Ja. Het kado dat je iemand mag geven mag maximaal de waarde zijn van het lidmaatschapgeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef Veerboot het volgende:
Mag dat eigenlijk wel, mensen een verkapt gratis lidmaatschap geven?
Doe eens gek wat maakt die 5 euro nou uitquote:
Gooi je haar los en word lid zou ik zeggen! Beetje tegengas op de tv kan geen kwaad.quote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef Palomar het volgende:
Krijgt elk lid van die stickers thuisgestuurd?
Maar een kado geven met maximaal de waarde van het lidmaatschapsgeld lijkt me iets anders dan het lidmaatschapsgeld kado geven? Nou ja, ze zullen het wel goed uitgezocht hebben...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Het kado dat je iemand mag geven mag maximaal de waarde zijn van het lidmaatschapgeld.
Dat je stickers er bij krijgt is een beetje tricky..
Nulletje minder hèquote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Sphere het volgende:
Nee, alleen de eerste 25.000 leden, stond in de broef. 10 stickers maal 25.000 is 2.500.000 stickers.
dat (gemiddelde) tempo moeten ze ook wel minimaal volhouden om op 50 000 te komen. 100 per 5 uur is 480 per dag. Dat keer 30 = 14 400.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Sphere het volgende:
35.
[..]
35.045, 100 leden in een kleine 5 uur tijd.
Ik denk dat de laatste 15.000 sneller zullen gaan dan de middelste. Er komt vast nog wel een eindsprintje van mensen die gewacht hebben / er nu pas over horen / lid gemaakt worden door anderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cahir het volgende:
15.000 leden in 29 dagen, ze halen het niet.
Nog eens 5 uur later: 130 erbij (35.175). Tempo gaat omhoogquote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Sphere het volgende:
35.045, 100 leden in een kleine 5 uur tijd.
Zijn ze snel mee altijd jaquote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
Van mij zijn 3 stickers al weer weggehaald
Dat denk ik ook, een aantal mensen in mijn omgeving wacht tot het laatst om lid te worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste 15.000 sneller zullen gaan dan de middelste. Er komt vast nog wel een eindsprintje van mensen die gewacht hebben / er nu pas over horen / lid gemaakt worden door anderen.
hmz, ik was al vrij snel lid (iig ruim voordat de teller op 25 000 stond), maar nog niks ontvangen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Sphere het volgende:
Nee, alleen de eerste 25.000 leden, stond in de brief. 10 stickers maal 25.000 is 250.000 stickers.
Kompt vast nog welquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
hmz, ik was al vrij snel lid (iig ruim voordat de teller op 25 000 stond), maar nog niks ontvangen.
Als ze het nu met de helft van de lidmaatschappen gratis weggeven niet halen, zou het eerlijk gezegd wel heel sneu zijn...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Paul het volgende:
Je kan het je niet voorstellen dat ze het halen
Maar mijn gevoel zegt, dat geenstijl iets verzint dat het wel lukt, nog een mega-actie op het end ofzo
So what?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:dat er mensen zijn die er daadwerkelijk geld aan uitgeven
yes ze zijn binnen... komt natuurlijk omdat ik in Groningen woon en de post er langer over doetquote:
Dat kan helegaar nietquote:Op maandag 2 maart 2009 19:23 schreef AMDB het volgende:
Vanmiddag m'n broertje gratis lid gemaakt, hij gaat ook weer proberen iemand gratis lid te maken
Dat ben ik ook van planquote:Op maandag 2 maart 2009 20:34 schreef AMDB het volgende:
Oeh, je kan meer geld verdienen ook nog, ik laat vrienden lid worden en geef ze dan het geld terug
Hij hed ze op je voorhoofd geplakt hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend heeft de stickers en de kaarten ook gekregen. Hij zou ze uitdelen op het werk, maar ze liggen nog hier..
je staat ook niet lichtelijk voor lul als je op je fatsoenlijke baan met Powned stickers gaat rondlopenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend heeft de stickers en de kaarten ook gekregen. Hij zou ze uitdelen op het werk, maar ze liggen nog hier..
Nee, populisme is het volk zo bewerken en voorliegen dat ze achter je gaan staan.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Populisme. Volk. Wat is daar mis mee? Jij bent toch ook een onderdeel van het volk? Of niet?
Daar kunnen ze het wel hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
je staat ook niet lichtelijk voor lul als je op je fatsoenlijke baan met Powned stickers gaat rondlopen.
Gisteravond?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef F_N het volgende:
Powned tv had gisteravond 70.000 kijkers. Een echte aanwinst voor de nederlndse tv
Laten we hopen dat dit stelletje idioten nooit een eigen zender krijgt.
+ 181.000 van vrijdagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef F_N het volgende:
Powned tv had gisteravond 70.000 kijkers.
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze PowNen ons allemaal.
Misschien zit de teller wel 50.000 leden en zijn dit de extra leden.
Geenstijl lezers zijn geen Telegraaf lezers, dat zou behoorlijke nepping van hun achterban zijn. Als dat gebeurt zeg ik m'n lidmaatschap weer op...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.
Het is toch allemaal van de Telegraaf.
Van Wakker Nederland?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geenstijl lezers zijn geen Telegraaf lezers, dat zou behoorlijke nepping van hun achterban zijn. Als dat gebeurt zeg ik m'n lidmaatschap weer op...
Ja, en misschien heeft de TROS ook nog wel een paar duizend leden over die ze even kunnen lenen... Zo werkt het natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
En als ze het niet halen voegen ze de leden van Publieke Omroep Wakker NEDerland erbij.
Het is toch allemaal van de Telegraaf.
Waarom niet? GS is eigendom van de Telegraaf...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, en misschien heeft de TROS ook nog wel een paar duizend leden over die ze even kunnen lenen... Zo werkt het natuurlijk niet he
quote:Tot 2005 was DeNieuwe Omroep de meest bekende naam voor de omroep, maar sinds de fusie met Nútopia werd de naam DeNieuwe Omroep Nútopia. Dit vond men niet praktisch en daarom is sinds 21 juni 2005 DeNieuwe Omroep Nútopia omgedoopt in LLiNK.
Omdat je niet zomaar even leden van de ene naar de andere omroep kan overhevelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom niet? GS is eigendom van de Telegraaf...
maar om er nou lid voor te wordenquote:Opschudding in Hilversum.
GeenStijl heeft namelijk sinds kort de beschikking over ruim tien procent van alle kijkcijferskastjes in Nederland. Onze oproep aan mensen met een kijkkastje heeft dus effect gesorteerd. In totaal namen maar liefst 117 huishoudens met een zogenaamde Taris 5000 kijkmeter de moeite contact met ons op te nemen. Wij hebben hen de afgelopen week allemaal persoonlijk benaderd en gevraagd mee te werken aan een experiment. Wij gaan aantonen dat het systeem vooroorlogs is, de selectie van de doelgroep niet deugt en de meting bovendien zeer fraudegevoelig is. De eerste bevindingen hiervan ziet u vrijdagavond in PowNed.
Het aangekondigde experiment volgt later volgende week. Want de Stichting Kijk en Luisteronderzoek is not amused. Zo werden we vorige week al gesommeerd ons onderzoek te staken. Nu duidelijk is dat wij de beschikking hebben over een significant deel van de kijkmeters is er zelfs sprake van blinde paniek. Die 117 kastjes lijken er misschien niet veel, maar zijn het in werkelijkheid wel. De kijkcijfers zijn namelijk gebaseerd op 1245 kijkkastjes. Hiervan zijn er minimaal 6 (half procent) stuk en zijn nog eens 12 huishoudens (1 procent) op vakantie.
Dat betekent dat wij dus bijna 12 procent van alle kastjes in handen hebben. Wanneer die 117 huishoudens dan ook nog eens allemaal aangeven dat zij samen met nog 99 mensen thuis voor de buis in hun 40 vierkante meter huis afstemmen op Wilde Ganzen dan heb je plotseling een kijkcijferkanon en willen adverteerders hier massaal rondom boodschappen doen. Want vergis u niet: de 850 miljoen euro die jaarlijks aan televisiereclame wordt uitgegeven, is maar gebaseerd op een ding: kijkcijfers. FILMPJE...
Dat is wel weer humorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Pek het volgende:
Dit is dan wel weer grappig![]()
[..]
maar om er nou lid voor te worden
Ik hoop het niet.quote:
Ik vind het wel best zo, op de internets horen ze thuis, die TV-items die ik gezien heb voegen in ieder geval weinig toe en zijn zeker niet vernieuwend, het is allemaal al eens gedaan. Bart met z'n grappen en grollen voor BNN, Hete sex bij Veronica/ Veronique? (help even) met Wendy van Wantenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn wel dit soort onderwerpen waarom ik Powned op mijn tv wil
de laatste paar dagen gaat het hard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:10 schreef leolinedance het volgende:
Nog 4 weken voor 13000 leden? Dat gaan ze nooit redden...
Gratis bier voor studenten... ik dacht dat ze aan het begin zo hard riepen niet aan dit soort acties te doenquote:U kan natuurlijk indruk proberen te maken op dat Utrechtse sletje door als een Tarzan van de kroonluchter naar de bar te slingeren, om daar vervolgens uw tanden in te zetten. De kans is alleen groot dat u dan door een barcommissaris met de neus naar voren uw verenigingsgebouw wordt uitgegooid. Veel makkelijker is het om een PowNed sticker op uw clubdas te plakken. Dàt trekt pas aandacht. Ga vervolgens onder uw mede-leden werven en u maakt bovendien kans op meer bier* dan u en uw jaarclub op één avond kunnen verwerken. De studentenvereniging die de meeste PowNed leden werft krijgt een tankwagen vol gratis bier afgeleverd. Even inschrijven hier en u bent binnen de kortste keren een geile pik met een roze rozet op uw borst én een kroegjool op kosten van PowNed op uw naam. Als de weg naar een plek in de senaat (verenigingsbestuur voor de knorren onder u) nu niet open ligt, weten wij het ook niet meer.
* Spoelbakwater drinkende fietsenmakers mogen dit woord als 'pils' lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |