quote:Hagoort vindt PowNed het interessantst
AMSTERDAM - Van de omroepen die proberen toe te treden tot het publieke bestel, is PowNed, de tv-poot van GeenStijl, ‘absoluut het interessantst’. Dat zegt Henk Hagoort, voorzitter van de Nederlandse Publieke Omroep, in een interview dat zaterdag verschijnt in Volkskrant magazine.
Hagoort: ‘GeenStijl spreekt vooral mannen tussen de 20 en 34 aan. Dat is een doelgroep die de andere omroepen moeilijk bereiken.’ Hagoort sprak onlangs met oprichter Dominique Weesie van GeenStijl. ‘Toen viel me op dat er een veel journalistiekere ambitie achter PowNed schuilgaat dan bijvoorbeeld achter BNN.’
De Publieke Omroep is een van de organisaties die minister Plasterk adviseren voor hij beslist over de toetreding van nieuwe omroepen. In het interview in Volkskrant magazine, dat werd gehouden voor de oprichting van Wakker Nederland, spreekt Hagoort twijfels uit over het bestaansrecht van ouderenomroep Max en heeft hij kritiek op Llink.
Bron
Daar is de democratie bij gebaat. Verschillende politieke geluiden zijn goed voor de pluriformiiteit.quote:
Dus de omroep is er voor een politiek doel?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Registratiedienst het volgende:
Daar is de democratie bij gebaat. Verschillende politieke geluiden zijn goed voor de pluriformiiteit.
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Registratiedienst het volgende:
Verder is GS anti- CDA, SGP, CU & PvdA. Geldverspilling, corruptie wanbeleid, kortom, onrechtvaardigheid, worden aangekaart.
ik nietquote:
Ik zat bij de eerste 1000 ofzo. Steun ze voorlopig wel.. Als het maar niet zoon bagger wordt als bnn daar was ik ook lid van 2 jaar.quote:
dat lelijke wijf met die dikke tieten tochquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet. En kunnen ze het niet beter rutgernet noemen, of gaan ze nog andere reporters zoeken die minder irritant zijn?
Ja, vrijheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
[..]
Dus de omroep is er voor een politiek doel?
[..]
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?
Dat komt wel goed natuurlijk. Nu hebben zij geen andere gezichten nodig (zij zijn immers een website die af en toe filmjes vrijgeeft).quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet. En kunnen ze het niet beter rutgernet noemen, of gaan ze nog andere reporters zoeken die minder irritant zijn?
Wat boeit zijn naam. Relevantie?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
dominique weesiekutnaam van trieste ouwe kutnerd/graftak.
Ja, #1-reden.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
[..]
Dus de omroep is er voor een politiek doel?
Volgens mij wordt alleen het gebruik van paddo's beperkt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, vrijheid.
Simpele voorbeelden berichtgeving
- Pro paddo's
- Pro privacy
- Pro koopzondagen
- Pro zelfbeschikkingsrecht
- Pro vrijheid van meningsuiting
Klopt, wanneer PowNed alleen maar met bagger komt (niveau bier & tieten + defensie), dan zeg ik mijn lidmaatschap ook op. Ik verwacht serieuze politieke items. Ik vind het niet erg als het luchtig wordt gebracht. Hoe meer mensen deze kritische geluiden kunnen horen, hoe beter.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik zat bij de eerste 1000 ofzo. Steun ze voorlopig wel.. Als het maar niet zoon bagger wordt als bnn daar was ik ook lid van 2 jaar.
Ik begrijp jouw reactie niet. Klink maakt het vrijwel onmogelijk om normaal paddo's te gebruiken (hij illegaliseert de verkoop). GeenStijl ageert hier tegen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Koert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen het gebruik van paddo's beperkt.
Zie openingspost, Paul.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Paul het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ut_het_interessantst
Nog ff een keertje
ik denk niet dat zijn naam het belangrijkst was in dezequote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wat boeit zijn naam. Relevantie?
Ik voel absoluut geen sympathie voor Llink. 0,0. 'Positieve' programma's maken over ontwikkelingssamenwerking en duurzaamheid, maar tegelijkertijd 8 miljoen euro verprutsen, dus financieel wanbeleid voeren, en bepaalde lieden een absurd hoog salaris geven. Herfkens-gevoel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef Palomar het volgende:
Ik ben ook lid, juist een beetje vanwege dat rebelse karakter. Al vind ik het jammer dat het ten koste moet gaan van een andere kleine omroep als Llink. Want dat vind ik ook best een sympathiek omroepje, met bijv. dat reisprogramma 3 op reis. Laat ze gewoon die gevestigde omroepen wat minder zendtijd geven.
Ik ben van mening dat presentatoren gewoon een marktconform salaris moeten krijgen. Je betaalt voor een bepaalde kwaliteit. Je kunt een reisprogramma ook door een onbekend persoon laten presenteren die genoegen neemt met 20 000 per jaar. Het is dan maar de vraag of het programma dezelfde kwaliteit/kijkcijfers haalt. Een presentator met een hoog salaris kun je dus zien als een investering in kijkcijfers, met als doel om meer leden te krijgen en je omroep in stand te houden. Vind het nogal makkelijk om zoiets direct absurd te noemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
en bepaalde lieden een absurd hoog salaris geven. Herfkens-gevoel.
Het spijt mij. Ik vind het gewoon hypocriet om programma's te maken over ontwikkelingshulp (armoede e.d.),. en tegelijkertijd zo'n Floortje veel te veel betalen. Hypocrisie bij dit soort onderwerpen... Nee, ik houd daar niet van.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat presentatoren gewoon een marktconform salaris moeten krijgen. Je betaalt voor een bepaalde kwaliteit. Je kunt een reisprogramma ook door een onbekend persoon laten presenteren die genoegen neemt met 20 000 per jaar. Het is dan maar de vraag of het programma dezelfde kwaliteit/kijkcijfers haalt. Een presentator met een hoog salaris kun je dus zien als een investering in kijkcijfers, met als doel om meer leden te krijgen en je omroep in stand te houden. Vind het nogal makkelijk om zoiets direct absurd te noemen.
Ik ontken verder niet dat er iets mis is qua financieel beleid bij Llink, maar dat kan andere oorzaken hebben.
Verder misschien een beetje offtopic dit
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef Registratiedienst het volgende:
En ik ben wel lid van de Partij voor de Dieren en dat soort duurzame clubjes. Ik ben geen rechtse hond.
Waar ben je allemaal lid van dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben progressief. Of ben je teleurgesteld in mijn groene lidmaatschappen?.
Lijkt mij niet zo relevant voor dit topic. Ik wilde slechts aangeven dat ik later ook in een Amsterdams grachtenpand zal wonen.quote:
Wie wil er nou in een amsterdams grachtenpand wonenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo relevant voor dit topic. Ik wilde slechts aangeven dat ik later ook in een Amsterdams grachtenpand zal wonen.. Er wordt altijd negatief gedaan over de leden van PowNed. Mijn reden om lid te worden van PowNed is in mijn openingspost gegeven. In mijn ogen kan PowNed van toegevoegde waarde zijn voor de vrije politieke berichtgeving in Nederland. Ik houd van de kritische berichten van GS, ook van hun toontje.
Ik doel natuurlijk op die progressieve grachtengordelelite waar ik stiekem later ook tot behoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie wil er nou in een amsterdams grachtenpand wonen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben progressief. Of ben je teleurgesteld in mijn groene lidmaatschappen?.
Ik begin ook steeds meer aan de teller op hun website te twijfelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ze hebben die leden allang, ze willen er gewoon nóg meer.
Idd die hele teller was van begin af aan al doorgestoken kaart denk ik. Het zou typisch geenstijl zijn om de andere omroepen alsnog keihard te pownen, en daarnaast hebben ze op deze manier veel meer leden naderhand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Zou wel typisch Geenstijl zijn om iedereen te laten denken dat ze het niet hebben gehaald. De huidige publieke omroepen halen opgelucht adem wanneer ze op 31 maart nog geen 50.000 leden hebben en vieren een klein feestje... En dan blijkt dat ze er ineens 80.000 hebben! Powned!
Het is wel goed mogelijk dat ze gewoon niet meer leden hebben. Het is een weblog met net meer dan 100.000 accounts, dan haal je echt niet zomaar 50.000 betalende leden voor en omroep. Daarbij kunnen nu veel mensen denken dat ze het toch niet halen en daarom maar geen lid gaan worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Joz het volgende:
[..]
Idd die hele teller was van begin af aan al doorgestoken kaart denk ik. Het zou typisch geenstijl zijn om de andere omroepen alsnog keihard te pownen, en daarnaast hebben ze op deze manier veel meer leden naderhand.
als de teller op 55.000 zou staan, zou er namelijk bijna niemand meer lid worden (want dan is de 'grap' voor velen al geslaagd).
idd, iedereen roept wel 'cool zo'n nieuwe jongerenzender!!11' , maar als puntje bij paaltje komt blijven ze gewoon vanaf de zijlijn toekijken en doen niet de moeite om lid te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is wel goed mogelijk dat ze gewoon niet meer leden hebben. Het is een weblog met net meer dan 100.000 accounts, dan haal je echt niet zomaar 50.000 betalende leden voor en omroep. Daarbij kunnen nu veel mensen denken dat ze het toch niet halen en daarom maar geen lid gaan worden.
nu 33.327, zijn er dus 307 in 2 dagen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Specularium het volgende:
33.020 leden.
Denk niet dat het verloop geheel lineair is. Ws. komen er in bjv. de laatste week wel meer mensen bij dan in de hele maand februari. Gewoon mensen die tot het laatste moment wachten en nu denken van 'kan nog wel'. Vooral als ze dan ook nog wat meer ledenwerving doen dan nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
nu 33.327, zijn er dus 307 in 2 dagen.
zeg nog 35 dagen met 160 nieuwe leden per dag = 6400. En dan nog 5 afleveringen, wat misschien 1000 per keer oplevert. Reken ik toch vrij ruim, want die 1000 per aflevering blijft ook niet zo veel en nog halen ze het dan niet. Het gaat echt heel moeilijk voor ze worden.
Dat heb ik ook bij Llink na het kijken van een programma als de consuminderman.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef The_Hives het volgende:
Als de uitzending van gister op veronica een voorbeeld is hoe de zender gaat worden is het nog triester dan ik van te voren verwacht had. Onbegrijpelijk dat mensen dan lid worden
Ik bash alleen Llink.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Niet elkaar bashen, lieve mensen.
Geert Wilders.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?
Inderdaad, ik krijg overal jeuk van die vage presentator. Volgens mij is dat een ex-gedetineerde, die door de milieumaffia weer op de rails is gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Llink na het kijken van een programma als de consuminderman.
Onbegrijpelijk dat mensen nog geld brengen naar een geldverspillende zender.
Dat dus, plus dat er nog leden kunnen afhaken (bijvoorbeeld die de contributie niet betalen). Om een beetje dezelfde reden zal Llink het huidige ledental laag houden, om maar mensen te overtuigen toch maar lid te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Joz het volgende:
[..]
als de teller op 55.000 zou staan, zou er namelijk bijna niemand meer lid worden (want dan is de 'grap' voor velen al geslaagd).
Mwah, weet niet of dat zo'n logische verklaring is. Ik zie geenstijl er eerder voor aan om juist 'van de daken te schreeuwen' dat ze over de 50 000 heen zijn en dat als argument te gebruiken voor mensen om ook lid te worden. '55 000 mensen gingen u al voor, het is het waard, we gaan uitzenden, op naar de 100 000!!' etc....quote:
Goh, maffe vriend, dat is wel heel ver gezocht. Maar je hebt toch iets vijandigs kunnen posten. Knap hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
Mwah, weet niet of dat zo'n logische verklaring is. Ik zie geenstijl er eerder voor aan om juist 'van de daken te schreeuwen' dat ze over de 50 000 heen zijn en dat als argument te gebruiken voor mensen om ook lid te worden. '55 000 mensen gingen u al voor, het is het waard, we gaan uitzenden, op naar de 100 000!!' etc....
Wat gaan ze brengen dan? Heb nog weinig programma-ideeën gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef Heathen. het volgende:
De zender brengt niks nieuws. Het wordt een soort veronica.
was anders niet vijandig bedoeld. Ben zelfs al vanaf het begin lid. Sommige mensen zoeken ook overal iets achterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goh, maffe vriend, dat is wel heel ver gezocht. Maar je hebt toch iets vijandigs kunnen posten. Knap hoor!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef Pek het volgende:
Hebben ze SunChaser gejat? Wat een teringstreek zeg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef Pek het volgende:
Hebben ze SunChaser gejat? Wat een teringstreek zeg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Yes een envelop vol met stickers en kaarten gehad van ze[ afbeelding ]
Whoah ik ga ook proberen andere lid te maken, lukt denk ik alleen nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Bill_E het volgende:
Ik kreeg ook spam in mijn brievenbusen een oproep dat als ik iemand lid maak dat ik me geld terug krijg.
* Bill_E gaat zijn vriendin lid maken
Maak je een vriend van je lid en betaal jij hem die 5,72. Is hij gratis lid. Krijg jij 5,72 van PowNed terug dus heb je nog steeds 1x voor een lidmaatschap betaaldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Whoah ik ga ook proberen andere lid te maken, lukt denk ik alleen niet
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Maak je een vriend van je lid en betaal jij hem die 5,72. Is hij gratis lid. Krijg jij 5,72 van PowNed terug dus heb je nog steeds 1x voor een lidmaatschap betaald
Ze zijn vast blij overal met die powned stickers straksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:56 schreef Gorill0r het volgende:
Ga vanavond Eindhoven vol plakken met die stickers
Iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zijn vast blij overal met die powned stickers straks
Ja. Het kado dat je iemand mag geven mag maximaal de waarde zijn van het lidmaatschapgeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef Veerboot het volgende:
Mag dat eigenlijk wel, mensen een verkapt gratis lidmaatschap geven?
Doe eens gek wat maakt die 5 euro nou uitquote:
Gooi je haar los en word lid zou ik zeggen! Beetje tegengas op de tv kan geen kwaad.quote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef Palomar het volgende:
Krijgt elk lid van die stickers thuisgestuurd?
Maar een kado geven met maximaal de waarde van het lidmaatschapsgeld lijkt me iets anders dan het lidmaatschapsgeld kado geven? Nou ja, ze zullen het wel goed uitgezocht hebben...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Het kado dat je iemand mag geven mag maximaal de waarde zijn van het lidmaatschapgeld.
Dat je stickers er bij krijgt is een beetje tricky..
Nulletje minder hèquote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Sphere het volgende:
Nee, alleen de eerste 25.000 leden, stond in de broef. 10 stickers maal 25.000 is 2.500.000 stickers.
dat (gemiddelde) tempo moeten ze ook wel minimaal volhouden om op 50 000 te komen. 100 per 5 uur is 480 per dag. Dat keer 30 = 14 400.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Sphere het volgende:
35.
[..]
35.045, 100 leden in een kleine 5 uur tijd.
Ik denk dat de laatste 15.000 sneller zullen gaan dan de middelste. Er komt vast nog wel een eindsprintje van mensen die gewacht hebben / er nu pas over horen / lid gemaakt worden door anderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cahir het volgende:
15.000 leden in 29 dagen, ze halen het niet.
Nog eens 5 uur later: 130 erbij (35.175). Tempo gaat omhoogquote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Sphere het volgende:
35.045, 100 leden in een kleine 5 uur tijd.
Zijn ze snel mee altijd jaquote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
Van mij zijn 3 stickers al weer weggehaald
Dat denk ik ook, een aantal mensen in mijn omgeving wacht tot het laatst om lid te worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste 15.000 sneller zullen gaan dan de middelste. Er komt vast nog wel een eindsprintje van mensen die gewacht hebben / er nu pas over horen / lid gemaakt worden door anderen.
hmz, ik was al vrij snel lid (iig ruim voordat de teller op 25 000 stond), maar nog niks ontvangen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Sphere het volgende:
Nee, alleen de eerste 25.000 leden, stond in de brief. 10 stickers maal 25.000 is 250.000 stickers.
Kompt vast nog welquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
hmz, ik was al vrij snel lid (iig ruim voordat de teller op 25 000 stond), maar nog niks ontvangen.
Als ze het nu met de helft van de lidmaatschappen gratis weggeven niet halen, zou het eerlijk gezegd wel heel sneu zijn...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Paul het volgende:
Je kan het je niet voorstellen dat ze het halen
Maar mijn gevoel zegt, dat geenstijl iets verzint dat het wel lukt, nog een mega-actie op het end ofzo
So what?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:dat er mensen zijn die er daadwerkelijk geld aan uitgeven
yes ze zijn binnen... komt natuurlijk omdat ik in Groningen woon en de post er langer over doetquote:
Dat kan helegaar nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef AMDB het volgende:
Vanmiddag m'n broertje gratis lid gemaakt, hij gaat ook weer proberen iemand gratis lid te maken
Dat ben ik ook van planquote:Op maandag 2 maart 2009 20:34 schreef AMDB het volgende:
Oeh, je kan meer geld verdienen ook nog, ik laat vrienden lid worden en geef ze dan het geld terug
Hij hed ze op je voorhoofd geplakt hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend heeft de stickers en de kaarten ook gekregen. Hij zou ze uitdelen op het werk, maar ze liggen nog hier..
je staat ook niet lichtelijk voor lul als je op je fatsoenlijke baan met Powned stickers gaat rondlopenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend heeft de stickers en de kaarten ook gekregen. Hij zou ze uitdelen op het werk, maar ze liggen nog hier..
Nee, populisme is het volk zo bewerken en voorliegen dat ze achter je gaan staan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Populisme. Volk. Wat is daar mis mee? Jij bent toch ook een onderdeel van het volk? Of niet?
Daar kunnen ze het wel hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
je staat ook niet lichtelijk voor lul als je op je fatsoenlijke baan met Powned stickers gaat rondlopen.
Gisteravond?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef F_N het volgende:
Powned tv had gisteravond 70.000 kijkers. Een echte aanwinst voor de nederlndse tv
Laten we hopen dat dit stelletje idioten nooit een eigen zender krijgt.
+ 181.000 van vrijdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef F_N het volgende:
Powned tv had gisteravond 70.000 kijkers.
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze PowNen ons allemaal.
Misschien zit de teller wel 50.000 leden en zijn dit de extra leden.
Geenstijl lezers zijn geen Telegraaf lezers, dat zou behoorlijke nepping van hun achterban zijn. Als dat gebeurt zeg ik m'n lidmaatschap weer op...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.
Het is toch allemaal van de Telegraaf.
Van Wakker Nederland?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geenstijl lezers zijn geen Telegraaf lezers, dat zou behoorlijke nepping van hun achterban zijn. Als dat gebeurt zeg ik m'n lidmaatschap weer op...
Ja, en misschien heeft de TROS ook nog wel een paar duizend leden over die ze even kunnen lenen... Zo werkt het natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.
Het is toch allemaal van de Telegraaf.
Waarom niet? GS is eigendom van de Telegraaf...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, en misschien heeft de TROS ook nog wel een paar duizend leden over die ze even kunnen lenen... Zo werkt het natuurlijk niet he
quote:Tot 2005 was DeNieuwe Omroep de meest bekende naam voor de omroep, maar sinds de fusie met Nútopia werd de naam DeNieuwe Omroep Nútopia. Dit vond men niet praktisch en daarom is sinds 21 juni 2005 DeNieuwe Omroep Nútopia omgedoopt in LLiNK.
Omdat je niet zomaar even leden van de ene naar de andere omroep kan overhevelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom niet? GS is eigendom van de Telegraaf...
maar om er nou lid voor te wordenquote:Opschudding in Hilversum.
GeenStijl heeft namelijk sinds kort de beschikking over ruim tien procent van alle kijkcijferskastjes in Nederland. Onze oproep aan mensen met een kijkkastje heeft dus effect gesorteerd. In totaal namen maar liefst 117 huishoudens met een zogenaamde Taris 5000 kijkmeter de moeite contact met ons op te nemen. Wij hebben hen de afgelopen week allemaal persoonlijk benaderd en gevraagd mee te werken aan een experiment. Wij gaan aantonen dat het systeem vooroorlogs is, de selectie van de doelgroep niet deugt en de meting bovendien zeer fraudegevoelig is. De eerste bevindingen hiervan ziet u vrijdagavond in PowNed.
Het aangekondigde experiment volgt later volgende week. Want de Stichting Kijk en Luisteronderzoek is not amused. Zo werden we vorige week al gesommeerd ons onderzoek te staken. Nu duidelijk is dat wij de beschikking hebben over een significant deel van de kijkmeters is er zelfs sprake van blinde paniek. Die 117 kastjes lijken er misschien niet veel, maar zijn het in werkelijkheid wel. De kijkcijfers zijn namelijk gebaseerd op 1245 kijkkastjes. Hiervan zijn er minimaal 6 (half procent) stuk en zijn nog eens 12 huishoudens (1 procent) op vakantie.
Dat betekent dat wij dus bijna 12 procent van alle kastjes in handen hebben. Wanneer die 117 huishoudens dan ook nog eens allemaal aangeven dat zij samen met nog 99 mensen thuis voor de buis in hun 40 vierkante meter huis afstemmen op Wilde Ganzen dan heb je plotseling een kijkcijferkanon en willen adverteerders hier massaal rondom boodschappen doen. Want vergis u niet: de 850 miljoen euro die jaarlijks aan televisiereclame wordt uitgegeven, is maar gebaseerd op een ding: kijkcijfers. FILMPJE...
Dat is wel weer humorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Pek het volgende:
Dit is dan wel weer grappig![]()
[..]
maar om er nou lid voor te worden
Ik hoop het niet.quote:
Ik vind het wel best zo, op de internets horen ze thuis, die TV-items die ik gezien heb voegen in ieder geval weinig toe en zijn zeker niet vernieuwend, het is allemaal al eens gedaan. Bart met z'n grappen en grollen voor BNN, Hete sex bij Veronica/ Veronique? (help even) met Wendy van Wantenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn wel dit soort onderwerpen waarom ik Powned op mijn tv wil
de laatste paar dagen gaat het hard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:10 schreef leolinedance het volgende:
Nog 4 weken voor 13000 leden? Dat gaan ze nooit redden...
Gratis bier voor studenten... ik dacht dat ze aan het begin zo hard riepen niet aan dit soort acties te doenquote:U kan natuurlijk indruk proberen te maken op dat Utrechtse sletje door als een Tarzan van de kroonluchter naar de bar te slingeren, om daar vervolgens uw tanden in te zetten. De kans is alleen groot dat u dan door een barcommissaris met de neus naar voren uw verenigingsgebouw wordt uitgegooid. Veel makkelijker is het om een PowNed sticker op uw clubdas te plakken. Dàt trekt pas aandacht. Ga vervolgens onder uw mede-leden werven en u maakt bovendien kans op meer bier* dan u en uw jaarclub op één avond kunnen verwerken. De studentenvereniging die de meeste PowNed leden werft krijgt een tankwagen vol gratis bier afgeleverd. Even inschrijven hier en u bent binnen de kortste keren een geile pik met een roze rozet op uw borst én een kroegjool op kosten van PowNed op uw naam. Als de weg naar een plek in de senaat (verenigingsbestuur voor de knorren onder u) nu niet open ligt, weten wij het ook niet meer.
* Spoelbakwater drinkende fietsenmakers mogen dit woord als 'pils' lezen.
Linkje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef HuHu het volgende:
En ze starten de volgende kansloze actie:
[..]
Gratis bier voor studenten... ik dacht dat ze aan het begin zo hard riepen niet aan dit soort acties te doen.
Bij de winnende club van de Varsity is dat normaal heb ik wel eens gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Pek het volgende:
Een tankwagen vol, holy shitWat gaat daar in? 3/4 kuub?
Of het is de tank van Rutgerquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef Pek het volgende:
Maar wordt het deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Vragen, vragen....
Hij rijdt toch in een Vespacar tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of het is de tank van Rutger
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb mijn stickertjes geplakt op zo'n SP-poster (kraakpand) over uitverkoop van Nuon. Gewoon, om die mensen te pesten.
Je kan het niet hebben dat ze het gaan halen hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef koemleit het volgende:
Je kunt nu een Powned lidmaatschap weggeven.
m.a.w. ze willen nu dat mensen 2x lid gaan worden.. En daarbij dan ff een andere naam opgeven.
sorry hoor maar de wanhoop is echt nabij.
doen alle publieke omroepenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
VRETEN UIT DE BELASTINGRUIF, DAT KUNNEN DIE KLOOTZAKKEN VAN GEENSTIJL.![]()
explain?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
En ideeën jatten van B.O.O.S. (Bart Omroep Organisatie Stichting), dat kunnen ze ook.
Tja, dat is geenstijl nou hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu die uitzending van vorige week te kijken, WAT VERSCHRIKKELIJK ZIELIG !!!
En oh, wat vinden ze zichzelf leuk.
vreemdelingenhaat? wie had het daar over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis de vreemdelingenhaat in dat televisieprogramma.
Durven ze dat niet op de televisie uit angst voor negatieve publiciteit?![]()
En waar zijn de 'reaguurders'?
Jij begrijpt er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Want? Geenstijl is een website die vreemdelingenhaat promoot ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met de politici is het altijd wel leuk.
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Pasaporte het volgende:
Acties beginnen een beetje hopeloos te worden. Er zijn er altijd bij die hun oma lid maken, alsof die er op zit te wachten, ze zal het zelf misschien nieteens weten.
Ik denk dat ze zichzelf overschat hebben en nu toch de acties van de "traitionele media" overnemen om hun gestelde doel maar te bereiken, terwijl er eigenlijk maar 25.000 mensen zijn die er daadwerkelijk vertrouwen in hebben en/of op zitten te wachten. De overigen hebben ze binnengehaald met kansloze acties, waar ze zich niet mee wilden inlaten.
De 25.000 is volgens mij ook een prima afspiegeling van hoeveel mensen de website Geenstijl bekijken, daarvan lid zijn geworden van Geenstijl, en nog geld willen uitgeven aan het "schoppen tegen", maar nu op tv.
Het is leuk, maar het is geen grap meer, en dat was nou net hetgene waardoor Geenstijl zo goed was. Grappen maken en klaar, nu maken ze een grap en over 1,5 jaar is de helft de grap weer vergeten maar komen zij het publieke bestel binnenlopen. Zou graag willen weten wat de daadwerkelijke achterliggende gedachte is.
Neemt overigens niet weg dat ik op de laatste dag nog wel lid zou worden wanneer ze niet genoeg leden hebben om ze de streep over te trekken
De politieke partijen beweren ook de stem te zijn van Nederland, sterker nog ze zijn onze volksvertegenwoordiging, beetje wrang dat het CDA dan met 90.000 leden de grootste is en een C omroep 150.000 leden moet hebben om TV te mogen maken, de een (90K leden) bestuurd ons land, de ander (150K leden) is C omroep en ja B&A omroepen moeten nog meer leden hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef Asgard het volgende:
GS profileerde zich altijd alsof het DE STEM was van een groot deel van Nederland, nu blijkt dat ze dat gewoon niet zijn.
Het is één groot wanhopig zooitje. Erg triest allemaal. En ze vinden zichzelf zó geweldig. Om op te kotsen echtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef pfaf het volgende:
Met die acties worden ze wel erg desperaat zeg.
Man...hoe diep zit het?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:12 schreef F_N het volgende:
[..]
Het is één groot wanhopig zooitje. Erg triest allemaal. En ze vinden zichzelf zó geweldig. Om op te kotsen echt
Mensen die daar lid van worden zijn toch wel érg diep gezonken. Bijna net zo diep als het stelletje debielen van geenstijl zelf. Als je die Rutger ziet dan komt je toch meteen het eten weer naar boven? Zelden zo'n kwal op de tv gezien. Dieptepunt sinds jaren. En iedereen met een beetje verstand weet dat ook.
Demente mensen lid maken om aan de 50.000 te komen, ik zie ze er wel voor aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Pasaporte het volgende:
Acties beginnen een beetje hopeloos te worden. Er zijn er altijd bij die hun oma lid maken, alsof die er op zit te wachten, ze zal het zelf misschien nieteens weten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef Asgard het volgende:
GS profileerde zich altijd alsof het DE STEM was van een groot deel van Nederland, nu blijkt dat ze dat gewoon niet zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:12 schreef F_N het volgende:
[..]
Het is één groot wanhopig zooitje. Erg triest allemaal. En ze vinden zichzelf zó geweldig. Om op te kotsen echt
Mensen die daar lid van worden zijn toch wel érg diep gezonken. Bijna net zo diep als het stelletje debielen van geenstijl zelf. Als je die Rutger ziet dan komt je toch meteen het eten weer naar boven? Zelden zo'n kwal op de tv gezien. Dieptepunt sinds jaren. En iedereen met een beetje verstand weet dat ook.
ze zijn al opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:20 schreef Paul het volgende:
Blijven jullie wel stickers plakken jongens
ze zijn opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:20 schreef Paul het volgende:
Blijven jullie wel stickers plakken jongens
http://www.powned.tv/loginquote:Welkom op onze geheime compound. Hier gaan wij de komende maand dingen doen die alleen te zien zijn voor leden van PowNed. Gewoon, omdat het kan en omdat leden nu eenmaal meer rechten hebben dan niet leden. Op heel korte termijn gaan wij hier foto- en videomateriaal plaatsen van zaken waarvan wij denken dat ze jou interesseren. Zaken ook die nooit op GeenStijl te zien zullen zijn. Had je immers maar lid moeten worden. Ja, het gaat rustig worden op GeenStijl, op heel korte termijn gebeurt het namelijk hier. Via een mailtje zul je hierover nog bericht ontvangen. Maar reken op enkele dagen...
Fleischbaum | 05-03-09 | 18:17 | Link | Comments (19)
Nog niets op te zien men heb ik daar al dat werk voor gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:09 schreef Sphere het volgende:
Sinds enkele dagen hebben PowNed leden toegang tot een nog niet bekend gemaakt, afgesloten ledendeel van de site.
[..]
http://www.powned.tv/login
Dat zouden ze later pas gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:19 schreef HuHu het volgende:
Dat kijkcijfer-experiment is ook een stille dood gestorven zeker:
POWNED - 167.000 kijkers
Godsamme wat ben jij dom zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
GS kleedt haar site dus uit ten voorkeure van de ledenomgevingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:09 schreef Sphere het volgende:
Sinds enkele dagen hebben PowNed leden toegang tot een nog niet bekend gemaakt, afgesloten ledendeel van de site.
[..]
http://www.powned.tv/login
Kan je inloggen in dat ledengedeelte?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef Jeroen_L het volgende:
3 dagen geleden lid geworden, maar nog niks afgeschreven of mailtje ontvangen.
Of ze genoeg leden hebben.quote:
Okay, wilde alleen die datum weten...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
50.000 op 1 April. Dat was al bekend.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je inloggen in dat ledengedeelte?
Keigrootquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay, wilde alleen die datum weten...
Wat is de kans dat ze het halen?
Als ze dit tempo doorzetten redelijk, 50/50, alleen dan is nog maar de vraag of het idd 50.000 unieke leden zijn (en niet dubbele leden, huisdieren, fantasie personen, etc.).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay, wilde alleen die datum weten...
Wat is de kans dat ze het halen?
hoe moeten ze dat controleren?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ze dit tempo doorzetten redelijk, 50/50, alleen dan is nog maar de vraag of het idd 50.000 unieke leden zijn (en niet dubbele leden, huisdieren, fantasie personen, etc.).
Wordt door de regering gecheckt meen ik of iets in die richting. Steekproef principe. Ze pakken 100 mensen, zitten daar twee foute leden tussen wordt dat doorgerekend naar het totale aantal leden. Volgens mij was het zoietsquote:
WE GAAN HET REDDEN TSJAKKA !!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Sphere het volgende:
Over de 40.000 leden, inmiddels.
40.047 om precies te zijn.
40.123quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Sphere het volgende:
Over de 40.000 leden, inmiddels.
40.047 om precies te zijn.
Hoppa! 40.203quote:Op maandag 9 maart 2009 15:47 schreef Sphere het volgende:
[..]
40.123
76 erbij in 3 kwartier tijd!
Gaat weer vlotjes vandaag.
Ja. Dominique Weesie zei in de laatste aflevering dat die er wel bij komt als ze een pot geld krijgen als publieke omroep.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde dat Hans Teeuwen er ook iets gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |