Niks mis met een mooie puur natuurlijke B. Veel beter dan iets dat groter is dan dat, maar nepquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, kom ik hier aan met m'n B-cupje![]()
Niets mis met Cup B!! Mijn vriendin heeft ook cup B en ik zal je eerlijk zeggen... ik zou niet groter willenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Haha, kom ik hier aan met m'n B-cupje![]()
Ownee!! Dan gaan mijn borsten dus over 2 maanden hangen?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:06 schreef Godshand het volgende:
Cup F en G is alleen leuk als die meiden tussen de 16 en 21 jaar oud zijn...
daarna gaan ze lekker hangen
* gateway 2quote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hetzelfde en ben gezegend met een vriendin die cup F/G heeft.
eigenlijk dus een beetje soort narcisme voor jouquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Sabrina1989 het volgende:
Ach, ik ben biseksueel en ook ik vind grote borsten aantrekkelijker. Maakt verder niks uit toch.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het schijnt dat dat mannen die op vrouwen met grote borsten vallen een moederskindje zijn. (On)bewust worden grote borsten namelijk geassocieerd met een veilig mama-gevoel. Dit type mannen slapen doorgaans in de foetushouding en het meerendeel heeft vroeger veel met de duim in de mond gezeten (of doet dat nog steeds). Het liefst liggen zij met hun zijhoofd op de borsten. Dan voelen zij zich warm en veilig.
Idd, het theezakjes effect kan zelfs met een cup A of minder. Zag ik laatst nog. Ben nog misselijk.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ownee!! Dan gaan mijn borsten dus over 2 maanden hangen?!![]()
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen, ik ken genoeg meiden met een b/c cup die nog geen 22 zijn en waarvan de tieten nu al enigszins op theezakjes lijkenhet ligt aan de bouw van de persoon zelf en hoe goed je ze ondersteund in de mooie jaren
een meid met cup b zal eerder geneigd zijn een keer geen bh te dragen dan eentje met cup F (trust me) dus theoretisch gezien, lopen die meer gevaar
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:59 schreef VWTDI19 het volgende:
Hallo,
al een hele tijd lees in FOK en zag laatst ook dat er een forum over seksualiteit is. Nu is het zo dat ik al een tijdje een 'issue' heb.... Ik ben een erg groot liefhebber van slanke dames met grote borsten (cup E, F, G....) maar dan wel zonder siliconen. Ik kijk (lees zoek) er regelmatig na op internet en de vrouwen die ik in die laatste 2 jaar heb leren kennen, hebben zonder uitzondering minimaal cup DD. Daar kan en doe ik niets mee omdat ik al een (GOEDE) relatie heb. Ik wil ZEKER NIET weg bij haar want alles klopt bij haar en tussen ons. Alleen is er 1 ding..... en dat is het bovenstaande. Mijn vriendin heeft mooie borsten, cup C en de sex is ook supergoed tussen ons. Daar ben ik ook helemaal niet naar op zoek. Ook niet naar een andere vriendin of relatie ernaast.
Mijn 'issue' staat dan ook helemaal los van mijn relatie. Ik merk gewoon dat dat gevoel van dat ik het zo mooi, sexy en vrouwelijk vind, steeds groter wordt. Als ik weer een candid filmpje op internet zie van een slanke dame met grote borsten en een strak truitje aan met een mooi decolleté, dan denk ik, wow....! Wat ziet dat er geweldig uit! Kan zo'n filmpje wel 100 keer bekijken. En dat is misschien wat ik juist niet moet doen! Ik kan niet zo zeggen, dan kijk ik er wel niet meer naar of denk er niet meer aan. Hoe dat gevoel zich verder gaat ontwikkelen, weet ik niet.... Ik denk niet dat het gevoel tussen mij en mij vriendin komt te staan. Alleen ik moet wel iets met dat gevoel.......
Herkend iemand dit of heeft iemand een soortgelijke fetisj?? Heeft iemand een idee hoe ik dit in goede banen moet gaan leiden??
Thanks alvast!
Hoe ontmoet je zo iemand? Je bent zeker geen tietenman dan of wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hetzelfde en ben gezegend met een vriendin die cup F/G heeft.
Ontmoet via internet. Ik ben in perfecte harmonie tussen tieten en billen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef Symn het volgende:
[..]
Hoe ontmoet je zo iemand? Je bent zeker geen tietenman dan of wel.
Daten ?quote:
oh, leuk. Via fok ook toevallig danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ontmoet via internet. Ik ben in perfecte harmonie tussen tieten en billen.
Die zijn er wel, maar die hebben dan vaak hun borsten laten vergroten.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef Kralicek het volgende:
Zijn er dan ook echt hele slanke vrouwen met hele grote borsten?Volgens mij zijn de meesten breedgebouwd.. anders heb je er alleen maar last van lijkt me.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:07 schreef Siniti het volgende:
Ik weet wel ener Cindy Salou, het rumoer gaat rond dat zij relatief grote borsten heeft.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een klein meisje gekend met lengte 1.54 en cup C75. Dat vond ik al lelijk.. Het meisje zelf vond ik daarentegen wel leuk.
Volgens mij ga je met mij vriendin, zelfde situatie hier (helaasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb t zelfde probleem als TS, alles boven en leuke B of C word pas leuk.. Feit is alleen dat ik gezegend ben met een plank van een vriendin. Niks.. Als ze geil of koud is 2 kleine erwtjes, daar moet ik t mee doen
ik hou heel veel van d'r en zoals hierboven gezegd, een vriendin is meer dan alleen tieten. Maar komop, een plank
toffe is dat ze er zelf ook mee zit, en dus wil laten vergroten. Maar ik weet dat ze dat dan weer vooral voor mij doet. En ik vind t zonde van d'r lichaam om het te verbouwen .. waarom bestaan er uberhaupt kleine borsten? they're no use to anyone!
Niet Doen! zou eeuwig zonde zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Countess het volgende:
Ik zou mijn D zelfs al willen laten verkleinen, ik vind het helemaal niks om grote uiers te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |