quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kopt nkufo nou gewoon de ballen van de scheids?
De scheids is en blijft wel een belgquote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kopt nkufo nou gewoon de ballen van de scheids?
Wat moet ik er dan van zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sterk.
Ik moet werken, wie sms't me de einduitslagen?
Ik meen hetquote:
Dat rechtvaardigt wel iets jaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De scheids is en blijft wel een belg
Toch jammer dat je liep te juichen toen Twente de 2-2 maakte tegen de Graafschap en de 2-1 tegen Volendam.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan van zeggen
Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden
Ze hebben vaan mij weekenden goed gemaakt door deze actiesquote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Messenga het volgende:
Jezus, Feyenoord, stand up comedy is er niets bij
Gek he aangezien de tegenstanders van Twente directe concurrenten voor Heracles zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch jammer dat je liep te juichen toen Twente de 2-2 maakte tegen de Graafschap en de 2-1 tegen Volendam.
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he aangezien de tegenstanders van Twente directe concurrenten voor Heracles zijn.
Sparta is gewoon een concurrent van Heracles hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'De rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'
Blijkbaar niet dus.
niet dat feyenoord in de vorige wedstrijden goed heeft gespeeld, maar op dit veld is het ook wel moeilijk, hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 15:15 schreef Messenga het volgende:
Jezus, Feyenoord, stand up comedy is er niets bij
'Ben blij als ze vandaag winnen, de rest van het seizoen kunnen ze me gestolen worden.'quote:Op zondag 22 februari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sparta is gewoon een concurrent van Heracles hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |