Ik zou direct weigeren als het zo moest. Maarja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik moet eerst zo een examen bij haar afleggen, anders heeft ze er niet zo'n vertrouwen in
Of we hebben een verschillende mening.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je het fenomeen nachtbagger blijkbaar laat leren kennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef Het_hupt het volgende:
S-F, Trigger op de FPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Yvonne vind mij een twijfelgevalletje daarom moest dat eventjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou direct weigeren als het zo moest. Maarja, wie ben ik.
Meestal welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt! Die is niet compatible met een browser?
Hij's wel blond, net als ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht op piemeltje.![]()
Aan die van jouw hecht ik iig weinig waarde en daar zal ik vast niet de enige in zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of we hebben een verschillende mening.
KUTWILLEM DATTIE MAAR NOOIT MEER 1 STAP ZET IN UTREGquote:
Nopequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Oh nee..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan die van jouw hecht ik iig weinig waarde en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Omdat koekzor die al heeftquote:
Anders kom jij voor je pc vandaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTWILLEM DATTIE MAAR NOOIT MEER 1 STAP ZET IN UTREG![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat koekzor die al heeft
JA IK MAAK HEM KAPOOOOOOOOOOOOTquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag ik jouw browser een keer lenen?
Pics?quote:
Waarom ga jij niet even onder de zoden liggen?quote:
Doe ik 24/7.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk of zo
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.quote:
Ik kijk DWDDquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom ga niet even onder de zoden liggen?
Doen baar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twitter atm met Terrorizing_Cookie
Ik heb wel het gevoel dat iedereen me op prijs stelt ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.
Gelukkig is er immer nog bierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende is mn redbull gewoon op
Tegenwoordig draag ik een gewei, wil je me nog?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twitter atm met Terrorizing_Cookie
ik las net dat jij ziek bent?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Doe ik 24/7.
[..]
Goedenacht. Wij hebben wel een positieve invloed hier.
Ik hou je wel wakker vannachtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende is mn redbull gewoon op
Daar moet je niet teveel van geloven... Ik zei het.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik las net dat jij ziek bent?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tegenwoordig draag ik een gewei, wil je me nog?
hoequote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat iedereen me op prijs stelt ja.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik las net dat jij ziek bent?
kraam je vaker onzin uit?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar moet je niet teveel van geloven... Ik zei het.
gelukkigquote:
geloof niet dat ik het tegen jou hadquote:
Sorryquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geloof niet dat ik het tegen jou had
bijna kratje vol jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig is er immer nog bier
for the love of god WHY??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryIk wil jou graag te vriend houden.
doe jij ff je best om onschuldig te zijnquote:
Vandaar dat je er nog bent.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef WurM het volgende:
GGMM, je jaagt bijna alle leuke mensen weg.
Dit is /49... ONZ enzo, natuurlijk mag ik onzin uitkramenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe jij ff je best om onschuldig te zijn![]()
waar anders kan en mag je zoveel onzin uitkramen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |