Ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
ben trouwens wel benieuwd naar aisatti straks
Ik vooral naar Aissati.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
zal wel een kwartiertje krijgen hopelijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Haarlem uit, AGOVV uit
, Veendam uit
, Go Ahead Eagles uit
. Het is dat het financieel de doodsteek voor je club is, maar in de Eerste Divisie zitten enkele bloedgeile uitwedstrijden. Ik zou met liefde degraderen
.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
hij zal hopelijk wel een kwartiertje krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
misschien heeft ajax dan eindelijk die 10 die ze zo hard nodig hebbenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik verwacht een warm onthaal!
Zit bij de laatste 18quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
Doet Aissati mee dan?
Edit: niet in de basis dus.
op de bank?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef buddyb het volgende:
hij zal hopelijk wel een kwartiertje krijgen
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
PICSMag ik je uitnodigen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aisatti zal wel speelminuten krijgen als ze dik voor staan, ze mogen u natuurlijk geen punten meer laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |