hey lieffiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je gaat hier wel vrienden maken zo
Dat compenseren ze met het posten van lame ass plaatjes die we al tig keer hebben gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meesten mogen nog geeneens bier drinken, of aan tieten zitten.
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Annnet het volgende:
Waarom gaat iedereen in zijn eentje bier drinken?
Ik straks. Ik ben best wel een beetje nerveus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meesten mogen nog geeneens bier drinken, of aan tieten zitten.
Je moet toch ietsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef Annnet het volgende:
Waarom gaat iedereen in zijn eentje bier drinken?
Fijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je gaat hier wel vrienden maken zo
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al een twitter account?
Ja dan kan dat niet he Paulquote:
Paul is al in gebruikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dan kan dat niet he Paul
mjah maar dat kan nu even niet helaasquote:
Gebruik dan paultjuhhh dat past ook wel bij jouquote:
God nu krijg ik ook zin.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mjah maar dat kan nu even niet helaas
Hmmm dat komt me bekend voor die naamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gebruik dan paultjuhhh dat past ook wel bij jou
Ik vinnum hip!quote:
Schijnt een toffe user te zijn geweest op fOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hmmm dat komt me bekend voor die naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |