Misschien maak ik er ook wel één om te zien hoe de ervaren e-player zijn prooi benadert.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef TLC het volgende:
Mannen die zich op een datingsite voordoen als vrouwen zijn gewoon homo's of tenminste bi, maar daar durven ze niet voor uit te komen
Date gescoord met de plaatselijke travestiet?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef TLC het volgende:
Mannen die zich op een datingsite voordoen als vrouwen zijn gewoon homo's of tenminste bi, maar daar durven ze niet voor uit te komen
Jij bent er door zoeen bijgenaaid?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef TLC het volgende:
Nee, als ik serieus zou zijn dan sneuvelen de meeste van die kenmerkenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik schrok al, ik dacht dat je het serieus meende.
Weet je waar ik kromme tenen van krijg:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
En dat dan bij iemand die uitermate chagerijnig op de foto staat.
In tegenstelling tot al die andere mensen die van vies eten, slechte films (erg leuk overigens) en irritante muziek houdenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:06 schreef Boe-man het volgende:
Lekker eten, een goede film en prachtige muziek
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat ze erop staan, daar hopen ze toch nog die perfecte afgerichte slaaf man te vinden.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, als ik serieus zou zijn dan sneuvelen de meeste van die kenmerken
Ik denk trouwens dat het voor mannen op zo'n site ook niet gemakkelijk is. De meeste Nederlandse vrouwen hebben een eisenlijst waar je u tegen zegt, zoeken een perfecte man die niet bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is manager bij een kruidvat![]()
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
ja ga jij ff een datingsite oprichten..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:40 schreef kingmob het volgende:
Als ik al die ellende lees is er misschien wel een gat in de markt voor een werkende datingsite, het is iig duidelijk dat dit dus echt kut werkt en daar wordt al veel verdiend:
* kingmob gaat brainstormen
Zet je een huwelijksbureau opquote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Goofisch het volgende:
ja ga jij ff een datingsite oprichten..
nee vast niet.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Date gescoord met de plaatselijke travestiet?
Dat vind ik dan wel weer prachtig dan heb je zo'n vrouw van plus min 30 en dan komt er een eisen pakket waar je U tegen zegt. Dat is een type wat nog niet tot het besef is gekomen dat haar prins op het witte paard d'r huis keihard voorbij is gegaloppeerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, als ik serieus zou zijn dan sneuvelen de meeste van die kenmerken
Ik denk trouwens dat het voor mannen op zo'n site ook niet gemakkelijk is. De meeste Nederlandse vrouwen hebben een eisenlijst waar je u tegen zegt, zoeken een perfecte man die niet bestaat
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:25 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer prachtig dan heb je zo'n vrouw van plus min 30 en dan komt er een eisen pakket waar je U tegen zegt. Dat is een type wat nog niet tot het besef is gekomen dat haar prins op het witte paard d'r huis keihard voorbij is gegaloppeerd.
Als je op relatieplanet terecht komt moet je sowieso niet al te veeleisend zijn.
vast een Nigeriaansequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Zapper het volgende:
Nou potverdomme, reageert een mooi vrouwtje maar als ik iets terug wil sturen moet ik dokken![]()
![]()
Dat ze interesse hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef Goofisch het volgende:
wat stuurde ze?
Ik krijg alleen maar van die intresse dinges dingen waar ik nu op inga
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Zapper het volgende:
Nou potverdomme, reageert een mooi vrouwtje maar als ik iets terug wil sturen moet ik dokken![]()
![]()
Wat doen jullie anders dan ik? Naast een heleboel 'geen interesse'-berichten heb ik enkel twee interesse berichten gehad van een verdwaalde gothic en een tot mens geëvolueerd varkentje. Serieus, hoe doen jullie dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef Goofisch het volgende:
Ik krijg alleen maar van die intresse dinges dingen waar ik nu op inga
waarschijnlijk gebruiken zij niet hun echte fotoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef KosterT het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie anders dan ik? Naast een heleboel 'geen interesse'-berichten heb ik enkel twee interesse berichten gehad van een verdwaalde gothic en een tot mens geëvolueerd varkentje. Serieus, hoe doen jullie dat?
Gebruik inderdaad een foto van jou jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Phenomenon. het volgende:
waarschijnlijk gebruiken zij niet hun echte foto
Jawellesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
waarschijnlijk gebruiken zij niet hun echte foto
Inderdaad! Gezellig samen je armen bekrassen en Cradle of Filth luisteren!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Zapper het volgende:
Verdwaalde gothics zijn toch ook leuk?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij is het gros op die site sociaal incapabel. Dat bewijst dit topic maar weer.
Gebazeerdquote:Wat zoek ik, ik zoek een lieve , zelfstandige vrouw voor vriendschap en, of een vaste relatie , die gebazeerd is op liefde , vertrouwen , en respect voor elkaar ,
Als je je beroep geheim houdt gaan vrouwen denken dat je een baan met autoriteit/salaris hebt, maar er niet mee wilt patsen om zo de golddiggers uit de weg te gaan. Of je bent inderdaad echt een visboer of iets.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet je je beroep geheim houden dan, Friek?of ben je vuilnisman of visboer (die stank..)
Wat staat er in die persoonlijke berichten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Zapper het volgende:
Ja verdomme zeg, nu reageert er echt een knap meiske die zelfs persoonlijke berichten stuurt maar ik kan niets terugsturen en ook geen interesse tonenGa toch verdorie geen 25 euro lappen
Terechte klacht dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Tot op heden alleen maar echte meiden hoor, gelukkig. En nog mooie dames ook, alleen ermee in contact komen is wat lastiger aangezien je dan moet dokken. Die persoonlijke berichten zijn in de meeste gevallen een standaard bericht, waar je op kunt geen reageren, of geen interesse terug tonen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Moszkophicz het volgende:
Wat staat er in die persoonlijke berichten?
Toch niet:
"Iek Roessich maisje. Jeij meij ¤ 4000,- stuuren nar meij en iek kom nar jow en van jow fasthaouden en knufelen en verwenen en haarde gijle sekx miet jow doen en weij trauwen.![]()
Koesje en knufel, Ludmila![]()
Oh ja, een fotootje - al dan niet met een balkje voor haar ogen - wil ik ook wel zien!![]()
quote:Maar kan ook lekker lui hangen in de bank met een goed boek of kijkend naar een film.
¤ 25,- / maand is wel veel geld, maar als je een jaarabo. neemt dan kost het ¤ 80,- (zag ik op de website).quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tot op heden alleen maar echte meiden hoor, gelukkig. En nog mooie dames ook, alleen ermee in contact komen is wat lastiger aangezien je dan moet dokken. Die persoonlijke berichten zijn in de meeste gevallen een standaard bericht, waar je op kunt geen reageren, of geen interesse terug tonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |