Het zou toch helemaal mooi zijn als zo iemand dan een keer per toeval bij dit topic uitkomt en ziet dat het al die tijd nep was en hier alles werd gepostquote:Op zondag 22 februari 2009 02:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Even kijken of ik een leuke heb met een e-mailadres.
Mwah ik heb er twee met een e-mailadres maar vind het toch een beetje lullig om ze dan voor de gek te houden. Zijn allebei niet zo heel apart. Saaie mannen van rond de 60 die hun uiterlijk niet echt meehebben(typische natuurkundeleraar). Ik heb wel twee leuke maar daar heb ik dus helemaal geen gegevens van.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zou toch helemaal mooi zijn als zo iemand dan een keer per toeval bij dit topic uitkomt en ziet dat het al die tijd nep was en hier alles werd gepost
Hij kan al niet meer wachten ondanks dat ik hem nog nooit gesproken heb en ook niet op zijn profiel heb gereageerd. Die foto erbij doet het hem ook echt.quote:Hoi Brenda,]
Ik ben blij dat je mij gevonden hebt.
En Ja die arm mis ik wel, dus het lijkt me heel prettig jou arm om me heen.
Ik kan bijna niet wachten maar mooie dingen hebben hun tijd nodig.
Al hoor ik oook wel eens: Wat goed is komt snel !
Tot snel Nico
Heldquote:Op zondag 22 februari 2009 02:17 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mwah ik heb er twee met een e-mailadres maar vind het toch een beetje lullig om ze dan voor de gek te houden. Zijn allebei niet zo heel apart. Saaie mannen van rond de 60 die hun uiterlijk niet echt meehebben(typische natuurkundeleraar). Ik heb wel twee leuke maar daar heb ik dus helemaal geen gegevens van.![]()
[..]
Hij kan al niet meer wachten ondanks dat ik hem nog nooit gesproken heb en ook niet op zijn profiel heb gereageerd. Die foto erbij doet het hem ook echt.![]()
Sta jij er niet voor openquote:Op zondag 22 februari 2009 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Wel grappig TS, kan je eens zien wat een bagger je als vrouw over je heen krijgt op zo'n datingsiteVeel mannen, kijk maar naar die Nico, sturen naar iedereen een standaardmailtje. Mijn broer was er zo één
en dan maar kijken welke visjes bijten.
Je was die ene avond dat je ervoor betaalde natuurlijk ontzettend geil maar ook ontzettend eenzaam?quote:Op zondag 22 februari 2009 05:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb welgeteld 1 avond op dat relatieplanet gezeten(en het aller-, allerergste was dat ik dus wèl een betaald profiel had genomen...voor 1 of 3 maanden of zo, geen idee) Ben na die avond ook nooit weer wezen kijken, ik vond het allemaal een beetje triest en bij nader inzien niets voor mij.
Eenzaamquote:Op zondag 22 februari 2009 05:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Je was die ene avond dat je ervoor betaalde natuurlijk ontzettend geil maar ook ontzettend eenzaam?
Idd op relatieplanet leer je dat je nog beter alleen kunt zijn dan via die site moeite doen voor een partnerquote:Op zondag 22 februari 2009 05:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eenzaammaar je staat zo weer met beide beentjes op de grond als je daar ingeschreven staat
![]()
Beter alleen dan een idioot van relatieplanet naast je op de bank
Ik vind dan dat soort 'nep-profiel-acties' zoals van TS wel geinig
Is die spontaan hype nog steeds niet over?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal gezellige spontane dames die er staan volgens eigen zeggen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:20 schreef Afwazig het volgende:
Spontaan, lief, uitgaand type, eerlijk, romantisch.
Oftewel een shagrokende 32 jarige Anita met kinderen van 3 verschillende vaders in een achterstandswijk in Rotterdam.
quote:Hoi Chantal ik ben marco, en ben 23 jaar. Zie er verzorgd uit, en ben 1.65 lang. Werk momenteel bij een kabelwerken bedrijf, en woon in de omgeving van rotterdam. Zou graag met jou in contact willen komen, om jou beter te leren kennen. P.s. de baby op de foto is mijn nichtje, ik hoop op een leuke reactie van jou en misschien spreken wij elkaar.
Groetjes marco
Compleet met emailadressenquote:Hoi Chantal,
Jed hoeft je zeker niet te schamen voor onzekerheid, iedereen is dat in de liefde en zeker in het begin. Voor mij is dit ook een nieuw medium.
Groetjes,
Wereldburger
(email/ msn ****)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |