En dat terwijl mijn persoon op de foto een zonnebril opheeft.quote:BIj jouw profiel en foto bleef ik staan, kijkend , lezend, vol oprechte belangstelling, want je hebt ogen als meertjes in een lief gezicht en je glimlach zegt meer dan alle woorden!
Ja, en dat is leuk,.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
Jij hebt voor de grap in je vrije tijd een profiel aangemaakt op zo'n site en nu probeer je andere mensen belachelijk te maken?
toon die foto 'ns aan ons.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:46 schreef Prik0 het volgende:
Om even iemand te fucken een fictief profieltje aangemaakt en gereageerd op zijn profiel. Een random foto van hyves gezocht en blijkt dat je wel erg populair bent. In totaal al 100 reacties gehad van niet allemaal even slimme mensen.
[..]
En dat terwijl mijn persoon op de foto een zonnebril opheeft.
quote:Hoi Brenda leuk om met je in contact te komen wat had je in je gedachten brena erst wat mail ik weet niet of je nog lid bent maar hier is mij 06 6543
06 ********* dan bel je maar ik hoor het wel groetjes henk
dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
Jij hebt voor de grap in je vrije tijd een profiel aangemaakt op zo'n site en nu probeer je andere mensen belachelijk te maken?
quote:Op zondag 22 februari 2009 02:00 schreef Juicyhil het volgende:
TS heeft relatieplanet nodig en gebruikt daarvoor een fictieve afbeelding
quote:ik zou graag iemand willen leren kennen waar ik leuke / gezellige dingen mee kan ondernemem zo als terrasje pakken strandwandeling bezoek vakantie fiets wandel of een lekker glaswijn opde bank met ze twee of weekent weg
Andere kunnen jou gewoon berichten sturen hoor. Ik kan dat zelf alleen niet maar heb daar ook geen interesse in.quote:
verkapt-ik-zoek-iemand-om-door-geneukt-te-worden-verhaaltjequote:
ik heb me aangemeld voor een spelletjequote:Op zondag 22 februari 2009 02:01 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Andere kunnen jou gewoon berichten sturen hoor. Ik kan dat zelf alleen niet maar heb daar ook geen interesse in.
Dat deden we laatst in een ander topic op Marktplaats, plaatste iemand een ad met een geile meid als foto en binnen 1 uur 10 reactiesquote:Op zondag 22 februari 2009 02:04 schreef kwiwi het volgende:
Hee ts kun je niet een soort van virtuele relatie met zo'n triest figuur beginnen en dan hier de chats posten?Als een soort soap
Even kijken of ik een leuke heb met een e-mailadres.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:04 schreef kwiwi het volgende:
Hee ts kun je niet een soort van virtuele relatie met zo'n triest figuur beginnen en dan hier de chats posten?Als een soort soap
Het zou toch helemaal mooi zijn als zo iemand dan een keer per toeval bij dit topic uitkomt en ziet dat het al die tijd nep was en hier alles werd gepostquote:Op zondag 22 februari 2009 02:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Even kijken of ik een leuke heb met een e-mailadres.
Mwah ik heb er twee met een e-mailadres maar vind het toch een beetje lullig om ze dan voor de gek te houden. Zijn allebei niet zo heel apart. Saaie mannen van rond de 60 die hun uiterlijk niet echt meehebben(typische natuurkundeleraar). Ik heb wel twee leuke maar daar heb ik dus helemaal geen gegevens van.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zou toch helemaal mooi zijn als zo iemand dan een keer per toeval bij dit topic uitkomt en ziet dat het al die tijd nep was en hier alles werd gepost
Hij kan al niet meer wachten ondanks dat ik hem nog nooit gesproken heb en ook niet op zijn profiel heb gereageerd. Die foto erbij doet het hem ook echt.quote:Hoi Brenda,]
Ik ben blij dat je mij gevonden hebt.
En Ja die arm mis ik wel, dus het lijkt me heel prettig jou arm om me heen.
Ik kan bijna niet wachten maar mooie dingen hebben hun tijd nodig.
Al hoor ik oook wel eens: Wat goed is komt snel !
Tot snel Nico
Heldquote:Op zondag 22 februari 2009 02:17 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mwah ik heb er twee met een e-mailadres maar vind het toch een beetje lullig om ze dan voor de gek te houden. Zijn allebei niet zo heel apart. Saaie mannen van rond de 60 die hun uiterlijk niet echt meehebben(typische natuurkundeleraar). Ik heb wel twee leuke maar daar heb ik dus helemaal geen gegevens van.![]()
[..]
Hij kan al niet meer wachten ondanks dat ik hem nog nooit gesproken heb en ook niet op zijn profiel heb gereageerd. Die foto erbij doet het hem ook echt.![]()
Sta jij er niet voor openquote:Op zondag 22 februari 2009 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Wel grappig TS, kan je eens zien wat een bagger je als vrouw over je heen krijgt op zo'n datingsiteVeel mannen, kijk maar naar die Nico, sturen naar iedereen een standaardmailtje. Mijn broer was er zo één
en dan maar kijken welke visjes bijten.
Je was die ene avond dat je ervoor betaalde natuurlijk ontzettend geil maar ook ontzettend eenzaam?quote:Op zondag 22 februari 2009 05:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb welgeteld 1 avond op dat relatieplanet gezeten(en het aller-, allerergste was dat ik dus wèl een betaald profiel had genomen...voor 1 of 3 maanden of zo, geen idee) Ben na die avond ook nooit weer wezen kijken, ik vond het allemaal een beetje triest en bij nader inzien niets voor mij.
Eenzaamquote:Op zondag 22 februari 2009 05:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Je was die ene avond dat je ervoor betaalde natuurlijk ontzettend geil maar ook ontzettend eenzaam?
Idd op relatieplanet leer je dat je nog beter alleen kunt zijn dan via die site moeite doen voor een partnerquote:Op zondag 22 februari 2009 05:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eenzaammaar je staat zo weer met beide beentjes op de grond als je daar ingeschreven staat
![]()
Beter alleen dan een idioot van relatieplanet naast je op de bank
Ik vind dan dat soort 'nep-profiel-acties' zoals van TS wel geinig
Is die spontaan hype nog steeds niet over?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal gezellige spontane dames die er staan volgens eigen zeggen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:20 schreef Afwazig het volgende:
Spontaan, lief, uitgaand type, eerlijk, romantisch.
Oftewel een shagrokende 32 jarige Anita met kinderen van 3 verschillende vaders in een achterstandswijk in Rotterdam.
quote:Hoi Chantal ik ben marco, en ben 23 jaar. Zie er verzorgd uit, en ben 1.65 lang. Werk momenteel bij een kabelwerken bedrijf, en woon in de omgeving van rotterdam. Zou graag met jou in contact willen komen, om jou beter te leren kennen. P.s. de baby op de foto is mijn nichtje, ik hoop op een leuke reactie van jou en misschien spreken wij elkaar.
Groetjes marco
Compleet met emailadressenquote:Hoi Chantal,
Jed hoeft je zeker niet te schamen voor onzekerheid, iedereen is dat in de liefde en zeker in het begin. Voor mij is dit ook een nieuw medium.
Groetjes,
Wereldburger
(email/ msn ****)
quote:Heey Chantal!!!,
UUhm tja en wat mail je dan aan iemand die je niet kent?? Dat ik de leukste liefste en knapste ben??? Mmm nee, a is dat waarschijnlijk niet zo en b dat zou ook wel heel erg arrogant overkomen en dat is nu net iets waar ik een hekel aan heb, dus dat zeg ik dan maar niet.
Maarja wat dan wel? Dat ik je profiel heb gelezen en spontaan verliefd op je ben geworden en dat we wat mij betreft de trouwdatum alvast kunnen plannen?? Mm, nee ook maar niet. Want dan zou ik liegen en ik hou van eerlijkheid.
Maarja, het moet natuurlijk wel een leuk en creatief mailtje zijn, om boven de grijze massa uit te komen.
Pfff, en dan zeggen ze dat het via internet allemaal zo makkelijk is!! Nou aan me hoela!
Weetje ik heb een voorstel! Mocht je na het lezen van dit mailtje en mijn profiel zoiets hebben van 'Goh wie is die rare vogel uit Veenendaal' Dan zou ik het leuk vinden om elkaar wat beter te leren kennen via mail etc etc, en de rest achja dat komt dan wel of niet natuurlijk :-)
Mijn mail en/ of msn adres is *****
Hoop snel van je te horen!
Jeroen
Ik denk dat ik mijn profiel er maar weer af gooi. Ik wordt overspeold met emailsquote:Ik ben zelf een levenslustige jongenman, die graag van alles uitprobeert en zeker open staat voor leuke en spontane dingen. Zoals dezelfde dag nog bepalen een weekend weg te gaan of naar de efteling, maar een dagje strand is natuurlijk ook lekker om uit te waaien.
Zelf hou ik erg veel van uit eten gaan of lekker voor elkaar koken.
Ga jij ook graag uit eten ook? probeer je alles uit?
Ik zou je heel graag eens leren kennen en eens zien of er wat leuks en gezelligs kan ontstaan.
Ik weet dat op een foto afgaan redelijk oppervlakkig is, maar bij jou foto toont wel het beeld waar ik mogelijk voor zou kunnen vallen.
Je lijkt mij een warm en liefdevol persoon met respect
Die eerste.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik mijn profiel er maar weer af gooi. Ik wordt overspeold met emails![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |