Ja maar toen waren het ook tegen concurrenten.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Sparta is een concurrent van Heracles, dat klopt. Snap ook dat je dan wil dat Twente wint, maar daarna zegt hij dat hij verder niets om Twente geeft, terwijl hij vorige week en die week daarvoor ook al aan het juichen was. Snap je?
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar toen waren het ook tegen concurrenten.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.
Pics!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zo net even heerlijk onder de douche gestaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Stofje het volgende:
Zo, ik ga lallen, bier drinken, werken, tieten kijken. Tabee!
Jij neemt de woorden van Damzkie denk ik iets te letterlijk. Ikzelf ben overigens zelf nooit voor rivalen, ook niet als die rivalen tegen directe concurrenten van m'n club spelen. Ik kan gewoon niet voor de kruiken zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet. Of je wil het niet snappen en bent mij aan het plagen.
PM me maar je telefoonnummer.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sterk.
Ik moet werken, wie sms't me de einduitslagen?
Ik bedoel dus,quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Blijkbaar niet dus.
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is weer armoe troef
Ik heb ook een pesthekel aan die rooien, maar ik wil volgend jaar niet tegen Telstar op vrijdagavondquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij neemt de woorden van Damzkie denk ik iets te letterlijk. Ikzelf ben overigens zelf nooit voor rivalen, ook niet als die rivalen tegen directe concurrenten van m'n club spelen. Ik kan gewoon niet voor de kruiken zijn.
Hij is sloomquote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.
Wie?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de terugkeer van Tomasson wel erg zichtbaar is Jorien.
Ja Jojoortje, wij willen pics!quote:
Haarlem uitquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb ook een pesthekel aan die rooien, maar ik wil volgend jaar niet tegen Telstar op vrijdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |