dan is het toch niet mafquote:
Een verse witte boterham met appelmoes kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar bevroren... niet direct eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik at als kind het liefste bevroren witte boterhammen met alleen appelmoes erop. Niet heel vreemd maar zeker niet standaard geloof ik.
Nou, mijn omgeving vind het ''italianenverdriet' en ''barbarisme'' als ik dat doe. Terwijl die hele diepvriespizza zowieso italianenverdriet is. Als ik een echte zelfgemaakte pizza eet doe ik er inderdaad geen ketchup op. Maar een diepvriespizza, dat is junkfood. En dan is het gewoon heerlijkquote:
JUM!! Klinkt heerlijk!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Chips Cheese and Curry
Friet, vers uit de frituur, met geraspte kaas, en daaroverheen een lekkere dikke kerrie-saus. HEERLIJK!
En ik vind het verdomme schandalig dat ik het nergens hier in Nederland kan krijgen!
Dat kun je toch zelf maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Chips Cheese and Curry
Friet, vers uit de frituur, met geraspte kaas, en daaroverheen een lekkere dikke kerrie-saus. HEERLIJK!
En ik vind het verdomme schandalig dat ik het nergens hier in Nederland kan krijgen!
Lekker!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
niet echt supervreemd denk ik, maar ik zie het niet vaak bij anderen: friet met maggi erover.
Volgens mij doet iedereen dat hoor... Tenminste in mijn familie/vriendenkring.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
Ik heb tijdens het eten mijn mes links vast en mijn vork rechts (terwijl ik rechtshandig ben). Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige...
Same here...boterhammen uit de vriezer, wel zonder enig beleg...quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik at als kind het liefste bevroren witte boterhammen met alleen appelmoes erop. Niet heel vreemd maar zeker niet standaard geloof ik.
Ken je de reclame van vroeger niet? Een pitabroodje met kaas en Jam, even opwarmen in het tosti-apparaat en smullen maar!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef Pandora73 het volgende:
Boterham met pindakaas en jam. Of kaas en jam (recente ontdekking)
Maar ook niet echt vreemd geloof ik...
Kaas en salami:quote:Op zondag 22 februari 2009 16:18 schreef MissMayhem het volgende:
Boterham met:
- chocopasta en kaas
- kaas en salami
- hagelslag en slagroom
- spaghetti met ketchup![]()
Ik kan gewoon geen spaghetti eten zonder
Ben ik nou zo vreemd?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb ook een rare gewoonte. Ik drink soms heineken.
ik snij m'n vlees met m'n mes in rechterhand, dan wissel ik het bestek om en prik ik het vlees dus weer met rechts met de vork opquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb een vreemde eetgewoonte. Als ik met vork en mes eet wissel ik steeds vork of mes met linker en rechterhand om. Meestal doe ik dat onbewust als ik snij.
Volgens mij ken ik toch echt een zaakje in de buurt van Tilburg ergens dat dat wel verkoopt frietje kip met kerrie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Chips Cheese and Curry
http://www.cafetariatra.nl/services.htm staat op prijslijst die je kunt downen.quote:
bwah, je kan het allicht vragen? Weet niet of dat veel verschil maakt voor hun om dat te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh wacht, dat is KIP met kerrie
ik wil friet met KAAS en kerrie
Ik vind een post verwijderingsknopje zowiezo geen gek idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Pandora73 het volgende:
knip...
Moet toch eens het verschil tussen het quote- en het edit-knopje gaan onthouden...![]()
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
Bij de macdonalds, Sundae ijs zonder topping bestellen en dan de frietjes erin dippen mmmmmm
Ah! Dat heb ik ook! Maar dan hoeft de saus niet per se warm te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Pandora73 het volgende:
Dan is de friet meer een vervoermiddel voor de saus zeg maar![]()
Maggi in je kroket is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef gianni61 het volgende:
ik vind sommige combinaties hier wel het proberen waard.
wat ook wel eens lekker is: een kroket opsnijden en de inhoud over je friet gooien
Poutinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef DvT1987 het volgende:
Wat ik in Canada heel apart, maar superlekker vind is de poutine, zeker na het uitgaan:
Friet met cheese curds (jonge kaas stukjes) met daarover jus. Dan smelt die kaas er lekker overheen. In de categorie -heel erg vet, maar zo lekker-
En de warme chocolademelk met caramel slagroom en zout van de Starbucks <3
En de kroket weer vullen met patat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef gianni61 het volgende:
ik vind sommige combinaties hier wel het proberen waard.
wat ook wel eens lekker is: een kroket opsnijden en de inhoud over je friet gooien
Jaaa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En de kroket weer vullen met patat!
ja, lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En de kroket weer vullen met patat!
Bah, met melk. Puur is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Ik hoorde op de radio ooit een vrouw vertellen dat ze het sap wat overblijft in een pot augurken, mengde met melk en dan opdronk. Daar kreeg ik echt spontaan kokhalsneigingen van. Ja, zei ze nog, en dan snel opdrinken anders gaat het schiften.
Dat heb ik als kind ook gedaan met witbrood of bolletjes die ik meekreeg op schoolreisjes en dergelijkequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het heerlijk om, als ik witte puntjes of bolletjes eet, ze eerst helemaal plat te drukken tussen mijn vingers
En dan op te rollen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het heerlijk om, als ik witte puntjes of bolletjes eet, ze eerst helemaal plat te drukken tussen mijn vingers
he, nee, dat nietquote:
lekker hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik als kind ook gedaan met witbrood of bolletjes die ik meekreeg op schoolreisjes en dergelijke
Vooral met hagelslag! Maar met kaas was het ook geweldig. Of boterhamworstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |