Ga je je zelf weer moed in praten, na die moeizame overwinning tegen Volendam.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef sezten het volgende:
Oké, Ajax word kampioen. Dit is menens!!
Oude tijden herleven, Finale '95.
OOOOOOHHH PIZZA!!
3-1quote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
zaterdag 28 februari 20:45 :
AZ - FC Groningen
Mooi, dan gaat Ajax hard onderuit.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week weer belangrijke duels
vrijdag 27 februari 20:45 :
PSV - SC Heerenveen
zaterdag 28 februari 18:45 :
Willem II - Heracles Almelo
zaterdag 28 februari 19:45 :
NAC Breda - Sparta Rotterdam
Roda JC - De Graafschap
AZ - FC Groningen
zondag 01 maart 12:30 :
FC Utrecht - Ajax
zondag 01 maart 14:30 :
FC Volendam - NEC
FC Twente - ADO Den Haag
Feyenoord - Vitesse
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week weer belangrijke duels
vrijdag 27 februari 20:45 :
PSV - SC Heerenveen
zaterdag 28 februari 18:45 :
Willem II - Heracles Almelo
zaterdag 28 februari 19:45 :
NAC Breda - Sparta Rotterdam
Roda JC - De Graafschap
AZ - FC Groningen
zondag 01 maart 12:30 :
FC Utrecht - Ajax
zondag 01 maart 14:30 :
FC Volendam - NEC
FC Twente - ADO Den Haag
Feyenoord - Vitesse
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik me kaart voor Feyenoord - Vitesse verkocht
Dan kan je mooi naar AZ-Groningen!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik me kaart voor Feyenoord - Vitesse verkocht
Groningen wint datquote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dan kan je mooi naar AZ-Groningen!
Gast, ik ben niet voor Ajaxquote:Op zondag 22 februari 2009 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je je zelf weer moed in praten, na die moeizame overwinning tegen Volendam.
020![]()
Dat hij niet tevreden is met Suarez vanwege de gemiste kansen.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Heb het niet kunnen volgen, ik was met de FB soap bezig.
Samenvattend:quote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Heb het niet kunnen volgen, ik was met de FB soap bezig.
En daar kom je op dinsdag meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:56 schreef Fiskus het volgende:
Dat kapsel van Frans Adelaar is gewoon schrijnend
Zou hetbeste zijn ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
gelijkspelletje zo
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:57 schreef borisz het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Bréchet, Culina, Afellay, Dzsudzsák en Marcellis.
Wissels: Roorda, Maza, Lazovic, Koevermans, Pieters, Nijland en Bakkal.
Ja, en Marcellis in de spits...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Toivvonen achter in?
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN !! BOEREN !!
Ooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooo.. Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooy, van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
Je voorkeur voor een andere club, oke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN !! BOEREN !!
Ooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooo.. Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooy, van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
iedereen moet boven ajax eindigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je voorkeur voor een andere club, oke.
Maar ga niet een clublied zingen als je zelf voor Feyenoord bent
Maar dan kan je net zo goed voor Heerenveen juichen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iedereen moet boven ajax eindigen
Is traag als stront door een trechter, komt amper (makkelijk) zijn man voorbij en is vrijwel altijd onzichtbaar. Miskoop zeg ik je.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herken Amrabat dit seizoen niet terug.²
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Fantastische sfeer weer overigens in het stadion.
Ja, vooral zijn traagheid baart mij zorgen. Het lijkt wel een compleet andere speler. Niet fel genoeg, geen snelheid, verliest de duels. Ik denk dat we zijn semen analyse even moeten afwachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is traag als stront door een trechter
Je kunt nog switchen naar SCH aanmoedigen hoor.quote:
Ik denk niet dat hij daar de liedjes van kentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt nog switchen naar SCH aanmoedigen hoor.
Dat zijn de wilde manen van Toivonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zitten er vreemde strepen op het veld.
Dat had ik van de week bij Real Madrid-Liverpoolquote:
Google naar: 'Fries volkslied'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar de liedjes van kent
Is wel vaker zo bij Heerenveenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Die had de keeper wel kunnen hebben hoor.
Wales op 1 in de six nationsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef One_conundrum het volgende:
Virtuele stand?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Goal duuuuuuuuuuuuu PSV Eindhoven la minute 31
2-1
La Timmy Simons
Allez PSV Allez PSV
Zielig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Goal duuuuuuuuuuuuu PSV Eindhoven la minute 31
2-1
La Timmy Simons
Allez PSV Allez PSV
Steppe is gewoon een goede jeugdige keeper, maar die is nu lang geblesseerd. Die maakte in de wedstrijden dat hij er in stond een goede indruk, op één foutje na waar hij direct weer bakken kritiek op kreeg, wat nergens op sloeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Kennelijk vindt Riemer het niet nodig om in een goede keeper te investeren, want Heerenveen heeft al zolang ik me kan herinneren een matige tot slechte keeper.
dat is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef Jasza het volgende:
Vd Bussche keept alleen tegen Ajax goed
Steppe moet zich nog bewijzen, Vandenbussche is absoluut niet subtopwaardig en Vonk was en is dat ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Steppe is gewoon een goede jeugdige keeper, maar die is nu lang geblesseerd. Die maakte in de wedstrijden dat hij er in stond een goede indruk, op één foutje na waar hij direct weer bakken kritiek op kreeg, wat nergens op sloeg.
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Terechte voorsprong en gele kaart voor Toivonen?
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef sjimz het volgende:
Wat staat Heerenveen sinds de 0-1 te schutteren zeg
Merci. Duf van Toivonen dan.quote:
Hands.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Merci. Duf van Toivonen dan.net terug en alweer geel
![]()
Ik vind vooral Heerenveen slecht spelen na de 0-1.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind PSV helemaal niet zo goed spelen.
Ik zie Heerenveen nog wel gelijk maken of zelfs winnen.
En Elm was niet balvast genoeg, en die hoort het aanspeelpunt te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral Heerenveen slecht spelen na de 0-1.
Je ziet dat Heerenveen toch grotendeels om Pranjic draait.
En als die zijn dag niet heeft.
Daarbij vind ik nog steeds dat Heerenveen een matige verdediging heeft. Over de keeper hebben we het al gehad, Popov heeft ook nog weinig laten zien en van Dingsdag en Breuer ben ik ook niet kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Alleen tegen ons speelde 'ie goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Die Popov is het hete seizoen al bagger.
Snap niet dat hij nog een basisplaats heeft.
Ik denk dat Beerends te weinig ruimte krijgt maar daardoor in het centrum wel ruimte komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal je net zien..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alleen tegen ons speelde 'ie goed
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
Daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
parpapapapapaulo henrique!
Deze?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?
FIxed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?
Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Chadi het volgende:
Slechte scheidsrechter zeg
Zijn enkel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:04 schreef andre347 het volgende:
Dszudsak eruit? Heeft zeker een pijntje.
Super slechte scheidsrechterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.
Al zeg ik dat deels uit rancune omdat ik hem zijn grove blunder bij Roda-Groningen in 2007 nooit zal vergeven.
De mijnstreek bestaat volgens mij echt louter uit rancune en calimerogevoelens...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.
Al zeg ik dat deels uit rancune omdat ik hem zijn grove blunder bij Roda-Groningen in 2007 nooit zal vergeven.
Wat heb ik gemist ? En waarom heeft Groningen hier geen geluk aan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:
Groningen heeft ook geen geluk.
Popov de volgende wedstrijd geschorst.
Ik woon al jaren niet meer in de Mijnstreek, maar in dit soort gevallen vergeef en vergeet ik absoluut nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De mijnstreek bestaat volgens mij echt louter uit rancune en calimerogevoelens...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:
Groningen heeft ook geen geluk.
Popov de volgende wedstrijd geschorst.
Popov een gele kaart.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist ? En waarom heeft Groningen hier geen geluk aan ?
Wel als hij Colin heet of zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Popov een gele kaart.
En de vervanger van Popov zal het nooit slechter dan Popov zelf kunnen doen.
Nee hoor.quote:
Die heeftna die tweede goal geen bal geraakt is logisch ..alleen had ie Sibon erin moeten brengen denk ikquote:
Piet hein Donner schotelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Zo, ben ik weer met een Donner schotel.
Niks gemist zo te zien
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
http://view.break.com/676455 ... ehh ja...
dat mag je wel zeggen, goeie redding!quote:
Heerlijk zo in blessuretijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |