jammer dat het publiek er minder weg van isquote:
aaahh die ..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Wildstylez - Revenge (Edit) met de kicks van Rate Reducer![]()
die bedoelde ik dusquote:
x2quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef mstx het volgende:
Tatarola ft. Da Rook MC - Insane Remix![]()
Ben nu ook maar even de DVD aan het kijken... Like Thiz bij DBSTF![]()
jaaaaaah, die!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Sup Plankie![]()
Ook nog feesjes op de planning?
[..]
aaahh die ..![]()
iemand die Carnavalsmix van hem als mp3?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
vidn die D&S plaat geen reet aanbeter die van Zany
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef T_Killer het volgende:
Ja staat nog niets vast, maar denk inqontrol, en dan weer op de foto met mn maatje NLS, en DaRipper, da bartman, Crustyclown en da huig
Weet je wat ik wel zou willen zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:42 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die Carnavalsmix van hem als mp3?
hij is die gozert op de foto?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
men wist al wie je was, voordat ze wisten wie je was
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn
Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn
Van het plafond tot op het raamkoReMcOrE-zijn![]()
quote:
En zonder het italiaanse geblaat tussendoor. Over een uurtje zal hij wel in verscheidene PM boxjes verschijnen..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
Cristiano weer met zijn Dub Mix op de b-kant![]()
1.) ik maag geen grappen over een tweede versnellingspook..ik doe het NIETquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik luisterde gisteren in de auto DBSTF @ Q-Base 2008 nog en kreeg haast een stijve plasser toen ik Like Thiz voorbij hoorde komen![]()
![]()
wat blijft dat toch een dikke plaat, ben flink hard gegaan in de auto
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit #4: 10.) IK MOET EN ZAL NAAR INQONTROL![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door de_huig op 26-02-2009 18:50:57 ]The only limit is your own imagination
Blijft voor mij toch wel de beste track van 2008 denk ik. Kan het niet goed beschrijven maar die plaat heeft een of andere vibe waardoor ik elke keer weer als ik um luister onwijs zin heb om naar een feest te gaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik luisterde gisteren in de auto DBSTF @ Q-Base 2008 nog en kreeg haast een stijve plasser toen ik Like Thiz voorbij hoorde komen![]()
![]()
wat blijft dat toch een dikke plaat, ben flink hard gegaan in de auto
![]()
Jammer dat hij in 2009 gaat uitkomen?quote:Blijft voor mij toch wel de beste track van 2008
Als die ooit nog gaat komen, jammer dat het soms zo knetter lang moet duren :Squote:Op donderdag 26 februari 2009 19:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jammer dat hij in 2009 gaat uitkomen?
Beetje onlogisch stukje ja, poiuytrquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Sethje het volgende:
in de zin nadat je zegt dat je het raar vind geef je zelf toch al de reden waarom dat helemaal niet raar is ? haha
Niet vergeten om je middelvinger op te steken als ze daar om vragen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef T_Killer het volgende:
Aangezien de line up van IQ, is de keuze al zo'n beetje gemaakt of ik moet gaan of niet....AVIO LIVE, ik wordt helemaal gek!
heppie deze al?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet vergeten om je middelvinger op te steken als ze daar om vragen!
tegen het paddoverbod?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Q "kennende" zullen ze wel betere connecties hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar waarom D'stylerz (met maar 1 hitje toch?) en geen 2-sidez ofzo of crypsis of kold konnexion hebben net iets meer status zeg maar...
quote:Mr. Puta - La Vida Narcotica
A1. La Vida Narcotica
B1. Panjero Del Pierro
Release datum : maandag 16 maart 2009
Eindelijk een feest zonder prutsers met een Z achter hun naam. Frequencerz, Headhunterz, DStylerz, is allemaal dezelfde fruityloops zooi en heeft niks van de originele hardstylesound weg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godver wat een vette site van inqontrol ik stond echt met open mond te kijken!
En wat een lineup zeg![]()
Kamui
Scott Project
Tat&Zat
The Pitcher
Tuneboy
Shadowlands Terrorists
The Dj Producer
Mindustries
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Eindelijk een feest zonder prutsers met een Z achter hun naam. Frequencerz, Headhunterz, DStylerz,
ScantraxxXZzzZ jeweetZzzZzquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:15 schreef kollie het volgende:
[..]
HHZ en D'stylerz staan gewoon op IQ. Net als WildstyleZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ah, zonde. Ik vind dat meer jump dan hardstyle, maar goed. Er zullen wel veel mensen zijn die leuke riedeltjes willen met een hardcore kick eronder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:15 schreef kollie het volgende:
[..]
HHZ en D'stylerz staan gewoon op IQ. Net als WildstyleZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Wat Oh jee? La Vida Narcotica is een dikke trackquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah, zonde. Ik vind dat meer jump dan hardstyle, maar goed. Er zullen wel veel mensen zijn die leuke riedeltjes willen met een hardcore kick eronder.
volledig 100% x2quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:07 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Blijft voor mij toch wel de beste track van 2008 denk ik. Kan het niet goed beschrijven maar die plaat heeft een of andere vibe waardoor ik elke keer weer als ik um luister onwijs zin heb om naar een feest te gaan
Bert, jij bent er toch niet bij, dus mondje dichtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef mstx het volgende:
[..]
die wil ik nog!!quote:
Zaal 1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Ook een idee wanneer tatanka en dozer draaien?
Wij gaan maar met zn 3enquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef poiuytr het volgende:
Waarschijnlijk ook nog wel aanwezig even paar mensen proberen mee te krijgen en iemand die wil rijden, krijg zonet te horen dat ik morgen niet hoefde te werken dus!
DM zijn altijd gezellige feestjes bult bekende en geluid is altijd prima verzorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |