quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN !! BOEREN !!
Ooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooo.. Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooy, van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
Je voorkeur voor een andere club, oke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN !! BOEREN !!
Ooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooo.. Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooy, van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
iedereen moet boven ajax eindigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je voorkeur voor een andere club, oke.
Maar ga niet een clublied zingen als je zelf voor Feyenoord bent
Maar dan kan je net zo goed voor Heerenveen juichen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iedereen moet boven ajax eindigen
Is traag als stront door een trechter, komt amper (makkelijk) zijn man voorbij en is vrijwel altijd onzichtbaar. Miskoop zeg ik je.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herken Amrabat dit seizoen niet terug.²
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Fantastische sfeer weer overigens in het stadion.
Ja, vooral zijn traagheid baart mij zorgen. Het lijkt wel een compleet andere speler. Niet fel genoeg, geen snelheid, verliest de duels. Ik denk dat we zijn semen analyse even moeten afwachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is traag als stront door een trechter
Je kunt nog switchen naar SCH aanmoedigen hoor.quote:
Ik denk niet dat hij daar de liedjes van kentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt nog switchen naar SCH aanmoedigen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |