Australia and in Singapore/Malaysia/Hong Kong.
Strawberry Fields Forever - the true stereo version.
Thank You Girl - the original mono version without John's extra harmonica fills.
This Boy - the mono version.
http://www.nos.nl/nosjour(...)s_lennon_hilton.htmlquote:Unieke foto's van het legendarische verblijf van John Lennon en Yoko Ono in het Hilton Hotel in Amsterdam worden vanaf vanavond in de hoofdstad tentoongesteld.
Fotograaf Nico Koster van De Telegraaf maakte de foto’s eind maart 1969 in suite 902, waar het net gehuwde stel bivakkeerde. Koster raakte de foto's kort daarop kwijt, om ze na bijna veertig jaar weer terug te vinden in een doos met oude babyfoto’s van zijn inmiddels 39-jarige dochter.
Vroeg je dat vorig jaar niet ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef satecl het volgende:
Zijn er nog mensen die in Juni naar het Beatles-weekend gaan in Blokker...?
Wat valt er daar allemaal te beleven dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef satecl het volgende:
Tvptje.. Loop een beetje op achter zie ik..
Zijn er nog mensen die in Juni naar het Beatles-weekend gaan in Blokker...?
Treinkaartje zal sowieso duurder zijn dan de entreequote:Op zondag 8 maart 2009 10:34 schreef webfreak het volgende:
Na al die lekkere verhalen over Azing's oplicht-praktijken zou je inderdaad spontaan langs willen gaan bij de man z'n "museum".
Tip: als je treinkaartje duurder is dan de entree... Don't do it
Dat bedoel ik... Gewoon niet gaanquote:Op zondag 8 maart 2009 14:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Treinkaartje zal sowieso duurder zijn dan de entree
Het Grote Beatles Topic - Deel 26quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef Honky het volgende:
het is bekend gemaakt dat Beatles:Rock Band op 9 september uitkomt. Wanneer je reserveert krijg je iets van exclusieve Apple Corps content.
Ben benieuwd naar de game iig.
Gehuurd? Zonde van het geld: je had 'm meteen moeten kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Arn0 het volgende:
Net The Beatles Anthology DVD's gehuurd, ben benieuwd
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:43 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
[..]
Het Grote Beatles Topic - Deel 26
Kostte 1 euro per DVD, dus zo'n ramp is het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Gehuurd? Zonde van het geld: je had 'm meteen moeten kopen.Straks wil je 'm alsnog HEBBEN en ben je het huurgeld kwijt.
Maar alsnog veel uurtjes kijkplezier toegewenst!
Ooooo, dat valt mee. Ze hoeven niet morgen terug, hoop ik voor je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Kostte 1 euro per DVD, dus zo'n ramp is het nietZe kopen kan er voorlopig niet af.
Nee, over een week geloof ik, tijd zatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ooooo, dat valt mee. Ze hoeven niet morgen terug, hoop ik voor je?
Ik heb 'm trouwens ooit via Marktplaats gekocht voor 35 euro of zo. Leuke deal: de verpakking zag er nog uit als nieuw ook. Soms heb je mazzel...
Ik denk dat eerst iedere betrokkene onder de zoden moet liggen voordat Let It Be uitkomt. Duurt nog wel een jaartje of 20.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef warpozio het volgende:
Heeft er iemand nog nieuws van het remaster project of de Let it be DVD?
Kan wel zo zijn, maar ik zou Let it be graag eens in prima kwaliteit willen zien! Plus veel extra's. Complete rooftop of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Voor mij hoeft het niet. Let it be is minst geinspireerde werk van The Beatles en bovendien is het een bijzonder saaie film.
Breng Carnival of ligt maar uit
Dan moet je na Anthology A hard day's night gaan kopen: kan je her en der al voor 5 euro te pakken krijgen op dvd! Is zowat even duur als huren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb, shame on me, nog geen enkele film van de Beatles gezien. Nuja, ik heb net 2 afleveringen van de anthology gezien, enorm interessant!
Wel, ik was van plan het chronologisch te bekijken dus eerst idd A hard day's night maar ga zeker alle films zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef hello_goodbye het volgende:
Dan moet je na Anthology A hard day's night gaan kopen: kan je her en der al voor 5 euro te pakken krijgen op dvd! Is zowat even duur als huren.A hard day's night is verreweg de beste Beatlesfilm. Een klassieker, zo vinden ook niet-Beatlesfans. De rest is eigenlijk alleen interessant voor de fans. Eigenlijk kom ik nauwelijks door de andere films heen... Ik heb met moeite Help! in 1 keer gezien (vooral omdat ik 'm gekocht had en toch echt eens wilde kijken: daarvoor had ik 'm wel al een paar keer 'in stukken' gezien), Magical Mystery Tour heb ik nog nooit helemaal in 1 keer kunnen zien (ik haakte altijd af: volgens mij heb ik nog nooit ALLES gezien) en Yellow submarine ligt nog ongespeeld in m'n la ('k heb 'm ooit voor een groot deel op tv gezien: kan je eigenlijk ook nauwelijks een echte Beatlesfilm noemen). Wat dat betreft vond ik Let it be eigenlijk zo slecht nog niet...
Hm, dan moet ik 'm toch nog maar eens gaan bekijken... M'n grootste probleem met de film is dat het The Beatles niet zijn... Als ze nou hun eigen stemmen hadden ingesproken was het anders geweest. Maar nu zijn het gewoon nep-Beatles... Dan heb ik toch het idee dat ik al die tijd NIET naar The Beatles aan het kijken ben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
De film van Yellow Submarine is wel een must-see hoorik heb veel spijt dat ik toen ik 14 was en de gerestoreerde versie 's nachts op Ned 1 werd uitgezonden het na 5 min heb uitgezet... Wie weet hoe mijn jeugd anders was verlopen
Het beginnetje is een beetje traag maar als eenmaal The Beatles zelf erbij komen en de nummers worden gespeeld krijgt de film echt een meeslepend karakter
en het blijft de nr 1 film voor als je geblowd hebt vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |