Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:02 schreef Chadi het volgende:
Slechte scheidsrechter zeg
Zijn enkel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:04 schreef andre347 het volgende:
Dszudsak eruit? Heeft zeker een pijntje.
Super slechte scheidsrechterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.
Al zeg ik dat deels uit rancune omdat ik hem zijn grove blunder bij Roda-Groningen in 2007 nooit zal vergeven.
De mijnstreek bestaat volgens mij echt louter uit rancune en calimerogevoelens...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wiedemeijer is volstrekt incapabel voor dit niveau.
Al zeg ik dat deels uit rancune omdat ik hem zijn grove blunder bij Roda-Groningen in 2007 nooit zal vergeven.
Wat heb ik gemist ? En waarom heeft Groningen hier geen geluk aan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:
Groningen heeft ook geen geluk.
Popov de volgende wedstrijd geschorst.
Ik woon al jaren niet meer in de Mijnstreek, maar in dit soort gevallen vergeef en vergeet ik absoluut nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De mijnstreek bestaat volgens mij echt louter uit rancune en calimerogevoelens...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef sjimz het volgende:
Groningen heeft ook geen geluk.
Popov de volgende wedstrijd geschorst.
Popov een gele kaart.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist ? En waarom heeft Groningen hier geen geluk aan ?
Wel als hij Colin heet of zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Popov een gele kaart.
En de vervanger van Popov zal het nooit slechter dan Popov zelf kunnen doen.
Nee hoor.quote:
Die heeftna die tweede goal geen bal geraakt is logisch ..alleen had ie Sibon erin moeten brengen denk ikquote:
Piet hein Donner schotelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Zo, ben ik weer met een Donner schotel.
Niks gemist zo te zien
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
http://view.break.com/676455 ... ehh ja...
dat mag je wel zeggen, goeie redding!quote:
Heerlijk zo in blessuretijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |