quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Alsof ik, IQM, als een mongool zou typen als ik dronken was.quote:
Ligt ie in coma ?quote:
Amen to that.quote:
Daarom twijfelde ik ook amper, was veel te verdacht.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik, IQM, als een mongool zou typen als ik dronken was.Zoiets zit veel te diep in mij ingebakken, dat krijgt drank er echt niet zomaar uit, hoor.
Dan ben ik wel op m'n leukst, hè?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook amper, was veel te verdacht.
Maargoed, ga er is mee verder.
Mja, het is best hardcore op je op die toer gaat. Toch jammer dat hij niet meer incidenteel post.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Amen to that.
Al heeft hij wel het vertrouwen van anderen geschonden en de naïviteit van sommigen misbruikt. En dat zou ik nooit (willen) doen.
Niks mis met eenkut en een wijf.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
IQM noemde mij een meisje met een gouden hart.![]()
Terwijl dat natuurlijk niet waar is en ik een rancuneus, jaloers, paranoide kutwijf ben.![]()
Weet ik niet, ze kent 'm wel beter he.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks mis met eenkut en een wijf.
Zou Bt in het IQMetje van zojuist getrapt zijn als ze er was?
Ik heb Bt deze avond wel twee vage 'dronkenachtige' sms'jes gestuurd. Maar dat was al toen ik nog op de fiets naar huis zat. Toen besloot ik ook om me op FOK! dronken op te stellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga dan nu gewoon direct dood, dan weten we het zekerquote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
M'n hart geeft trouwens pijnsteken.
Als jullie mij binnenkort niet meer zien posten en iets lezen over een maagd en hartaanval weten jullie wat.
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze kent 'm wel beter he.![]()
Oh trouwens, een smeuigheid voor in de nacht, ik kwam er vandaag achter dat iemand me labiel noemde.![]()
![]()
Ik heb ook een paar jaar lang zo nu en dan steken rond / 'uit' m'n hart gevoeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
M'n hart geeft trouwens pijnsteken.
Als jullie mij binnenkort niet meer zien posten en iets lezen over een maagd en hartaanval weten jullie wat.
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM probeert in het broekje van Bt te komen!!1!1einsquote:Op zondag 22 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb Bt deze avond wel twee vage 'dronkenachtige' sms'jes gestuurd. Maar dat was al toen ik nog op de fiets naar huis zat. Toen besloot ik ook om me op FOK! dronken op te stellen.![]()
Bt, als je dit leest. De sms'jes erna waren allemaal echt en gemeend.
Ik kon er niet echt op reageren, aangezien iemand het ergens geschreven had.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]!!1! En jij gaf als tegenreactie?
Dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 22 februari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar jaar lang zo nu en dan steken rond / 'uit' m'n hart gevoeld.
De laatste maanden eigenlijk helemaal niet meer. Misschien heeft m'n moeder toch gelijk. Dat het komt omdat je 'te druk bent van binnen'.
Hoe maak ik mijn binnen rustig?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar jaar lang zo nu en dan steken rond / 'uit' m'n hart gevoeld.
De laatste maanden eigenlijk helemaal niet meer. Misschien heeft m'n moeder toch gelijk. Dat het komt omdat je 'te druk bent van binnen'.
Altijd beter dan een erectie faal.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:
Wehehe jullie hebben allemaal hartfaal
Niet zo veel ergeren. Veel relativeren. Niet meer zo snel oordelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe maak ik mijn binnen rustig?Schijten en pissen etc buiten gelaten..
Dus als ik niet meer zeg dat Remlof een pisnicht is, dan wordt mijn hartje weer beter ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo veel ergeren. Veel relativeren. Niet meer zo snel oordelen.
Aldus moeder van IQM?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo veel ergeren. Veel relativeren. Niet meer zo snel oordelen.
HOE WEET JIJ VAN MIJN ERECTIEFAAL?!?!!?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Altijd beter dan een erectie faal.
Nee, dat is eerder wat ik mezelf in de loop der jaren heb aangeleerd.quote:
Onthoud, kussen tot net boven je ogen en je kamer staat weer stil.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.Het was leuk en gezellig.
Slaapelekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
Maar goed. Ik ga slapen.Het was leuk en gezellig.
Vertel het eens ? Ga eens lekker ontspannen liggen, doe je ogen dicht, en laat mij het werk doen........ en vertel het. daar ben ik psycholoog voorquote:Op zondag 22 februari 2009 01:40 schreef Broekpaling het volgende:
Waar of niet ik erger me wel de pestpleuris aan de meeste dingen.En dan niet een beetje.
Coldplayquote:Op zondag 22 februari 2009 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik keek net Lucky Number Slevin en toen Coldplay in Toronto 2006
Ik was lekker bij het concert.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Coldplay
Oh nee wacht, dat luister ik zelf ook wel eens
Ik was in Keulen bij de Viva la vida tourquote:Op zondag 22 februari 2009 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was lekker bij het concert.
Ik in Rotterdamquote:Op zondag 22 februari 2009 02:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik was in Keulen bij de Viva la vida tour
Ik was ook nog bij de Twisted Logic Tour, ergens in de buurt van Köln, maar ik weet niet meer hoe het heetquote:
Daar was ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 02:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik was ook nog bij de Twisted Logic Tour, ergens in de buurt van Köln, maar ik weet niet meer hoe het heet
Mwa, ik hoef niet nog een concert van ze te zien. Soms vind ik de muziek nog wel leuk, maar ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekekenquote:Op zondag 22 februari 2009 02:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar was ik niet![]()
Ik wil naar 't Goffert maar ik heb geen geld meer.
Echt heel weinig mensen waarderen X&Y. Ik vind 'm nou niet uitermate slecht ofzo. En Viva la Vida is een overhyped album, daar erger ik me aan. Ik vind A Rush of Blood to the Head stiekem beter dan Parachutes... niemand is het met me eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mwa, ik hoef niet nog een concert van ze te zien. Soms vind ik de muziek nog wel leuk, maar ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekekenX&Y ben ik nooit echt gaan waarderen en Viva la Vida heeft maar een paar fraaie nummers als je het mij nu vraagt. Parachutes luister ik nog wel af en toe
Life In Technicolor II vind ik trouwens echt en takkekutnummer. De instrumentale is 100x beter
Omdat ik er mee gestopt ben om persoonlijke redenenquote:Op zondag 22 februari 2009 02:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen mod meer? Ik heb een half jaar gemist of zo, dus excuseer me
Oké.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik er mee gestopt ben om persoonlijke redenen
Er is iemand wakkerquote:Op zondag 22 februari 2009 06:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
wdasdqdqwd
heeey, leven !quote:
waarom ga je dan niet verder slapen ?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet verder slapen ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet verder slapen ?
Inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
This is getting pretty annoying.
Anders.quote:
What the fuck took you so long?quote:
Ik ga ook voorstellen om Risk te spelen of Catan.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga risken en naar de optocht, kusjes.
Took me so long voor wát? Voordat ik reageerde op je video?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What the fuck took you so long?
Ik heb een heel kuttopic door kunnen bladeren en alle reacties kunnen lezen
Nee gewoon voordat je iets postte. En het was hier al zo stil. En ik moet nu toch echt mijn bed uitrollen. En ik moet echt geen bananenvla nemen als ontbijt. En ik ga me vandaag niet aankleden. En ik wil spelletjes spelen met het gezin, maar het gezin ontbreekt!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Took me so long voor wát? Voordat ik reageerde op je video?
Popje, toch!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gewoon voordat je iets postte. En het was hier al zo stil. En ik moet nu toch echt mijn bed uitrollen. En ik moet echt geen banenvla nemen als ontbijt. En ik ga me vandaag niet aankleden. En ik wil spelletjes spelen met het gezin, maar het gezin ontbreekt!!!!!
Ja meh!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Popje, toch!![]()
Hihi, je zei 'banenvla'. [ afbeelding ]
Ik ga maar eens voor school werken.![]()
Ja, maar nu komen de deadlines steeds dichterbij. Nu móét ik wel. En ik werd de hele tijd afgeleid door van alles en iedereen!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja meh!![]()
Ik las het 50 sec geleden en wijzigde het voor ik je quote zag.![]()
Dat zeg je al de hele week.
Dodenlijnen zijn nooit leuk. Ik moet nog steeds iets inleveren waarvan de dodenlijn vorig jaar november was.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar nu komen de deadlines steeds dichterbij. Nu móét ik wel. En ik werd de hele tijd afgeleid door van alles en iedereen!
[ afbeelding ]
Om mijn erectieopwekkende saldo te kunnen checken.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb je de postbank op msn?
Ik vind dat je straf verdient.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dodenlijnen zijn nooit leuk. Ik moet nog steeds iets inleveren waarvan de dodenlijn vorig jaar november was.
Patspost.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Om mijn erectieopwekkende saldo te kunnen checken.
quote:
Mijne wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo erectieopwekkend is 'ie niet, hoor.
Ik krijg er wel een klein stijfje van.
I will not have sex with IQM.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:00 schreef IQM het volgende:
[..]!
En nou sssh.. We threw two parties. Everybody had fun. Everybody "wanged," everybody "chunged." Now The Kid has gotta get to work, and The Kid is not to be disturbed. Repeat after me: I will not have sex with IQM.
Neuh dat ook niet echt. Ik zei toch dat ik dat maar hoogstens 4x heb geluisterd.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Brand New is de shit he Pleun
Jaaah, de kleinere zaaltjes zijn de shit.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh dat ook niet echt. Ik zei toch dat ik dat maar hoogstens 4x heb geluisterd.Ik vond ze op Lowlands wel goed overigens. KoL is ook overrated trouwens. Concert was wel goed gisteren, maar de HMH mist echt de sfeer. Ik zweer bij Paradiso, Tivoli etc.
NIET SCHEREN!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef McFearless het volgende:
Godver de kutkanker, na zo'n dag als gisteren merk je meteen dat je ook geen zestien meer ben.
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dodenlijnen zijn nooit leuk. Ik moet nog steeds iets inleveren waarvan de dodenlijn vorig jaar november was.
OKÉ!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
DOE IK NIET HOOR, NIET M'N BAARD IIG!111
Om z'n saldo the checken ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb je de postbank op msn?
Heeft PK die sig ook niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jaaah, de kleinere zaaltjes zijn de shit.
Doe het dan. Pleeg zelfmoord.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet de hele week (lees carnavalsvakantie) dingen bijwerken en nog een huge artikel schrijven.Ik wil dood!
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe het dan. Pleeg zelfmoord.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdorie ik moet vandaag maar eens mijn macbook opendraaienToetsenbord verwisselen
Ga dan springen, niemand houd van je !quote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet de hele week (lees carnavalsvakantie) dingen bijwerken en nog een huge artikel schrijven.Ik wil dood!
Ja, kop even een trein.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga dan springen, niemand houd van je !
Dat komt gewoon omdat ik hier niet elke dag kom.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga dan springen, niemand houd van je !
Toe dan, ga lekker een trein knuffelen, dat is het enige dat ooit met jou zou willen knuffelen, en zelfs die trein doet dan zijn best om weer ver bij jou vandaan te zijn als jij tenminste niet onder zijn trein-voeten gaat plakken met je stukjes ingewanden en hier en daar een vinger of een oogjequote:Op zondag 22 februari 2009 13:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ga haten ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 13:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij vroeg wat daar mis mee is, mongool.
En je komt al zo vaak....quote:Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik hier niet elke dag kom.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Toe dan, ga lekker een trein knuffelen, dat is het enige dat ooit met jou zou willen knuffelen, en zelfs die trein doet dan zijn best om weer ver bij jou vandaan te zijn als jij tenminste niet onder zijn trein-voeten gaat plakken met je stukjes ingewanden en hier en daar een vinger of een oogje
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vredelievend persoon.
ik ookquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vredelievend persoon.
Kusje erop ?quote:
Je moeder ook..quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was serieus bezig om dat te typen.
Weet ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was serieus bezig om dat te typen.
Jij weet vast wel wat het verschil is tussen de "gewene" Melkweg en the Max.quote:
Al die willen kaap'ren varenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:28 schreef Acinonyx het volgende:
Jullie moeders hebben snorren en baarden !
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat het verschil is tussen de "gewene" Melkweg en the Max.
Ben bij beide nog nooit geweest.
Verdomme, sterf, Shay heeft een weekje vrij.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waar is die avatar van jou van dat mokkel
Helaas.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden een trio moeten hebben
Naja als fearless een vrouw was
Die komen wel op Lowlands. Hoop ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
White Lies is al uitverkocht zag ik.
Wat is dat voor zeemans-verhaalquote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al die willen kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Piet, Jorris en Corneel
Zij hebben baarden, zij hebben baarden
Vraag het me af, ze zijn afgelopen jaar al geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die komen wel op Lowlands. Hoop ik.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verdomme, sterf, Shay heeft een weekje vrij.
DCFC moet komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vraag het me af, ze zijn afgelopen jaar al geweest.Maar het kan.
NEEJ, VAN WELKE PALING-POPPERT KOMT HET ?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEEJ, VAN WELKE PALING-POPPERT KOMT HET ?
Oh dat zou wel fucking nice zijn!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb wel echt fucking veel zin in Lowlands. En ik hoop echt dat Bloc Party komt, ze zeiden see you this summer.
Heb je een baard?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je net zo goed met mij gaan
Hahahah inderdaad. Vooral op die ene foto.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik leek op Chris Martin of was je dat alweer vergeten
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Was jij naar DCFC vorig jaar in de Melkweg? (of Paradiso)
Oja.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik leek op Chris Martin of was je dat alweer vergeten
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die naar Lowlands gaan failen. nooit.
Welke ene foto?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahah inderdaad. Vooral op die ene foto.
Onder de gordel, niet eerlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die niet naar Lowlands gaan of er nooit zijn geweest daarentegen................
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je nu niet vekracht, zo labiel ben ik wel.
Nou, veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
Doeij. Risk en Catan. En anders gewoon doeij.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die niet naar Lowlands gaan of er nooit zijn geweest daarentegen................
Mmmm rawrquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Zou wel voor enig vermaak zorgen op deze saaie zondag!
Die met die lompe PDA?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. In ieder geval eentje waar je op hem lijkt.
Niet met dat Apple ding laatst nee. Ik weet niet meer welke foto, hij staat niet in je fobo iig.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmmm rawr
[..]
Die met die lompe PDA?
Ohquote:Op zondag 22 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet met dat Apple ding laatst nee. Ik weet niet meer welke foto, hij staat niet in je fobo iig.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
dat is Uri Geller, die laat jou vanaf een afstandje aan zjin knoflook-bolletjes ruikenquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat is Uri Geller, die laat jou vanaf een afstandje aan zjin knoflook-bolletjes ruiken
Wie dat programma kijktquote:Op zondag 22 februari 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat is Uri Geller, die laat jou vanaf een afstandje aan zjin knoflook-bolletjes ruiken
Is it an S is it an A?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie Char gelooft idem.
Is dat niet echt dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie Char gelooft idem.
Inderdaad, ga gewoon lekker zuipen en achter vijftienjarige breezersletjes aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die continu zeiken op carnaval.
Tsss dat is toch heul veels te oudquote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, ga gewoon lekker zuipen en achter vijftienjarige breezersletjes aan.
Neen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tsss dat is toch heul veels te oud
14 is goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
14 is mooie leeftijdquote:
Een vriend van me valt op/rukt zich op 40+-jarige MILFSquote:Op zondag 22 februari 2009 14:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, sowieso.... MILFS..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Een vriend van me valt op/rukt zich op 40+-jarige MILFS. Da's toch niet gezond men! 't
Hij zegt dat er niks lekkerders bestaat dan een rijpe ervaren dame die niet meer zo strak in 't vel zit.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, sowieso.... MILFS..
Onwetendheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, sowieso.... MILFS..
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hij zegt dat er niks lekkerders bestaat dan een rijpe ervaren dame die niet meer zo strak in 't vel zit.
Blehhhhh.
[..]
Hij zegt dat er niks lekkerders bestaat dan een rijpe ervaren dame die niet meer zo strak in 't vel zit.
Blehhhhh.
[..]
Blehhhhh.
Voor jou dan pleun?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Das wel een egoboost voor die vrouwen dan.
pleun is een 40+'er ?quote:
gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik kom zo beneden, geen gezin te bekennen. Mijn plan om spelletjes te spelen op zondag 22 februari faalde. Ik moest iets doen, ik bedacht me dat ik wat wilde eten en maakte twee boterhammen. Omdat ik trek had in speculoos, pakte ik de speculoos uit het derde kastje van links, tot mijn verbazing was die pot al zo goed als leeg en niemand eet hier speculoos. Goed, pindakaas dan. Uiteindelijk kon ik dus gewoon op de bank gaan zitten met mijn twee boterhammen pindakaas. Vervolgens zette ik de tv aan op Film 1.1 want die hebben we vandaag gratisch tot beschikking, in verband met de Oscars (toch?), ik helemaal blij want ik dacht natuurlijk dat ik hele toffe films kon kijken... wat bleek nou, de hele dag zijn er Nederlands gesproken kankerfilms te zien tot half 1 vannacht!
Dus in totaal heb ik 3 klachten:
1. Gezin is weg, kan geen spelletjes spelen.
2. Speculoos is op.
3. Film 1.1 zendt kankerwaardeloze films uit.
1. Open er een topic over.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik kom zo beneden, geen gezin te bekennen. Mijn plan om spelletjes te spelen op zondag 22 februari faalde. Ik moest iets doen, ik bedacht me dat ik wat wilde eten en maakte twee boterhammen. Omdat ik trek had in speculoos, pakte ik de speculoos uit het derde kastje van links, tot mijn verbazing was die pot al zo goed als leeg en niemand eet hier speculoos. Goed, pindakaas dan. Uiteindelijk kon ik dus gewoon op de bank gaan zitten met mijn twee boterhammen pindakaas. Vervolgens zette ik de tv aan op Film 1.1 want die hebben we vandaag gratisch tot beschikking, in verband met de Oscars (toch?), ik helemaal blij want ik dacht natuurlijk dat ik hele toffe films kon kijken... wat bleek nou, de hele dag zijn er Nederlands gesproken kankerfilms te zien tot half 1 vannacht!
2. Speculoos is op.
Jah, anders zouden we een soort 2e Yvonne krijgen, hoewel die al ruim over de 50 is, maar dat ter zijde..quote:
1. Oké, zal ik zo doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
1. Open er een topic over.
2. Welke films dan?
Topfilms, stuk voor stuk geile films.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Oké, zal ik zo doen.
2. Daens, Simon, De Aanslag, Antonia, Karakter, Iedereen Beroemd!
Gelukkig komt Fun With Dick and Jane vanavond op RTL4.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Topfilms, stuk voor stuk geile films.
Bij mij doet film 1.1 niet. Geen Signaal zegt iequote:Op zondag 22 februari 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
2. Speculoos is op.
Ga naar de zonnebank !quote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb de zomer in mijn bol.Ik wil lekker braden op het strand, cruisen in 1 van mijn 2 cabrio's.
Naar buiten kunnen zonder meteen te rillen van de kou. De zon.
ai chil jewaits. Het is al wel best lekker weer. het was net 9 gradenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb de zomer in mijn bol.Ik wil lekker braden op het strand, cruisen in 1 van mijn 2 cabrio's.
Naar buiten kunnen zonder meteen te rillen van de kou. De zon.
Zit je niet op Film 1+1?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bij mij doet film 1.1 niet. Geen Signaal zegt ie
UPC heb je neem ik aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee daar dacht ik ook nog ff aan. Maar het was toch echt 1.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |