En hoe hard mocht je daar?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef politiekforever het volgende:
misschien wel handig, ik denk dat ik met 170/175 geflits ben.
Met aanhanger.
Ik weet niet waarom maar hier moest ik erg om lachenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:06 schreef Joachim het volgende:
DE caravan nog wel! Nou, maak je borst dan maar nat...
het was stom, mijn kinderen daagde me uit tot een race met die man met die zonnebril in die bmw, en papa had wel zin om even te racen en is vergeten dat hij een aanhanger had.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij op de snelweg reed 80 natuurlijkEn 170 rijden met een aanhanger erachter
![]()
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:Meer dan 2x te hard.. op z'n minst je rijbewijs
Nee de eigenaar van het kenteken word veroordeeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
zal ongetwijfeld een grap zijn dit verhaal, maar als je geflitst bent weet je toch niet wie er reed dus moet je alleen een boete betalen toch
nee als zij jouw aanwijst als de bestuurder niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
dus als ik in de auto van mn moeder 200 rijd op een 80 km weg wordt haar rijbewijs ingevorderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |