En dat terwijl mijn persoon op de foto een zonnebril opheeft.quote:BIj jouw profiel en foto bleef ik staan, kijkend , lezend, vol oprechte belangstelling, want je hebt ogen als meertjes in een lief gezicht en je glimlach zegt meer dan alle woorden!
Ja, en dat is leuk,.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
Jij hebt voor de grap in je vrije tijd een profiel aangemaakt op zo'n site en nu probeer je andere mensen belachelijk te maken?
toon die foto 'ns aan ons.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:46 schreef Prik0 het volgende:
Om even iemand te fucken een fictief profieltje aangemaakt en gereageerd op zijn profiel. Een random foto van hyves gezocht en blijkt dat je wel erg populair bent. In totaal al 100 reacties gehad van niet allemaal even slimme mensen.
[..]
En dat terwijl mijn persoon op de foto een zonnebril opheeft.
quote:Hoi Brenda leuk om met je in contact te komen wat had je in je gedachten brena erst wat mail ik weet niet of je nog lid bent maar hier is mij 06 6543
06 ********* dan bel je maar ik hoor het wel groetjes henk
dat dusquote:Op zondag 22 februari 2009 01:52 schreef GGMM het volgende:
Jij hebt voor de grap in je vrije tijd een profiel aangemaakt op zo'n site en nu probeer je andere mensen belachelijk te maken?
quote:Op zondag 22 februari 2009 02:00 schreef Juicyhil het volgende:
TS heeft relatieplanet nodig en gebruikt daarvoor een fictieve afbeelding
quote:ik zou graag iemand willen leren kennen waar ik leuke / gezellige dingen mee kan ondernemem zo als terrasje pakken strandwandeling bezoek vakantie fiets wandel of een lekker glaswijn opde bank met ze twee of weekent weg
Andere kunnen jou gewoon berichten sturen hoor. Ik kan dat zelf alleen niet maar heb daar ook geen interesse in.quote:
verkapt-ik-zoek-iemand-om-door-geneukt-te-worden-verhaaltjequote:
ik heb me aangemeld voor een spelletjequote:Op zondag 22 februari 2009 02:01 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Andere kunnen jou gewoon berichten sturen hoor. Ik kan dat zelf alleen niet maar heb daar ook geen interesse in.
Dat deden we laatst in een ander topic op Marktplaats, plaatste iemand een ad met een geile meid als foto en binnen 1 uur 10 reactiesquote:Op zondag 22 februari 2009 02:04 schreef kwiwi het volgende:
Hee ts kun je niet een soort van virtuele relatie met zo'n triest figuur beginnen en dan hier de chats posten?Als een soort soap
Even kijken of ik een leuke heb met een e-mailadres.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:04 schreef kwiwi het volgende:
Hee ts kun je niet een soort van virtuele relatie met zo'n triest figuur beginnen en dan hier de chats posten?Als een soort soap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |