Surequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik net zo goed alsnog blijven.
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayoutquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom maken ze geen nieuwe dingen voor de baggerlayout?Nu begin ik toch wel knorrig te worden.
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.quote:
Ik ben hoofdredacteur op de FP, dat was wellicht ook wel te zien aan mijn tagje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed?Van welk forum ben jij eigenlijk mod?
Foksilver bedoelde ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayout
Volgens mij weet GGMM niet wat de baggerlayout is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze makken alleen maar nieuwe dingen voor de baggerlayout
Wauw, ik kijk nauwlijks naar die dingen, maar fijn dat ik het weet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben hoofdredacteur op de FP, dat was wellicht ook wel te zien aan mijn tagje.
en tot wanneer is iemand newbie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef kyna het volgende:
[..]
Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom maken ze geen nieuwe dingen voor de baggerlayout?Nu begin ik toch wel knorrig te worden.
Daar doen ze niets meer meequote:
Surveillance-Fiets had het al gezegd, maar jij wil kennelijk ook nog even populair doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens mij weet GGMM niet wat de baggerlayout is.
Vroegah vroegahquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegâh was nachtbagger nog leuk.
Dat is behoorlijk jammer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar doen ze niets meer mee
zit ik soms op school ofzo??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en tot wanneer is iemand newbie?
Totdat jullie Olep bleven bannen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegâh was nachtbagger nog leuk.
Hallooooooooo het hupt wil niet nog meer plaatjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Core. het volgende:
Bier + Tieten + Het_hupt - Topic.![]()
![]()
[ afbeelding ] Bier!![]()
[ afbeelding ] Tieten!![]()
[ afbeelding ] Het_hupt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |