Tegen dit o zo stabiele Feyenoord sowieso. Jwttochquote:Op zondag 22 februari 2009 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Ben Sahar gaat vlammen.
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 22 februari 2009 14:16 schreef Reddiablo het volgende:
ik twijfel nog tussen Sparta-TWente en De Graafschap-Feyenoord kijken
Geblesseerd?quote:
Ja wat wil je nou? Dan maakt oppergod Tomasson zijn rentree verlang jij vervolgens naar die 1e klas sloerie.quote:
En wat nog belangrijker is.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
Zou leuk zijn als Sparta en De Graafschap winnen, dan wordt het echt leuk onderin.
Ik dacht dat er weer een gebleseerde was. Maar was gelukkig niet het gevalquote:Op zondag 22 februari 2009 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Dan maakt oppergod Tomasson zijn rentree verlang jij vervolgens naar die 1e klas sloerie.
Twente zie ik nog wel gelijkspelen na zo'n verre trip naar Marseille.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat nog belangrijker is.
Twente verliest dan punten.
Ajax dan die moesten naar florencequote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twente zie ik nog wel gelijkspelen na zo'n verre trip naar Marseille.
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:20 schreef Dos37 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TWENTE
Twente gaat het in iedergeval niet makkelijk krijgen tegen Spartaquote:Op zondag 22 februari 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
Zou leuk zijn als Sparta en De Graafschap winnen, dan wordt het echt leuk onderin.
Maar die spelen thuis tegen de nummer laatst. En geen Tuyp.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ajax dan die moesten naar florence
En geen backs.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar die spelen thuis tegen de nummer laatst. En geen Tuyp.
Ik zeg 6-1.
Dat is niet verder weg...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ajax dan die moesten naar florence
Precies onze angstgegnerquote:Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Twente gaat het in iedergeval niet makkelijk krijgen tegen Sparta
Sparta - Twente lijkt mij een beter duel te worden, maar dat is een kwestie van gevoelquote:Op zondag 22 februari 2009 14:16 schreef Reddiablo het volgende:
ik twijfel nog tussen Sparta-TWente en De Graafschap-Feyenoord kijken
Dat was heel closequote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
AZ wint gewoon 2-0; Ari en Hamdaoui.
't is goed met jullie. Winnen verdomme, geen excuses.quote:
Ik las goal.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:20 schreef Dos37 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TWENTE
Denk eerder een zwaar bevochten 2-0quote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef RayMania het volgende:
Neem mij maar serieus, want dit zei ik gister.
[..]
Dat was heel close.
6-1 dus.
Jij hebt wel vaker van die uitsprakenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was heel close.
6-1 dus.
Wat een gebitquote:Op zondag 22 februari 2009 14:26 schreef vitessezuid113 het volgende:![]()
die vent in beeld net bij Gra - Fey
Daar past wel een wopper in!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:26 schreef vitessezuid113 het volgende:![]()
die vent in beeld net bij Gra - Fey
Die was ook wel makkelijk te voorspellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was heel close.
6-1 dus.
Die heeft ook meer talent dan Slory imo.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker van die uitspraken
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Benfica houdt dit niet, 1-0 valt in 19e minuut.
Ik probeer me vast in te dekkenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
't is goed met jullie. Winnen verdomme, geen excuses.
Het is wachten totdat BS zich komt meldenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:28 schreef RayMania het volgende:
Krijg nog bier van je, EC.
[UEFA CUP] Op naar de laatste vier!
Naar Arena.
Het kan erger.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:32 schreef buddyb het volgende:
wat een kutveld is dit ook he
ik hoorde het ook, maar ik hoop dat hij Fer zei ipv de cler..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef buddyb het volgende:
''de cler... of eh biseswar''
theo.......
quote:
heb Theo toen ook bij 2 wedstryden horen zeggen dat Biseswar de goals tegen 020 maakte... dat bleef hij maar volhouden.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef buddyb het volgende:
hij verwart biseswar net met hofland
-niet doen-
De Graafschap is gewoon niet zo goed, heel vaak komen clubs tegen ons de crisis weer te boven.quote:
Wie zijn gelijk niet krijgt, die haalt het welquote:Op zondag 22 februari 2009 14:44 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
heb Theo toen ook bij 2 wedstryden horen zeggen dat Biseswar de goals tegen 020 maakte... dat bleef hij maar volhouden.
Nou nou zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef buddyb het volgende:
hij verwart biseswar net met hofland
-niet doen-
Super Geertquote:Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Graafschap heeft nog een grote troef achter de hand.
Geert?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Graafschap heeft nog een grote troef achter de hand.
Met arnoutovic was het nu al 2-0quote:Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef TC03 het volgende:
Sjongjeonge, wat een kansen voor Feyenoord.
Als hij aan de ene kant niet valt dan...........................quote:Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef TC03 het volgende:
Sjongjeonge, wat een kansen voor Feyenoord.
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Met arnoutovic was het nu al 2-0
gedaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef Rots het volgende:
Feyenoord![]()
Goal komt eraan binnen nu en 5 minuten, mark my words.
wij scoren nooit uit dode spelsituatiesquote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
mooie plek voor een vrije trap.
Wat dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als hij aan de ene kant niet valt dan...........................
Dan maakt Timmer een blunder.quote:
Ik vond het een mooie actie!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:51 schreef Animal_FR het volgende:
hele veld over gerent en dan zon bal
Gister in 't stadion bij ADO leek het veld er prima bij te liggen, in de samenvatting helemaal kut.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Overal lijken de velden wel slecht .
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:47 schreef Rots het volgende:
Feyenoord![]()
Goal komt eraan binnen nu en 5 minuten, mark my words.
Gelukkig geldt hetzelfde voor De Graafschap.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord en scoren blijft toch een probleem
Alles komt goed volgens Beenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord en scoren blijft toch een probleem
Die verdedigt al drie wedstrijden goed zowaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:55 schreef Rots het volgende:
Sahar.![]()
Zowaar goed verdedigt door Hofland.
kunnen we op goed veld ook niet hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een knollentuin weer zeg, hier kun je toch geen fatsoenlijk combinatievoetbal op spelen?! En ons kunstgras is natuurlijk competitievervalsing
alquote:Op zondag 22 februari 2009 14:56 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Die verdedigt al drie wedstrijden goed zowaar.
Jij zag dat ventje ook klappen na die actie van Sahar?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op de Vijverberg kan je nog gewoon met je feyenoord shirt op de tribune van De Graafschap gaan zitten.
Daarachter zat nog een iets grotere ventquote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij zag dat ventje ook klappen na die actie van Sahar?
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daarachter zat nog een iets grotere vent
Evenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, Feijenoord zit even in een dipje.
Juistem.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat was juist het sarcasme erachter, knuppel.
Misschien bedoelde ik het ook wel sarcastisch? Of kan dat nietquote:Op zondag 22 februari 2009 15:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat was juist het sarcasme erachter, knuppel.
Kan je Heracles in je onderschrift niet veranderen in FC Twente? Elke keer als Twente wat tegen zit loop je te zeiken en ben je niet eens blijquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik het ook wel sarcastisch? Of kan dat niet
Nee kan niet, knuppel.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik het ook wel sarcastisch? Of kan dat niet
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:09 schreef Angelob het volgende:
[..]
Kan je Heracles in je onderschrift niet veranderen in FC Twente? Elke keer als Twente wat tegen zit loop je te zeiken en ben je niet eens blij
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kopt nkufo nou gewoon de ballen van de scheids?
De scheids is en blijft wel een belgquote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kopt nkufo nou gewoon de ballen van de scheids?
Wat moet ik er dan van zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sterk.
Ik moet werken, wie sms't me de einduitslagen?
Ik meen hetquote:
Dat rechtvaardigt wel iets jaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De scheids is en blijft wel een belg
Toch jammer dat je liep te juichen toen Twente de 2-2 maakte tegen de Graafschap en de 2-1 tegen Volendam.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan van zeggen
Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden
Ze hebben vaan mij weekenden goed gemaakt door deze actiesquote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Messenga het volgende:
Jezus, Feyenoord, stand up comedy is er niets bij
Gek he aangezien de tegenstanders van Twente directe concurrenten voor Heracles zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch jammer dat je liep te juichen toen Twente de 2-2 maakte tegen de Graafschap en de 2-1 tegen Volendam.
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he aangezien de tegenstanders van Twente directe concurrenten voor Heracles zijn.
Sparta is gewoon een concurrent van Heracles hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Blijkbaar niet dus.
niet dat feyenoord in de vorige wedstrijden goed heeft gespeeld, maar op dit veld is het ook wel moeilijk, hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Messenga het volgende:
Jezus, Feyenoord, stand up comedy is er niets bij
'Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'quote:Op zondag 22 februari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sparta is gewoon een concurrent van Heracles hoor.
Ja maar toen waren het ook tegen concurrenten.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Sparta is een concurrent van Heracles, dat klopt. Snap ook dat je dan wil dat Twente wint, maar daarna zegt hij dat hij verder niets om Twente geeft, terwijl hij vorige week en die week daarvoor ook al aan het juichen was. Snap je?
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar toen waren het ook tegen concurrenten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.
Pics!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zo net even heerlijk onder de douche gestaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Stofje het volgende:
Zo, ik ga lallen, bier drinken, werken, tieten kijken. Tabee!
Jij neemt de woorden van Damzkie denk ik iets te letterlijk. Ikzelf ben overigens zelf nooit voor rivalen, ook niet als die rivalen tegen directe concurrenten van m'n club spelen. Ik kan gewoon niet voor de kruiken zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.
PM me maar je telefoonnummer.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sterk.
Ik moet werken, wie sms't me de einduitslagen?
Ik bedoel dus,quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Blijkbaar niet dus.
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is weer armoe troef
Ik heb ook een pesthekel aan die rooien, maar ik wil volgend jaar niet tegen Telstar op vrijdagavondquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij neemt de woorden van Damzkie denk ik iets te letterlijk. Ikzelf ben overigens zelf nooit voor rivalen, ook niet als die rivalen tegen directe concurrenten van m'n club spelen. Ik kan gewoon niet voor de kruiken zijn.
Hij is sloomquote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.
Wie?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.
Ja Jojoortje, wij willen pics!quote:
Haarlem uitquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb ook een pesthekel aan die rooien, maar ik wil volgend jaar niet tegen Telstar op vrijdagavond
Ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
ben trouwens wel benieuwd naar aisatti straks
Ik vooral naar Aissati.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
zal wel een kwartiertje krijgen hopelijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Haarlem uit, AGOVV uit
, Veendam uit
, Go Ahead Eagles uit
. Het is dat het financieel de doodsteek voor je club is, maar in de Eerste Divisie zitten enkele bloedgeile uitwedstrijden. Ik zou met liefde degraderen
.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
hij zal hopelijk wel een kwartiertje krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
misschien heeft ajax dan eindelijk die 10 die ze zo hard nodig hebbenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik verwacht een warm onthaal!
Zit bij de laatste 18quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
Doet Aissati mee dan?
Edit: niet in de basis dus.
op de bank?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
hij zal hopelijk wel een kwartiertje krijgen
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
PICSMag ik je uitnodigen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aisatti zal wel speelminuten krijgen als ze dik voor staan, ze mogen u natuurlijk geen punten meer laten liggen.
Ik heb 2 euro op Feyenoord gezet, verrader dat ik ben.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan.
Verlies/gelijkspel Feyenoord: Winst Jojoortje
Winst Feyenoord: Winst vader Jojoortje
En het gaat om een Mars
Marsquote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan.
Verlies/gelijkspel Feyenoord: Winst Jojoortje
Winst Feyenoord: Winst vader Jojoortje
En het gaat om een Mars
ah vandaar dat ze nog niet hebben gescoord.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb 2 euro op Feyenoord gezet, verrader dat ik ben.
ook lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef Animal_FR het volgende:
have a break.... have a Kitkat
Die zijn ook wel ok inderdaad.quote:
In elk geval niet wat ze in Marseille deden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |