Klinkt eigenlijk nog best lekker. Net als rauwe champignons met zout.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:21 schreef Hukkie het volgende:
Rauwe ui met zout schijnt ook vreemd te zijn.
Kan zeker lekker zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef Croupouque het volgende:
Mensen reageren altijd vreemd wanneer ze zien dat ik thee met (koffie)melk en suiker drink, maar of dat nou echt zo raar is? In Engeland doen ze niet anders.
lammetjestheequote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef Croupouque het volgende:
Mensen reageren altijd vreemd wanneer ze zien dat ik thee met (koffie)melk en suiker drink, maar of dat nou echt zo raar is? In Engeland doen ze niet anders.
"Babythee", krijg ik meestal te horen. Maar iedereen die het vervolgens proeft vindt het heerlijk.quote:
Stroop met (oude!) kaas!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Stroop met kaas op je boterham of pindakaas met hagelslag
Doe ik ook en mijn vader is linkshandig en doet het net weer andersom.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
Ik heb tijdens het eten mijn mes links vast en mijn vork rechts (terwijl ik rechtshandig ben). Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige...
hoe doe je datquote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
Ik heb tijdens het eten mijn mes links vast en mijn vork rechts (terwijl ik rechtshandig ben). Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige...
ow dat doe ik ook altijd en zo ongeveer iedereen die ik kenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
In restaurants en als ik ergens blijf eten moet ik ze altijd omdraaienquote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat doe ik ook altijd en zo ongeveer iedereen die ik ken
dat is toch de enige logische manier
ja ik ook maar toch ik ken niemand die het niet omdraaitquote:Op zondag 22 februari 2009 16:04 schreef Spittie het volgende:
[..]
In restaurants en als ik ergens blijf eten moet ik ze altijd omdraaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |