Dat zijn de wilde manen van Toivonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zitten er vreemde strepen op het veld.
Dat had ik van de week bij Real Madrid-Liverpoolquote:
Google naar: 'Fries volkslied'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar de liedjes van kent
Is wel vaker zo bij Heerenveenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Die had de keeper wel kunnen hebben hoor.
Wales op 1 in de six nationsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef One_conundrum het volgende:
Virtuele stand?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Goal duuuuuuuuuuuuu PSV Eindhoven la minute 31
2-1
La Timmy Simons
Allez PSV Allez PSV
Zielig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Goal duuuuuuuuuuuuu PSV Eindhoven la minute 31
2-1
La Timmy Simons
Allez PSV Allez PSV
Steppe is gewoon een goede jeugdige keeper, maar die is nu lang geblesseerd. Die maakte in de wedstrijden dat hij er in stond een goede indruk, op één foutje na waar hij direct weer bakken kritiek op kreeg, wat nergens op sloeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Kennelijk vindt Riemer het niet nodig om in een goede keeper te investeren, want Heerenveen heeft al zolang ik me kan herinneren een matige tot slechte keeper.
dat is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef Jasza het volgende:
Vd Bussche keept alleen tegen Ajax goed
Steppe moet zich nog bewijzen, Vandenbussche is absoluut niet subtopwaardig en Vonk was en is dat ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Steppe is gewoon een goede jeugdige keeper, maar die is nu lang geblesseerd. Die maakte in de wedstrijden dat hij er in stond een goede indruk, op één foutje na waar hij direct weer bakken kritiek op kreeg, wat nergens op sloeg.
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Terechte voorsprong en gele kaart voor Toivonen?
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef sjimz het volgende:
Wat staat Heerenveen sinds de 0-1 te schutteren zeg
Merci. Duf van Toivonen dan.quote:
Hands.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Merci. Duf van Toivonen dan.net terug en alweer geel
![]()
Ik vind vooral Heerenveen slecht spelen na de 0-1.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind PSV helemaal niet zo goed spelen.
Ik zie Heerenveen nog wel gelijk maken of zelfs winnen.
En Elm was niet balvast genoeg, en die hoort het aanspeelpunt te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral Heerenveen slecht spelen na de 0-1.
Je ziet dat Heerenveen toch grotendeels om Pranjic draait.
En als die zijn dag niet heeft.
Daarbij vind ik nog steeds dat Heerenveen een matige verdediging heeft. Over de keeper hebben we het al gehad, Popov heeft ook nog weinig laten zien en van Dingsdag en Breuer ben ik ook niet kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Alleen tegen ons speelde 'ie goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Die Popov is het hete seizoen al bagger.
Snap niet dat hij nog een basisplaats heeft.
Ik denk dat Beerends te weinig ruimte krijgt maar daardoor in het centrum wel ruimte komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal je net zien..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alleen tegen ons speelde 'ie goed
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
Daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
parpapapapapaulo henrique!
Deze?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?
FIxed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb je geen andere foto? Eentje met een leukere achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |