Die moet ik onthouden voor volgend jaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:31 schreef annoh het volgende:
[ afbeelding ]
De route is echt geweldig, maar bij de kurfürstendamm moet ik wel nog een stukkie!Ik had eerst reis en hostel geboekt, en toen pas goed naar de route gekeken en besloten mee te rennen. Toevallig zit mijn hostel vlakbij de start en finish, dus dat komt heel goed uit. Ik zie trouwens dat de inschrijving nu dicht is, dus ik ben net op tijd! Het was wel een rib uit mijn lijf, 46 euro, maarja, het zal wat kosten om de halve stad stil te leggen voor een paar tienduizend gekken
.
Klopt jaquote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef beertenderrr het volgende:
ik kan verder geen mening geven over andere halve marathons, maar heb gehoord van een vriend van me dat die van Amsterdam ook door duivendrecht gaat, wat vooral industriegebied is en dus ook niemand staat.
New York 2011quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef beertenderrr het volgende:
Om nou naar New York te gaan is dan meteen ook weer zoiets heeerst maar even wat beter trainen.
He die lijkt me leuk, maar ik ben nu nog niet toe aan een hele marathon. Volgend jaar zit ik ook op de HAN en dan moet het zeker lukken dus dan doe ik wel mee.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:11 schreef ShadyLane het volgende:
Geen jubileum, maar dit is wel een leuk evenement voor mensen uit de regio Arnhem/Nijmegen denk ik. Je kunt aan de marathon deelnemen in je eentje, met z'n tweeen (ieder een halve) of met z'n vieren (ieder iets meer dan 10).
Ah nee, zonde, zie net dat ik m'n cavia uit moet laten dat weekend. Zo jammer!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef beertenderrr het volgende:
misschien ben ik er, moet nog even kijken of ik een gaatje heb in mijn agenda
Nou, ik dus ook niet, maar daarom gaan we ook met z'n vieren meedoen met de estafettequote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Sanderrrr het volgende:
He die lijkt me leuk, maar ik ben nu nog niet toe aan een hele marathon.
10 in 45 is voor een startende loper verdomd snel hoor. Maar goede stap, veel succes met trainen het weer is iig niet verkeerd de laatste tijdquote:Op maandag 16 maart 2009 21:01 schreef knnth het volgende:
Marathon. Je bent gekDat zal een loodzware voorbereiding worden zeg ... hoe ziet zo'n voorbereiding er ongeveer uit dan?
Ik ga eind mei voor de Royal Ten, met een doeltijd van 45:00 ... een beschaafde doelstelling voor een startende loper
Ja, zoiets vreesde ik alquote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef FJD het volgende:
Tja bij 5km vraag je je af hoe je ooit de 10km door komt, bij 10km vraag je je af hoe je ooit de halve doorkomt en bij de halve vraag je je af hoe je ooit de hele doorkomt en als je terugkijkt dan blijkt het allemaal heel eenvoudig te zijn; gewoon door door te blijven lopen
Mja, als ik matig trainend de 50:03 haal, waarom dan niet in betere condities (niet ziek, goed weer, beter trainen) de 45:00?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef superbient het volgende:
[..]
10 in 45 is voor een startende loper verdomd snel hoor. Maar goede stap, veel succes met trainen het weer is iig niet verkeerd de laatste tijd
als het alleen maar gaat om 'uitlopen, net voor de bezemwagen blijven' is dat misschien de juiste instelling.......maar volgens mij moet je bij een goede marathontraining toch wel regelmatig 30 km gelopen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:49 schreef Appeltjesmoes het volgende:
of is het een beetje het idee van: paar keer 21 lopen, dan haal je de 30km ook wel en dan is het nog maar 10km...
je kunt niet in al je races alles gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef FJD het volgende:
Als je niet dood bent gegaan dan heb je niet alles gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |