Haha XD Echt he.. Toen ik je post las dacht ik ook; pff ik was ook niet helder toen ik dat postte, anders had ik daar zelf wel een grapje over gemaaktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Katten en muizen gaan ook niet samen, hč?
OT: Wel goed. Straks meet in Hilversum.
Sterktequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Logician het volgende:
Mijn dokter belde 2uur geleden dat mijn uitstrijkje niet goed was.. moet nu wachten op een uitnodiging van het ziekenhuis voor verder onderzoek om te kijken of het geen baarmoederhalskanker is
Voel me raar..
Oef, dat is naar zeg...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Logician het volgende:
Mijn dokter belde 2uur geleden dat mijn uitstrijkje niet goed was..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit er over te denken om een mailtje te sturen naar een oud-werkgever omdat daar iemand weg gaat.
Of het verstandig is weet ik alleen niet, mijn oud-collega's willen dat ik terug kom maar degene die het personeelsbeleid doet is er nog niet over uit.
En ik zou er zo graag weer werken.
wtf!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben te oud
![]()
32, en ik ben fuckin' te oud.
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:52 schreef Miam het volgende:
moe. in het verleden de diagnose; Pfeiffer gehad..
en komt nu weer de kop opsteken lijkt het wel
Geen idee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat kan toch niet.
Hier een beetje duffig.
Aah, dat heb ik vorige week gehad. Volgens mijn huisarts hadden een heleboel mensen er last van. Heeft 2,5 dag geduurd bij mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef DrMarten het volgende:
Kut, bukgriepje onder de leden ofzo. Kijken of het volgende kopje thee wel binnen wil blijven.
Mwoah, ik was van plan om aan het eind van de dag fit genoeg te zijn om boodschappen te doen/quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik vorige week gehad. Volgens mijn huisarts hadden een heleboel mensen er last van. Heeft 2,5 dag geduurd bij mij.
OT:
Beetje hees en gaar, maar verder ontzettend relaxed en goed.
Daaankj jaa.quote:
quote:
quote:
quote:
heul niet blij meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:52 schreef candygirl het volgende:
heb geen stem meer en mag niet praten van de dokter ,zelfs niet fluisteren, wat zullen sommige mensen blij met mij zijn nu ,zowel positief ( mijn vriendje,eindelijk rusitg haha) als negatief (op mijn werk)
You made my dayquote:
dit.quote:
stemmingswisselingen misschien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Echt de hele dag al klote. En ik snap niet waarom.Ga zo maar slapen ofzo denk ik, misschien helpt dat.
Yup.quote:
heb ik ook veel last van!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.![]()
![]()
Helaas valt er weinig aan te doen.
Hopeloos he.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
nerveus
same here ,zorgen aan mijn kupke, waarom blijft het gewoon niet eens bij 1 probleemquote:
tip ;;;; slapen???quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Miam het volgende:
Ik moet nog zoveel doen voor volgende week...
sorriequote:
met vlagen een beetje.........quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en heb je je stem al terug?
ot: pfff relaxen heb ik nodig, ik wil n massage~!
He jakkes!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:06 schreef Houniet het volgende:
Ik heb mijn enkelbanden waarschijnlijk gescheurd.
quote:
En ik dan???quote:
Zo'n buurman heb ik ook ja.quote:
Wees blij dat hij het overdag doetquote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:56 schreef Miam het volgende:
Sinds gisteravond niet zo geweldig...
al die gedachten in m`n hoofd...................... pfff.
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
Hier gaat het wel goed, verbaasd me eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |