je meent dit hopelijk niet echt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Joden zijn het superieure en enige uitverkorene volk
Nee het topic staat vol leugens over de Islam.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Refragmental het volgende:
Zo grappig deze discussies.
Anti-wilders figuren: Wilders stemmers zijn laag opgeleid bla bla bla.
Nieuwsbericht, 13% van de Wilders stemmers zijn hoger opgeleid.
Anti-wilders figuren: Oh ja!! Maar die hoger opgeleiden zijn asociaal!! bla bla bla.
Ik zag ook al reacties in de trand van "13% hoger opgeleid, dus 87% laag tot zeer laag opgeleid bla bla bla", vergeet voor het gemak maar even dat er ook zoiets bestaat als de middelmaat
Het is toch nooit goed, als stemmen enkel hoger opgeleiden op Wilders en zijn het zeer sociale mensen, dan nog zal de anti-wilders groep iets vinden om over te zeiken. Het is jammer voor ze dat ze nu het "dom en achterlijk stokpaardje" niet meer kunnen gebruiken, dus nu wordt het "asociaal stokpaardje" van stal gehaald
Wel weer leuk hoeveel mensen zich weer laten kennen. Ik heb overigens het topic nog niet helemaal gelezen... maar ik neem aan dat er ook al Hitler vergelijkingen zijn gevallen
Nee hoor, ik stelde een vraag, en jij begint over accuzuur. Leek me irrelevant om dat te zeggen, maar bij deze. Accuzuur is irrelevant, wat de reden is dat ik er niet op reageerde.quote:
Leuk en aardig, maar Wilders heeft nog steeds volgens de officiële documenten de film aangepast. Wilders zegt van niet. Zodoende is Wilders een draaikont, totdat onderzoek anders aantoont.quote:Maargoed,
"ALS" is hypotetisch en alsnog geen valide reden om hem als leugenaar neer te zetten.
"FEIT" is het beloofde zoet wat accuzuur is geworden. Dus feitelijk leugens.
"FEIT" is de leugen van Bos over de kosten van het GP om een paar te noemen.
Wilders draagt net als Hitler een stropdas. Bij deze.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ik zou trouwens even een vergelijking willen maken met Hitler. Bij deze.
Israel is Zijn huis (Yisrael Beiteinu).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ahahahahah.
Heb je een foto van het huis van het Opperwezen? Is 'ie wel eens in een MTV-cribs geweest? Ik wil zijn Opperwezenlijke villa wel eens zien.
Ah, tof, we hebben dus een locatie. Heb je ook een foto van het Opperwezen? En waarom heeft hij pas na honderden jaren Zijn Opperwezenlijke krachten ingezet om Israël te creëren?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Israel is Zijn huis (Yisrael Beiteinu).
Laten we eerlijk wezen, het is een Godswonder dat het Joodse Volk de afgelopen duizenden jaren zoveel terreur, dood en verderf heeft weten te kunnen overleven, zoiets is nog nooit eerder in de geschiedenis voorgekomen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
je meent dit hopelijk niet echt...
HBO is niet middelmaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee het topic staat vol leugens over de Islam.![]()
Hitler is ook langsgekomen ja.![]()
Verder is het feit dat 87% onder het HBO niveau zit (onder de 'middelmaat' dus) best opvallend.
Niks? Hoe verklaar je het dat Wilders zijn electoraat maar voor 2% uit Universitair geschoolde mensen bestaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef Refragmental het volgende:
Overigens vind ik dat gezeik over opleidingen altijd totaal niet relevant.
Mensen kunnen hoog opgeleid zijn, maar toch vanuit de onderbuik stemmen en niks van politiek afweten.
Maar laag opgeleide mensen kunnen ook rationeel stemmen vanuit hun ervaringen met de "onderlagen der bevolking" en ook veel betrokken zijn in de politiek.
Opleidings niveau zegt daarom totaal NIKS! Mensen die daarover beginnen in dit soort discussies zijn vaak de mensen die zichzelf eens even achter de oren moeten krabben.
Er zijn vergelijkingen met andere partijen beschikbaar en naar mijn weten scoort Wilders buitenproportioneel laag wat opleidingsniveau betreft. Even opzoeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HBO is niet middelmaat.
MBO is middelmaat.
Of denk je werkelijk dat het grootste deel van de nederlandse bevolking een HBO diploma op zak heeft?
Denk je werkelijk dat bij andere partijen 50% of meer van de stemmer zal bestaan uit HBO'ers?
Maar ook maar iets van 10% van de bevolking is universitair geschoold dacht ik, dus ik ben benieuwd hoe het bij de andere partijen zit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niks? Hoe verklaar je het dat Wilders zijn electoraat maar voor 2% uit Universitair geschoolde mensen bestaat.
Een jongen uit the Bible Belt was helemaal geshockeerd toen zijn medemoslimstudenten in de randstad niet gewelddadig bleken te zijn.
Hij dacht alle moslims gewelddadig waren.
Dat klinkt best Arabisch trouwens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Israel is Zijn huis (Yisrael Beiteinu).
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn vergelijkingen met andere partijen beschikbaar en naar mijn weten scoort Wilders buitenproportioneel laag wat opleidingsniveau betreft. Even opzoeken.
Als jij over 10 jaar nog een arabier weet te vinden in Israel, krijg je van mij een meier.quote:
Mag ik de Hitler-kaart hier opgooien?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij over 10 jaar nog een arabier weet te vinden in Israel, krijg je van mij een meier.
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Mag ik de Hitler-kaart hier opgooien?
Ik vind mijn verklaringen toch wel sterker dan deze uitleg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet.
HBO is simpelweg NIET middelmaat.
Dat Wilders meer lager opgeleiden achter zich heeft kan best.
De reden daarvoor kan zijn dat deze lager opgeleiden meer in contact komen met de negatieve kanten van de islam omdat deze lager opgeleiden NAAST de moslims wonen in de vele "prachtwijken" die wij kennen
En waar kijken Wilders stemmers dan naar?quote:Maar nogmaals.
Hoe goed of slechts je bent opgeleid heeft NIKS te maken met hoe goed je politieke keuze is.
Er zijn bijvoorbeeld zat goed opgeleide mensen die nog steeds vanuit religieus standpunt stemmen.
Er zijn ook genoeg laag opgeleide mensen die stemmen op de PvdA vanuit de redenatie dat het een partij voor de arbeid is en niet verder komen dan de naam. En enkel kijken naar het kontje van Bos.
Waarom zou er over 10 jaar geen arabier meer in Israël zijn? Waarom, en wie voert dat uit?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij over 10 jaar nog een arabier weet te vinden in Israel, krijg je van mij een meier.
Damn Fok zou voor je te klein zijn als iemand dit over joden in Israël had gezegd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Politiek is - behalve in Nederland - vooruitkijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn Fok zou voor je te klein zijn als iemand dit over joden in Israël had gezegd.![]()
"Als jij over 10 jaar nog een jood op de wereld weet te vinden, krijg je van mij 100 euro."quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |