1.) ik maag geen grappen over een tweede versnellingspook..ik doe het NIETquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik luisterde gisteren in de auto DBSTF @ Q-Base 2008 nog en kreeg haast een stijve plasser toen ik Like Thiz voorbij hoorde komen![]()
![]()
wat blijft dat toch een dikke plaat, ben flink hard gegaan in de auto
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit #4: 10.) IK MOET EN ZAL NAAR INQONTROL![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door de_huig op 26-02-2009 18:50:57 ]The only limit is your own imagination
Blijft voor mij toch wel de beste track van 2008 denk ik. Kan het niet goed beschrijven maar die plaat heeft een of andere vibe waardoor ik elke keer weer als ik um luister onwijs zin heb om naar een feest te gaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik luisterde gisteren in de auto DBSTF @ Q-Base 2008 nog en kreeg haast een stijve plasser toen ik Like Thiz voorbij hoorde komen![]()
![]()
wat blijft dat toch een dikke plaat, ben flink hard gegaan in de auto
![]()
Jammer dat hij in 2009 gaat uitkomen?quote:Blijft voor mij toch wel de beste track van 2008
Als die ooit nog gaat komen, jammer dat het soms zo knetter lang moet duren :Squote:Op donderdag 26 februari 2009 19:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jammer dat hij in 2009 gaat uitkomen?
Beetje onlogisch stukje ja, poiuytrquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Sethje het volgende:
in de zin nadat je zegt dat je het raar vind geef je zelf toch al de reden waarom dat helemaal niet raar is ? haha
Niet vergeten om je middelvinger op te steken als ze daar om vragen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef T_Killer het volgende:
Aangezien de line up van IQ, is de keuze al zo'n beetje gemaakt of ik moet gaan of niet....AVIO LIVE, ik wordt helemaal gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |