quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Aw Jeez, krijgen we al de standaard plaatjes weer.
Weet je hoe weinig plaatjes er zijn waarop bier en tieten zijn verenigd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
idd wordt wel saaiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef Siniti het volgende:
Dees heb ik nog nooit eerder gezien!
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft 70% dezelfde plaatjes op hun PC staan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Tyf op met je dumpertshitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd wordt wel saai
+1 voor Sanders
+1 voor de TT though
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij post dit plaatje ook echt overal he
Kunnen we die niet gewoon gaan blocken of zo... die plaatjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 70% dezelfde plaatjes op hun PC staan.
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef Het_hupt het volgende:
nokken met die plaatjes, anders is de bagger voorbij
Geen hond.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wil mij volgen op twittert?
Bier drinken en kansloos reageren in dit topicquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
nog mensen met interessante plannen deze avond?
quote:
IKKUH hoe moet datquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wil mij volgen op twittert?
Oke.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef Het_hupt het volgende:
Dan maak ik bij deze een einde aan de bagger.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef Het_hupt het volgende:
je moest eens weten...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
nog mensen met interessante plannen deze avond?
je gaat hier wel vrienden maken zoquote:
Heb je al een twitter account?quote:
De meesten mogen nog geeneens bier drinken, of aan tieten zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier drinken en kansloos reageren in dit topic
vertel!!quote:
hey lieffiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je gaat hier wel vrienden maken zo
Dat compenseren ze met het posten van lame ass plaatjes die we al tig keer hebben gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meesten mogen nog geeneens bier drinken, of aan tieten zitten.
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Annnet het volgende:
Waarom gaat iedereen in zijn eentje bier drinken?
Ik straks. Ik ben best wel een beetje nerveus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meesten mogen nog geeneens bier drinken, of aan tieten zitten.
Je moet toch ietsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Annnet het volgende:
Waarom gaat iedereen in zijn eentje bier drinken?
Fijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je gaat hier wel vrienden maken zo
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al een twitter account?
Ja dan kan dat niet he Paulquote:
Paul is al in gebruikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dan kan dat niet he Paul
mjah maar dat kan nu even niet helaasquote:
Gebruik dan paultjuhhh dat past ook wel bij jouquote:
God nu krijg ik ook zin.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mjah maar dat kan nu even niet helaas
Hmmm dat komt me bekend voor die naamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gebruik dan paultjuhhh dat past ook wel bij jou
Ik vinnum hip!quote:
Schijnt een toffe user te zijn geweest op fOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hmmm dat komt me bekend voor die naam
Ik heb nu al die rotzooi al uitgezetquote:
Dan ga ik los op hemquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef Het_hupt het volgende:
S-F, hou Trigger in de gaten, die gaat zo weer los op de FP
Ehm en jij bent?quote:
Triggiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef Het_hupt het volgende:
S-F, hou Trigger in de gaten, die gaat zo weer los op de FP
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb nu al die rotzooi al uitgezet
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat jij me niet kent zegt alleen iets over jou.
wat ben jij steeds knorrigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
omg!!!! nee?quote:
Waar moeten we jou van kennen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
2002 en maar 8000 posts? Noem je jezelf dan baggeraar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik follow jequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef WurM het volgende:
Ik heb nu ook Twitter
FF m'n FOK!-profiel updaten
Die poster die boven Ludo z'n bed hangt, om een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar moeten we jou van kennen?
Ik ben een hele lange tijd undercover geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
2002 en maar 8000 posts? Noem je jezelf dan baggeraar?
Das wel sexyquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een hele lange tijd undercover geweest.
Wanneer ga je weer weg ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die poster die boven Ludo z'n bed hangt, om een voorbeeld te noemen.
Ik ben nooit knorrig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:23 schreef kyna het volgende:
[..]
laat staan hoe je bent als je wel knorrig bent...![]()
Als we dit toch eens moesten missen!quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer weg ?
Mijn leven is nu zo veel meer waard!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als we dit toch eens moesten missen!
Dat is het ook als je een euro vasthoudt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn leven is nu zo veel meer waard!
Ik was hier ver voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:25 schreef Paul het volgende:
Hehe GGMM is een newbie
Oooh nee hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit.Vooral niet nu ik weet dat jij je aan mij irriteert.
ik denk dat ik niet kan slapen vannacht ! zo blij ben ik nuquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn leven is nu zo veel meer waard!
definieer newbie eensquote:
Sinds een uurtjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sinds wanneer is er een twitter knopje?![]()
En dan toch nog zo onbekend hierquote:
Surequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik net zo goed alsnog blijven.
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayoutquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom maken ze geen nieuwe dingen voor de baggerlayout?Nu begin ik toch wel knorrig te worden.
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.quote:
Ik ben hoofdredacteur op de FP, dat was wellicht ook wel te zien aan mijn tagje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed?Van welk forum ben jij eigenlijk mod?
Foksilver bedoelde ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayout
Volgens mij weet GGMM niet wat de baggerlayout is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayout
Wauw, ik kijk nauwlijks naar die dingen, maar fijn dat ik het weet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben hoofdredacteur op de FP, dat was wellicht ook wel te zien aan mijn tagje.
en tot wanneer is iemand newbie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef kyna het volgende:
[..]
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom maken ze geen nieuwe dingen voor de baggerlayout?Nu begin ik toch wel knorrig te worden.
Daar doen ze niets meer meequote:
Surveillance-Fiets had het al gezegd, maar jij wil kennelijk ook nog even populair doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens mij weet GGMM niet wat de baggerlayout is.
Vroegah vroegahquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegâh was nachtbagger nog leuk.
Dat is behoorlijk jammer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar doen ze niets meer mee
zit ik soms op school ofzo??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en tot wanneer is iemand newbie?
Totdat jullie Olep bleven bannen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Core. het volgende:
Bier + Tieten + Het_hupt - Topic.![]()
![]()
[ afbeelding ] Bier!![]()
[ afbeelding ] Tieten!![]()
[ afbeelding ] Het_hupt !
Zo'n rij met Hertog Jan flesjes. In zo'n mooie verpakking.quote:
Zegt weer genoeg over hoe lang jij hier daadwerkelijk rondloopt.quote:
Ik wilde het er inwrijven, want ik F5 echt om de 2 seconden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets had het al gezegd, maar jij wil kennelijk ook nog even populair doen.
F5 hoerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wilde het er inwrijven, want ik F5 echt om de 2 seconden.
Paul, waarom ben je nog steeds niet blauw, of ben je je aan het inlezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjes
Gister was het ook wel aardig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moest eerst wat regeltjes doorlezen die ik van Yvonne kreegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paul, waarom ben je nog steeds niet blauw, of ben je je aan het inlezen?
Een browser?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb zoeen programma dat de pagina automatisch ververst.
Regeltjes, is dat wat nieuws?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moest eerst wat regeltjes doorlezen die ik van Yvonne kreeg
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjes
Ga eens aan het werk of zoquote:
Veel langer dan jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over hoe lang jij hier daadwerkelijk rondloopt.
Neequote:
De echte, die zijn van FOK! verdwenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef Quir het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle andere nachtbaggeraars heen?
Ja ik moet eerst zo een examen bij haar afleggen, anders heeft ze er niet zo'n vertrouwen inquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Regeltjes, is dat wat nieuws?
Dan heb je het fenomeen nachtbagger blijkbaar laat leren kennen.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neejij hebt een piemeltje
Klopt! Die is niet compatible met een browser?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neejij hebt een piemeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Het begint bijna op te vallen dat die kloon maar 1 fan heeft...
Ik zou direct weigeren als het zo moest. Maarja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik moet eerst zo een examen bij haar afleggen, anders heeft ze er niet zo'n vertrouwen in
Of we hebben een verschillende mening.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je het fenomeen nachtbagger blijkbaar laat leren kennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef Het_hupt het volgende:
S-F, Trigger op de FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Yvonne vind mij een twijfelgevalletje daarom moest dat eventjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou direct weigeren als het zo moest. Maarja, wie ben ik.
Meestal welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt! Die is niet compatible met een browser?
Hij's wel blond, net als ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht op piemeltje.![]()
Aan die van jouw hecht ik iig weinig waarde en daar zal ik vast niet de enige in zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of we hebben een verschillende mening.
KUTWILLEM DATTIE MAAR NOOIT MEER 1 STAP ZET IN UTREGquote:
Nopequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Oh nee..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die van jouw hecht ik iig weinig waarde en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Omdat koekzor die al heeftquote:
Anders kom jij voor je pc vandaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTWILLEM DATTIE MAAR NOOIT MEER 1 STAP ZET IN UTREG![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat koekzor die al heeft
JA IK MAAK HEM KAPOOOOOOOOOOOOTquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik jouw browser een keer lenen?
Pics?quote:
Waarom ga jij niet even onder de zoden liggen?quote:
Doe ik 24/7.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk of zo
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.quote:
Ik kijk DWDDquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom ga niet even onder de zoden liggen?
Doen baar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twitter atm met Terrorizing_Cookie
Ik heb wel het gevoel dat iedereen me op prijs stelt ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.
Gelukkig is er immer nog bierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende is mn redbull gewoon op
Tegenwoordig draag ik een gewei, wil je me nog?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twitter atm met Terrorizing_Cookie
ik las net dat jij ziek bent?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Doe ik 24/7.
[..]
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.
Ik hou je wel wakker vannachtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende is mn redbull gewoon op
Daar moet je niet teveel van geloven... Ik zei het.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik las net dat jij ziek bent?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tegenwoordig draag ik een gewei, wil je me nog?
hoequote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat iedereen me op prijs stelt ja.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik las net dat jij ziek bent?
kraam je vaker onzin uit?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar moet je niet teveel van geloven... Ik zei het.
gelukkigquote:
geloof niet dat ik het tegen jou hadquote:
Sorryquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geloof niet dat ik het tegen jou had
bijna kratje vol jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig is er immer nog bier
for the love of god WHY??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryIk wil jou graag te vriend houden.
doe jij ff je best om onschuldig te zijnquote:
Vandaar dat je er nog bent.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef WurM het volgende:
GGMM, je jaagt bijna alle leuke mensen weg.
Dit is /49... ONZ enzo, natuurlijk mag ik onzin uitkramenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe jij ff je best om onschuldig te zijn![]()
waar anders kan en mag je zoveel onzin uitkramen ?
allemaal mensen die van je houden of niet paulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
Fok is echt gezellig worden
Echt een thuis gevoel
wij geen echte vrienden?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is /49... ONZ enzo, natuurlijk mag ik onzin uitkramen
En in het echt doe ik het ook wel eens. En op MSN enzo. Tegen m'n echte vrienden zeg maar
Bier?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
Fok is echt gezellig worden
Echt een thuis gevoel
Nope...quote:
Als de anderen slapen wel hoor... Maar ik ga geen feestje afzeggen om jullie te entertainen met mijn bagger ofzo, dat niet...quote:
als jij nou ff bij die ene winkel 200 km verderop dat ene speciale bier gaat halenquote:
Boh, ik heb jou op MSN.quote:
VOEG ME TOE DANquote:
Ik hoop dat je carnaval viert.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Als de anderen slapen wel hoor... Maar ik ga geen feestje afzeggen om jullie te entertainen met mijn bagger ofzo, dat niet...
Dan... ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als jij nou ff bij die ene winkel 200 km verderop dat ene speciale bier gaat halen
logisch wie doet dat nou welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope...
[..]
Als de anderen slapen wel hoor... Maar ik ga geen feestje afzeggen om jullie te entertainen met mijn bagger ofzo, dat niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
logisch wie doet dat nou welDr. Flash was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hebben wij rustquote:
Ik heb alleen mensen in mijn lijst die ik ook in het echt ken. De uitzondering die de regel bevestigt is Ladidinges, maar die heeft vet grote tieten.quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen in mijn lijst die ik ook in het echt ken. De uitzondering die de regel bevestigt is Ladidinges, maar die heeft vet grote tieten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen in mijn lijst die ik ook in het echt ken. De uitzondering die de regel bevestigt is Ladidinges, maar die heeft vet grote tieten.
Au mijn gehoorquote:
speciaal bierquote:
sorry!!quote:
SG SG SG SG SG SGquote:
ben je er klaar voor?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hehe eindelijk een 'kwaliteitsuser;
Waar danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sg? kwaliteitsuser?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe ga je verkleed?quote:
Ow nee wacht het is -SG-quote:
Niet zo'n grote bek tegen je meerdere.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef WurM het volgende:
Een kwaliteitsuser voor nog 25 posts... Bedankt GGMMKutuser
deel 2 is zo geopendquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef WurM het volgende:
Een kwaliteitsuser voor nog 25 posts... Bedankt GGMMKutuser
Konijnenpak. Vanavond was/is schöne vrouwkes avond. Kon ik om 12 uur ook heen maar was aan het xboxenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sg? kwaliteitsuser?
![]()
[..]
hoe ga je verkleed?
Ik ben een brok kwaliteit, genialteit en knapheidquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow nee wacht het is -SG-
OMGquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Konijnenpak. Vanavond was/is schöne vrouwkes avond. Kon ik om 12 uur ook heen maar was aan het xboxen.
En ja ik ben een kwaliteitsuser. SF
.
Gelukkig staat er nog een teiltje naast mijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben een brok kwaliteit, genialteit en knapheid.
Ik heb nog 4 dagenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
xboxen of vrouwen en jij kiest xboxen
Ga Pio maar postenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek tegen je meerdere.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog een teiltje naast mij
Het is al goed, ik heb 2 orenquote:
dat is geen excuusquote:
ghehe moet kunnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is al goed, ik heb 2 oren![]()
Beetje laat
Zeg maar dat SG dat ook doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
torrorkoekje zegt:
ik kijk pron
En waarom is datquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
torrorkoekje zegt:
ik kijk pron
Pics?quote:
Die gaat naar de hel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
torrorkoekje zegt:
ik kijk pron
Goeie vraag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |