st maarten waar ligt datquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:30 schreef Regina7 het volgende:
Ah de vlag van St. Maarten natuurlijk.
Iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:17 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Antillen doh. Nooit Bassie en Adriaan gekeken of zo. Dé climax van de Amerika reis.
helaas nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:17 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Antillen doh. Nooit Bassie en Adriaan gekeken of zo. Dé climax van de Amerika reis.
Ik denk van wel en daarna mogen de juries beslissen wie er doorgaat gaatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:14 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand of dit jaar weer de twee met de minste stemmen in de sing-off komen.
Dat moet wel. van de groepen zijn ze allemaal door.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef patatmetfriet het volgende:
Grote negers >>> Gordon enthousiast
Ja ik dus ook, vind het alleen een beetje jammer dat ik al precies weet wie er doorgaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik vanavond juist veel toffer dan vorige week ga vinden!
De jongens en de "ouderen" (). Yayyyy!
Echt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, vind het alleen een beetje jammer dat ik al precies weet wie er doorgaan. Kan spoilers ook nooit weerstaan
Maar misschien klopt het toch helemaal niet, dus ik ga gewoon kijken en genieten vanavond
Wil je de namen anders per PM?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Gaan we er blij mee zijn?
Oh wacht, ik ga zelf de spoilers wel even zoeken
Same here! Maar ik zit toch straks om 20.30 voor de tv met mijn bakkie chips!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, vind het alleen een beetje jammer dat ik al precies weet wie er doorgaan. Kan spoilers ook nooit weerstaan
Maar misschien klopt het toch helemaal niet, dus ik ga gewoon kijken en genieten vanavond
quote:
nee, ik wacht nog op de categorie "jonge jongens"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
Heeft iemand wat lekkers?
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit er helemaal klaar voor!
Geen spoilers gelezen, helemaal niks.
oh fuck we zijn al begonnen?!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ai, Luigiano krijgt op z'n flikker!
zoals irma roan rachel enz.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Van vanavond verwacht ik wel wat meer dan van wat ik vorige week voorbij heb zien komen, vooral dan van de 26+
who the fuck is urkelquote:
dat is 4 weken geledenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Vorige week moesten ze toch allemaal in 1 groep en dan stukjes zingen? Of ben ik nu in de war?
Afvaller 1.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Mmm ik hoorde eerst niet eens dat hij Engels zong. Slecht.
Je bent in de warquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Vorige week moesten ze toch allemaal in 1 groep en dan stukjes zingen? Of ben ik nu in de war?
Idd ..gewoon een goede optredenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, er is weer iets mis met m'n oren, Jamurkel was goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |